abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juli 2012 @ 00:08:11 #151
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113613419
ik ook weer thuis, en al gedoucht.bijna lege autobahn, mooi vlak ook, dus ook mooi om eens te kijken hoe hard de auto kan :) en dus ook snel thuis (dan drinkt ie wel meer dan ik trouwens!)

Was een gezellige dag, met gezellige mensen! Volgens mij is er een hoop werk verzet! Voelde me haast schuldig door nikky met alle tuinzooi achter te laten :@ kon ook slecht wegkomen daarzo.....

Onderweg merkte ik pas dat mijn nek een beetje gloeide..... haha, net niet verbrandt, echt op het randje!Gezicht ook mooi rood trouwens.....

FrauBitch, balen zeg van je jas en de sleutels! was je nu maar bij Nikky gebleven! Waar slaap je nu vannacht?

Leuk ook om eens de mensen achter een nickname te leren kennen, was volgens mij de 2de keer dat ik mensen van FOK! meette (ja, ik zei de eerste keer, maar heb Eronymus en Leentje oid aleesn gemeet paar jaar geleden, waren we op een darttournooi en 's avonds in een ierse pub.... waar ik 's nachts in de woonkamer sliep, het 31 graden was en ik de thermostaat niet kon vinden haha) wat een nacht......

Nu een biertje (of 2,3) op een mooie dag, als afsluiter :)
pi_113613516
Helaas helaas (nou ja, helaas?), ben net pas terug van vakantie, wel top weer gehad? Mocht het nodig zijn, ik moet bij toeval maandag in Winschoten werken, woon zelf in de buurt van Utrecht, dus zou eventueel als koeriertje nog wat spul op kunnen halen wat mensen vergeten zijn.
  zondag 1 juli 2012 @ 07:34:24 #153
43653 sigme
Veraan
pi_113620161
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik vond het een aangename verrassing! :) Alleen dat onkruid in je haar! :{w

;)
Ik heb dat idee van jou eens uitgevoerd, dat met dat wassen en borstelen enzo. Zoals ik al dacht viel het reuze mee met de hoeveelheid beesten erin.

Nikky, succes met de rotzooi! Je geeft wel een gil als je een herhaalactie uitvoert toch? Doe me even een PM tegen die tijd, ik lees FHF niet heel trouw.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 juli 2012 @ 09:58:52 #154
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113621008
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 07:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Nikky, succes met de rotzooi! Je geeft wel een gil als je een herhaalactie uitvoert toch? Doe me even een PM tegen die tijd, ik lees FHF niet heel trouw.
staat toch in je MyAt?
  zondag 1 juli 2012 @ 13:11:29 #155
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_113625433
Pics :D. Leuk dat het zo goed is uitgepakt.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:16:29 #156
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113625578
Oh, en opvoedingslessen van RonaldV _O_
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 1 juli 2012 @ 13:28:07 #157
43653 sigme
Veraan
pi_113625935
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 09:58 schreef gateway het volgende:

[..]

staat toch in je MyAt?
Bij tijden werk ik hard en mis ik veel op fok ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 juli 2012 @ 16:27:25 #158
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113632408
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh, en opvoedingslessen van RonaldV _O_
:D Geniaal :) waren goede tips! I know where to find him :D
  Milf zondag 1 juli 2012 @ 21:11:31 #159
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_113644513
Ik vond het fantastisch dat O+ iedereen O+ heeft geholpen. Ik ben jullie allemaal ver-schrik-ke-lijk dankbaar :* :* x 47574287287 enzo O+

Alex (vriend van mij, niet Alex van het forum) zou vrijdag avond al komen. Partij klinkers van MP gevonden. Hij zou deze ophalen met een tandemmaster. Zo gezegd zo gedaan. Hij naar Groningen om de klinkers op te halen. Hij schatte 1 klinker een kilo. 850 stenen erin en gaan met die banaan. Net uit Groningen begint de kar te slingeren en trekt naar rechts. Hij kon hem nog net de berm insturen. Bleek dat er twee lekke banden aan 1 zijde zat. Helaas voor hem reed er een surveillance wagen achter hem. Hij mocht mee naar de weegbrug (nadat de kar op een sleepwagen was gezet)

3500 kilo :') Oeps :D _O-. Achter een Polo _O- normaal max 1000 kilo _O- :D :') :D

Duur geintje. Bijbehorend nieuwsbericht klik hier.

Hij kwam 's nachts om 2 uur aanzetten... Arme Alex.

'S morgens was Gateway de eerste die aan kwam rijden. Even een bakkie koffie doen en kennismaken. Hierna kwam Sigme aangelopen. Sigme is een mooie jongedame die van wanten weet in een tuin! We gaan los!

Redelijk snel daarna kwamen mijn Vriendin met haar man en broer. Mijn vriendin was van de catering. De schat O+. Om een uur of 11 kwam mijn iemand waarmee ik heel veel dans (Bart1) aangereden. Ook hij is aan het werk gezet.
Ondertussen waren Sigme, Gateway en Alex al flink de heg onder handen aan het nemen. Jemig. Dat ging zo snel! De man van mijn vriendin was ondertussen alle bomen aan het afzagen tot flinke stammen. Zo was er meer werkruimte. De broer van mijn vriendin en Bart1 waren bezig aan de zijkant van de tuin achter om de boel om te spitten. Hierna hebben zij een aantal planten en struiken verplaatst van het oerwoud naar de zijkant van de tuin. Op deze manier creëer ik een natuurlijke erfafscheiding tussen mij en mijn buren. Sigme heeft heel veel uit het oerwoud gespit. Vooral de distelmeuk.... auw!

Bart en DW kwamen om 13.15 ongeveer aan. Just in time voor de broodjes. :9. Lekkere verse broodjes afgebakken en heel veel boterhammen. Ik geloof dat het er goed inging. Net als het water!
Niet het bier..... daar is over het hele weekend genomen maar 5 van gedronken. _O-.

Volgende meet! Nog genoeg te doen *O*. Hebben we speciaal voor Dolfi bewaard O+ *O* en EHHE en Yska en meer :P

Later kwamen ook RonaldV en FrauBitch helpen O+.

Iedereen heeft flink geholpen in de tuin. Het resultaat mag er dan ook wezen! Het is dan wel niet af, maar ikkan wel verder. Het is meer te behappen dan dat het was. Ik ben echt zo ongelooflijk blij! Sigme komt de volgende keer weer en dan blijft ze wel voor de BBQ. Jammer dat je er niet bij kon zijn. We hebben nog ijsjes gehad. Ik geloof dat FB er een hele leuke herinnering aan over heeft gehouden :D _O-. Lieve dochter heb ik he? O+

Genoeg gekletst. Foto's willen we. NU

De vuurkorf staat al klaar!

Grasmaaien en een klein boompje snoeien... en al dat grut naast het huis weg. Met uitzondering van de uit de klauwen gewassen boomstronk (wat een conifeer was _O- )

Zijkant van het huis. Het raam wat je ziet is de huiskamer. Hier staat een enorme verwilderde roos. Daarnaast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel onkruid .....

Zijkant van de tuin..... Groen groen groen

Voorkant huis. Gras hoog (was veel met ander gedeelte van de tuin bezig. Heg een mess...

Nog meer heg... volgend jaar....... It's gotta go!

Achterste gedeelte. Een foto zegt meer dan 1000 bomen euh woorden.

Waar zijn we aan begonnen.

Hier is men al bezig met het verwijderen van de meuk naast en om het tuinhuisje.

Bart en DW hebben zich even boos gemaakt. *poef* het was weg.

Hier hebben Bart1 en broer van vriendin heel veel meuk eruit getrokken. De conifeer is weg wat een hoop licht in de tuin bezorgt. Daarnaast zijn er een hoop planten van achteren naar de zijkant verplaatst.

Voorkant van het huis weer in orde.

Een hele hoop tuinafval... Ik had even geen plek. De composthoop moest nog gemaakt worden. En och, het moet toch worden afgevoerd. Dus storten de we oprit vol. Heb ik gelijk een reden om het snel te doen :P. Soort van stok achter de deur, maar dan in boomvorm.

Bij een beetje klussen hoort wat gereedschap. Dit is van Bart. Zie ook mijn mooie paarse slippers :P

Einde van de dag. Iets van vijf of zes bomen weg. Drie enorme stronken eruit en de complete heg verdwenen. De wijk heeft ook ineens een stoep die twee rijden breder blijkt te zijn. :+. Ook begonnen met het plaatsen van de schutting. Drie delen staan... Tijd voor de BBQ!! (Dit was zaterdag neergezet, maar de foto is van zondag)

Het vierde deel staat. Op naar de volgende!

Hey, verrek.. ik zie toch de buren vanuit de tuin :P

We kwamen bij het plaatsen van de schutting (vanaf straatkant) richting de tuin wat stenen tegen. Niet zo'n beetje ook. Met behoorlijk wat kracht, heeft Alex deze weten te breken.

En het staat! De laatste schutting mist twee planken, maar dat geeft niet. Daar zien we hopelijk straks niets meer van terug.

Wat een ruime tuin heb ik eigenlijk :D!!!

Dit is de kofferbak van Alex. Ook het nodige mee :D. Zelfs een flex die goed van pas kwam!

Ik hoop dat de lezers een indruk hebben kunnen krijgen hoeveel werk er verzet is. Want dat is echt niet te filmen hoeveel er gedaan is. Ik ben verschrikkelijk blij!
Alex en ik gaan de aankomende vakantie ook nog flink aan de bak. Wanneer iemand het leuk vind om ook eens te helpen met een aantal lui...
Onder voorbehoud van een wijziging (maar volgens mij klopt deze data wel qua vakantie die elkaar overlapt) gaan we 18 augustus weer verder.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 1 juli 2012 @ 21:19:26 #160
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_113644937
Wow! Er is echt veel gedaan, zo te zien! Ik vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij was..

quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:11 schreef nikky het volgende:

Onder voorbehoud van een wijziging (maar volgens mij klopt deze data wel qua vakantie die elkaar overlapt) gaan we 18 augustus weer verder.
En deze keer ga ik er ook niet bij zijn, vrees ik.. :(
  One tough cookie zondag 1 juli 2012 @ 21:23:54 #161
169210 liesje1979
pi_113645148
Wat een leuk verslag en wat is er veel gebeurt zeg! Heel tof! _O_
pi_113645414
leuk ^O^ veel opgeschoten. nu nog een onderhoudsarme tuin terug zien te krijgen :7
  zondag 1 juli 2012 @ 21:29:35 #163
135434 Crazy-M
Just Me
pi_113645521
Goed gedaan mensen ^O^
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 21:31:27 #164
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_113645646
Tof verslag Nikky. Super dat er zoveel werk verzet is door lieve FOK!kers. _O_
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 1 juli 2012 @ 21:58:26 #165
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113647439
Fijn dat de schutting nu staat!

Leuk fotoverslag! Zie dingen die me niet eens opgevallen waren! Had bv. het "oerwoud" bij het woonkamerraam niet eens gezien! wel dat het leeg was, maar niet wat er stond.

eigenlijk heb ik meer de voorkant van de tuin gezien, de ex-heg en stronken :P Fijn dat nu voor jou werkbaarder is! Hopelijk kom je ook snel van de bergen tuinafval af!

en gereedschap was er inderdaad genoeg! 4 kettingzagen, hoop accuboormachines en verlengsnoeren, scheppen etc etc! (mijn kofferbak lag ook vol :P)

Ik vondt het een gezellige dag! als de 18de in de buurt komt maar weer eens kijken of er tijd is!
  zondag 1 juli 2012 @ 22:22:59 #166
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_113649063
Vriendelijke waarschuwing aan iedereen: laat Nikky even controleren of de op- en afritten op de snelweg nog wel functioneel zijn. Scheelt toch al gauw 20KM rijden. :')
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 juli 2012 @ 22:30:27 #167
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113649660
quote:
12s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef RonaldV het volgende:
Vriendelijke waarschuwing aan iedereen: laat Nikky even controleren of de op- en afritten op de snelweg nog wel functioneel zijn. Scheelt toch al gauw 20KM rijden. :')
of de bestuur(st)(d)er moet ff opletten :7
  zondag 1 juli 2012 @ 22:31:38 #168
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113649757
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:19 schreef qltel het volgende:
Wow! Er is echt veel gedaan, zo te zien! Ik vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij was..

[..]

En deze keer ga ik er ook niet bij zijn, vrees ik.. :(
jammer, had gehoopt je dan evt als bijrijder mee te kunnen nemen (of jij mij)
  zondag 1 juli 2012 @ 22:33:01 #169
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_113649925
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:30 schreef gateway het volgende:

[..]

of de bestuur(st)(d)er moet ff opletten :7
Dat deed ik, ik was druk bezig met roodwitte paaltjes vermijden :P
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 juli 2012 @ 22:37:23 #170
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_113650315
quote:
Ik vond het fantastisch dat O+ iedereen O+ heeft geholpen. Ik ben jullie allemaal ver-schrik-ke-lijk dankbaar :* :* x 47574287287 enzo O+

Alex (vriend van mij, niet Alex van het forum) zou vrijdag avond al komen. Partij klinkers van MP gevonden. Hij zou deze ophalen met een tandemmaster. Zo gezegd zo gedaan. Hij naar Groningen om de klinkers op te halen. Hij schatte 1 klinker een kilo. 850 stenen erin en gaan met die banaan. Net uit Groningen begint de kar te slingeren en trekt naar rechts. Hij kon hem nog net de berm insturen. Bleek dat er twee lekke banden aan 1 zijde zat. Helaas voor hem reed er een surveillance wagen achter hem. Hij mocht mee naar de weegbrug (nadat de kar op een sleepwagen was gezet)

3500 kilo :') Oeps :D _O-. Achter een Polo _O- normaal max 1000 kilo _O- :D :') :D

Duur geintje. Bijbehorend nieuwsbericht klik hier.

Hij kwam 's nachts om 2 uur aanzetten... Arme Alex.

'S morgens was Gateway de eerste die aan kwam rijden. Even een bakkie koffie doen en kennismaken. Hierna kwam Sigme aangelopen. Sigme is een mooie jongedame die van wanten weet in een tuin! We gaan los!

Redelijk snel daarna kwamen mijn Vriendin met haar man en broer. Mijn vriendin was van de catering. De schat O+. Om een uur of 11 kwam mijn iemand waarmee ik heel veel dans (Bart1) aangereden. Ook hij is aan het werk gezet.
Ondertussen waren Sigme, Gateway en Alex al flink de heg onder handen aan het nemen. Jemig. Dat ging zo snel! De man van mijn vriendin was ondertussen alle bomen aan het afzagen tot flinke stammen. Zo was er meer werkruimte. De broer van mijn vriendin en Bart1 waren bezig aan de zijkant van de tuin achter om de boel om te spitten. Hierna hebben zij een aantal planten en struiken verplaatst van het oerwoud naar de zijkant van de tuin. Op deze manier creëer ik een natuurlijke erfafscheiding tussen mij en mijn buren. Sigme heeft heel veel uit het oerwoud gespit. Vooral de distelmeuk.... auw!

Bart en DW kwamen om 13.15 ongeveer aan. Just in time voor de broodjes. :9. Lekkere verse broodjes afgebakken en heel veel boterhammen. Ik geloof dat het er goed inging. Net als het water!
Niet het bier..... daar is over het hele weekend genomen maar 5 van gedronken. _O-.

Volgende meet! Nog genoeg te doen *O*. Hebben we speciaal voor Dolfi bewaard O+ *O* en EHHE en Yska en meer :P

Later kwamen ook RonaldV en FrauBitch helpen O+.

Iedereen heeft flink geholpen in de tuin. Het resultaat mag er dan ook wezen! Het is dan wel niet af, maar ikkan wel verder. Het is meer te behappen dan dat het was. Ik ben echt zo ongelooflijk blij! Sigme komt de volgende keer weer en dan blijft ze wel voor de BBQ. Jammer dat je er niet bij kon zijn. We hebben nog ijsjes gehad. Ik geloof dat FB er een hele leuke herinnering aan over heeft gehouden :D _O-. Lieve dochter heb ik he? O+

Genoeg gekletst. Foto's willen we. NU

De vuurkorf staat al klaar!
[ link | afbeelding ]

Grasmaaien en een klein boompje snoeien... en al dat grut naast het huis weg. Met uitzondering van de uit de klauwen gewassen boomstronk (wat een conifeer was _O- )

[ link | afbeelding ]

Zijkant van het huis. Het raam wat je ziet is de huiskamer. Hier staat een enorme verwilderde roos. Daarnaast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel onkruid .....

[ link | afbeelding ]

Zijkant van de tuin..... Groen groen groen

[ link | afbeelding ]

Voorkant huis. Gras hoog (was veel met ander gedeelte van de tuin bezig. Heg een mess...

[ link | afbeelding ]

Nog meer heg... volgend jaar....... It's gotta go!

[ link | afbeelding ]

Achterste gedeelte. Een foto zegt meer dan 1000 bomen euh woorden.

[ link | afbeelding ]

Waar zijn we aan begonnen.

[ link | afbeelding ]

Hier is men al bezig met het verwijderen van de meuk naast en om het tuinhuisje.

[ link | afbeelding ]

Bart en DW hebben zich even boos gemaakt. *poef* het was weg.

[ link | afbeelding ]

Hier hebben Bart1 en broer van vriendin heel veel meuk eruit getrokken. De conifeer is weg wat een hoop licht in de tuin bezorgt. Daarnaast zijn er een hoop planten van achteren naar de zijkant verplaatst.

[ link | afbeelding ]

Voorkant van het huis weer in orde.

[ link | afbeelding ]

Een hele hoop tuinafval... Ik had even geen plek. De composthoop moest nog gemaakt worden. En och, het moet toch worden afgevoerd. Dus storten de we oprit vol. Heb ik gelijk een reden om het snel te doen :P. Soort van stok achter de deur, maar dan in boomvorm.

[ link | afbeelding ]

Bij een beetje klussen hoort wat gereedschap. Dit is van Bart. Zie ook mijn mooie paarse slippers :P

[ link | afbeelding ]

Einde van de dag. Iets van vijf of zes bomen weg. Drie enorme stronken eruit en de complete heg verdwenen. De wijk heeft ook ineens een stoep die twee rijden breder blijkt te zijn. :+. Ook begonnen met het plaatsen van de schutting. Drie delen staan... Tijd voor de BBQ!! (Dit was zaterdag neergezet, maar de foto is van zondag)

[ link | afbeelding ]

Het vierde deel staat. Op naar de volgende!

[ link | afbeelding ]

Hey, verrek.. ik zie toch de buren vanuit de tuin :P

[ link | afbeelding ]

We kwamen bij het plaatsen van de schutting (vanaf straatkant) richting de tuin wat stenen tegen. Niet zo'n beetje ook. Met behoorlijk wat kracht, heeft Alex deze weten te breken.

[ link | afbeelding ]

En het staat! De laatste schutting mist twee planken, maar dat geeft niet. Daar zien we hopelijk straks niets meer van terug.

[ link | afbeelding ]

Wat een ruime tuin heb ik eigenlijk :D!!!

[ link | afbeelding ]

Dit is de kofferbak van Alex. Ook het nodige mee :D. Zelfs een flex die goed van pas kwam!

[ link | afbeelding ]

Ik hoop dat de lezers een indruk hebben kunnen krijgen hoeveel werk er verzet is. Want dat is echt niet te filmen hoeveel er gedaan is. Ik ben verschrikkelijk blij!
Alex en ik gaan de aankomende vakantie ook nog flink aan de bak. Wanneer iemand het leuk vind om ook eens te helpen met een aantal lui...
_O_
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 1 juli 2012 @ 22:43:35 #171
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113650777
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat deed ik, ik was druk bezig met roodwitte paaltjes vermijden :P
haha :) ik was ook net optijd voor de omleiding :P twijfelde ff of het om de afslag ging waar ik eraf moest
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2012 @ 22:46:29 #172
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_113650979
Ronald en ik waren er rond half 1 en toeb waren bart2 en DW er al hoor!

Sorry voor het verpesten van je kind. hopelijk heb je er niet al te veel opvoedwerk aan gehad ;) wat een ontzettend leuk meisje is het toch O+
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zondag 1 juli 2012 @ 22:53:14 #173
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113651467
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef fraubitch het volgende:

Sorry voor het verpesten van je kind. hopelijk heb je er niet al te veel opvoedwerk aan gehad ;) wat een ontzettend leuk meisje is het toch O+
Volgens mij wordt je een leuke moeder :)

Hoe ben je nou je huis in gekomen? of slaap je buiten :P
  zondag 1 juli 2012 @ 23:12:35 #174
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_113652700
Boete van 400 euro, dat zijn dure klinkers geworden.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 1 juli 2012 @ 23:15:26 #175
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_113652877
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef fraubitch het volgende:
Nikky zit in een andere tijdzone soms. O+
quote:
Ik vond dat je het geweldig deed! Je hebt zelfs een keer 'nee' gezegd!
Natuurtalentje! O+

(en goeie chauffeur ook nog!)
- Privacy Matters
  zondag 1 juli 2012 @ 23:57:37 #176
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_113655189
Verdorie, waarom lees ik dit nu pas. Had je graag willen helpen Nicky :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 2 juli 2012 @ 00:24:11 #177
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113656600
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
18 augustus; nieuwe ronde nieuwe kansen :)
  maandag 2 juli 2012 @ 00:25:53 #178
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_113656681
Gaan ze dan verder met de tuin?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 2 juli 2012 @ 00:27:25 #179
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113656753
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
staat wel onderaan het fotoverslag
  maandag 2 juli 2012 @ 00:41:32 #180
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_113657308
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:27 schreef gateway het volgende:

[..]

staat wel onderaan het fotoverslag
O ja :')

Eens even kijken of ik dan kan :)
  maandag 2 juli 2012 @ 00:46:54 #181
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_113657446
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Anders ik wel, met m'n twee linker handen :') .
  Milf maandag 2 juli 2012 @ 10:39:16 #182
16000 nikky
pi_113663999
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarschijnlijk wel. Ik doe natuurlijk zelf ook redelijk wat door de weeks. Probeer zoveel mogelijk te doen naast het bijhouden van de tuin. Mocht er nog flinke klussen te doen zijn en er is animo, dan gaat het wat mij betreft nog een meet komen. Het was dan ook kei gezellig gewoon. Dat is natuurlijk wel het allerbelangrijkste. Dat het gezellig is. :Y
Ik heb ook moeten lachen om het voorstel rondje tijdens de lunch haha :D! _O-.

Ik zit nu met het probleem om de klinkers mijn kant op te krijgen. Betekent in het kort dat ik redelijk veel moet schoffelen wanneer achter leeg is zeg maar... of gif spuiten om het onkruid tegen te gaan tot die bestrating er ligt. Dan nog is de vraag of ik de bestrating kan gebruiken als terras. Schijnen nogal grove stenen te zijn (lastig zien via MP). Die doen pijn aan de voeten. Heb ik weer :').
Maar dan worden hiervan borders gemaakt en meer leuke dingen. Kan genoeg toepassingen bedenken :9

Had ik al gezegd hoe blij ik ben? :* O+
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 2 juli 2012 @ 10:44:58 #183
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113664113
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Anders ik wel, met m'n twee linker handen :') .
Heb ik ook. Verbaas me er nog steeds over dat men (behalve Bart2) mij vertrouwde met een bijl.
pi_113664150
Goed bezig geweest allemaal ^O^ Ik heb nog aan jullie gedacht (toen ik in de regen stond te genieten van het optreden van Ilse de Lange O+)
quote:
Dan kan ik niet -O-, dan zit ik in Italië *O*
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:39 schreef nikky het volgende:
Had ik al gezegd hoe blij ik ben? :* O+
Ben je wel een beetje blij? ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 2 juli 2012 @ 10:47:34 #185
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113664156
Wel gaaf om zo de foto's te zien, had geen idee hoe het ervoor uitzag.

Oh en de buren _O_
  Milf maandag 2 juli 2012 @ 10:56:29 #186
16000 nikky
pi_113664303
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Heb ik ook. Verbaas me er nog steeds over dat men (behalve Bart2) mij vertrouwde met een bijl.
:D!

Er waren drie bijlen gewoon ook he. 4 kettingzagen, iets van 14543 boormachines :D
  maandag 2 juli 2012 @ 10:58:01 #187
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113664337
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:56 schreef nikky het volgende:

[..]

:D!

Er waren drie bijlen gewoon ook he. 4 kettingzagen, iets van 14543 boormachines :D
De bijl van de buren _O_
  Milf maandag 2 juli 2012 @ 11:02:38 #188
16000 nikky
pi_113664437
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Wel gaaf om zo de foto's te zien, had geen idee hoe het ervoor uitzag.

Oh en de buren _O_
De buurman waarvan de oprit aan mijn oerwoud grenst, kwam later terug ui het ziekenhuis. Zijn vrouw is helaas ernstig ziek. Die vond het erg mooi geworden. Hij gaf ook dat hij snel de coniferenhaag zou gaan aftoppen. Daar ben ik wel blij mee. Hij vond het in elk geval een ontzettende verbetering. Ook de overburen zijn nog even wezen kijken. Daarnaast loopt er altijd een vrouwtje met een hondje door de wijk. Die is drie keer (!!!!) langsgelopen. Waarvan ik twee keer met haar een praatje heb gemaakt. Ook zij vond het mooi geworden zo.
Ze gaf aan dat ze niet verwacht had dat ik er nog zou wonen. Het was zoveel werk voor een vrouw alleen. (praat wel vaker met haar ;) ). Daarnaast werk ik en heb ik een dochter en het huishouden. Het huis wat ik heb gekocht is 20 jaar lang niets tot alleen het hoognodige aan gedaan. Vooral de tuin was verwilderd.

Maar het wordt een paleis O+
  maandag 2 juli 2012 @ 11:07:42 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113664543
jippie :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 2 juli 2012 @ 12:15:14 #190
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_113666326
TOF ^O^
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:04:04 #191
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113683142
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Waarom ook niet? Of heeft Bart2 nare ervaringen met jouw & bijl?
  maandag 2 juli 2012 @ 19:06:30 #192
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113683256
hoelang kunnen de stenen nog ergens liggen dan? of: waar zijn ze nu? zou op zich in mijn vakantie wel die stenen willen ophalen hoor :) heb nog 15 vakantieuren voor de rest van het jaar... zomervakantie is 120 uur :P oopz. misschien heb ik dus geen vakantie, of loon inleveren voor die uren...... dat moeten we nog bekijken)
  maandag 2 juli 2012 @ 19:18:09 #193
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_113683835
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:39 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik heb ook moeten lachen om het voorstel rondje tijdens de lunch haha :D! _O-.

}:|
- Privacy Matters
  Milf maandag 2 juli 2012 @ 20:17:38 #194
16000 nikky
pi_113686564
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:06 schreef gateway het volgende:
hoelang kunnen de stenen nog ergens liggen dan? of: waar zijn ze nu? zou op zich in mijn vakantie wel die stenen willen ophalen hoor :) heb nog 15 vakantieuren voor de rest van het jaar... zomervakantie is 120 uur :P oopz. misschien heb ik dus geen vakantie, of loon inleveren voor die uren...... dat moeten we nog bekijken)
Geen idee. De persoon weet dat de stenen een tijdje zullen liggen... Hoop lang genoeg. Dan staan er nu twee ladingen in Leek en 1 in Groningen.

Moet weten of deze te gebruiken zijn als terras. Zo nee, dan moet ik op zoek naar anderen via mp. Deze worden dan gebruikt voor borders.
  maandag 2 juli 2012 @ 21:09:02 #195
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113689487
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef nikky het volgende:

[..]

Geen idee. De persoon weet dat de stenen een tijdje zullen liggen... Hoop lang genoeg. Dan staan er nu twee ladingen in Leek en 1 in Groningen.

Moet weten of deze te gebruiken zijn als terras. Zo nee, dan moet ik op zoek naar anderen via mp. Deze worden dan gebruikt voor borders.
zoasl gezegd, wil best helpen met ophalen, ook wel een aanhangert meebrengen :) Maar dan zou mijn voorkeur uitgaan naar op vrijdagavond aankomen en dan zondagavond pas weer weggaan.

Mjah moet jou ook uitkomen etc, nogal eenhoop factoren die meespelen dan.... Evt combineren met een bezoek aan bekenden uit Papenburg, kan ik mijn vriendin daar droppen :P 2 vliegen in 1 klap :)
pi_113700543
Zo, dat ziet er goed uit zeg! En zo te zien hebben jullie heerlijk weer gehad?
Helaas kon ik er niet bij zijn, ben ook altijd wel in voor dit soort dingen.

Nouja, misschien volgende keer ^O^
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:37:25 #197
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113700948
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef gateway het volgende:

[..]

Waarom ook niet? Of heeft Bart2 nare ervaringen met jouw & bijl?
Bart kent mij en mijn denkwijze een beetje.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 06:12:49 #198
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113704060
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Bart kent mij en mijn denkwijze een beetje.
nou, het ging prima toch? Geen gewonden en de stronk is eruit!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:27:21 #199
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113708545
Ja, nu mag ik de volgende x weer. O+
  Milf dinsdag 3 juli 2012 @ 12:08:31 #200
16000 nikky
pi_113709860
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef JK1982 het volgende:
Zo, dat ziet er goed uit zeg! En zo te zien hebben jullie heerlijk weer gehad?
Helaas kon ik er niet bij zijn, ben ook altijd wel in voor dit soort dingen.

Nouja, misschien volgende keer ^O^
Het ziet er echt super uit. het weer was prachtig. Het water ging er harder in dan het bier ;)
Er komt nog een meet... gewoon voor de gein. het is niet heel veel wat nog gedaan moet worden. We gaan dan vooral een hoop lol maken ofzo ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja, nu mag ik de volgende x weer. O+
* nikky bergt toch de bijlen van haarzelf en de buurman op........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')