Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, dat zit tussen je oren, net zoals de "filters" in die amerikaanse koelkasten waar je water kan tappen..
Uuhm, dat is toch redelijk makkelijk op te lossen door een fles te nemen met zo een tuitje die je open en dicht kan klikken? Verder doe ik nooit de tuit dicht als de fles leeg is zodat er niks kan broeien of zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
http://www.greenjump.nl/B(...)ter-in-een-fles.aspx
Ik verkondig nooit flauwekul.
ik heb geen idee hoe 'sportievelingen' ermee omgaan en of ze het serieus nemen, of zich er niets van aantrekken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuhm, dat is toch redelijk makkelijk op te lossen door een fles te nemen met zo een tuitje die je open en dicht kan klikken? Verder doe ik nooit de tuit dicht als de fles leeg is zodat er niks kan broeien of zo.
Als er een kern van waarheid inzit, vervangen sportievelingen hun bidet dus regelmatig door een nieuwe?
Bij mij was het stikheet in de gymzaal. Niets mis met een beetje vocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
waarom kun je ze maar een paar keer hervullen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe neem jij je water mee als je een dag weg gaat!? Ik vind het wel handig als ik dan gewoon wat flesjes water heb staan die ik in mijn tas kan stoppen.
Ik zeg niet dat het water beter is dan kraanwater, maar zo'n plastic flesje kun je maar een beperkt aantal keren hervullen, dus soms koop je dan even nieuwe flesjes water.
Je hebt 3 lidl's en 2 aldi's in Alkmaar, wat loop je nou te klagen man.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ten eerste is binnen een half jaartje de tijd de prijs van 6x 0,5 liter water (die flesjes) van zo'n 75-80 ct naar 1,08 verhoogd...
Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.![]()
Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Daar haal ik ook intussen mijn flesjes water: 79ct voor 6x 0,5 liter. Een mooie prijs.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:30 schreef JRRY het volgende:
Dan ga je naar de DEEN. Of zit die niet in Alkmaar.
die laatste hebben dan ook niet zo'n permanente impact..quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe milieuhuilies zich verschrikkelijk opwinden over waterflesjes en gloeilampen. Je hoort ze nooit over huisdieren of kinderen...
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe neem jij je water mee als je een dag weg gaat!? Ik vind het wel handig als ik dan gewoon wat flesjes water heb staan die ik in mijn tas kan stoppen.
Ik zeg niet dat het water beter is dan kraanwater, maar zo'n plastic flesje kun je maar een beperkt aantal keren hervullen, dus soms koop je dan even nieuwe flesjes water.
Mjah, aan dat soort onzin ga ik niet meedoen. Ik koop gewoon relaxed af en toe een setje nieuwe flesjes voor 75-80ct, en that's it.quote:Op zondag 9 september 2012 02:04 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.dopper.com/nl/
[ afbeelding ]
http://jointhepipe.org/nl/
Ik kom daar niet voor water, water heb ik thuis. Ik kom daar voor beemsterkaasbroodjes.quote:Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar haal ik ook intussen mijn flesjes water: 79ct voor 6x 0,5 liter. Een mooie prijs.
Of bij de Dekamarkt voor dezelfde flesjes 75ct. Ook prima.
Als er iets een permanente impact heeft is het nieuwe generaties erbij biggenquote:Op zondag 9 september 2012 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste hebben dan ook niet zo'n permanente impact..
ik heb overigens niks met milieuhuilies hoor!
quote:Op zondag 9 september 2012 02:04 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.dopper.com/nl/
[ afbeelding ]
http://jointhepipe.org/nl/
Hoezo onzin? Dit is beter voor het milieu en op lange termijn goedkoper.quote:Op zondag 9 september 2012 03:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, aan dat soort onzin ga ik niet meedoen. Ik koop gewoon relaxed af en toe een setje nieuwe flesjes voor 75-80ct, en that's it.
Als je goed oplet zie je dat van veel eigen merkproducten de inhoud kleiner is geworden, voor dezelfde prijs, of zelfs duurder.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
De chocoladerepen van de AH eigen merk waren de laatste maanden/jaren al flink duurder geworden, namelijk 1,69(!) voor 200 gram, maar een paar weken geleden stond er bij de 200 gram repen van melk/hazelnoot van 200 gram dat de prijs nu 1,35 was geworden, onder het 'langdurige bonuskortingen' labeltje...
Anyway, vandaag weer gewoon 1,69(!) Lekker langdurig, die bonuskorting-actie...
Dekamarkt gelukkig nog altijd een reep van 180 gram voor 1,19, en die is nog lekkerder ook, dus dan koop ik hem daar voortaan iedere dag.
edit: Om over de prijzen voor de 100gram repen in de AH-to-Go winkels nog maar te zwijgen...![]()
![]()
![]()
Ik wil een petitie starten om de oude naam "negerzoenen" voor het desbetreffende product terug te krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat mij betreft heten die dingen gewoon negerzoenen. Aan die publiciteitsstunt ga ik niet meedoen.
De naam 'negerzoenen' kan me eerlijk gezegd weinig schelen. Onzin natuurlijk dat dat destijds is veranderd (was trouwens een marketing-stunt).quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:32 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ik wil een petitie starten om de oude naam "negerzoenen" voor het desbetreffende product terug te krijgen.
edit: Ik heb weleens bij de AH gestaan waar ik altijd dezelfde producten kocht en de exacte hoeveelheid geld altijd bij me had, was het opeens duurder.. kwader kan je me dan niet maken..
Inderdaad! En het is een grote teringzooi in bij de AH. Welke chef bedenkt het in godsnaam om TIJDENS spitsuur met 30 man te gaan vakkenvullenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je zou bij een A-supermarkt inderdaad wel verwachten dat het schoon is en dat er een goede voorraad is. Je merkt duidelijk dat de schappen in de koeling weinig worden schoongemaakt. Na 6 uur kan je geen fatsoenlijk brood meer kopen (vroeg voor een supermarkt die pas om 22 uur sluit) en regelmatig zijn producten gedurende een langere tijd op.
Water? Heb je geen kraan thuis?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef mrazura het volgende:
Daarom gewoon water bij aldi of lidl halen.
Hij heeft geen flesje thuisquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Water? Heb je geen kraan thuis?
Op school en werk drink ik graag uit flesjes. Flesjes omspoelen verwijdert niet alle bacteriën.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Water? Heb je geen kraan thuis?
Bij Aldi en Lidl is 6x 500ml 79 cent. Bij de Dekamarkt 6x 500ml voor 75 cent. En dan kan ik dus meteen die chocoladereep voor 1,19 meenemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef mrazura het volgende:
Daarom gewoon water bij aldi of lidl halen.
Voor 3,30 per uur zou ik ook dikke schijt hebbenw at de klant ervan denkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:20 schreef thenxero het volgende:
Ook laatst in de AH een paar vakkenvullers die het luidkeels over dat fakking vette feest hadden met allemaal geile chicks. Dude, er lopen omaatjes rustig boodschappen te doen. Een beetje respect voor de klant mag wel.
Zelfs al zou ik er vrijwillig werken, of al werk ik werk ik er al helemaal niet, zulke gesprekken hou je niet op zo'n geluidsniveau in een openbare ruimte. Maar goed, onderscheid moet er zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Voor 3,30 per uur zou ik ook dikke schijt hebbenw at de klant ervan denkt.
maar dat ene plastic flesje dat overleeft zeker 4 generaties voordat het fatsoenlijk verwerkt is door de natuur..quote:Op zondag 9 september 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als er iets een permanente impact heeft is het nieuwe generaties erbij biggen
wat ik trouwens nooit heb begrepen; hoe kan je in hemelsnaam weten dat een chick geil is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:20 schreef thenxero het volgende:
Ook laatst in de AH een paar vakkenvullers die het luidkeels over dat fakking vette feest hadden met allemaal geile chicks. Dude, er lopen omaatjes rustig boodschappen te doen. Een beetje respect voor de klant mag wel.
Kiezen tussen afwaswater (AH) of slootwater (Amstel) dan kies je voor het eerstequote:Op maandag 22 oktober 2012 03:08 schreef kannihaan het volgende:
Wat dacht je trouwens van albert heijn pilsener dat duurder is geworden dan amstel of bavaria?
AH = 24x 0.3lt = ¤8.43quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:08 schreef kannihaan het volgende:
Wat dacht je trouwens van albert heijn pilsener dat duurder is geworden dan amstel of bavaria?
hier in gouda zijn die sixpacks anders 3.20 gewordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:14 schreef mschol het volgende:
[..]
AH = 24x 0.3lt = €8.43
Amstel = 24x 0.3 = €11.89
Bavaria 24x 0.3 = €10.35
u zei?
op de webshop is AH even duur als bavaria (3,23) en amstel is duurder: 4,03 voor een sixpackquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:29 schreef kannihaan het volgende:
[..]
hier in gouda zijn die sixpacks anders 3.20 geworden
Weet je zeker dat het bonuskaartje er niet gewoon vanaf is gevallen? Ikzelf zie regelmatig die veel te grote kaartjes op de grond liggen en stoot ze zelf ook vaak bij ongeluk uit de schappen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
Anyway, vandaag weer gewoon 1,69(!) Lekker langdurig, die bonuskorting-actie...
maar wel bar-le-duc als je in de buurt van Utrecht woontquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:13 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Er komt uit nu eenmaal geen Spa Rood uit de kraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |