abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118270305
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_118272518
die langloop bonus acties vind ik ook echt een onzin iets.. acties die een week lopen maar wel "langloop bonusartikelen" zijn :')
pi_118272727
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.

Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
Of die gasten die MOETEN eten zonder dat ze een ziekte hebben of zo. Dat kut gezeik dan in de pauze. "oW mIj GoD iK HeB eChT DiKkE HoNgeR :')!!!!!!!!!!! Waardoor ze nog echt tijdens het examen mogen vreten ook.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_118272984
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 03:10 schreef kannihaan het volgende:

[..]

wat ik trouwens nooit heb begrepen; hoe kan je in hemelsnaam weten dat een chick geil is?
Dat is onmogelijk te voorzien, maar als ze het eenmaal zijn moet je zo snel mogelijk je slag slaan, want vrouwen en wispelturige emoties. :')
pi_118293431
Ze moeten die flesjes water nog veel duurder maken. Wat een onzin zeg die mensen die denken elke keer van die nieuwe flesjes nodig te hebben.

Ik kreeg vroegahh elke dag een drinkbeker mee naar school en die heb ik jarenlang gebruikt gewoon elke dag omspoelen.

Tasjes moeten ze ook veel duurder maken om mensen er eens bewust van te maken en te zorgen dat mensen gewoon zelf een tas meenemen. Verwend kutvolk hier in NL
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:10:10 #256
387121 Dawsen-Smiles
Bier doet je goed!
pi_118293556
Ah is gewoon een kanker winkel, klaar.
pi_118301744
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:30:13 #258
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_118309070
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:10 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Ah is gewoon een kanker winkel, klaar.
kanker? tokkie :')
pi_118315056
quote:
wat een volslagen belachelijke site :')
1 winkel wordt bekeken, meetpunten per half jaar. :')_!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:02:19 #260
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_118317536
AH _O_. Enige supermarkt waar je je kar maar 1x hoeft vol te laden in plaats van 2.

Tevens bonusklacht: mensen die dan alsnog in de rij voor de ouderwetse kassa gaan staan :').
pi_118317577
Net op het nieuws gezien dat ze nu ook de dozen in de schappen laten staan. Dit kost minder werk voor de vakkenvuller en het gaat er goedverzorgd uitzien. :'(

http://www.telegraaf.nl/u(...)ozen_verkopen__.html
''To anyone that ever told you you're no good..they're no better.'' - Hayley Williams
pi_118317610
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:28 schreef HSG het volgende:
[ afbeelding ]
En toen werd ie keihard in elkaar geslagen door andere tokkies omdat ie zn stiefdochter had misbruikt, wat er toe leidde dat sbs6 de resterende afleveringen nooit heeft uitgezonden. Is dus indirect deze smerige mongool z'n schuld.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:11:24 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_118320791
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:02 schreef JDude het volgende:
AH _O_. Enige supermarkt waar je je kar maar 1x hoeft vol te laden in plaats van 2.

Tevens bonusklacht: mensen die dan alsnog in de rij voor de ouderwetse kassa gaan staan :').
Wat is deze?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:45:31 #264
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_118321991
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef leolinedance het volgende:

Wat is deze?
Bij steeds meer AH's kun je bij de ingang een scanner uit een rek trekken, daarmee al je boodschappen scannen voor je ze in de kar flikkert, bij de uitgang hoef je dan alleen nog even af te rekenen bij zoeen betaalpaal.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:55:18 #265
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_118322346
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:45 schreef JDude het volgende:

[..]

Bij steeds meer AH's kun je bij de ingang een scanner uit een rek trekken, daarmee al je boodschappen scannen voor je ze in de kar flikkert, bij de uitgang hoef je dan alleen nog even af te rekenen bij zoeen betaalpaal.
Oke. Maar dat scannen is natuurlijk ook ruk in die veel te smalle gangetjes geblokkeerd met vakkenvullers en hun rotzooi }:|
pi_118322848
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oke. Maar dat scannen is natuurlijk ook ruk in die veel te smalle gangetjes geblokkeerd met vakkenvullers en hun rotzooi }:|
Ik vind dat scannen juist wel relaxed en zie geen problemen zoals smalle gangen en vakkenvullers en rotzooi. Je pakt het product en scant het. Of je nou wel of niet veel ruimte hebt maakt geen moer uit.

Ik had trouwens een keer een gouden handscanner :D Mocht een cadeautje uitzoeken, ik dacht echt ik heb een vette prijs gewonnen. Nee hoor, ik mocht kiezen uit tandpasta en scheergel :') :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118323406
In de AH wereld is dat ook een superprijs.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:28:02 #268
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_118323599
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vind dat scannen juist wel relaxed en zie geen problemen zoals smalle gangen en vakkenvullers en rotzooi. Je pakt het product en scant het. Of je nou wel of niet veel ruimte hebt maakt geen moer uit.

Ik had trouwens een keer een gouden handscanner :D Mocht een cadeautje uitzoeken, ik dacht echt ik heb een vette prijs gewonnen. Nee hoor, ik mocht kiezen uit tandpasta en scheergel :') :D
:') Echt typisch AH
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_118324054
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:04 schreef Lewouxk het volgende:
Net op het nieuws gezien dat ze nu ook de dozen in de schappen laten staan. Dit kost minder werk voor de vakkenvuller en het gaat er goedverzorgd uitzien. :'(

http://www.telegraaf.nl/u(...)ozen_verkopen__.html
Haha ja, op teletekst stond er ook nog bij dat "AH van leveranciers verwacht dat ze met mooie dozen komen om het er allemaal aantrekkelijk uit te laten zien". Vieze monopolistische dictators zijn het.
pi_118324231
AH is gewoon een bazige winkel! Veel beter dan de jumbo met hun pauperdeals en die vieze gele kleur :r
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_118326067
quote:
Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.

Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
Een fles water tijdens de examens kan ik nog wel begrijpen, al denken die mensen dan wel erg snel dat ze dorst hebben en drink je het best niet al teveel aangezien het vervelend is als je vaker dan 1 keer moet pissen (vind ik toch).
Ik erger me er wel aan dat zoveel mensen tijdens de les eten en drinken en dat de docenten dat nog dulden ook. Elke drie kwartier heb je pauze en in de middag zelfs 75 minuten. Genoeg tijd om te eten en te drinken. Zelfs iemand die diabetes heeft heeft daar genoeg aan voor het eten.
Pinsjes- en prinsesjesgedrag?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_118326293
quote:
99s.gif Op zondag 9 september 2012 03:36 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, aan dat soort onzin ga ik niet meedoen. Ik koop gewoon relaxed af en toe een setje nieuwe flesjes voor 75-80ct, en that's it.
Niet ecologisch verantwoord. Niet dat ik nooit iets doe wat ecologisch onverantwoord is maar al die flesjes gaat voor mij wel erg ver. Anderzijds ligt de kwaliteit van het leidingwater onder vuur door allerlei 'duurzame' energieprojecten en erg prettig vind ik de gedachte niet dat ik water drink waarin nog sporen zitten van allerlei troep die mensen daarin gooien (farmaceutische middelen bijv.).

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Inderdaad! En het is een grote teringzooi in bij de AH. Welke chef bedenkt het in godsnaam om TIJDENS spitsuur met 30 man te gaan vakkenvullen :')
Slechte chef dan.
Ik heb twee AH's in de buurt, het valt op dat er nogal wat verschillen zijn. Bij de een loopt het personeel ook in de weg tijdens de spitsuren, staat er vaak rotzooi in de weg (containers, vuilzakken, ...) en kijken ze je een kwartier voor tijd de winkel uit (10 minuten voor tijd word je al verzocht om naar de kassa te gaan), bij de ander loopt het personeel minder in de weg en doen ze niet neurotisch vlak voor tijd.
Ik overweeg om 1 produkt bij de concurrent te gaan halen en bepaalde zaken ook eens van de Lidl te proberen.
Verder zou ik graag wat experimenteren met een natuurvoedingswinkel in de buurt voor produkten die de supermarkten niet verkopen.
#NoDAPL
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:41:17 #273
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118326306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
AH is gewoon een bazige winkel! Veel beter dan de jumbo met hun pauperdeals en die vieze gele kleur :r
Jumbo is idd ook kut. Kunnen niet eens fatsoenlijk een aanbiedingenfolder uitbrengen iedere week. 1 lullig blaadje met nog lulligere 'aanbiedingen'.

En dan net doen alsof ze goedkoper zijn dan de concurrentie, maar daar merk je niets van wanneer je in die winkel staat.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:42:54 #274
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118326353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet ecologisch verantwoord. Niet dat ik nooit iets doe wat ecologisch onverantwoord is maar al die flesjes gaat voor mij wel erg ver. Anderzijds ligt de kwaliteit van het leidingwater onder vuur door allerlei 'duurzame' energieprojecten en erg prettig vind ik de gedachte niet dat ik water drink waarin nog sporen zitten van allerlei troep die mensen daarin gooien (farmaceutische middelen bijv.).
Het is niet zo dat ik iedere 3 dagen een nieuwe 6-pack koop ofzo. Dat is ook maar 1x in de 1-2 maanden. Ik hergebruik een flesje toch wel minstens 1-2 weken meestal, voor ik een nieuwe pak.
pi_118326454
Dan valt het nog wel mee maar ik zou dan toch eerder voor wat grotere flesjes (0,5 -1 liter) kiezen, helaas blijken die juist weinig verkocht te worden.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')