quote:
Wie drukt er T-shirts???quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
voor het nikkytuinklusteam!!!
![]()
![]()
![]()
[..]
Was ook wel ff boenen! gelukkig had mijn broertje een sponsje voor tegen vliegenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef nikky het volgende:
Ziet er weer spic en span uit.
Vanavond was ik laat thuis. Dochterlief direct naar bed en ben gelijk de tuin in gegaan. Overal met de schofel door, planten besproeien en hierna heb ik achter nog een aantal vrouwenmantels eruit gehaald. Deze liggen nu achterin de auto. Die neem ik morgen mee voor een collega.
Alex die er was, die kent iemand met een kraantje. Die kom misschien de stronken eruit halen!
Vrouwenmantelquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:04 schreef gateway het volgende:
[..]
Was ook wel ff boenen! gelukkig had mijn broertje een sponsje voor tegen vliegen![]()
vrouwenmantels???
Hmmz, dat kraantje was zaterdag al handig geweest! mjah, mooi dat er iemand komt! gelijk vragen voor volgend jaar
Eerst wachten tot hij weer is uitgelopen. Ik heb 'm natuurlijk niet voor niets weer netjes gemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouwenmantel
Ze wilden dan ook gelijk de heg voor eruit slopen zodat het hek erin kan. Maar daar heb ik het geld nog helemaal niet voor
o, dat spul! dat wat achter de heg stondquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouwenmantel
Ze wilden dan ook gelijk de heg voor eruit slopen zodat het hek erin kan. Maar daar heb ik het geld nog helemaal niet voor
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef nikky het volgende:
Sorry voor de nekpijn en verrekte spieren:
[ afbeelding ]
Kraantje geweestMet dank aan een goede vriend en VdV Jubbega Heerenveen!
Beetje anders nu he? Als iedereen de 18e nou wat stenen mee hierheen zeult, heb ik vanzelf voldoende voor een terrasquote:
18e Augustusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Beetje anders nu he? Als iedereen de 18e nou wat stenen mee hierheen zeult, heb ik vanzelf voldoende voor een terras.
Just kiddin..... Iedereen wat meenemen voor de grill.... Gaan we bbq-en
Echt??? Kom je dan ook?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
18e Augustus
Dan kan ik waarschijnlijk ook wel
Ik heb nog 8 betontegels grijs 40x60cmquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Beetje anders nu he? Als iedereen de 18e nou wat stenen mee hierheen zeult, heb ik vanzelf voldoende voor een terras.
Just kiddin..... Iedereen wat meenemen voor de grill.... Gaan we bbq-en
quote:
Alle beetjes helpen......bring it on babyquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog 8 betontegels grijs 40x60cm.
Kewl!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]18 augustus heb ik nog niets staan, dus wil best de A7 afrijden
Zie dm, voordat ik de extra knuffel verdienquote:
Haha.. Die verdien jij altijd!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie dm, voordat ik de extra knuffel verdien
kijk, dat ziet er beter uit! nu nog een paar kuub geel zand erin, tegeltjes, en klaar!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef nikky het volgende:
[ afbeelding ]
Dus hier komt het zwembad?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef nikky het volgende:
[ afbeelding ]
als ik kom, kan ik dan ook blijven pitten? desnoods in de autoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef fraubitch het volgende:
Ik kom ook! Als ik met de trein kom kan ik dan blijven pitten?
Kun jij gelijk jouw jas meenemenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef fraubitch het volgende:
Ik kom ook! Als ik met de trein kom kan ik dan blijven pitten?
stenen? nog niet genoeg?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:53 schreef nikky het volgende:
Ik heb een hele grote tent. Echt hudge. Pitten kan dus zeker.
In een trein kunnen veel stenen FB![]()
Die heeft nikky toch allang opgestuurd joh gek!quote:
vraag me nog steeds af hoe je nou die dag in huis bent gekomen zonder al je sleutels??quote:Op zondag 22 juli 2012 11:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Die heeft nikky toch allang opgestuurd joh gek!
Er lagen nog wat stenen langs de weg, heeft ze een van meegenomen en door het raam gegooid.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:36 schreef gateway het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af hoe je nou die dag in huis bent gekomen zonder al je sleutels??
LOL!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Er lagen nog wat stenen langs de weg, heeft ze een van meegenomen en door het raam gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |