Ja hier doen we het voor, ik ben benieuwd. In de preview waren er ook al een paar leuke kandidaten te zien.quote:
Hoe weet je dat? Is toch pas vanaf morgen verkrijgbaar? Ik zie ook alleen de Appstore staan. Hopelijk toch ook voor Android...quote:
Het lijkt me een leuke app danquote:Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Is toch pas vanaf morgen verkrijgbaar? Ik zie ook alleen de Appstore staan. Hopelijk toch ook voor Android...
Soort wordfeud waar je online met andere kan spelen alleen dan met dit spel. Zelfde categorieėn als op tv ook enzo.quote:
Eddy Wally die de vragen stelde vond ik het leukstequote:
In Belgie was het zeer komisch, in Nederland zal dat op zn minst geprobeerd wordenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben heel benieuwd, ik heb het nog nooit gezien, wel verhalen over gehoord. Het is ook een beetje komisch toch?
Op RTL viel dat tegen. Was erg geforceerd. De Belg was hilarisch, met Eddy Wally die af en toe een vraag stelde.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben heel benieuwd, ik heb het nog nooit gezien, wel verhalen over gehoord. Het is ook een beetje komisch toch?
Droogkloot pur sang.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Ah, de Maarten van Rossum fans hebben zich ook weer gemeld. Zou één van hen mij kunnen uitleggen waarom hij een 'held' is?
Droge humor.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Ah, de Maarten van Rossum fans hebben zich ook weer gemeld. Zou één van hen mij kunnen uitleggen waarom hij een 'held' is?
Is nooit onder de indruk van andermans mening / anderen in het algemeen en heeft een goed gevoel voor humor.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Maarten van Rossuemquote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef zyntex het volgende:
Maarten van Rossum wat een baas ik ga zeker kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |