C1000 is duurder dan de Jumbo maar ze hebben vaak hele aantrekkelijke aanbiedingen wat het weer goed maakt.quote:
En zo heeft de Lidl hele smerige drinkyoghurt. Maar de kroketten schijnen wel heerlijk te zijn (volgens een aantal mensen die het al ervaren hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, maar zeker niet alles. Eén keer die hamburgers aan bezoek voorgeschoteld, nooit meer. Die hebben volgens mij een dag in een zoutberg gelegen...
Ik heb die dus, aan de Hoogvlietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dus vaak naar verschillende supermarkten omdat ze allemaal wel producten hebben die beter zijn dan in andere supermarkten (en omgekeerd). Was er maar een supermarkt waar alles het beste was. Prijs, kwaliteit, assortiment en service
Die waar ik altijd kom.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ligt erg aan welke AH je bezoekt
Okee. En waarom, als ik vragen mag, ga je dan altijd naar de AH als er in andere supermarkten net zo goed spul te vinden is, maar dan goedkoper?quote:
Voor de chimeids natuurlijk, wat snap je niet aan mijn posts in dit topic?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee. En waarom, als ik vragen mag, ga je dan altijd naar de AH als er in andere supermarkten net zo goed spul te vinden is, maar dan goedkoper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Voor de chimeids natuurlijk, wat snap je niet aan mijn posts in dit topic?Ja, stel je voor, je zou iets verder moeten fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef en Laten Leven
Ik heb geen fiets.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, je zou iets verder moeten fietsen
Die hebben we hier nietquote:
Ja, das jammer..okee, dan ben je ook overgeleverd aan andere supermarkten.quote:
Nog genoeg keus hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
Ja, das jammer..okee, dan ben je ook overgeleverd aan andere supermarkten.
Nou daarom....en daarom vraag ik me echt af waarom de meeste mensen het hier op FOK! van de AH moeten hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog genoeg keus hoor!
AH, Jumbo, C1000, Dekamarkt (maar die doet het volgens mij best slecht), Nettorama, Lidl, Aldi en Coop.
Misschien omdat in heel veel buurten alleen nog maar AH's zitten? De C1000 is de dichtstbijzijnde winkel hier, maar dat wordt binnenkort dus ook al een AH. En veel mensen zijn lui en gaan dus alleen naar de winkel in de buurt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:36 schreef Robijn48 het volgende:
Nou daarom....en daarom vraag ik me echt af waarom de meeste mensen het hier op FOK! van de AH moeten hebben
Okee...dan snap ik het een beetje, want eerst snapte ik daar echt niks van, waarom de meesten naar de AH schijnen te moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien omdat in heel veel buurten alleen nog maar AH's zitten? De C1000 is de dichtstbijzijnde winkel hier, maar dat wordt binnenkort dus ook al een AH. En veel mensen zijn lui en gaan dus alleen naar de winkel in de buurt.
Dat dus niet alles van de Lidl / Aldi zo goed is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja en? De frikandellen van AH zijn legendarisch smerig
De super pikante pizza komt toch ook van de Lidl?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:01 schreef HSG het volgende:
[..]
C1000 is duurder dan de Jumbo maar ze hebben vaak hele aantrekkelijke aanbiedingen wat het weer goed maakt.
[..]
En zo heeft de Lidl hele smerige drinkyoghurt. Maar de kroketten schijnen wel heerlijk te zijn (volgens een aantal mensen die het al ervaren hebben.
En, zei ik dat alles bij de Aldi goed is? Hier, heb je een komma, heb jij ook wat te neukenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus niet alles van de Lidl / Aldi zo goed is.
Ik zeg toch nergens dat alle producten van de AH zo werelds zijn
Klopt dat fikt je bek uit en je hebt een dag later brandende schijt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De super pikante pizza komt toch ook van de Lidl?
heb je al een boze brief geschreven naar de AH klantenservice?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.
Heel de dag tijd hebben om op zo'n beetje ieder nieuwsbericht op de FP te reageren en óók nog een dikbetaalde baan hebben. Hulde..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.
Terechte klacht. Gelukkig wordt dit op termijn wel afgestraft door de consument doordat die voor een ander supermarkt kiest, dan krijg je weer dat alle supermarkten hun prijzen verlagen en dan beginnen we weer van voor af aan.quote:Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.
Dat is wel slecht als zo'n fles maar 2 jaar meegaat. Ik doe nu al 5 jaar met dezelfde fles.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen weerstand opbouwen, maar 2 jaar doen met hetzelfde plastic flesje is wel weer het andere uiterste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |