Kewl!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]18 augustus heb ik nog niets staan, dus wil best de A7 afrijden
Zie dm, voordat ik de extra knuffel verdienquote:
Haha.. Die verdien jij altijd!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie dm, voordat ik de extra knuffel verdien
kijk, dat ziet er beter uit! nu nog een paar kuub geel zand erin, tegeltjes, en klaar!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef nikky het volgende:
Sorry voor de nekpijn en verrekte spieren:
[ afbeelding ]
Kraantje geweestMet dank aan een goede vriend en VdV Jubbega Heerenveen!
Dus hier komt het zwembad?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef nikky het volgende:
Sorry voor de nekpijn en verrekte spieren:
[ afbeelding ]
Kraantje geweestMet dank aan een goede vriend en VdV Jubbega Heerenveen!
als ik kom, kan ik dan ook blijven pitten? desnoods in de autoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef fraubitch het volgende:
Ik kom ook! Als ik met de trein kom kan ik dan blijven pitten?
Kun jij gelijk jouw jas meenemenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef fraubitch het volgende:
Ik kom ook! Als ik met de trein kom kan ik dan blijven pitten?
stenen? nog niet genoeg?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:53 schreef nikky het volgende:
Ik heb een hele grote tent. Echt hudge. Pitten kan dus zeker.
In een trein kunnen veel stenen FB![]()
Die heeft nikky toch allang opgestuurd joh gek!quote:
vraag me nog steeds af hoe je nou die dag in huis bent gekomen zonder al je sleutels??quote:Op zondag 22 juli 2012 11:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Die heeft nikky toch allang opgestuurd joh gek!
Er lagen nog wat stenen langs de weg, heeft ze een van meegenomen en door het raam gegooid.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:36 schreef gateway het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af hoe je nou die dag in huis bent gekomen zonder al je sleutels??
LOL!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Er lagen nog wat stenen langs de weg, heeft ze een van meegenomen en door het raam gegooid.
Hahahahahahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Er lagen nog wat stenen langs de weg, heeft ze een van meegenomen en door het raam gegooid.
a, okquote:Op zondag 22 juli 2012 13:41 schreef fraubitch het volgende:
Gateway: er zijn meer mensen met de sleutel. Gelukkig.
had ik ook al gepm'edquote:Op zondag 22 juli 2012 13:58 schreef Bart het volgende:
[gratis] rits stoeptegels
Misschien iets voor jou nikky? Kan wel in een aanhanger.
Jij wil die tegels ook hebben?quote:
vanaf hier 450 km tot aan jouw voordeurquote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef nikky het volgende:
Die tegels moeten uit Helmond komen. Duur ritje.
Ik schat dat het achter 250 vierkante meter is. Heb nu 30 vierkante meter stenen. Te weinig dus haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |