abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:39:35 #126
163650 Greys
pi_100966411
Het lijkt me een heerlijk huis zeg!
En een fijne tuin! Dat tuinhuisje is ook nog best op te knappen volgens mij :Y
Met geblokte gordijntjes voor de ramen! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:49:38 #127
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  Milf zaterdag 19 mei 2012 @ 22:04:11 #128
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_111758149
Zo.. updaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate!

De CV ketel? Die moet vervangen worden. Dit jaar nog. Nederlandse ketels mogen hier niet geplaatst worden, dus moet ik hem in DE kopen. Heel_erg_kostbaar. Gelukkig heb ik lieve ouders die dat bedrag gaan voorschieten!

De tuin... wat een drama. Zo erg zelfs dat ik er een topic over heb geopend. Klusmeet bij Nikky in Duitsland... . Mocht je het leuk vinden om in de tuin te ravotten en daana te BBQ-en.. je bent van harte welkom! Duitsers zijn gek op goed vlees, dus dat zal er dan ook zijn :Y.

Het begin...

Zie je de aardbeiplantjes nog? Ik vaag ;)

Hier had ik alles verwijderd en geëgaliseerd. Ik zag dat er een gedeeltelijke palisadeband stond. Ik had nog ergens wat zien liggen in de tuin (jaja, soms een ware ontdekkingstocht) en heb de band door laten lopen tot het einde. Dan spoelt het zand ook niet zomaar weg bij een regenbui.

Ik kom net een stukje te kort om de palisaderand af te maken. Ik zoek nog wel eens een keertje verder. Eigenlijk moet de rand hiervoor geheel van die sierpalisades worden. Maar dat komt wel weer eens een keer. (als het schip met geld aanmeert ofzo).
Het uiteindelijke resultaat van een aantal uren spitten mag er zijn vind ik zelf. Dat pas wat je hier ziet loopt niet volledig door trouwens.

Dan hebben is er nog een gedeelte tuin. Ook gelegen op het zuiden, net als hierboven.

;(.

Hoppa de spade erin en spitten maar. Complete boomstronken kom ik tegen.

Om 21:15 zag het er zo uit. Ik vond het voor vandaag wel genoeg geweest. Dit gedeelte loopt nog door tot de straat en moet ik nog helemaal bij langs. Ja het huisje is ook niet meer wat het geweest is. Ik had het meegenomen met de verhuizing en hoopte dat dochterlief er nog mee kon spelen. Keukentje en een zitje erin, maar helaas.

Mochten de foto's te groot zijn, dan maak ik er even linkjes van. :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf zaterdag 19 mei 2012 @ 22:41:42 #129
16000 nikky
pi_111760317
Het tussendeel (tussen garage en huis/keuken)

Zo was het:

Het vordert

Uiteindelijk:

Ik moet het alleen nog even gronden en witten. Dan lijkt het wat netter en het is makkelijker te reinigen. Het is waterafstotende MDF. Dus kan gelukkig wat hebben.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:44:55 #130
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_111760501
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef nikky het volgende:
Het tussendeel (tussen garage en huis/keuken)

Zo was het:
[ afbeelding ]

Het vordert

[ afbeelding ]

Uiteindelijk:

[ afbeelding ]

Ik moet het alleen nog even gronden en witten. Dan lijkt het wat netter en het is makkelijker te reinigen. Het is waterafstotende MDF. Dus kan gelukkig wat hebben.
Ik wil wel wat anders dan Amstel als ik kom helpen hoor :7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Milf zaterdag 19 mei 2012 @ 22:46:27 #131
16000 nikky
pi_111760630
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik wil wel wat anders dan Amstel als ik kom helpen hoor :7.
Dat krat is leeg :P
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:47:20 #132
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_111760737
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat krat is leeg :P
Oke :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Milf zaterdag 19 mei 2012 @ 22:53:55 #133
16000 nikky
pi_111761096
De zijkant van het huis op 30 april. Nederlandse vlag uit uiteraard ;)

Onkruid weer weg en gras weer kort... en zwart. Heb er iets overheen gegooid tegen mos. Dat mos is nu zwart. Nu hopen dat het gras er weer mooi doorheen komt!

Milf zaterdag 19 mei 2012 @ 23:01:33 #134
16000 nikky
pi_111761492
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:20 schreef Vivi het volgende:
Oeh, een veranda O+ Pics?
Late reactie van mij maar toch :P

Inmiddels staat en hangt er wat meer. :)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:05:18 #135
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  Milf zaterdag 19 mei 2012 @ 23:44:24 #136
16000 nikky
pi_111764412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef gateway het volgende:
Goed bezig Nikky!
Dank :Y
  Moderator zondag 20 mei 2012 @ 11:06:06 #137
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_111774687
Onder de noemer kleine klusjes zijn ook klusjes ! ^O^
De tuin zit nog wel behoorlijk wat werk in O-)
  zondag 20 mei 2012 @ 11:14:19 #138
267945 exlurker
energiek
pi_111774823
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:06 schreef Vonkenboer het volgende:
Onder de noemer kleine klusjes zijn ook klusjes ! ^O^
De tuin zit nog wel behoorlijk wat werk in O-)
Nou ik noem het geen klein klusje mee, hoe de tuin al aangepakt is.
Daar zit al best wat uurtjes in, maar het resultaat mag er dan ook zijn!
Het ziet er prima uit
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 20 mei 2012 @ 20:25:56 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_111798895
gaaf _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Milf dinsdag 22 mei 2012 @ 23:46:44 #140
16000 nikky
pi_111909063
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:14 schreef exlurker het volgende:

[..]

Nou ik noem het geen klein klusje mee, hoe de tuin al aangepakt is.
Daar zit al best wat uurtjes in, maar het resultaat mag er dan ook zijn!
Het ziet er prima uit
Dank :)
  Milf dinsdag 22 mei 2012 @ 23:46:57 #141
16000 nikky
pi_111909077
Crosspost:

Ik was vergeten een foto te maken, maar rechts naast de zandbak was ook groen i.p.v. zwart.

Drie kwartier en een hoop getrek later...

Later een boompje neergezet.

Had de sierstenen uit mijn tuin in Roden meegenomen. Daarnaast had ik nog een zakje bloembollen van iets. Weet niet of het volgend jaar nog doet ;). Ook heb ik een plant met roze bloemetjes uit het oerwoud gegraven en hier gepoot.
  Milf vrijdag 8 juni 2012 @ 13:29:06 #142
16000 nikky
pi_112610752
Sjonge jonge....

Na ellende met de elektra, CV (wat nog niet is opgelost waardoor een gas/elektra narekening van 2500 euro), Stuckwerk wat vervangen moet worden..... ook nog eens boktor aangetroffen. Na zweren van de makelaar dat ze bestreden waren :{.

Makelaar werkt niet meer bij het kantoor. Is daar na ruzie en fraude vertrokken. Heb waarschijnlijk geen poot om op te staan. Het enige wat ik daarvan zwart op wit heb staan, is de e-mail waarin ik aangeeft dat ik een bewijs wil. Maar tja... vervolgens smeert hij hem.

:( :'(
pi_112613756
-O-
djeez wat een tegenvaller. toch neerleggen bij makelaarskantoor, is toch als kantoor aansprakelijk voor geven van valse informatie, even los van welke persoon dat dan gedaan heeft?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Milf vrijdag 8 juni 2012 @ 14:53:23 #144
16000 nikky
pi_112614565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:35 schreef WRH het volgende:
-O-
djeez wat een tegenvaller. toch neerleggen bij makelaarskantoor, is toch als kantoor aansprakelijk voor geven van valse informatie, even los van welke persoon dat dan gedaan heeft?
Ik heb ze vandaag al een e-mail gestuurd met de vraag wat we hieraan gaan doen. Ik ben benieuwd wat voor antwoord ik terugkrijg. Ik heb ook nog eens de pech dat de eigenaar van het makelaarskantoor ook al een aantal keer berecht is wegens valsheid in geschrifte (onzin facturen sturen van duizenden euro's naar Nederlanders enzo. een medewerker kwam hierachter en heeft aangifte gedaan). Dus ik ben bang dat deze meneer van niets terug deinst en gewoon een grote bek opzet.
pi_112615847
dat klinkt echt niet goed. rechtsbijstand? meteen al even bespreken wat je het beste als volgende stappen nog kunt ondernemen.
en dan inderdaad afvragen wat je kunt bereiken en wat je vooral niet wilt, kantoor weet tenslotte waar je woont.
gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 hele verschillende dingen in Nederland en hoewel soms dingen echt vreselijk krom zijn en oneerlijk is het soms beter voor rust in de tent.
maar eerst even kijken hoe er gereageerd wordt, misschien willen ze meebetalen aan verdelging en enige vervangingskosten.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Milf vrijdag 8 juni 2012 @ 16:18:21 #146
16000 nikky
pi_112618461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:19 schreef WRH het volgende:
dat klinkt echt niet goed. rechtsbijstand? meteen al even bespreken wat je het beste als volgende stappen nog kunt ondernemen.
en dan inderdaad afvragen wat je kunt bereiken en wat je vooral niet wilt, kantoor weet tenslotte waar je woont.
gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 hele verschillende dingen in Nederland en hoewel soms dingen echt vreselijk krom zijn en oneerlijk is het soms beter voor rust in de tent.
maar eerst even kijken hoe er gereageerd wordt, misschien willen ze meebetalen aan verdelging en enige vervangingskosten.
( Ik woon in Duitsland ;) )

En hier zit het euvel. Mijn Duitse rechtsbijstand zegt: Je moet bij Univé zijn. Univé zegt: Je moet bij je nieuwe zijn.

Kastje - muur.

Ik ben nu aan het zoeken naar verdelgingsmiddel, maskers en beschermende kleding.
Mijn stiefpaps gaat morgen de dakspanten even controleren.
  Milf maandag 2 juli 2012 @ 14:57:23 #147
16000 nikky
pi_113672757
Even een crosspost ;)

Ik vond het fantastisch dat O+ iedereen O+ heeft geholpen. Ik ben jullie allemaal ver-schrik-ke-lijk dankbaar :* :* x 47574287287 enzo O+

Alex (vriend van mij, niet Alex van het forum) zou vrijdag avond al komen. Partij klinkers van MP gevonden. Hij zou deze ophalen met een tandemmaster. Zo gezegd zo gedaan. Hij naar Groningen om de klinkers op te halen. Hij schatte 1 klinker een kilo. 850 stenen erin en gaan met die banaan. Net uit Groningen begint de kar te slingeren en trekt naar rechts. Hij kon hem nog net de berm insturen. Bleek dat er twee lekke banden aan 1 zijde zat. Helaas voor hem reed er een surveillance wagen achter hem. Hij mocht mee naar de weegbrug (nadat de kar op een sleepwagen was gezet)

3500 kilo :') Oeps :D _O-. Achter een Polo _O- normaal max 1000 kilo _O- :D :') :D

Duur geintje. Bijbehorend nieuwsbericht klik hier.

Hij kwam 's nachts om 2 uur aanzetten... Arme Alex.

'S morgens was Gateway de eerste die aan kwam rijden. Even een bakkie koffie doen en kennismaken. Hierna kwam Sigme aangelopen. Sigme is een mooie jongedame die van wanten weet in een tuin! We gaan los!

Redelijk snel daarna kwamen mijn Vriendin met haar man en broer. Mijn vriendin was van de catering. De schat O+. Om een uur of 11 kwam mijn iemand waarmee ik heel veel dans (Bart1) aangereden. Ook hij is aan het werk gezet.
Ondertussen waren Sigme, Gateway en Alex al flink de heg onder handen aan het nemen. Jemig. Dat ging zo snel! De man van mijn vriendin was ondertussen alle bomen aan het afzagen tot flinke stammen. Zo was er meer werkruimte. De broer van mijn vriendin en Bart1 waren bezig aan de zijkant van de tuin achter om de boel om te spitten. Hierna hebben zij een aantal planten en struiken verplaatst van het oerwoud naar de zijkant van de tuin. Op deze manier creëer ik een natuurlijke erfafscheiding tussen mij en mijn buren. Sigme heeft heel veel uit het oerwoud gespit. Vooral de distelmeuk.... auw!

Bart en DW kwamen om 13.15 ongeveer aan. Just in time voor de broodjes. :9. Lekkere verse broodjes afgebakken en heel veel boterhammen. Ik geloof dat het er goed inging. Net als het water!
Niet het bier..... daar is over het hele weekend genomen maar 5 van gedronken. _O-.

Volgende meet! Nog genoeg te doen *O*. Hebben we speciaal voor Dolfi bewaard O+ *O* en EHHE en Yska en meer :P

Later kwamen ook RonaldV en FrauBitch helpen O+.

Iedereen heeft flink geholpen in de tuin. Het resultaat mag er dan ook wezen! Het is dan wel niet af, maar ikkan wel verder. Het is meer te behappen dan dat het was. Ik ben echt zo ongelooflijk blij! Sigme komt de volgende keer weer en dan blijft ze wel voor de BBQ. Jammer dat je er niet bij kon zijn. We hebben nog ijsjes gehad. Ik geloof dat FB er een hele leuke herinnering aan over heeft gehouden :D _O-. Lieve dochter heb ik he? O+

Genoeg gekletst. Foto's willen we. NU

De vuurkorf staat al klaar!

Grasmaaien en een klein boompje snoeien... en al dat grut naast het huis weg. Met uitzondering van de uit de klauwen gewassen boomstronk (wat een conifeer was _O- )

Zijkant van het huis. Het raam wat je ziet is de huiskamer. Hier staat een enorme verwilderde roos. Daarnaast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel onkruid .....

Zijkant van de tuin..... Groen groen groen

Voorkant huis. Gras hoog (was veel met ander gedeelte van de tuin bezig. Heg een mess...

Nog meer heg... volgend jaar....... It's gotta go!

Achterste gedeelte. Een foto zegt meer dan 1000 bomen euh woorden.

Waar zijn we aan begonnen.

Hier is men al bezig met het verwijderen van de meuk naast en om het tuinhuisje.

Bart en DW hebben zich even boos gemaakt. *poef* het was weg.

Hier hebben Bart1 en broer van vriendin heel veel meuk eruit getrokken. De conifeer is weg wat een hoop licht in de tuin bezorgt. Daarnaast zijn er een hoop planten van achteren naar de zijkant verplaatst.

Voorkant van het huis weer in orde.

Een hele hoop tuinafval... Ik had even geen plek. De composthoop moest nog gemaakt worden. En och, het moet toch worden afgevoerd. Dus storten de we oprit vol. Heb ik gelijk een reden om het snel te doen :P. Soort van stok achter de deur, maar dan in boomvorm.

Bij een beetje klussen hoort wat gereedschap. Dit is van Bart. Zie ook mijn mooie paarse slippers :P

Einde van de dag. Iets van vijf of zes bomen weg. Drie enorme stronken eruit en de complete heg verdwenen. De wijk heeft ook ineens een stoep die twee rijden breder blijkt te zijn. :+. Ook begonnen met het plaatsen van de schutting. Drie delen staan... Tijd voor de BBQ!! (Dit was zaterdag neergezet, maar de foto is van zondag)

Het vierde deel staat. Op naar de volgende!

Hey, verrek.. ik zie toch de buren vanuit de tuin :P

We kwamen bij het plaatsen van de schutting (vanaf straatkant) richting de tuin wat stenen tegen. Niet zo'n beetje ook. Met behoorlijk wat kracht, heeft Alex deze weten te breken.

En het staat! De laatste schutting mist twee planken, maar dat geeft niet. Daar zien we hopelijk straks niets meer van terug.

Wat een ruime tuin heb ik eigenlijk :D!!!

Dit is de kofferbak van Alex. Ook het nodige mee :D. Zelfs een flex die goed van pas kwam!

Ik hoop dat de lezers een indruk hebben kunnen krijgen hoeveel werk er verzet is. Want dat is echt niet te filmen hoeveel er gedaan is. Ik ben verschrikkelijk blij!
Alex en ik gaan de aankomende vakantie ook nog flink aan de bak. Wanneer iemand het leuk vind om ook eens te helpen met een aantal lui...
Onder voorbehoud van een wijziging (maar volgens mij klopt deze data wel qua vakantie die elkaar overlapt) gaan we 18 augustus weer verder.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:28:32 #148
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113684325
topic nog weer eens van voor af aan doorgelezen.... Wat is er in de tuin een hoop ruimte gekomen nu zeg!! Waanzinnig!!!

Van binnen geen idee, ben zaterdag 1x binnen geweest, en dat was gauw ff naar het toilet, dus niet echt opgelet hoe het eruit zag. Dus moet ik maar een keer terugkomen c_/

Jammer dat je niet dichterbij woont (of wij bij jouw in de buurt) dan zou ik na het werk 's avonds zo verder kunnen :) ipv. hier op de bank hangen enzo :P
  Milf maandag 2 juli 2012 @ 20:13:49 #149
16000 nikky
pi_113686410
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:28 schreef gateway het volgende:
topic nog weer eens van voor af aan doorgelezen.... Wat is er in de tuin een hoop ruimte gekomen nu zeg!! Waanzinnig!!!

Van binnen geen idee, ben zaterdag 1x binnen geweest, en dat was gauw ff naar het toilet, dus niet echt opgelet hoe het eruit zag. Dus moet ik maar een keer terugkomen c_/

Jammer dat je niet dichterbij woont (of wij bij jouw in de buurt) dan zou ik na het werk 's avonds zo verder kunnen :) ipv. hier op de bank hangen enzo :P
Ik zat al te denken of iedereen het huis wel gezien had. Helaas niet dus. Goede reden om eens terug te komen ;)
  maandag 2 juli 2012 @ 21:11:12 #150
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_113689601
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zat al te denken of iedereen het huis wel gezien had. Helaas niet dus. Goede reden om eens terug te komen ;)
:s) zie je andere topic :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')