Een fles water tijdens de examens kan ik nog wel begrijpen, al denken die mensen dan wel erg snel dat ze dorst hebben en drink je het best niet al teveel aangezien het vervelend is als je vaker dan 1 keer moet pissen (vind ik toch).quote:Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
Niet ecologisch verantwoord. Niet dat ik nooit iets doe wat ecologisch onverantwoord is maar al die flesjes gaat voor mij wel erg ver. Anderzijds ligt de kwaliteit van het leidingwater onder vuur door allerlei 'duurzame' energieprojecten en erg prettig vind ik de gedachte niet dat ik water drink waarin nog sporen zitten van allerlei troep die mensen daarin gooien (farmaceutische middelen bijv.).quote:Op zondag 9 september 2012 03:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, aan dat soort onzin ga ik niet meedoen. Ik koop gewoon relaxed af en toe een setje nieuwe flesjes voor 75-80ct, en that's it.
Slechte chef dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad! En het is een grote teringzooi in bij de AH. Welke chef bedenkt het in godsnaam om TIJDENS spitsuur met 30 man te gaan vakkenvullen
Jumbo is idd ook kut. Kunnen niet eens fatsoenlijk een aanbiedingenfolder uitbrengen iedere week. 1 lullig blaadje met nog lulligere 'aanbiedingen'.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
AH is gewoon een bazige winkel! Veel beter dan de jumbo met hun pauperdeals en die vieze gele kleur
Het is niet zo dat ik iedere 3 dagen een nieuwe 6-pack koop ofzo. Dat is ook maar 1x in de 1-2 maanden. Ik hergebruik een flesje toch wel minstens 1-2 weken meestal, voor ik een nieuwe pak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet ecologisch verantwoord. Niet dat ik nooit iets doe wat ecologisch onverantwoord is maar al die flesjes gaat voor mij wel erg ver. Anderzijds ligt de kwaliteit van het leidingwater onder vuur door allerlei 'duurzame' energieprojecten en erg prettig vind ik de gedachte niet dat ik water drink waarin nog sporen zitten van allerlei troep die mensen daarin gooien (farmaceutische middelen bijv.).
Ja, maar om nou telkens een fles van 1 liter naast me te zetten of mee te slepen in mijn tas, is me ook weer iets teveel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dan valt het nog wel mee maar ik zou dan toch eerder voor wat grotere flesjes (0,5 -1 liter) kiezen, helaas blijken die juist weinig verkocht te worden.
0,5 liter is precies goed voor mij. Gewoon makkelijk om uit te drinken, ipv een 1 literfles die dan groter en zwaarder is om met 1 hand aan je mond te zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
1 liter gaat nog prima maar een halve liter moet voor iedereen toch goed gaan? Dat beetje gewicht daar moeten we niet over spreken (is maar een kwestie van gewenning), het gaat er om of dat je het qua volume in je rugzak of schoudertas kan stoppen. Die flesjes van 1/3de liter vind ik sowieso te klein.
Idee is uitstekend, alleen jammer dat er van die debielen zijn die nog niet door hebben dat er alleen gepind kan worden ondanks grote borden boven de kassa, stickers op de vloer en briefjes bij de kassa...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef CarbonC het volgende:
Nog zoiets debiels: kassa's waar je alleen kunt pinnen. Gevolg: elke minuut omroepen dat kassa x alleen voor pinnen is, mensen die toch in de verkeerde rij staan, langere wachttijden bij de kassa.
Hou toch op met die onzin: dit is niet klant- en servicegericht!
Inderdaad. Dat soort lui zou niet eens in de winkel mogen komen. Althans niet zonder begeleiding die dat soort uiterst simpele dingen wel snapt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Idee is uitstekend, alleen jammer dat er van die debielen zijn die nog niet door hebben dat er alleen gepind kan worden ondanks grote borden boven de kassa, stickers op de vloer en briefjes bij de kassa...
Naar de boodschappenwinkel fietsenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ten eerste is binnen een half jaartje de tijd de prijs van 6x 0,5 liter water (die flesjes) van zo'n 75-80 ct naar 1,08 verhoogd...
Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.![]()
Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Naar de boodschappenwinkel met de autoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Naar de boodschappenwinkel fietsen
Ze zullen waarschijnlijk enkel voor een deel van de produkten dozen in de schappen plaatsen, bijv. voor pakken vruchtensap. Ik vind het op zich best maar dan eis ik wel een lagere verkoopprijs, de AH moet hier niet meer winst mee willen krijgen ten koste van de klanten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:10 schreef TripleS het volgende:
Waarom zou je nog naar de AH gaan als ze alles uit dozen gaan verkopen?![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/u(...)ozen_verkopen__.html
Ook bij mij in de buurt is er een C1000 maar ik heb twijfels over de groenten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Binnenkort willen ze ook nog eens uit dozen verkopen.
Maar vind C1000 al jaren beter hier zit een hele grote en daar is het vlees beter en ook zijn veel artikelen een stuk goedkoper dan bij de AH.
Wel chill dat je koffie kunt pakken bij de AH
OK, (sommige) mensen zijn dom, maar: waarom is dit idee nou uitstekend? Wat is het voordeel voor mij als klant?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Idee is uitstekend, alleen jammer dat er van die debielen zijn die nog niet door hebben dat er alleen gepind kan worden ondanks grote borden boven de kassa, stickers op de vloer en briefjes bij de kassa...
Dat de rij meestal 2x zo kort is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK, (sommige) mensen zijn dom, maar: waarom is dit idee nou uitstekend? Wat is het voordeel voor mij als klant?
En hoe wordt fraude voorkomen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij steeds meer AH's kun je bij de ingang een scanner uit een rek trekken, daarmee al je boodschappen scannen voor je ze in de kar flikkert, bij de uitgang hoef je dan alleen nog even af te rekenen bij zoeen betaalpaal.
Pinnen gaat niet sneller dan contant betalen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jouw voordeel: werkt sneller
Winkel voordeel: minder geld in kas
Dan doe je wat verkeerd vriend. Hier in de AH gaan pinkassa's veel sneller.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pinnen gaat niet sneller dan contant betalen.
Ik ben ook C1k fanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Binnenkort willen ze ook nog eens uit dozen verkopen.
Maar vind C1000 al jaren beter hier zit een hele grote en daar is het vlees beter en ook zijn veel artikelen een stuk goedkoper dan bij de AH.
Wel chill dat je koffie kunt pakken bij de AH
pinkassa's gaan echt veel snellerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij tikt je code eerst 2x fout in?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |