18 augustus; nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Verdorie, waarom lees ik dit nu pas. Had je graag willen helpen Nicky
O jaquote:
Anders ik wel, met m'n twee linker handenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Verdorie, waarom lees ik dit nu pas. Had je graag willen helpen Nicky
Waarschijnlijk wel. Ik doe natuurlijk zelf ook redelijk wat door de weeks. Probeer zoveel mogelijk te doen naast het bijhouden van de tuin. Mocht er nog flinke klussen te doen zijn en er is animo, dan gaat het wat mij betreft nog een meet komen. Het was dan ook kei gezellig gewoon. Dat is natuurlijk wel het allerbelangrijkste. Dat het gezellig is.quote:
Heb ik ook. Verbaas me er nog steeds over dat men (behalve Bart2) mij vertrouwde met een bijl.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Anders ik wel, met m'n twee linker handen.
Dan kan ik nietquote:Op zondag 1 juli 2012 21:11 schreef nikky het volgende:
Onder voorbehoud van een wijziging (maar volgens mij klopt deze data wel qua vakantie die elkaar overlapt) gaan we 18 augustus weer verder.
Ben je wel een beetje blij?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook. Verbaas me er nog steeds over dat men (behalve Bart2) mij vertrouwde met een bijl.
De bijl van de burenquote:Op maandag 2 juli 2012 10:56 schreef nikky het volgende:
[..]!
Er waren drie bijlen gewoon ook he. 4 kettingzagen, iets van 14543 boormachines
De buurman waarvan de oprit aan mijn oerwoud grenst, kwam later terug ui het ziekenhuis. Zijn vrouw is helaas ernstig ziek. Die vond het erg mooi geworden. Hij gaf ook dat hij snel de coniferenhaag zou gaan aftoppen. Daar ben ik wel blij mee. Hij vond het in elk geval een ontzettende verbetering. Ook de overburen zijn nog even wezen kijken. Daarnaast loopt er altijd een vrouwtje met een hondje door de wijk. Die is drie keer (!!!!) langsgelopen. Waarvan ik twee keer met haar een praatje heb gemaakt. Ook zij vond het mooi geworden zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Wel gaaf om zo de foto's te zien, had geen idee hoe het ervoor uitzag.
Oh en de buren
Waarom ook niet? Of heeft Bart2 nare ervaringen met jouw & bijl?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook. Verbaas me er nog steeds over dat men (behalve Bart2) mij vertrouwde met een bijl.
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten lachen om het voorstel rondje tijdens de lunch haha!
.
Geen idee. De persoon weet dat de stenen een tijdje zullen liggen... Hoop lang genoeg. Dan staan er nu twee ladingen in Leek en 1 in Groningen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:06 schreef gateway het volgende:
hoelang kunnen de stenen nog ergens liggen dan? of: waar zijn ze nu? zou op zich in mijn vakantie wel die stenen willen ophalen hoorheb nog 15 vakantieuren voor de rest van het jaar... zomervakantie is 120 uur
oopz. misschien heb ik dus geen vakantie, of loon inleveren voor die uren...... dat moeten we nog bekijken)
zoasl gezegd, wil best helpen met ophalen, ook wel een aanhangert meebrengenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Geen idee. De persoon weet dat de stenen een tijdje zullen liggen... Hoop lang genoeg. Dan staan er nu twee ladingen in Leek en 1 in Groningen.
Moet weten of deze te gebruiken zijn als terras. Zo nee, dan moet ik op zoek naar anderen via mp. Deze worden dan gebruikt voor borders.
Bart kent mij en mijn denkwijze een beetje.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef gateway het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Of heeft Bart2 nare ervaringen met jouw & bijl?
nou, het ging prima toch? Geen gewonden en de stronk is eruit!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart kent mij en mijn denkwijze een beetje.
Het ziet er echt super uit. het weer was prachtig. Het water ging er harder in dan het bierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef JK1982 het volgende:
Zo, dat ziet er goed uit zeg! En zo te zien hebben jullie heerlijk weer gehad?
Helaas kon ik er niet bij zijn, ben ook altijd wel in voor dit soort dingen.
Nouja, misschien volgende keer
* nikky bergt toch de bijlen van haarzelf en de buurman op........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |