Ik sta tussen DW en FBquote:
Nietus!quote:
quote:
Ja, dat doe ik ook, maar ik ben te blond voor dat systeem ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Stefan het volgende:
Er is een functie OPEN nieuw DEEL dat iedereen meteen in de Myat staat
1e en 2e moeten altijd nog gereekst worden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Stefan het volgende:
quote:
Wanneer leer jij nou eens hoe dat werkt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Stefan het volgende:
Dus het is puur toeval dat ik bovenaan sta?quote:
Nee, jij nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus het is puur toeval dat ik bovenaan sta?
Gelukkigquote:
Ja sorry, ik zou heel graag helpen maar dat heb ik eerder beloofd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig.
Liesje gaat trouwens naar de Veteranendag in Den Haag zei ze, dus die komt denk ik niet op jouw tuiniermiddag![]()
.
Dan heb ik alle ruimte op de achterbank?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig.
Liesje gaat trouwens naar de Veteranendag in Den Haag zei ze, dus die komt denk ik niet op jouw tuiniermiddag![]()
.
Nee, daar heb ik nu wat tuingereedschap geplandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik alle ruimte op de achterbank?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nu wat tuingereedschap gepland.
nikky vraagt om spades en schoppen, daar heb ik er nog wel een paar van liggen. Kunnen mooi rechtop staan achter mijn stoel.quote:
Genoteerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zou heel graag helpen maar dat heb ik eerder beloofd.
Recipro.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:33 schreef nikky het volgende:
Een zaag waarvan ik de naam vergeten benMet een lang zaagblad, elektrisch.
Ja zoiets. Ik noem het een reprozaagquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Genoteerd.
[me=nikky]zet streepje als minpuntje naast het andere streepje van de Geocache meet. Toen kwam madammeke ook al niet opdagen[/me]
Die kopieert alles wat ie zaagt?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Genoteerd.
[me=nikky]zet streepje als minpuntje naast het andere streepje van de Geocache meet. Toen kwam madammeke ook al niet opdagen[/me]
Iemand heeft ooit gezegd hoe dat ding heet, maar ik verstond het dus niet goed. Sindsdien is het een reprozaagquote:
quote:
Ik heb geen idee wat het is, maar het ziet er zo uit:quote:Bedoelde u: reciprozaag
Ah, dan wordt de kans dat ik kom dus ook steeds groter..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:15 schreef gateway het volgende:
en waar ben ik???Het prercentage van "komen" wordt steeds hier hier
dus als ik niet ga ga jij niet en kijkt nikky mij boos aan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:19 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah, dan wordt de kans dat ik kom dus ook steeds groter..
Jup!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:40 schreef gateway het volgende:
[..]
dus als ik niet ga ga jij niet en kijkt nikky mij boos aan?
Moet er een schutting gemeubeld worden? Kan mijn boormachine en accuschroevendraaier wel meenemenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:34 schreef nikky het volgende:
11 hardhouten palen van 3 meter lang en drie gegalvaniseerde 180 bij 180 schotten op het dak. Die zie je wel door het dakraampje van de auto.
[ link | afbeelding ]
Heb de snelweg maar even vermeden.
Ja, die heg gaat eruit. Die is oud, breed, lelijk, groeien dingen in die er niet inhoren. Kortom: weg ermee. De coniferen die aan de zijkant staan (bij oprit buurman) gaan ook weg. Daar begint de schutting, komt langs de wegkant richting oprit en bij de oprit naar de garage.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet er een schutting gemeubeld worden? Kan mijn boormachine en accuschroevendraaier wel meenemen.
bij een boer oude rasterpalen vragen??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, die heg gaat eruit. Die is oud, breed, lelijk, groeien dingen in die er niet inhoren. Kortom: weg ermee. De coniferen die aan de zijkant staan (bij oprit buurman) gaan ook weg. Daar begint de schutting, komt langs de wegkant richting oprit en bij de oprit naar de garage.
Ik heb een accuschroefboormachine en een boormachine, maar als je prettiger vindt om eigen materiaal te gebruiken. Weet ook niet wat men nog meer nodig heeft. Ik heb van alles maar 1 natuurlijk
.
Ben nu op zoek naar een paar losse planken en paaltjes. Dit voor de "compostbak". Het moet een vierkant worden en goedkoop. Mensen tips?
Geld is op (palen enzo) en de BBQ komt er nog aan en wil jullie graag goed verzorgen.
Ik heb ook alle bevestiging materialen meegenomen. Die verkocht deze meneer ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef gateway het volgende:
[..]
bij een boer oude rasterpalen vragen??
Denk je aan schroeven voor je schutting? (liefst RVS, dat roest niet) maar das niet noodzakelijk
Geeft niets.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:03 schreef Coastin het volgende:
Ik ga het niet meer redden om te komen helpen.. Sorry!
Ik neem wel wat mee, heb nu weer ruimte in de autoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, die heg gaat eruit. Die is oud, breed, lelijk, groeien dingen in die er niet inhoren. Kortom: weg ermee. De coniferen die aan de zijkant staan (bij oprit buurman) gaan ook weg. Daar begint de schutting, komt langs de wegkant richting oprit en bij de oprit naar de garage.
Ik heb een accuschroefboormachine en een boormachine, maar als je prettiger vindt om eigen materiaal te gebruiken. Weet ook niet wat men nog meer nodig heeft. Ik heb van alles maar 1 natuurlijk
.
Ben nu op zoek naar een paar losse planken en paaltjes. Dit voor de "compostbak". Het moet een vierkant worden en goedkoop. Mensen tips?
Geld is op (palen enzo) en de BBQ komt er nog aan en wil jullie graag goed verzorgen.
Ga je me inbouwen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik neem wel wat mee, heb nu weer ruimte in de auto.
Hou wel rekening met het uur tijdsverschil he, Duitsland doet niet aan zomertijdquote:
Nee, je mag voorin.quote:
MevrouwBart gaat ook niet mee?quote:
neequote:
Ik sta op tijd op. Denk dat de eersten er rond negen à tien uur zijnquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hou wel rekening met het uur tijdsverschil he, Duitsland doet niet aan zomertijd
Neequote:
Waarom niet?quote:
Andere dingen ditdat.quote:
Jammer.quote:
Je regelt het maar met Ronaldquote:
Maar qtel redt het helaas nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:11 schreef gateway het volgende:
Zo, zaterdag in elk geval vrijNu is er in principe tijd om te komen
Nee. Een klein gedeelte maar. Maar dat heb ik niet, dus eerst gras.quote:
Hoorde het ja dat ie niet kan, helaas. Maar ik kom welquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar qtel redt het helaas niet.
Ik zou het leuk vinden als je kwam
Daarom staat ze AL om 10 uur op!quote:
Denk dat er redelijk wat gereedschap aanwezig isquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef gateway het volgende:
[..]
Hoorde het ja dat ie niet kan, helaas. Maar ik kom welZijn er nog dingen die nodig zijn? aan gereedschap? En kan je ff je adres PM'en ?
Hoef ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef nikky het volgende:
Adressen die ik via de pm verstuur gaarne niet doorgeven aan anderen.
Ik volg je nietquote:
En dat zeg je nu?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef nikky het volgende:
10 euro maar???!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
En dat zeg je nu?
Heb er al 14 verkocht a 10 euro p/s
Ik geloof meer in de kracht van de massaquote:
Gezelligquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof meer in de kracht van de massa
Overigens ga ik zaterdag een foktv repo maken dus geen duitsland. Maar we komen als de tuin klaar is zeker langs
Ik hoef je adres nietquote:
o, niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef nikky het volgende:
dus moeten wij maar veel foto's maken of zelf een camera regelen??? FOK!kers helpen FOK!kers the movie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Overigens ga ik zaterdag een foktv repo maken dus geen duitsland. Maar we komen als de tuin klaar is zeker langs
FOK!kers helpen Duitsersquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef gateway het volgende:
[..]
o, niet?
[..]
dus moeten wij maar veel foto's maken of zelf een camera regelen??? FOK!kers helpen FOK!kers the movie?
dankjewelquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef Rockfire het volgende:
Veel succes allemaal zaterdag! Ik zal aan jullie denken terwijl ik in de zon sta te genieten van o.a. BLØF, Ilse DeLange en De Dijk
Veeeel gezelliger.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef Rockfire het volgende:
[..]
jaIk heb er echt zin in, hoewel het bij jullie volgens mij ook wel gezellig wordt
juistem!quote:
Mooi stuk he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:56 schreef gateway het volgende:
Gaaf, 192 kmen daarvan 157 aan een stuk
*like* Knapp'n! Ut gas dur op! Fahr'n Fahr'n Fahr'n auf die autobahn!
Aangezien ik bijtijds weer vertrek probeer ik er ook bijtijds te zijn, ergens tussen 9 en 10 denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef gateway het volgende:
[..]
juistem!
Hoelaat is iedereen er ongeveer? bedoel, hoef niet de eerste te zijn, maar wil ook niet als laatste aankomen
nee, 2,5 uur rijdenquote:
hoe wordt het weer nou?quote:
Fantastisch! 21 graden.quote:
en geen regen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Fantastisch! 21 graden.
Net spul voor de BBQ gehaald en bier
ik iets meer dan 2quote:
Nope, heb ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef gateway het volgende:
is er een kettingzaag? anders moet ik nu nog ff naar familie er 1 ophalen, had gedacht dat dat van de week wel zou lukken, maar helaas. Maar als er al 1 is scheelt dat een uur rijdenDus hoop op snel antwoord
dat jij er geen hebt wist ikquote:
Zal nog even snel vragen. Momentquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:49 schreef gateway het volgende:
[..]
dat jij er geen hebt wist ik
hmm, of nu een uur rijden op en neer, of morgenvroeg 45 minuten eerder weg.... Dillema.... dan denk ik toch morgenvroeg, nu dan tas pakken en naar bedje
kan een elektrische ophalen, hopelijk incl. vijl om te slijpen....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:04 schreef nikky het volgende:
Hmmz geen reactie.
Sorry, kan je nu geen antwoord geven of er morgen nu 1 is ja/nee.
slaapzak?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:02 schreef gateway het volgende:
Kleren: Check!
Slaapzak: Euhm, nog ff pakken! ligt in de auto
ruiten van de auto schoon: Check!
Ontbijt: Check!
Weetikwaarikmoetzijn? CHECK!
Zin: Dubbelcheck!
Opgewonden als een klein kind dat morgen jarig is? CHECK!
Beetje jammer weer he paxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Paxlie het volgende:
Even gewoon zomaar eenomdat ik er morgen niet kan zijn bij dit epische plan van nikky
Ik heb een goeie, dure, benzinekettingzaag bij me. Die moet heel blijven en mag dus alleen gebruikt worden door iemand die ook echt kan kettingzagen. Als jij dat kan heb ik een zaag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef gateway het volgende:
is er een kettingzaag? anders moet ik nu nog ff naar familie er 1 ophalen, had gedacht dat dat van de week wel zou lukken, maar helaas. Maar als er al 1 is scheelt dat een uur rijdenDus hoop op snel antwoord
Ik heb weleens gezaagd ja..... maar ben geen profi. Ik zaag pallets en brandhout.....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 05:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een goeie, dure, benzinekettingzaag bij me. Die moet heel blijven en mag dus alleen gebruikt worden door iemand die ook echt kan kettingzagen. Als jij dat kan heb ik een zaag.
We gaan klussen, niet slapenquote:
Nee, ik kan niet zagen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 06:14 schreef gateway het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezaagd ja..... maar ben geen profi. Ik zaag pallets en brandhout.....
Maar jij kan zagen neem ik aan als je zelf zo'n zaag hebt?
Komt goed. Dat kan Jeroen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 05:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een goeie, dure, benzinekettingzaag bij me. Die moet heel blijven en mag dus alleen gebruikt worden door iemand die ook echt kan kettingzagen. Als jij dat kan heb ik een zaag.
Hier schijnt de zon. Lig nog in bedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Veel succes en plezier allemaal! En foto's maken hoor! Het weer is hier (Drenthe) prachtig, daar hopelijk ook.
Bezorg je ook?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:24 schreef nikky het volgende:
Oh ja, te koop:
Tweeassige aanhanger met 850 klinkers. Teab, maar minimaal de hoogte die de officier van justitie bepaalt.
Oh, hij trekt 'iets' naar links.
quote:
Als ik een trekhaak zou hebben, had ie niet bezorgd hoeven worden, en als ik geen trekhaak zou hebben, dan had ik niets aan die aanhangerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:29 schreef gateway het volgende:
[..]
geen trekhaak? Morgen Ff langs je huis rijden?
ik snap um....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik een trekhaak zou hebben, had ie niet bezorgd hoeven worden, en als ik geen trekhaak zou hebben, dan had ik niets aan die aanhanger.
nee hoor!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef sigme het volgende:
Zo, dat was gezellig!
Ik hoop dat het feit dat ik geen man bleek geen al te grote teleurstelling was.
Was goed graven met heren die van wanten wetenquote:
had je toch met mij mee moeten rijden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:12 schreef fraubitch het volgende:
Kom nu mijn huis niet inen kan niet weg met de fiets. en kan niet in mijn kluisje.
ah...
Dat meen je niet!! Waar ligt het? Moet ik het maandag opsturen voor je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:11 schreef fraubitch het volgende:
Was heeel gezellig! Ben alleen mijn jas met ALLE belangrijke sleutels bij nikky vergeten. verdomme. =(
Ik vond het een aangename verrassing!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef sigme het volgende:
Zo, dat was gezellig!
Ik hoop dat het feit dat ik geen man bleek geen al te grote teleurstelling was.
Ik heb dat idee van jou eens uitgevoerd, dat met dat wassen en borstelen enzo. Zoals ik al dacht viel het reuze mee met de hoeveelheid beesten erin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vond het een aangename verrassing!Alleen dat onkruid in je haar!
staat toch in je MyAt?quote:Op zondag 1 juli 2012 07:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Nikky, succes met de rotzooi! Je geeft wel een gil als je een herhaalactie uitvoert toch? Doe me even een PM tegen die tijd, ik lees FHF niet heel trouw.
Bij tijden werk ik hard en mis ik veel op fokquote:
En deze keer ga ik er ook niet bij zijn, vrees ik..quote:Op zondag 1 juli 2012 21:11 schreef nikky het volgende:
Onder voorbehoud van een wijziging (maar volgens mij klopt deze data wel qua vakantie die elkaar overlapt) gaan we 18 augustus weer verder.
of de bestuur(st)(d)er moet ff oplettenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef RonaldV het volgende:
Vriendelijke waarschuwing aan iedereen: laat Nikky even controleren of de op- en afritten op de snelweg nog wel functioneel zijn. Scheelt toch al gauw 20KM rijden.
jammer, had gehoopt je dan evt als bijrijder mee te kunnen nemen (of jij mij)quote:Op zondag 1 juli 2012 21:19 schreef qltel het volgende:
Wow! Er is echt veel gedaan, zo te zien! Ik vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij was..
[..]
En deze keer ga ik er ook niet bij zijn, vrees ik..
Dat deed ik, ik was druk bezig met roodwitte paaltjes vermijdenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:30 schreef gateway het volgende:
[..]
of de bestuur(st)(d)er moet ff opletten
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:11 schreef nikky het volgende:
Ik vond het fantastisch datiedereen
heeft geholpen. Ik ben jullie allemaal ver-schrik-ke-lijk dankbaar
![]()
x 47574287287 enzo
Alex (vriend van mij, niet Alex van het forum) zou vrijdag avond al komen. Partij klinkers van MP gevonden. Hij zou deze ophalen met een tandemmaster. Zo gezegd zo gedaan. Hij naar Groningen om de klinkers op te halen. Hij schatte 1 klinker een kilo. 850 stenen erin en gaan met die banaan. Net uit Groningen begint de kar te slingeren en trekt naar rechts. Hij kon hem nog net de berm insturen. Bleek dat er twee lekke banden aan 1 zijde zat. Helaas voor hem reed er een surveillance wagen achter hem. Hij mocht mee naar de weegbrug (nadat de kar op een sleepwagen was gezet)
3500 kiloOeps
![]()
. Achter een Polo
normaal max 1000 kilo
![]()
![]()
![]()
Duur geintje. Bijbehorend nieuwsbericht klik hier.
Hij kwam 's nachts om 2 uur aanzetten... Arme Alex.
'S morgens was Gateway de eerste die aan kwam rijden. Even een bakkie koffie doen en kennismaken. Hierna kwam Sigme aangelopen. Sigme is een mooie jongedame die van wanten weet in een tuin! We gaan los!
Redelijk snel daarna kwamen mijn Vriendin met haar man en broer. Mijn vriendin was van de catering. De schat. Om een uur of 11 kwam mijn iemand waarmee ik heel veel dans (Bart1) aangereden. Ook hij is aan het werk gezet.
Ondertussen waren Sigme, Gateway en Alex al flink de heg onder handen aan het nemen. Jemig. Dat ging zo snel! De man van mijn vriendin was ondertussen alle bomen aan het afzagen tot flinke stammen. Zo was er meer werkruimte. De broer van mijn vriendin en Bart1 waren bezig aan de zijkant van de tuin achter om de boel om te spitten. Hierna hebben zij een aantal planten en struiken verplaatst van het oerwoud naar de zijkant van de tuin. Op deze manier creëer ik een natuurlijke erfafscheiding tussen mij en mijn buren. Sigme heeft heel veel uit het oerwoud gespit. Vooral de distelmeuk.... auw!
Bart en DW kwamen om 13.15 ongeveer aan. Just in time voor de broodjes.. Lekkere verse broodjes afgebakken en heel veel boterhammen. Ik geloof dat het er goed inging. Net als het water!
Niet het bier..... daar is over het hele weekend genomen maar 5 van gedronken..
Volgende meet! Nog genoeg te doen. Hebben we speciaal voor Dolfi bewaard
![]()
en EHHE en Yska en meer
Later kwamen ook RonaldV en FrauBitch helpen.
Iedereen heeft flink geholpen in de tuin. Het resultaat mag er dan ook wezen! Het is dan wel niet af, maar ikkan wel verder. Het is meer te behappen dan dat het was. Ik ben echt zo ongelooflijk blij! Sigme komt de volgende keer weer en dan blijft ze wel voor de BBQ. Jammer dat je er niet bij kon zijn. We hebben nog ijsjes gehad. Ik geloof dat FB er een hele leuke herinnering aan over heeft gehouden![]()
. Lieve dochter heb ik he?
Genoeg gekletst. Foto's willen we. NU
De vuurkorf staat al klaar!
[ link | afbeelding ]
Grasmaaien en een klein boompje snoeien... en al dat grut naast het huis weg. Met uitzondering van de uit de klauwen gewassen boomstronk (wat een conifeer was)
[ link | afbeelding ]
Zijkant van het huis. Het raam wat je ziet is de huiskamer. Hier staat een enorme verwilderde roos. Daarnaast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel onkruid .....
[ link | afbeelding ]
Zijkant van de tuin..... Groen groen groen
[ link | afbeelding ]
Voorkant huis. Gras hoog (was veel met ander gedeelte van de tuin bezig. Heg een mess...
[ link | afbeelding ]
Nog meer heg... volgend jaar....... It's gotta go!
[ link | afbeelding ]
Achterste gedeelte. Een foto zegt meer dan 1000 bomen euh woorden.
[ link | afbeelding ]
Waar zijn we aan begonnen.
[ link | afbeelding ]
Hier is men al bezig met het verwijderen van de meuk naast en om het tuinhuisje.
[ link | afbeelding ]
Bart en DW hebben zich even boos gemaakt. *poef* het was weg.
[ link | afbeelding ]
Hier hebben Bart1 en broer van vriendin heel veel meuk eruit getrokken. De conifeer is weg wat een hoop licht in de tuin bezorgt. Daarnaast zijn er een hoop planten van achteren naar de zijkant verplaatst.
[ link | afbeelding ]
Voorkant van het huis weer in orde.
[ link | afbeelding ]
Een hele hoop tuinafval... Ik had even geen plek. De composthoop moest nog gemaakt worden. En och, het moet toch worden afgevoerd. Dus storten de we oprit vol. Heb ik gelijk een reden om het snel te doen. Soort van stok achter de deur, maar dan in boomvorm.
[ link | afbeelding ]
Bij een beetje klussen hoort wat gereedschap. Dit is van Bart. Zie ook mijn mooie paarse slippers
[ link | afbeelding ]
Einde van de dag. Iets van vijf of zes bomen weg. Drie enorme stronken eruit en de complete heg verdwenen. De wijk heeft ook ineens een stoep die twee rijden breder blijkt te zijn.. Ook begonnen met het plaatsen van de schutting. Drie delen staan... Tijd voor de BBQ!! (Dit was zaterdag neergezet, maar de foto is van zondag)
[ link | afbeelding ]
Het vierde deel staat. Op naar de volgende!
[ link | afbeelding ]
Hey, verrek.. ik zie toch de buren vanuit de tuin
[ link | afbeelding ]
We kwamen bij het plaatsen van de schutting (vanaf straatkant) richting de tuin wat stenen tegen. Niet zo'n beetje ook. Met behoorlijk wat kracht, heeft Alex deze weten te breken.
[ link | afbeelding ]
En het staat! De laatste schutting mist twee planken, maar dat geeft niet. Daar zien we hopelijk straks niets meer van terug.
[ link | afbeelding ]
Wat een ruime tuin heb ik eigenlijk!!!
[ link | afbeelding ]
Dit is de kofferbak van Alex. Ook het nodige mee. Zelfs een flex die goed van pas kwam!
[ link | afbeelding ]
Ik hoop dat de lezers een indruk hebben kunnen krijgen hoeveel werk er verzet is. Want dat is echt niet te filmen hoeveel er gedaan is. Ik ben verschrikkelijk blij!
Alex en ik gaan de aankomende vakantie ook nog flink aan de bak. Wanneer iemand het leuk vind om ook eens te helpen met een aantal lui...
Onder voorbehoud van een wijziging (maar volgens mij klopt deze data wel qua vakantie die elkaar overlapt) gaan we 18 augustus weer verder.
hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 22:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat deed ik, ik was druk bezig met roodwitte paaltjes vermijden
Volgens mij wordt je een leuke moederquote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef fraubitch het volgende:
Ronald en ik waren er rond half 1 en toeb waren bart2 en DW er al hoor!
Sorry voor het verpesten van je kind. hopelijk heb je er niet al te veel opvoedwerk aan gehadwat een ontzettend leuk meisje is het toch
Nikky zit in een andere tijdzone soms.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef fraubitch het volgende:
Ronald en ik waren er rond half 1 en toeb waren bart2 en DW er al hoor!
Ik vond dat je het geweldig deed! Je hebt zelfs een keer 'nee' gezegd!quote:Sorry voor het verpesten van je kind. hopelijk heb je er niet al te veel opvoedwerk aan gehadwat een ontzettend leuk meisje is het toch
18 augustus; nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Verdorie, waarom lees ik dit nu pas. Had je graag willen helpen Nicky
O jaquote:
Anders ik wel, met m'n twee linker handenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Verdorie, waarom lees ik dit nu pas. Had je graag willen helpen Nicky
Waarschijnlijk wel. Ik doe natuurlijk zelf ook redelijk wat door de weeks. Probeer zoveel mogelijk te doen naast het bijhouden van de tuin. Mocht er nog flinke klussen te doen zijn en er is animo, dan gaat het wat mij betreft nog een meet komen. Het was dan ook kei gezellig gewoon. Dat is natuurlijk wel het allerbelangrijkste. Dat het gezellig is.quote:
Heb ik ook. Verbaas me er nog steeds over dat men (behalve Bart2) mij vertrouwde met een bijl.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Anders ik wel, met m'n twee linker handen.
Dan kan ik nietquote:Op zondag 1 juli 2012 21:11 schreef nikky het volgende:
Ben je wel een beetje blij?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook. Verbaas me er nog steeds over dat men (behalve Bart2) mij vertrouwde met een bijl.
De bijl van de burenquote:Op maandag 2 juli 2012 10:56 schreef nikky het volgende:
[..]!
Er waren drie bijlen gewoon ook he. 4 kettingzagen, iets van 14543 boormachines
De buurman waarvan de oprit aan mijn oerwoud grenst, kwam later terug ui het ziekenhuis. Zijn vrouw is helaas ernstig ziek. Die vond het erg mooi geworden. Hij gaf ook dat hij snel de coniferenhaag zou gaan aftoppen. Daar ben ik wel blij mee. Hij vond het in elk geval een ontzettende verbetering. Ook de overburen zijn nog even wezen kijken. Daarnaast loopt er altijd een vrouwtje met een hondje door de wijk. Die is drie keer (!!!!) langsgelopen. Waarvan ik twee keer met haar een praatje heb gemaakt. Ook zij vond het mooi geworden zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Wel gaaf om zo de foto's te zien, had geen idee hoe het ervoor uitzag.
Oh en de buren
Waarom ook niet? Of heeft Bart2 nare ervaringen met jouw & bijl?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook. Verbaas me er nog steeds over dat men (behalve Bart2) mij vertrouwde met een bijl.
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten lachen om het voorstel rondje tijdens de lunch haha!
.
Geen idee. De persoon weet dat de stenen een tijdje zullen liggen... Hoop lang genoeg. Dan staan er nu twee ladingen in Leek en 1 in Groningen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:06 schreef gateway het volgende:
hoelang kunnen de stenen nog ergens liggen dan? of: waar zijn ze nu? zou op zich in mijn vakantie wel die stenen willen ophalen hoorheb nog 15 vakantieuren voor de rest van het jaar... zomervakantie is 120 uur
oopz. misschien heb ik dus geen vakantie, of loon inleveren voor die uren...... dat moeten we nog bekijken)
zoasl gezegd, wil best helpen met ophalen, ook wel een aanhangert meebrengenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Geen idee. De persoon weet dat de stenen een tijdje zullen liggen... Hoop lang genoeg. Dan staan er nu twee ladingen in Leek en 1 in Groningen.
Moet weten of deze te gebruiken zijn als terras. Zo nee, dan moet ik op zoek naar anderen via mp. Deze worden dan gebruikt voor borders.
Bart kent mij en mijn denkwijze een beetje.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef gateway het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Of heeft Bart2 nare ervaringen met jouw & bijl?
nou, het ging prima toch? Geen gewonden en de stronk is eruit!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart kent mij en mijn denkwijze een beetje.
Het ziet er echt super uit. het weer was prachtig. Het water ging er harder in dan het bierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef JK1982 het volgende:
Zo, dat ziet er goed uit zeg! En zo te zien hebben jullie heerlijk weer gehad?
Helaas kon ik er niet bij zijn, ben ook altijd wel in voor dit soort dingen.
Nouja, misschien volgende keer
* nikky bergt toch de bijlen van haarzelf en de buurman op........quote:
Wat moet je in godsnaam met boormachines als je een tuin leeg gaat ruimen?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:56 schreef nikky het volgende:
Er waren drie bijlen gewoon ook he. 4 kettingzagen, iets van 14543 boormachines
hardhouten palen en schuttingdelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met boormachines als je een tuin leeg gaat ruimen?
Of had je ook nog andere kluswerkzaamheden?
Nouja op de foto's vind ik het eigenlijk nog wel meevallen als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:19 schreef nikky het volgende:
[..]
hardhouten palen en schuttingdelen.
Ook wilde men nog meer klusjes doen, maar daarvoor was te weinig tijd. Kun je nagaan hoe verwaarloosd de tuin en het huis zijn geweest de afgelopen 20 jaar.
tot je erin staat. De stronken die verwijderd zijn, zijn niet te tillen. Daarvoor heb je zeker twee tot drie mannen nodig. We hebben een auto gebruikt om een stam los te krijgen. Er stond misschien wel niet veel, maar het was wel heel veel werk. Er is echt enorm veel werk verzet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja op de foto's vind ik het eigenlijk nog wel meevallen als ik eerlijk ben.
Ja wel veel werk en alles, maar zeker wat mooi's van te maken. En dat voor een schijntje van wat een vergelijkbaar huis met grond hier in Nederland zou kosten.
Ik heb niemand geprobeerd in stukjes te hakken, alleen de wortels!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Het ziet er echt super uit. het weer was prachtig. Het water ging er harder in dan het bier
Er komt nog een meet... gewoon voor de gein. het is niet heel veel wat nog gedaan moet worden. We gaan dan vooral een hoop lol maken ofzo
[..]
* nikky bergt toch de bijlen van haarzelf en de buurman op........
en dat ging prima!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niemand geprobeerd in stukjes te hakken, alleen de wortels!
Nou, ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Het ziet er echt super uit. het weer was prachtig. Het water ging er harder in dan het bier
Er komt nog een meet... gewoon voor de gein. het is niet heel veel wat nog gedaan moet worden. We gaan dan vooral een hoop lol maken ofzo
[..]
* nikky bergt toch de bijlen van haarzelf en de buurman op........
Die ligt hierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd..
Voor wortels is een reciprozaag trouwens ook superhandig.
Maargoed, die moet iemand maar net hebben liggen natuurlijk.
Kolere!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:11 schreef nikky het volgende:
Ik vond het fantastisch datiedereen
heeft geholpen. Ik ben jullie allemaal ver-schrik-ke-lijk dankbaar
![]()
x 47574287287 enzo
Alex (vriend van mij, niet Alex van het forum) zou vrijdag avond al komen. Partij klinkers van MP gevonden. Hij zou deze ophalen met een tandemmaster. Zo gezegd zo gedaan. Hij naar Groningen om de klinkers op te halen. Hij schatte 1 klinker een kilo. 850 stenen erin en gaan met die banaan. Net uit Groningen begint de kar te slingeren en trekt naar rechts. Hij kon hem nog net de berm insturen. Bleek dat er twee lekke banden aan 1 zijde zat. Helaas voor hem reed er een surveillance wagen achter hem. Hij mocht mee naar de weegbrug (nadat de kar op een sleepwagen was gezet)
3500 kiloOeps
![]()
. Achter een Polo
normaal max 1000 kilo
![]()
![]()
![]()
Duur geintje. Bijbehorend nieuwsbericht klik hier.
Hij kwam 's nachts om 2 uur aanzetten... Arme Alex.
Staat genoteerd!!!quote:[knip]
Volgende meet! Nog genoeg te doen. Hebben we speciaal voor Dolfi bewaard
![]()
en EHHE en Yska en meer
ojee... mini nikky...quote:Ik geloof dat FB er een hele leuke herinnering aan over heeft gehouden![]()
. Lieve dochter heb ik he?
ik neem paard en pony mee, die kunnen hier makkelijk staanquote:[knip foto's]
Wat een ruime tuin heb ik eigenlijk!!!
quote:Ik hoop dat de lezers een indruk hebben kunnen krijgen hoeveel werk er verzet is. Want dat is echt niet te filmen hoeveel er gedaan is. Ik ben verschrikkelijk blij!
Alex en ik gaan de aankomende vakantie ook nog flink aan de bak. Wanneer iemand het leuk vind om ook eens te helpen met een aantal lui...
Ik heb hem opgeschreven!!! En dan ben ik ook klaar met medicatie enzo... en mag ik weer zwaar werk doen!!!quote:Onder voorbehoud van een wijziging (maar volgens mij klopt deze data wel qua vakantie die elkaar overlapt) gaan we 18 augustus weer verder.
quote:
Wie drukt er T-shirts???quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
voor het nikkytuinklusteam!!!
![]()
![]()
![]()
[..]
Was ook wel ff boenen! gelukkig had mijn broertje een sponsje voor tegen vliegenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef nikky het volgende:
Ziet er weer spic en span uit.
Vanavond was ik laat thuis. Dochterlief direct naar bed en ben gelijk de tuin in gegaan. Overal met de schofel door, planten besproeien en hierna heb ik achter nog een aantal vrouwenmantels eruit gehaald. Deze liggen nu achterin de auto. Die neem ik morgen mee voor een collega.
Alex die er was, die kent iemand met een kraantje. Die kom misschien de stronken eruit halen!
Vrouwenmantelquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:04 schreef gateway het volgende:
[..]
Was ook wel ff boenen! gelukkig had mijn broertje een sponsje voor tegen vliegen![]()
vrouwenmantels???
Hmmz, dat kraantje was zaterdag al handig geweest! mjah, mooi dat er iemand komt! gelijk vragen voor volgend jaar
Eerst wachten tot hij weer is uitgelopen. Ik heb 'm natuurlijk niet voor niets weer netjes gemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouwenmantel
Ze wilden dan ook gelijk de heg voor eruit slopen zodat het hek erin kan. Maar daar heb ik het geld nog helemaal niet voor
o, dat spul! dat wat achter de heg stondquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouwenmantel
Ze wilden dan ook gelijk de heg voor eruit slopen zodat het hek erin kan. Maar daar heb ik het geld nog helemaal niet voor
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef nikky het volgende:
Sorry voor de nekpijn en verrekte spieren:
[ afbeelding ]
Kraantje geweestMet dank aan een goede vriend en VdV Jubbega Heerenveen!
Beetje anders nu he? Als iedereen de 18e nou wat stenen mee hierheen zeult, heb ik vanzelf voldoende voor een terrasquote:
18e Augustusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Beetje anders nu he? Als iedereen de 18e nou wat stenen mee hierheen zeult, heb ik vanzelf voldoende voor een terras.
Just kiddin..... Iedereen wat meenemen voor de grill.... Gaan we bbq-en
Echt??? Kom je dan ook?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
18e Augustus
Dan kan ik waarschijnlijk ook wel
Ik heb nog 8 betontegels grijs 40x60cmquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Beetje anders nu he? Als iedereen de 18e nou wat stenen mee hierheen zeult, heb ik vanzelf voldoende voor een terras.
Just kiddin..... Iedereen wat meenemen voor de grill.... Gaan we bbq-en
quote:
Alle beetjes helpen......bring it on babyquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog 8 betontegels grijs 40x60cm.
Kewl!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]18 augustus heb ik nog niets staan, dus wil best de A7 afrijden
Zie dm, voordat ik de extra knuffel verdienquote:
Haha.. Die verdien jij altijd!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie dm, voordat ik de extra knuffel verdien
kijk, dat ziet er beter uit! nu nog een paar kuub geel zand erin, tegeltjes, en klaar!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef nikky het volgende:
[ afbeelding ]
Dus hier komt het zwembad?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef nikky het volgende:
[ afbeelding ]
als ik kom, kan ik dan ook blijven pitten? desnoods in de autoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef fraubitch het volgende:
Ik kom ook! Als ik met de trein kom kan ik dan blijven pitten?
Kun jij gelijk jouw jas meenemenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef fraubitch het volgende:
Ik kom ook! Als ik met de trein kom kan ik dan blijven pitten?
stenen? nog niet genoeg?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:53 schreef nikky het volgende:
Ik heb een hele grote tent. Echt hudge. Pitten kan dus zeker.
In een trein kunnen veel stenen FB![]()
Die heeft nikky toch allang opgestuurd joh gek!quote:
vraag me nog steeds af hoe je nou die dag in huis bent gekomen zonder al je sleutels??quote:Op zondag 22 juli 2012 11:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Die heeft nikky toch allang opgestuurd joh gek!
Er lagen nog wat stenen langs de weg, heeft ze een van meegenomen en door het raam gegooid.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:36 schreef gateway het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af hoe je nou die dag in huis bent gekomen zonder al je sleutels??
LOL!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Er lagen nog wat stenen langs de weg, heeft ze een van meegenomen en door het raam gegooid.
Hahahahahahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Er lagen nog wat stenen langs de weg, heeft ze een van meegenomen en door het raam gegooid.
a, okquote:Op zondag 22 juli 2012 13:41 schreef fraubitch het volgende:
Gateway: er zijn meer mensen met de sleutel. Gelukkig.
had ik ook al gepm'edquote:Op zondag 22 juli 2012 13:58 schreef Bart het volgende:
[gratis] rits stoeptegels
Misschien iets voor jou nikky? Kan wel in een aanhanger.
Jij wil die tegels ook hebben?quote:
vanaf hier 450 km tot aan jouw voordeurquote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef nikky het volgende:
Die tegels moeten uit Helmond komen. Duur ritje.
Ik schat dat het achter 250 vierkante meter is. Heb nu 30 vierkante meter stenen. Te weinig dus haha.
in helmond liggen 100 30x30 betontegels.... dus das 90m2 ? tegel is centimetertje of 5 dik..... dus 1 tegel is 0,30 x 0,30 x 0,05 = 0,045 m3 ? x 100 = 45 m3?soortelijk gewicht van beton is 2300kg /m3 dus: 103.500 kg?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:32 schreef Ganzz het volgende:
Hmm, hoeveel m2 is 1000kg aan tegels? valt flink tegen volgensmij?
een 30x30 tegel weegt toch geen 10kg?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:32 schreef Ganzz het volgende:
Hmm, hoeveel m2 is 1000kg aan tegels? valt flink tegen volgensmij?
(edit) 10kg per tegel, dus maar 100 tegels... dus maar 11m2 ofzo
Toch wel dusquote:Stoeptegels (ook wel trottoirtegels genoemd) zijn in Nederland het meest voorkomende plaveisel op het trottoir en worden soms ook toegepast als bestrating van terrassen bij woningen. Een standaard stoeptegel is 30 x 30 x 4,5 cm groot en is vervaardigd van grijs beton. Het gewicht van één tegel is 9,5 kilogram. Bij zwaar belaste trottoirs en fietspaden worden tegels van 6 cm dik gebruikt (12,5 kilogram/stuk).
ik mag 1500kg trekken, BE en tandemasser is ook te regelenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:54 schreef Ganzz het volgende:
ik mag 1000kg achterin de bus hebben, ik heb geen BE en ook geen tandemasser
hmmzz, misschien zijn er wel mensen die wel willen helpen maar niet kunnen, die evt een bijdrage in euro's willen doen? als compensatie?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef nikky het volgende:
Die tegels moeten uit Helmond komen. Duur ritje.
Ik schat dat het achter 250 vierkante meter is. Heb nu 30 vierkante meter stenen. Te weinig dus haha.
als je nou ook nog in de buurt van helmond woont en een tandemasser hebtquote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kan 1500 kg trekken en heb een tankpasVolgens mij kan ik de 18e nog!
Wat een servicequote:Op zondag 22 juli 2012 11:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Die heeft nikky toch allang opgestuurd joh gek!
Dat dan weer net niet. Utrecht it is.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:02 schreef gateway het volgende:
[..]
als je nou ook nog in de buurt van helmond woont en een tandemasser hebt
Bocholt (DE) hier... is 150km de verkeerde kant op naar helmondquote:Op zondag 22 juli 2012 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dan weer net niet. Utrecht it is.
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:52 schreef nikky het volgende:
Stelletje lieverds!
Verschillende stenen vind ik helemaal niet erg. Vind het juist wel sfeer hebben wanneer het allemaal verschillende soorten zijn. Als de stenen maar prettig zijn om met blote voeten op te lopen.
Gisteren bezig geweest om de onderkant van de watertank te verwijderen. Deze stond vast op een pallet en wat gasbetonblokken. De pallet was bijna vollig vergaan. Met wat tegels en betonblokken staat hij weer recht en stevig.
Daarnaast heb ik van oude balken een afdakje gemaakt voor het hout van alle bomen die gekapt zijn. Denk alleen niet dat alles past. Foto's volgen.
Had ik al gezegd dat jullie lief zijn?
volgens mij de 18de van augustusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
Nikky?? welke datum stond nou op agenda???
en nu echt onthouden dolfiequote:
agenda in foon???quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Lees net het topic, wat leuk dat iedereen zo enthousiast is
Dan heb ik iets... euhmz.. volgens mij moet ik dan de hond uit het bad halen..quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef gateway het volgende:
[..]
aankomende zaterdag is er weer een klusdagDus, wie tijd/zin heeft ?
Dat maakt het wel weer interessant om ook te komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:15 schreef fraubitch het volgende:
Wat mij betreft ben ik er weer bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Djurres op 14-08-2012 01:50:43 (foutjah) ]Tadumtiedum.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:38 schreef Djurres het volgende:
Ik mag toch tot 3,5 ton rijden?
Dan mag er dus heel veel in vind ik.
Verder, heb bladveren achter, en geen 2, maar het oude type en 5 stuks. Kan best n beetje hebben denk ik zo. Heb al is 1,5 ton achterin gehad, en dat ging prima
Maar, het is maar een idee, of het een goede is is het volgende.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:38 schreef Djurres het volgende:
Ik mag toch tot 3,5 ton rijden?
Dan mag er dus heel veel in vind ik.
Verder, heb bladveren achter, en geen 2, maar het oude type en 5 stuks. Kan best n beetje hebben denk ik zo. Heb al is 1,5 ton achterin gehad, en dat ging prima
Maar, het is maar een idee, of het een goede is is het volgende.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:50 schreef Djurres het volgende:
Ben effe aan het gebekijken, en t lijkt me wel tof om ook te komen helpen.
Nu zit ik alleen met het probleem, en dat is heen en weer. Heb wel een auto enzo, alleen t geld niet om vol te gooien. Nu is dat niet zo veel geld, maar misschien kunnen we wat hosselen.
Ik heb een VW Caddy MK1, en mag tot 3500 kg rijden, auto weegt krap 900, dus ik mag zeg maar 2600 kg meenemen aan stenen, en dat past vrijwel zonder problemen denk ik.
Dus, als we nou is op de route wat stenen hosselen, kan ik ze wel langshalen. Moet ik alleen even kijken hoe ik geld ga hosselen om die tank vol te gooien. Tis maar 105 km..
Betreft dus de volgende auto..het vervolg op Alex zijn avontuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
ik zit inderdaad ook te dubben, was de vorige keer gezellig, en er is veel gebeurd.... maar tis ook wel weer ver weg..... retourtje 400km....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Waarom in hemelsnaam woont zowat iedereen hier die een te renoveren tuin heeft altijd zo verdomd ver wég
Ik ben dol op slopen, tuinieren en heb heel veel best tuingereedschap dus kom even wat dichterbij wonen en ik kom hakken![]()
Ik woon in Zaandamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Waarom in hemelsnaam woont zowat iedereen hier die een te renoveren tuin heeft altijd zo verdomd ver wég
Ik ben dol op slopen, tuinieren en heb heel veel best tuingereedschap dus kom even wat dichterbij wonen en ik kom hakken![]()
Voor mij niet.quote:
Moet je een chauffeur hebben? Pakken we wel die ene, ok?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, heb dan wel een auto en ik ben dan wel een stoer wijf, ik hak, sloop,, klim, snoei bomen met gevaarlijke hakdingen en zo maar stuur mij niet over snelwegen en zo, dat vind ik dan weer eng
Ja ja,diequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je een chauffeur hebben? Pakken we wel die ene, ok?
Vanwege al dat tuingereedschap (lange stelen) wordt het toch die anderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je een chauffeur hebben? Pakken we wel die ene, ok?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Vanwege al dat tuingereedschap (lange stelen) wordt het toch die ander
Maar als ik erin rij en jij niet zo groot bent, kan je stoel wel helemaal naar vorenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja ja,diemaar daar past niet zo veel van mijn tuingereedschap in als in die andere
![]()
(en bovendien moet man dan mee want ik rij daar dus niet in, kan amper over het stuur kijken met mijn 1.162 en dus moet jij dan in de kofferbak en kan er nog minder gereedschap mee)
Sniehandignie
1 meter 16 is niet echt groot nee inderaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja ja,diemaar daar past niet zo veel van mijn tuingereedschap in als in die andere
![]()
(en bovendien moet man dan mee want ik rij daar dus niet in, kan amper over het stuur kijken met mijn 1.162 en dus moet jij dan in de kofferbak en kan er nog minder gereedschap mee)
Sniehandignie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |