Of die gasten die MOETEN eten zonder dat ze een ziekte hebben of zo. Dat kut gezeik dan in de pauze. "oW mIj GoD iK HeB eChT DiKkE HoNgeRquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
Dat is onmogelijk te voorzien, maar als ze het eenmaal zijn moet je zo snel mogelijk je slag slaan, want vrouwen en wispelturige emoties.quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:10 schreef kannihaan het volgende:
[..]
wat ik trouwens nooit heb begrepen; hoe kan je in hemelsnaam weten dat een chick geil is?
kanker? tokkiequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:10 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Ah is gewoon een kanker winkel, klaar.
En toen werd ie keihard in elkaar geslagen door andere tokkies omdat ie zn stiefdochter had misbruikt, wat er toe leidde dat sbs6 de resterende afleveringen nooit heeft uitgezonden. Is dus indirect deze smerige mongool z'n schuld.quote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:02 schreef JDude het volgende:
AH. Enige supermarkt waar je je kar maar 1x hoeft vol te laden in plaats van 2.
Tevens bonusklacht: mensen die dan alsnog in de rij voor de ouderwetse kassa gaan staan.
Bij steeds meer AH's kun je bij de ingang een scanner uit een rek trekken, daarmee al je boodschappen scannen voor je ze in de kar flikkert, bij de uitgang hoef je dan alleen nog even af te rekenen bij zoeen betaalpaal.quote:
Oke. Maar dat scannen is natuurlijk ook ruk in die veel te smalle gangetjes geblokkeerd met vakkenvullers en hun rotzooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij steeds meer AH's kun je bij de ingang een scanner uit een rek trekken, daarmee al je boodschappen scannen voor je ze in de kar flikkert, bij de uitgang hoef je dan alleen nog even af te rekenen bij zoeen betaalpaal.
Ik vind dat scannen juist wel relaxed en zie geen problemen zoals smalle gangen en vakkenvullers en rotzooi. Je pakt het product en scant het. Of je nou wel of niet veel ruimte hebt maakt geen moer uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke. Maar dat scannen is natuurlijk ook ruk in die veel te smalle gangetjes geblokkeerd met vakkenvullers en hun rotzooi
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind dat scannen juist wel relaxed en zie geen problemen zoals smalle gangen en vakkenvullers en rotzooi. Je pakt het product en scant het. Of je nou wel of niet veel ruimte hebt maakt geen moer uit.
Ik had trouwens een keer een gouden handscannerMocht een cadeautje uitzoeken, ik dacht echt ik heb een vette prijs gewonnen. Nee hoor, ik mocht kiezen uit tandpasta en scheergel
![]()
Haha ja, op teletekst stond er ook nog bij dat "AH van leveranciers verwacht dat ze met mooie dozen komen om het er allemaal aantrekkelijk uit te laten zien". Vieze monopolistische dictators zijn het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:04 schreef Lewouxk het volgende:
Net op het nieuws gezien dat ze nu ook de dozen in de schappen laten staan. Dit kost minder werk voor de vakkenvuller en het gaat er goedverzorgd uitzien.![]()
http://www.telegraaf.nl/u(...)ozen_verkopen__.html
Een fles water tijdens de examens kan ik nog wel begrijpen, al denken die mensen dan wel erg snel dat ze dorst hebben en drink je het best niet al teveel aangezien het vervelend is als je vaker dan 1 keer moet pissen (vind ik toch).quote:Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
Niet ecologisch verantwoord. Niet dat ik nooit iets doe wat ecologisch onverantwoord is maar al die flesjes gaat voor mij wel erg ver. Anderzijds ligt de kwaliteit van het leidingwater onder vuur door allerlei 'duurzame' energieprojecten en erg prettig vind ik de gedachte niet dat ik water drink waarin nog sporen zitten van allerlei troep die mensen daarin gooien (farmaceutische middelen bijv.).quote:Op zondag 9 september 2012 03:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, aan dat soort onzin ga ik niet meedoen. Ik koop gewoon relaxed af en toe een setje nieuwe flesjes voor 75-80ct, en that's it.
Slechte chef dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad! En het is een grote teringzooi in bij de AH. Welke chef bedenkt het in godsnaam om TIJDENS spitsuur met 30 man te gaan vakkenvullen
Jumbo is idd ook kut. Kunnen niet eens fatsoenlijk een aanbiedingenfolder uitbrengen iedere week. 1 lullig blaadje met nog lulligere 'aanbiedingen'.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
AH is gewoon een bazige winkel! Veel beter dan de jumbo met hun pauperdeals en die vieze gele kleur
Het is niet zo dat ik iedere 3 dagen een nieuwe 6-pack koop ofzo. Dat is ook maar 1x in de 1-2 maanden. Ik hergebruik een flesje toch wel minstens 1-2 weken meestal, voor ik een nieuwe pak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet ecologisch verantwoord. Niet dat ik nooit iets doe wat ecologisch onverantwoord is maar al die flesjes gaat voor mij wel erg ver. Anderzijds ligt de kwaliteit van het leidingwater onder vuur door allerlei 'duurzame' energieprojecten en erg prettig vind ik de gedachte niet dat ik water drink waarin nog sporen zitten van allerlei troep die mensen daarin gooien (farmaceutische middelen bijv.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |