Hij ontbeert humor. En Jacobine Geel is eng.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Flip heeft niet de x-factor voor dit programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel vermakelijk, maar haalt het niet bij de Vlaamse versie, helaas.
Van Rossem kan ik wel waarderen, kan alleen niet echt een presentator bedenken die bij dit programma past.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Wederom een slechte presentatie inderdaad en Van Rossem was ook behoorlijk inwisselbaar. Jammer dat het maar niet wil lukken om dit programma op een leuke manier in Nederland te maken.
Ik kan Van Rossem normaliter ook wel waarderen, maar ik zie er het nut niet zo van om hem een hele uitzending in een studio te hebben zitten om hem 3 keer gedurende een paar seconde zijn act op te laten voeren. Datzelfde bezwaar had ik toen hij laatst bij VI Oranje aanschoof en vrijwel dezelfde rol had.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van Rossem kan ik wel waarderen, kan alleen niet echt een presentator bedenken die bij dit programma past.
Dit is toch de eerste poging?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Wederom een slechte presentatie inderdaad en Van Rossem was ook behoorlijk inwisselbaar. Jammer dat het maar niet wil lukken om dit programma op een leuke manier in Nederland te maken.
Talpa probeerde het jaren geleden met Linda de Mol / Cees Geel, waarna een paar jaar geleden RTL4 een poging deed met Martijn Krabbé / Jan Verheyen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef feeling_sinister het volgende:
Meer mensen die bij die bel alleen maar hieraan kunnen denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van Talpa weet ik nog wel, RTL4 heb ik gemist.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Talpa probeerde het jaren geleden met Linda de Mol / Cees Geel, waarna een paar jaar geleden RTL4 een poging deed met Martijn Krabbé / Jan Verheyen.
Hier in het artikel van de NRC wat fragmenten van de Vlaamse en RTL4 versie:quote:Op maandag 23 juli 2012 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die van Talpa weet ik nog wel, RTL4 heb ik gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |