Ja hier doen we het voor, ik ben benieuwd. In de preview waren er ook al een paar leuke kandidaten te zien.quote:
Hoe weet je dat? Is toch pas vanaf morgen verkrijgbaar? Ik zie ook alleen de Appstore staan. Hopelijk toch ook voor Android...quote:
Het lijkt me een leuke app danquote:Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Is toch pas vanaf morgen verkrijgbaar? Ik zie ook alleen de Appstore staan. Hopelijk toch ook voor Android...
Soort wordfeud waar je online met andere kan spelen alleen dan met dit spel. Zelfde categorieën als op tv ook enzo.quote:
Eddy Wally die de vragen stelde vond ik het leukstequote:
In Belgie was het zeer komisch, in Nederland zal dat op zn minst geprobeerd wordenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben heel benieuwd, ik heb het nog nooit gezien, wel verhalen over gehoord. Het is ook een beetje komisch toch?
Op RTL viel dat tegen. Was erg geforceerd. De Belg was hilarisch, met Eddy Wally die af en toe een vraag stelde.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben heel benieuwd, ik heb het nog nooit gezien, wel verhalen over gehoord. Het is ook een beetje komisch toch?
Droogkloot pur sang.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Ah, de Maarten van Rossum fans hebben zich ook weer gemeld. Zou één van hen mij kunnen uitleggen waarom hij een 'held' is?
Droge humor.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Ah, de Maarten van Rossum fans hebben zich ook weer gemeld. Zou één van hen mij kunnen uitleggen waarom hij een 'held' is?
Is nooit onder de indruk van andermans mening / anderen in het algemeen en heeft een goed gevoel voor humor.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Maarten van Rossuemquote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef zyntex het volgende:
Maarten van Rossum wat een baas ik ga zeker kijken
Maar ze is welquote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
Die griet heeft ook maar 1 kleur lippenstift.
Die presentatorquote:Op maandag 23 juli 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind die presentator nu al irritant.
2012 - 1989 = 23quote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die presentator
Hoe jong ben je ?
Van Luyn is leuk. Heeft trouwens Gymnasium.
Dat is waarquote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Specularium het volgende:
Dit kan alleen maar meevallen na WNL.
Ja maar dat klinkt natuurlijk voor geen anus.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef terdege het volgende:
Wat heeft dit nou met slimheid te maken? Een beter naam voor dit programma zou zijn: de mens met de meeste kennis.
En dat rijmt op Urbanusquote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt natuurlijk voor geen anus.
Ik moest ooit de hele wereld uit mijn hoofd leren, maar mijn topografie is tegenwoordig zwaar beroerd.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Aardrijkskunde is niet echt mijn beste vak
Ja, had er iets meer van verwacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:52 schreef Bastiefcg het volgende:
oke als dit een voorbode op de volgende afleveringen is gaat dit een dikke flopworden
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest ooit de hele wereld uit mijn hoofd leren, maar mijn topografie is tegenwoordig zwaar beroerd.
Niet zo droog als die Belg.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef rubbereend het volgende:
ik moet erg wennen aan Philip als presentator
dat moet getest worden :pquote:
?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Faux. het volgende:
Ah, het glaasje water. Daar was de krant niet zo positief over.
tadatadaquote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Zit ik dit net te kijke en dacht ik dit MOET wel op FOK! zijn.
Bijna ALLES is op FOK!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Zit ik dit net te kijke en dacht ik dit MOET wel op FOK! zijn.
en ja hoor..
NRC had een recensie over dit programma, en daar noemden ze dat vragen om een glaasje waterquote:
Flip heeft niet de x-factor voor dit programma.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef franklop het volgende:
belgische versie van het programma (het origineel) was veel leuker eigenlijk
Hij ontbeert humor. En Jacobine Geel is eng.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Flip heeft niet de x-factor voor dit programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel vermakelijk, maar haalt het niet bij de Vlaamse versie, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |