In der Nähe Ostfriesland.quote:
Dank! En ja het is verschrikkelijk lelijk!quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef RanTheMan het volgende:
gefeliciteerd!
Mooi roze is en blijft heel lelijk zie ik al
Wat maakt het uit waar het station is?quote:
Als alleenstaande (mamma) kun je niet zo snel wat leuks kopen in NL, vandaar dat dit huisje in Duitsland staatquote:Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef rubje het volgende:
wow dat is een fraai huis,zal wel gekost hebben vrees ik,of valt dat mee op het platteland.
In de regio rijnmond betaal je al gauw voor dit soort huizen rond de 700.000 euro..
Ben er best wel een beetje trots op dat ik dit in mijn eentje even doequote:Op maandag 6 december 2010 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een lief huis! En helemaal van jou!![]()
Ging even twijfelen of je nu alleenstaande mams was of niet
weet je dat er mensen zijn die voor zo'n retro lamp geld neerleggen, gewoon om het feit dat je zo'n lamp nergens meer kan kopen.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:02 schreef Renesite het volgende:
Kutbeesten!!!!
En Duitse retro inrichtingen
Ze gaan dan ook allemaal op Marktplaatsquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
weet je dat er mensen zijn die voor zo'n retro lamp geld neerleggen, gewoon om het feit dat je zo'n lamp nergens meer kan kopen.....
en idd klote vogels....
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze gaan dan ook allemaal op Marktplaats!
Nu ga ik echt naar mijn bedje toe
Ik denk ook dat de duif een iets comfortabelere vliegreis had gewild!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Carglass repareert; carglass vervangt
Doet mij denken aan een voorval ooit met een hoge mercedes bestelbus met imperial; onderweg naar een klus zagen we op de snelweg nog net een duif aankomen vliegen op de hoogte van onze bus; daarna horen we een hoop gestommel en gefladder op het daken vlogen de veren achter onze bus in het rond
![]()
Hij vloog daarna wel door; maar denk niet dat het beestje het fijn vond om met 120 k/m uur door een imperial getrokken te worden![]()
Het wordt natuurlijk minder leuk als je in jou geval schade er aan overhoud en vervolgens een hele tijd kwijt bent met repareren; die tijd had je natuurlijk ook kunnen besteden aan het klussen.
Ja sorry, ik ben de schuldige aan de ondergang van de flora en fauna in NLquote:Op woensdag 8 december 2010 19:00 schreef yvonne het volgende:
Vermoord je eerst Bambi al vermoord je nu ook nog even De Pakjespostduif! Woman you!
Maar lieve Nikky, enorm gefeliciteerd, wat enorm stoer van je! Dit flik je toch maar mooi allemaal
tuin is tof : eigen moestuintje makenquote:
Die vogel heeft het wel benauwd gehad........quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef nikky het volgende:
Leuke reacties
Drie lagen behang. Gelukkig niet op alle muren.
[ afbeelding ]
Wat een werk. Dat kleine stukje ben ik een uur mee bezig geweest.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk de huiskamer en de suite behang vrij. Let ook op de 'retro' lamp
[ afbeelding ]
Vanavond zou ik weer heen. We hebben een kozijn verwijderd en dat gat zouden we vanavond dichtmetselen. Helaas gooide een stomme vogel roet in het eten!
En zoveel uur later en een rib minder:
[ afbeelding ]
Zie de racingstripes![]()
Da's gek. Het zijn openbare upload pagina's waar ik de foto's heb geplaatst.quote:Op maandag 13 december 2010 13:29 schreef annelotje het volgende:
hej je fotootjes doen het bij mij niet
Vast wel, maar ik heb een leuke buurman! Die kwam oliebollen brengen en een mandarijntje voor Dana. En erbij de belofte dat hij kwam helpen wanneer er iets aan de hand isquote:Op woensdag 15 december 2010 14:35 schreef popolon het volgende:
Mooi hoor.
Als ik nog in Nederland zou wonen zou ik ook zeker overwegen te verkassen naar Duitsland, daar krijg je nog waar voor je geld. Maar worden al die Duitsers niet een beetje moe van al die Nederlanders die daar komen wonen?Het zijn er toch al wat.
Ja, ik ga er gewoon wonen. Hebben ze er problemen mee, dan gaan ze maar lekker uithuilen bij de notaris die ze zelf hebben uitgezocht. Ik heb bewijsstukken overlegd dat alles dik in orde is en de hypotheek gereedstaat. Men zoekt het maar lekker uit denk ik dan.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Tjee, ze doen er wat dat betreft ook echt helemaal niks goed...
Maar je gaat er vanaf zaterdag gewoon wonen?
De eerste nacht heb ik niet daar geslapen....quote:
Die blijft voorlopig nog even barbierozequote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef WRH het volgende:
leuk huis!
ben benieuwd hoe het verder gaat, vooral met die barbiebadkamer
Klopt, ik heb het huis + bijna alles meegefinancieerd in de hypotheek en zit nog lang niet op een ton. Wat het exact is gaat niemand wat aanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Light het volgende:
[..]
Een fractie van 700.000 euro. Voor 100.000 euro heb je al keuze, zie ook http://www.kopeninduitsland.nl/ . Zo heb je voor nog geen 100.000 euro al een vrijstaande woning op een kavel van 840m2, net over de grens bij Emmen.
Hou ik je aanquote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Harrie het volgende:
Nikky ik hoor het wel wanneer het ingezopen moet worden die hut daar ergens in het oosten
O! Gezellig!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
12 jaars meet hier?
Count us in!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
12 jaars meet hier?
dat lijkt mij heel vervelend, geen wasmachine tijdelijk. kan het wel snel gebeuren? (of is het al gedaan?)quote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef nikky het volgende:
Daarnaast wordt er nog een grondkabel getrokken naar het tussengedeelte. Hier komt het witgoed zoals de wasmachine, droger en vrieskist te staan. Deze staan momenteel nog niet aangesloten.
Het is ook enorm vervelend. Mijn dochtertje logeert bij opa en oma en daar worden haar kleertjes gewassen. Ik slaap dan weer bij opa en oma en dan weer bij mijn vriend. Was ik op dat moment even. Volgende week moet hij wel aangesloten zijn. Dan ga ik er echt definitief wonen. Dan wil ik mijn vriezer, vaatwasser, wasmachine en droger graag gebruikenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef WRH het volgende:
[..]
dat lijkt mij heel vervelend, geen wasmachine tijdelijk. kan het wel snel gebeuren? (of is het al gedaan?)
We hebben besloten dat de paardenstal een bar gaat worden. Het megaraam wat uitkijkt op de veranda kan iin zijn geheel open. Dusseuh iemand wat barkrukken over?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:33 schreef Vivi het volgende:
Nikky! Wat doe je!
Wat een gaaf huisje en wat stoer en spannend en alles! Ik hoop dat jullie er heel gelukkig worden!
En een paardje voor Dana is juist leuk joh, gewoon, zo'n kleintje...
Het gaat goed! Na wat onverwachte meuk is het eindelijk leefbaar. Alleen werkt mijn CV ketel niet naar behoren. Dat zal ook wel een behoorlijke duit gaan kosten, maar als het goed is komt mijn buurman even kijken. Die geeft aan verstand van die dingen te hebben.quote:
Ik ben blij dat ik de stap heb genomen. Het is gewoon heerlijk gemoedelijk. Wanneer ik smorgens om 7 uur vertrek is de bakker al open met warme broodjes. En niet zoals in NL pas om 9 uur zodat alleen de mensen die niet werken kunnen genieten van een ovenvers warm broodje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef Ordos20 het volgende:
Nou ben ik wel nieuwsgierig. Ik werk al 3 jaar (and still going strong) in Ost friesland, en toch niet de stap durven nemen om hier ook echt te gaan wonen.... dus ik zit nu in Heerenveen. Niet dat het niet blijft trekken: de mensen zijn hier echt super aardig.
Ik heb onlangs 6 nieuwe (gebruikte) gekocht. En ik had al een aantal barkrukken. Ze zijn niet supernetjes en ook niet allemaal exact hetzelfde (alhoewel ze wel op elkaar lijken), maar ze zijn wel bruikbaar en als ze geschuurd en gelakt worden zijn ze ook weer netjes. En aangezien wij ze toch niet meer nodig hebben zijn ze gratis over te nemen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef nikky het volgende:
[..]
We hebben besloten dat de paardenstal een bar gaat worden. Het megaraam wat uitkijkt op de veranda kan iin zijn geheel open. Dusseuh iemand wat barkrukken over?.
Waar staat ze momenteel niets te doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb onlangs 6 nieuwe (gebruikte) gekocht. En ik had al een aantal barkrukken. Ze zijn niet supernetjes en ook niet allemaal exact hetzelfde (alhoewel ze wel op elkaar lijken), maar ze zijn wel bruikbaar en als ze geschuurd en gelakt worden zijn ze ook weer netjes. En aangezien wij ze toch niet meer nodig hebben zijn ze gratis over te nemen..
Leuk huis trouwens!
Hier! Oftewel in Goch, bij Kleve..quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar staat ze momenteel niets te doen?En dank je wel dat je ze aanbiedt!
Haha ik woon vlakbij Leerquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef qltel het volgende:
[..]
Hier! Oftewel in Goch, bij Kleve..
In de buurt van Leer is grootquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Haha ik woon vlakbij Leer.
Moet even zien wanneer ik daar eens in de buurt ben of iemand die ik ken
Ey Viefquote:
Jupquote:Op maandag 4 april 2011 23:25 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat kost zon huis nou werkelijk in duitsland?
Ik las laats in de tubantia dat je voor 120.000 euro in duitsland een ruime 2 onder 1 kapper met 5 slaapkamers hebt dat compleet gerenoveerd is en een flinke lap grond + garage en carport.
Is dit nou echt zo goedkoop ?
Kwijlt van jaloersheidquote:Op maandag 4 april 2011 23:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Jup"Hier" wel.
( Hier is ergens tussen Leer en Bad Nieuweschans.)
Zolang de grond in Nederland zo verschrikkelijk duur blijft, zal er niet zo veel veranderen. Hier zijn de huizen net zo duur in aanbouw. Het verschil zit hem in de grond. Genoeg grote kavels voor 20.000 euro.quote:Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Kwijlt van jaloersheid![]()
![]()
Ik gun het je wel hoor![]()
En wij hopen wanneer Nederland aan de beurt is met deze leuke prijzenIn zwolle 240.000 voor een rijtjeshuis
Zijn huizen in Berlijn bijv ook goedkoper dan in Amsterdam?quote:Op maandag 4 april 2011 23:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Zolang de grond in Nederland zo verschrikkelijk duur blijft, zal er niet zo veel veranderen. Hier zijn de huizen net zo duur in aanbouw. Het verschil zit hem in de grond. Genoeg grote kavels voor 20.000 euro.
Volgens mij wel. In Munchen zijn de huizen daarentegen wel heel erg duur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Zijn huizen in Berlijn bijv ook goedkoper dan in Amsterdam?
moet je veel aan de tuin doen?quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ey Vief
Er wordt momenteel niet zo hard meer geklusd. Ben redelijk klusmoe. Nu dat het voorjaar is ben ik voornamelijk in de tuin bezig. Zal binnenkort weer even wat foto's online gooien.
Behoorlijk. De achterkan van het huis heeft waarschijnlijk vol gestaan met bomen. Er staan in elk geval nogal wat stronken in. Dat moet er allemaal uit. Gelukkig heb ik aan de zijkant een behoorlijke strook gras. Dat hoeft alleen gemaaid te worden haha.quote:
Geen idee, ik ben behoorlijk uit de richting van Berlijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Zijn huizen in Berlijn bijv ook goedkoper dan in Amsterdam?
ruimte maken voor een zwembadquote:
Hoeft niet, heb zat bomen rond m'n badje. Houdt je bezig na een storm: Lekker blaadjes eruit vissen.quote:
Komt een hoop groen voor terug. Dit waren ook geen bomen, maar uit de kluiten gewassen struikenquote:
Die ruimte heb ik aan de andere kant wel....waar nu die bult meuk ligt. Arme vuurkorf.quote:
Ik heb inderdaad een veranda.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:14 schreef Vivi het volgende:
Wat ziet het er fijn uit! Heb je nu een veranda of zie ik dat verkeerd?
Ja he, in oktober gaat er nog meer veranderen. Dan wordt een gedeelte van de tuin afgegraven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, je hebt veel meer tuin ineensWat scheelt dat zeg!
1964 meende ik.quote:
En ik kan doen en laten met mijn huis wat ik wil. Heerlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:53 schreef MaMaLief het volgende:
Ik ga je topic volgen. En wat een ruimte, dat is ook de reden dat ik over de grens ga kijken.
Dank je welquote:
Ik wil wel wat anders dan Amstel als ik kom helpen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef nikky het volgende:
Het tussendeel (tussen garage en huis/keuken)
Zo was het:
[ afbeelding ]
Het vordert
[ afbeelding ]
Uiteindelijk:
[ afbeelding ]
Ik moet het alleen nog even gronden en witten. Dan lijkt het wat netter en het is makkelijker te reinigen. Het is waterafstotende MDF. Dus kan gelukkig wat hebben.
Dat krat is leegquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil wel wat anders dan Amstel als ik kom helpen hoor.
Okequote:
Late reactie van mij maar tochquote:
Dankquote:
Nou ik noem het geen klein klusje mee, hoe de tuin al aangepakt is.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:06 schreef Vonkenboer het volgende:
Onder de noemer kleine klusjes zijn ook klusjes !![]()
De tuin zit nog wel behoorlijk wat werk in
Dankquote:Op zondag 20 mei 2012 11:14 schreef exlurker het volgende:
[..]
Nou ik noem het geen klein klusje mee, hoe de tuin al aangepakt is.
Daar zit al best wat uurtjes in, maar het resultaat mag er dan ook zijn!
Het ziet er prima uit
Ik heb ze vandaag al een e-mail gestuurd met de vraag wat we hieraan gaan doen. Ik ben benieuwd wat voor antwoord ik terugkrijg. Ik heb ook nog eens de pech dat de eigenaar van het makelaarskantoor ook al een aantal keer berecht is wegens valsheid in geschrifte (onzin facturen sturen van duizenden euro's naar Nederlanders enzo. een medewerker kwam hierachter en heeft aangifte gedaan). Dus ik ben bang dat deze meneer van niets terug deinst en gewoon een grote bek opzet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:35 schreef WRH het volgende:
![]()
djeez wat een tegenvaller. toch neerleggen bij makelaarskantoor, is toch als kantoor aansprakelijk voor geven van valse informatie, even los van welke persoon dat dan gedaan heeft?
( Ik woon in Duitslandquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:19 schreef WRH het volgende:
dat klinkt echt niet goed. rechtsbijstand? meteen al even bespreken wat je het beste als volgende stappen nog kunt ondernemen.
en dan inderdaad afvragen wat je kunt bereiken en wat je vooral niet wilt, kantoor weet tenslotte waar je woont.
gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 hele verschillende dingen in Nederland en hoewel soms dingen echt vreselijk krom zijn en oneerlijk is het soms beter voor rust in de tent.
maar eerst even kijken hoe er gereageerd wordt, misschien willen ze meebetalen aan verdelging en enige vervangingskosten.
Ik zat al te denken of iedereen het huis wel gezien had. Helaas niet dus. Goede reden om eens terug te komenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:28 schreef gateway het volgende:
topic nog weer eens van voor af aan doorgelezen.... Wat is er in de tuin een hoop ruimte gekomen nu zeg!! Waanzinnig!!!
Van binnen geen idee, ben zaterdag 1x binnen geweest, en dat was gauw ff naar het toilet, dus niet echt opgelet hoe het eruit zag. Dus moet ik maar een keer terugkomen
Jammer dat je niet dichterbij woont (of wij bij jouw in de buurt) dan zou ik na het werk 's avonds zo verder kunnenipv. hier op de bank hangen enzo
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zat al te denken of iedereen het huis wel gezien had. Helaas niet dus. Goede reden om eens terug te komen
Ik wil voor nu eerst klimmers voor de schutting. Omdat de tuin verder nog niet is aangelegd, wil ik nog geen planten kopen voor borders en dergelijke. Dit omdat ik nog niet weet wat waar komt.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Puala het volgende:
Voor planten zou je een bouwmarkt eens kunnen proberen. Ze hebben in NL vaak plantjesmarkten. Nu bijv. ook nog hele leuke lavendelstruiken voor een leuk prijsje bij de bouwmarkten. En afhankelijk van de filialen nog meer aanbod.
Maar ik weet natuurlijk niet of het in duitsland zo is
Die rode kom je met de decoupeerzaag ook door, maar die is niet breed genoeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:04 schreef qltel het volgende:
Die rode golfplaat is wellicht te zagen met een ijzerzaag.
Die heb ik dus niet. En Hedera komt mijn tuin niet meer inquote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Zelf bloemen zaaien in februari. Je zou ook al wat klimop kunnen kweken van een bestaande struik/haag.
Wat heb je niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. En Hedera komt mijn tuin niet meer in
Bestaande haagquote:
Jaquote:Op maandag 23 juli 2012 16:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zal ik wat zaadjes voor je vangen na de zomer?
RVS schijf op de haakse slijper.........quote:Die rode kom je met de decoupeerzaag ook door, maar die is niet breed genoeg.
vakantie denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 08:58 schreef gateway het volgende:
En? Al verder in de tuin? Of aan het genieten van een welverdiende vakantie?
Thnxquote:
Die moet inderdaad omhoog. Maar hoe? Dat ding is loei zwaar en volgens mij houden mijn muren dat niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:54 schreef Peter het volgende:
Leuke lamp.. blijft de spiegel staan of hang je die aan de muur?
Is het een gipswand of wat voor muur? Of zit er een balk boven waar je hem aan kan hangen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Die moet inderdaad omhoog. Maar hoe? Dat ding is loei zwaar en volgens mij houden mijn muren dat niet.
Ik denk dat hij een kilo of 80/90 weegt. Ik kan hem in mijn eentje niet optillen. Het zijn van die gasblokken (geen gasbeton volgens mij). Normale pluggen kan ik niet gebruiken. Dan lazeren planken van de muren af.... ik wist het niet omdat er een stuklaag op zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Is het een gipswand of wat voor muur? Of zit er een balk boven waar je hem aan kan hangen?
En aan de bovenkant van de muur, zit daar geen balk waar je haken in kan zetten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kilo of 80/90 weegt. Ik kan hem in mijn eentje niet optillen. Het zijn van die gasblokken (geen gasbeton volgens mij). Normale pluggen kan ik niet gebruiken. Dan lazeren planken van de muren af.... ik wist het niet omdat er een stuklaag op zit
Nopequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:06 schreef Peter het volgende:
[..]
En aan de bovenkant van de muur, zit daar geen balk waar je haken in kan zetten?
Spouw en dan de bakstenen buitenmuurquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:35 schreef Peter het volgende:
Wat zit er aan de andere kant van de muur?
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.gerritse.nl/Be(...)gasbetonplug_turbo_/
of
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook al aan zitten denken. De sokkel dan, de laden nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je kunt natuurlijk ook een sokkel met de afmetingen (h/b) van de tafel maken, links en rechts kleine laden om rolletjes lint in op te bergen.
Leuke lamp, Frohe Weihnachten!
Bij mij hangen keukekastjes aan dat soort plugs. Vol met servies.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Ik ken ze. Heb ze in mijn vorige huis ook gebruikt.
Toch ben ik bang dat die het niet houden. Ik laat hem nog even zo staan. Misschien dat ik een fantastisch idee krijg in de toekomst.
[..]
Daar heb ik ook al aan zitten denken. De sokkel dan, de laden niet. Wel een leuk idee.
Voor nu ben ik Pinterest aan het afstruinen voor ideeën voor de tuin. Ik ben al bijna helemaal gereed met het ontwerpen van het achterste gedeelte.
Nu het materiaal nog..
De oplossing voor een pad door de tuin heb ik al gevonden. Nu de mal zien te maken.
Plaatje werkt niet: http://pinterest.com/pin/149392912610546769/
Dankquote:Op maandag 15 oktober 2012 07:21 schreef jpajs het volgende:
Plaatje werkt niet: http://pinterest.com/pin/149392912610546769/
[ afbeelding ]
Ik snap dat ze er voor gemaakt zijn en geloof je ook wel. Ik heb de zelf eerder gebruikt om DVD kasten (zwaar) op te hangen aan de muur. Bleef ook goed zitten (in Roden). Alleen heb ik het idee dan mijn muren van degelijke kwaliteit zijn. Het ligt dus niet aan de plug en je tip, maar aan de muur. Ze zijn te broos lijkt het.quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij hangen keukekastjes aan dat soort plugs. Vol met servies.
Dat moet lukkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
http://www.amazon.com/Pathmate-Concrete-Stepping-Stone-Belgium/dp/B0001WTXAK/ref=pd_sbs_auto_1/186-9124326-8823613
Of zelf met hout en kruisverbindingen aan de slag.
[ afbeelding ]
Zelfbouw uiteraardquote:
Ik denk het wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef Bombshell het volgende:
Betaal je voor zon huis in duitsland dan?
Zeker moet je ervoor betalen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef Bombshell het volgende:
Betaal je voor zon huis in duitsland dan?
Geen idee in eerlijk te zijn. In mep moeten de nieuwe standen worden doorgegeven. Iets meer dan en half jaar bikkelen en dan ben ik zeker van mijn zaak.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Mooie update! Hoop dat de getallen je gunstig gezind zullen zijn. Wellicht iedere maand even de meterstanden noteren en het voorschot verlagen? Of doen ze daar niet aan in Duitsland?
Wel lekker vlot warm water in de badkamer!
Huh? Is toch een hele mooie temperatuur voor in een woonhuis?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:41 schreef vosss het volgende:
Is 19,5 graden niet een beetje koud Nikky?
Ow hier is het altijd tussen de 20 en de 25; mijn thermostaat is een beetje versleten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Huh? Is toch een hele mooie temperatuur voor in een woonhuis?
denk dat ze gelijk de gasmeter gaan vervangen omdat ze denken dat die kapot isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Mooie update! Hoop dat de getallen je gunstig gezind zullen zijn. Wellicht iedere maand even de meterstanden noteren en het voorschot verlagen? Of doen ze daar niet aan in Duitsland?
Wel lekker vlot warm water in de badkamer!
Het gas- en elektraverbruik is echt stukken lager! Ik betaal nu per maand al 50 euro minder aan gas en licht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:01 schreef gateway het volgende:
En hoe is het met het huisje en de gasrekening??? nu bijna een jaar later???
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Het gas- en elektraverbruik is echt stukken lager! Ik betaal nu per maand al 50 euro minder aan gas en licht.
In het huis zelf is voor de rest eigenlijk niets gedaan. Kost een hoop geld en dat heb ik momenteel gewoonweg niet. Ik probeer te sparen om het dak te isoleren. Ik ben nog aan het bekijken wat de beste betaalbare optie is.
Wel ben ik erg druk geweest met de tuin. Deze is aan de achterkant enorm veranderd. Zal eens wat foto's gaan uploaden.
Het is echt een enorme klus inderdaad. Lief dat je aanbiedt om te helpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:27 schreef Puala het volgende:
Oh Nikki, wat een klus zit er weer aan te komen omdat alle borders leeg moeten en de stenen er uitAls je een keer hulp nodig hebt (ik kan op zondag weinig doen ivm kerkgangers
) dan wil ik wel een ritje richting het noorden maken hoor
Onthoud het maar, leasebak hier. Het kost me alleen tijd en ik kom graag helpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is echt een enorme klus inderdaad. Lief dat je aanbiedt om te helpen. Wellicht ooit op een zondag
. I'll keep it in mind.
Hier ook sontagsruhe trouwens, maar de buren vinden het niet zo erg wanneer ik af en toe wat lawaai heb. Ze weten allemaal dat ik alleen ben en Vrijdags ben ik gelukkig vrij, dan kan ik vaak ook nog wat doen. Het gras staat momenteel ook drie kontjes hoog.
Maar machines worden niet op zondag gewaardeerd en dat doe ik dan ook niet.
Dat zei de buurman ook al haha. Ik ga dan ook bekijken wat de opties zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:13 schreef nightsleeper het volgende:
Je gaat je bijna afvragen of het niet zinnig is om een goede allesbrander te plaatsen met al dat hout wat je hebt. Zo'n grote tuin zal waarschijnlijk ook wel regelmatig wat vers hout hebben dat je kunt stoken.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:36 schreef Gieliovd het volgende:
Geweldig topic en complimenten voor jouw, en jullie(?) werk!
Niet eerder gelezen maar ik ben fanhoud vol!
Hoi skatjequote:
Ik wil jullie wel ophalen hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:51 schreef Bart het volgende:
Supervet. Ik zou eigenlijk weer eens langs moeten komen, wordt helaas lastig zonder auto
. Ben echt benieuwd hoe alles er nu uit ziet, foto's zeggen niet alles
.
Waar is meneer nikky gebleven?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef nikky het volgende:
Ben best wel een beetje trots dat ik het allemaal zelf doe. Heb soms wel eens wat hulp, maar het grootste gedeelte doe ik zelf.
Haha hier liggen ook nog geen plinten!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar is meneer nikky gebleven?
Wat een werk overigens. Ik moet er niet aan denken om dat allemaal zelf te doen
PS: die plinten liggen hier nog altijd niet en dat gaat er (denk ik) ook niet meer van komen
Goh, dan lijken we veel op elkaar haha. Ik ben ook sinds zo'n periode weer alleen in de verbouwing, en ook ik vraag niet graagquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank je wel.
Inmiddels ben ik alweer een jaar alleen, dus is het voornamelijk in je uppie klussen. Niet erg, maar wel zwaar. Sommige dingen laat ik momenteel liggen omdat ik dit niet in mijn eentje aandurf. Zoals de badkamer haha. Of gewoonweg de kracht er niet voor heb.
En hulp vragen doe ik niet zo snel. Ik ben dan bang dat ik lastig ben.
Jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:57 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Goh, dan lijken we veel op elkaar haha. Ik ben ook sinds zo'n periode weer alleen in de verbouwing, en ook ik vraag niet graag
Ondertussen wel iedereen helpen zeker, net als ik?
Opties hangt er natuurlijk vanaf of er al ergens een schoorsteen zit die je kunt gebruiken. Als er een open schoorsteen is is het natuurlijk makkelijk, dan kijk je gewoon op marktplaats voor een allesbrander. Als het gebouwd is voordat C.V. gangbaar was heb je anders ook nog kans dat er wel een schoorsteen inzit maar dat deze dichtgemetseld is. Misschien is het een kwestie van een stukje openbreken om een kachel aan te sluiten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat zei de buurman ook al haha. Ik ga dan ook bekijken wat de opties zijn
Ik heb zelfs twee schoorstenenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:03 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Opties hangt er natuurlijk vanaf of er al ergens een schoorsteen zit die je kunt gebruiken. Als er een open schoorsteen is is het natuurlijk makkelijk, dan kijk je gewoon op marktplaats voor een allesbrander. Als het gebouwd is voordat C.V. gangbaar was heb je anders ook nog kans dat er wel een schoorsteen inzit maar dat deze dichtgemetseld is. Misschien is het een kwestie van een stukje openbreken om een kachel aan te sluiten.
Dankquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef gateway het volgende:
Wordt mooi NikkyVooral de tuin ziet er al een stuk beter uit dan de laatste keer dat ik hem "live" zag
Pas bij de laatste zin viel het kwartje haha.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:32 schreef scooby69 het volgende:
Eerst maar eens een lekkere bbq bij huize Scooby. Het klussen komt later wel weer. Ik zie je morgen in Tolbert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |