Ja hier doen we het voor, ik ben benieuwd. In de preview waren er ook al een paar leuke kandidaten te zien.quote:
Hoe weet je dat? Is toch pas vanaf morgen verkrijgbaar? Ik zie ook alleen de Appstore staan. Hopelijk toch ook voor Android...quote:
Het lijkt me een leuke app danquote:Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Is toch pas vanaf morgen verkrijgbaar? Ik zie ook alleen de Appstore staan. Hopelijk toch ook voor Android...
Soort wordfeud waar je online met andere kan spelen alleen dan met dit spel. Zelfde categorieën als op tv ook enzo.quote:
Eddy Wally die de vragen stelde vond ik het leukstequote:
In Belgie was het zeer komisch, in Nederland zal dat op zn minst geprobeerd wordenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben heel benieuwd, ik heb het nog nooit gezien, wel verhalen over gehoord. Het is ook een beetje komisch toch?
Op RTL viel dat tegen. Was erg geforceerd. De Belg was hilarisch, met Eddy Wally die af en toe een vraag stelde.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben heel benieuwd, ik heb het nog nooit gezien, wel verhalen over gehoord. Het is ook een beetje komisch toch?
Droogkloot pur sang.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Ah, de Maarten van Rossum fans hebben zich ook weer gemeld. Zou één van hen mij kunnen uitleggen waarom hij een 'held' is?
Droge humor.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Ah, de Maarten van Rossum fans hebben zich ook weer gemeld. Zou één van hen mij kunnen uitleggen waarom hij een 'held' is?
Is nooit onder de indruk van andermans mening / anderen in het algemeen en heeft een goed gevoel voor humor.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Maarten van Rossuemquote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef zyntex het volgende:
Maarten van Rossum wat een baas ik ga zeker kijken
Maar ze is welquote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
Die griet heeft ook maar 1 kleur lippenstift.
Die presentatorquote:Op maandag 23 juli 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind die presentator nu al irritant.
2012 - 1989 = 23quote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die presentator
Hoe jong ben je ?
Van Luyn is leuk. Heeft trouwens Gymnasium.
Dat is waarquote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Specularium het volgende:
Dit kan alleen maar meevallen na WNL.
Ja maar dat klinkt natuurlijk voor geen anus.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef terdege het volgende:
Wat heeft dit nou met slimheid te maken? Een beter naam voor dit programma zou zijn: de mens met de meeste kennis.
En dat rijmt op Urbanusquote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt natuurlijk voor geen anus.
Ik moest ooit de hele wereld uit mijn hoofd leren, maar mijn topografie is tegenwoordig zwaar beroerd.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Aardrijkskunde is niet echt mijn beste vak
Ja, had er iets meer van verwacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:52 schreef Bastiefcg het volgende:
oke als dit een voorbode op de volgende afleveringen is gaat dit een dikke flopworden
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest ooit de hele wereld uit mijn hoofd leren, maar mijn topografie is tegenwoordig zwaar beroerd.
Niet zo droog als die Belg.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef rubbereend het volgende:
ik moet erg wennen aan Philip als presentator
dat moet getest worden :pquote:
?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Faux. het volgende:
Ah, het glaasje water. Daar was de krant niet zo positief over.
tadatadaquote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Zit ik dit net te kijke en dacht ik dit MOET wel op FOK! zijn.
Bijna ALLES is op FOK!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Zit ik dit net te kijke en dacht ik dit MOET wel op FOK! zijn.
en ja hoor..
NRC had een recensie over dit programma, en daar noemden ze dat vragen om een glaasje waterquote:
Flip heeft niet de x-factor voor dit programma.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef franklop het volgende:
belgische versie van het programma (het origineel) was veel leuker eigenlijk
Hij ontbeert humor. En Jacobine Geel is eng.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Flip heeft niet de x-factor voor dit programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel vermakelijk, maar haalt het niet bij de Vlaamse versie, helaas.
Van Rossem kan ik wel waarderen, kan alleen niet echt een presentator bedenken die bij dit programma past.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Wederom een slechte presentatie inderdaad en Van Rossem was ook behoorlijk inwisselbaar. Jammer dat het maar niet wil lukken om dit programma op een leuke manier in Nederland te maken.
Ik kan Van Rossem normaliter ook wel waarderen, maar ik zie er het nut niet zo van om hem een hele uitzending in een studio te hebben zitten om hem 3 keer gedurende een paar seconde zijn act op te laten voeren. Datzelfde bezwaar had ik toen hij laatst bij VI Oranje aanschoof en vrijwel dezelfde rol had.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van Rossem kan ik wel waarderen, kan alleen niet echt een presentator bedenken die bij dit programma past.
Dit is toch de eerste poging?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Wederom een slechte presentatie inderdaad en Van Rossem was ook behoorlijk inwisselbaar. Jammer dat het maar niet wil lukken om dit programma op een leuke manier in Nederland te maken.
Talpa probeerde het jaren geleden met Linda de Mol / Cees Geel, waarna een paar jaar geleden RTL4 een poging deed met Martijn Krabbé / Jan Verheyen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef feeling_sinister het volgende:
Meer mensen die bij die bel alleen maar hieraan kunnen denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van Talpa weet ik nog wel, RTL4 heb ik gemist.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Talpa probeerde het jaren geleden met Linda de Mol / Cees Geel, waarna een paar jaar geleden RTL4 een poging deed met Martijn Krabbé / Jan Verheyen.
Hier in het artikel van de NRC wat fragmenten van de Vlaamse en RTL4 versie:quote:Op maandag 23 juli 2012 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die van Talpa weet ik nog wel, RTL4 heb ik gemist.
Ja Martijn presenteerde het , maar ook Linda op Talpa, Martijn op RTL4 en nu bij de po! Leuk programmaquote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef OProg het volgende:
Dit klopt trouwens niet eens. Hans Beerekamp verloor de finale van Jeroen Kijk in de Vegte.
En er is blijkbaar ook al een keer een versie met Martijn Krabbe geweest. Dat heb ik even helemaal gemist.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:08 schreef Masspa het volgende:
Wat dan wel een beetje jammer is...Dit had ik ook toen ik zat te kijken, ik dacht eerst dat het goed geknipt was, maar dat was niet het geval. Een slordige fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel vermakelijk, maar haalt het niet bij de Vlaamse versie, helaas.
Verder is het programma voor mij nog te pril om er al een goed onderbouwde mening over te kunnen hebben. Ik vond Maarten van Rossem vrij geestig uit de hoek komen vandaag wat niet altijd opgepikt werd door het publiek. Philip Freriks vind ik niet echt de man om dit te presenteren, ik zat zelf met Mathijs van Nieuwkerk in mijn hoofd na deze aflevering.
Het moet nog groeien, dus we zullen zien deze week. Tot nu toe is de Vlaamse show hiervan een stuk leuker.
Zeker niet. Iemand die het hele reguliere seizoen al elke dag op tv is moet je niet tijdens de zomerpauze ook nog een dagelijks programma geven. Iets met overkill.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Matthijs ook niet de ideale presentator is.
Wie dan wel? Geen idee eigenlijk.
Linda De Mol deed het prima bij Talpa.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Matthijs ook niet de ideale presentator is.
Wie dan wel? Geen idee eigenlijk.
Die vond ik juist totaal niet bij het programma passen, bijna net zo'n miskleun als Martijn Krabbé.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Linda De Mol deed het prima bij Talpa.
Met Beau weet je iig zeker dat het qua kijkcijfers een flop wordt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik denk dat Beau er wel de juiste ironie voor zou kunnen hebben, maar die is zo ver afgezakt dat het daar niet meer van zal komen.
Dat kwam vooral door Cees Geel.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Linda De Mol deed het prima bij Talpa.
Mee eens, echt ad rem is die Freriks niet...en dat is bij deze show toch wel een pré.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat zal, maar ik bedoel hoe Freriks er bij stond. Traag van begrip, niet echt scherp.
Die Belgische presentator had ook iets aandoenlijks, hoe hij de slappe lach kreeg enzo. Philip Freriks lijkt het niet altijd helemaal mee te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, echt ad rem is die Freriks niet...en dat is bij deze show toch wel een pré.
Mag ie ook niet eventjes uitgeleend worden?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef Masspa het volgende:
Ik zou dan eerder voor Harm Edens gaan, maar denk niet dat die terug zal gaan naar de PO. Die heeft er denk ik wel de ironie en alertheid voor..
Ben benieuwd of Annemarie morgen mag blijvenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wij waren bij 3 opnamen achter elkaar. Pas bij de 3e kwam Maarten van Rossem goed los (over zeldzame dieren als ik het goed onthouden heb) en konden we ook echt om hem lachen. Ik denk dat het voor een groot deel met de traagheid van Philip Freriks en gebrek aan chemie tussen Freriks en Van Rossem te maken had. Philip Freriks is gewoon best een oude man.
*schrijft zich in.*quote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef BoerBert het volgende:
Gewoon net als bij de Belgen een niet-presentator aanstellen.
Ik denk dat Harm Edens geniaal zou zijn inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
Patrick Lodiers zou dit ook wel kunnen, maar Harm Edens is ook een hele goede suggestie, zijn wat meer losse presentatoren. Freriks moet zelfs de interrupties van Van Rossum van z'n kaartjes lezen
Ik vind hem ook leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:15 schreef Pietepietje het volgende:
Ik vond het best vermakelijk, maar het haalt het inderdaad niet bij fragmenten van de Vlaamse serie die ik gezien heb. Jammer dat Thomas van Luyn er direct uit is. (Thomas)
Dan vond je het toch juist tegen vallen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:43 schreef zyntex het volgende:
ik vond het een beetje mee vallen, had er meer van verwacht
Je vond het dus tegenvallenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:43 schreef zyntex het volgende:
ik vond het een beetje mee vallen, had er meer van verwacht
Zegt d'r blubberhoofd niet genoeg dan?quote:
Een soort fetisch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:28 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Jacobine wel een beetje lekker.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:29 schreef FredVleespet het volgende:
Heeft die middelste een pindallergie?
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Anne Marie heeft eens géén knalrode lippenstift!
Vreemd, want er worden 10 afleveringen per dag opgenomen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Anne Marie heeft eens géén knalrode lippenstift!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:28 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Jacobine wel een beetje lekker.
quote:
De wondere wereld van make-up!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vreemd, want er worden 10 afleveringen per dag opgenomen...
Op deze manier merkt niemand dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vreemd, want er worden 10 afleveringen per dag opgenomen...
Niks mis met een zwarte coltrui met roos.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Van Rossem hoeft zich in ieder geval niet voor elke aflevering om te kleden, die heeft toch altijd hetzelfde aan.
Hij heeft zelfs een zwarte fiets.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Van Rossem hoeft zich in ieder geval niet voor elke aflevering om te kleden, die heeft toch altijd hetzelfde aan.
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef OProg het volgende:
Rechts achter Philip zitten allemaal figuren met petjes die niet in deze setting horen.
Petjesvolk, worden vast betaald.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef OProg het volgende:
Rechts achter Philip zitten allemaal figuren met petjes die niet in deze setting horen.
Haha die zitten vast in de verkeerde studio.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef OProg het volgende:
Hoednegers, zullen ze wel op de een of andere manier met de quiz integreren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef OProg het volgende:
Patserquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb wekelijks een of meerdere briefjes van 100 in mijn handen!
Ook niet bij "Wij accepteren geen blablabla" of de achtergrond bij nieuwsitems over geld bij het journaal?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb zelden een biljet van 100 gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |