Gast wat lul jij danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen die niet weten dat kraanwater eigenlijk helemaal geen drinkwater is
Kraanwater is in Nederland prima drinkwater. Sterker nog, het is schoner dan water uit flesjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben jij dan zo'n gehersenspoelde idioot die alleen A-merken koopt?quote:
Tering wat ben jij dom. In Nederland is het gewoon drinkwater. Landen als Spanje e.d niet, omdat het lang niet zo goed gefilterd wordt als in NL.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, volgens mij zijn jullie de domme hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Tering wat ben jij dom. In Nederland is het gewoon drinkwater. Landen als Spanje e.d niet, omdat het lang niet zo goed gefilterd wordt als in NL.
Dodo.
Dit heb ik eigenlijk nooit bij de AH terwijl dit bij de C1000 zowat standaard is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Terechte klacht!
- vaak worden kortingen niet afgerekend, of staan ze niet in de computer.
Mensen die uit de kraan drinkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Flesjes water kopenDan ben je echt de grootste idioot die er bestaat.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mensen die uit de kraan drinken![]()
Kraanwater word gemanipuleerd met een bepaalde stof zodat we slaven van de overheid worden. Hier trap ik niet in
C1k is een bazensupermarkt. Maar door overname door die teringjumbo zal dat ook wel zo voorbij zijn.quote:
Ga gewoon naar de Lidl. Allemaal van hetzelfde en veel goedkoper.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
C1k is een bazensupermarkt. Maar door overname door die teringjumbo zal dat ook wel zo voorbij zijn.
Je hebt bij de Lidl trouwens niet alles, sommige producten kun je er niet krijgen. Maar het klopt wel; het gaat merendeel om de naam (Lidl goedkope naam, Ah of iets dergelijke een betere) terwijl het vlees van Lidl veel beter is dan van Nederlandse supermarkten en dan heb ik het alleen over vlees.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Lidl. Allemaal van hetzelfde en veel goedkoper.
En zo zijn er dingen die ook minder zijn, bijvoorbeeld drinkyoghurt. Van de Lidl heeft een vreemde smaak en is minder lang houdbaar dan de producten van Optimel. En Optimel heeft meerdere variaties.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt bij de Lidl trouwens niet alles, sommige producten kun je er niet krijgen. Maar het klopt wel; het gaat merendeel om de naam (Lidl goedkope naam, Ah of iets dergelijke een betere) terwijl het vlees van Lidl veel beter is dan van Nederlandse supermarkten en dan heb ik het alleen over vlees.
Volkomen eens met deze post, de Lidl levert gewoon goede producten en waarom zou je bij een andere supermarkt de boodschappen dan doen als je mindere kwaliteit krijgt maar wel de naam... Zoals HSG ook al zegt is niet alles er volkomen prima maar groente, vlees en ook de simpele dingen ( je hebt er pistache nootjes die baas zijn) kun je daar prima halen. Toetjes en dergelijke haal ik bij de AH of zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef HSG het volgende:
[..]
En zo zijn er dingen die ook minder zijn, bijvoorbeeld drinkyoghurt. Van de Lidl heeft een vreemde smaak en is minder lang houdbaar dan de producten van Optimel. En Optimel heeft meerdere variaties.
Maar al met al ben ik tevreden met de Lidl en doe 90% van mijn boodschappen daar. Groenten zijn daar ook baas.
Bij de Lidl staan een hoop producten nog in dozen - niet altijd een nadeel overigens, je kunt ook de beste producten er zelf uit pakken - en dergelijke maar daar betaal je ook naar. Een kassamedewerker hoeft niet nep te glimlachen als mij dat geld kost.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef schaal_9 het volgende:
Maar wel een winkel met caissieres die zo mooi glimlachen!
Nummer 8 in mijn woonplaats, zij kan heel mooi glimmen
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij de Lidl staan een hoop producten nog in dozen - niet altijd een nadeel overigens, je kunt ook de beste producten er zelf uit pakken - en dergelijke maar daar betaal je ook naar. Een kassamedewerker hoeft niet nep te glimlachen als mij dat geld kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |