abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89871284
hej je fotootjes doen het bij mij niet -O-
  Milf maandag 13 december 2010 @ 13:30:39 #52
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89871317
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:29 schreef annelotje het volgende:
hej je fotootjes doen het bij mij niet -O-
Da's gek. Het zijn openbare upload pagina's waar ik de foto's heb geplaatst. :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 14 december 2010 @ 07:41:58 #53
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_89905808
Is dat huis nou nog niet klaar? }:|
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Milf woensdag 15 december 2010 @ 14:31:10 #54
16000 nikky
pi_89957918
@ Pax: Nee ;-)

Vloer van de huiskamer ligt erin. Van de suite zelf nog niet. We hadden tekort en helaas was het laminaat uit de collectie. Nu heeft roosendaal 4 pakken liggen en deze is vandaag opgehaald door een vriendin. Nu alleen nog even van Arnhem naar hier _O-.

Eindelijk wordt de hypotheek betaling ook vandaag of morgen gedaan. Het Amsgericht heeft eindelijk de benodigde stukken naar de notaris gestuurd en die laatste heeft het net een uur geleden naar de ING gefaxt. Wat een last valt er van mijn schouders. Had al wel een sleutel, maar mocht er nog niet wonen. Aangezien ik zaterdag overga, is dit wel een redelijk belangrijk punt hahaha.

Volgende week weer wat foto's :)
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 15 december 2010 @ 14:35:07 #55
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_89958064
Mooi hoor.

Als ik nog in Nederland zou wonen zou ik ook zeker overwegen te verkassen naar Duitsland, daar krijg je nog waar voor je geld. Maar worden al die Duitsers niet een beetje moe van al die Nederlanders die daar komen wonen? :D Het zijn er toch al wat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Milf woensdag 15 december 2010 @ 15:16:24 #56
16000 nikky
pi_89959732
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:35 schreef popolon het volgende:
Mooi hoor.

Als ik nog in Nederland zou wonen zou ik ook zeker overwegen te verkassen naar Duitsland, daar krijg je nog waar voor je geld. Maar worden al die Duitsers niet een beetje moe van al die Nederlanders die daar komen wonen? :D Het zijn er toch al wat.
Vast wel, maar ik heb een leuke buurman! Die kwam oliebollen brengen en een mandarijntje voor Dana. En erbij de belofte dat hij kwam helpen wanneer er iets aan de hand is ^O^.

Veel Nederlanders, maar we gaan inburgeren :D
  Milf woensdag 15 december 2010 @ 18:16:23 #57
16000 nikky
pi_89967116
En offcourse, hoe kan het ook anders, zijn de stukken wederom niet verstuurd omdat de notaris de stukken nog moet tekenen. Een bericht wanneer de zooi dan wel wordt verstuurd kan er ook niet vanaf.

Jemig. :{
  Moderator woensdag 15 december 2010 @ 18:22:04 #58
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_89967303
Tjee, ze doen er wat dat betreft ook echt helemaal niks goed...
Maar je gaat er vanaf zaterdag gewoon wonen? :P
  Milf woensdag 15 december 2010 @ 18:24:24 #59
16000 nikky
pi_89967372
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Tjee, ze doen er wat dat betreft ook echt helemaal niks goed...
Maar je gaat er vanaf zaterdag gewoon wonen? :P
Ja, ik ga er gewoon wonen. Hebben ze er problemen mee, dan gaan ze maar lekker uithuilen bij de notaris die ze zelf hebben uitgezocht. Ik heb bewijsstukken overlegd dat alles dik in orde is en de hypotheek gereedstaat. Men zoekt het maar lekker uit denk ik dan.
pi_90152641
En hoe was de eerste nacht????
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 20 december 2010 @ 01:38:06 #61
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_90159246
Nikky *O* :D gefeliciteerd zeg met je gave huis *O*
Helemaal stoer aan het klussen geslagen, ben reuze benieuwd hoe het gaat worden allemaal.
Heel veel succes ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_90180316
leuk huis!
ben benieuwd hoe het verder gaat, vooral met die barbiebadkamer :)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Milf donderdag 23 december 2010 @ 12:44:39 #63
16000 nikky
pi_90337065
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef prupke het volgende:
En hoe was de eerste nacht????
De eerste nacht heb ik niet daar geslapen.... :D! Kon mijn bed niet weer vinden ;)

quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef WRH het volgende:
leuk huis!
ben benieuwd hoe het verder gaat, vooral met die barbiebadkamer :)
Die blijft voorlopig nog even barbieroze ;). Wegens wat tegenslagen geen geld om hem op te knappen. Alleen even witten en dan voorlopig klaar. Er komt alleen een nieuwe WC pot in ( gelukkig ;).

Er is een hoop mis met de aansluiting van de elektra. Vanuit de ketel ( CV) gewoon even drie punten verder doorlassen door het huis. Daarnaast 230 op een thermostaatklokje zetten. Gelukkig had mijn vriend ge-isoleerd gereedschap. Anders was het waarschijnlijk anders afgelopen.
Mijn stiefpa en vriendlief zijn nu bezig om de bedradingen opnieuw te trekken en extra groepen aan te leggen. Binnenkort direct even kijken naar een nieuw type meterkast.

Dochterkamer is (bijna) af. geverft, laminaat gelegd, behangen en ingericht. Er moeten nog plintjes komen en sierlijsten aan het plafond. Maar nu kan ze er slapen en spelen. Ze heeft het nog niet gezien, maar weet zeker dat ze het geweldig gaat vinden.

De woonkamer is nu gestuct en gesausd. Daarnaast laminaat gelekt en ingricht mét kerstboom. Helaas lekt de gevel en heb ik twee natte plekken in de muren in de woonkamer. Dus dat van de week ook maar eens uitzoeken.

Foto's volgen.
pi_90339506
oe lekkage is nooit fijn. Ik hoop dat het snel opgelost is. En foto's natuurlijk!! :)
pi_90360673
Nikky ik hoor het wel wanneer het ingezopen moet worden die hut daar ergens in het oosten :)
  Milf zaterdag 25 december 2010 @ 13:35:16 #66
16000 nikky
pi_90429862
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Light het volgende:

[..]

Een fractie van 700.000 euro. Voor 100.000 euro heb je al keuze, zie ook http://www.kopeninduitsland.nl/ . Zo heb je voor nog geen 100.000 euro al een vrijstaande woning op een kavel van 840m2, net over de grens bij Emmen.
Klopt, ik heb het huis + bijna alles meegefinancieerd in de hypotheek en zit nog lang niet op een ton. Wat het exact is gaat niemand wat aan ;). Ik betaal minder aan hypotheek elke maand dan ik aan huur betaalde.

Daarnaast is het niet relevant om aan te geven waar ik precies woon. Of zijn spijkers uit Uelsen anders dan die uit Oldenburg? ;) Steek ergens in de provincie Groningen de grens over en je ziet genoeg huizen in deze prijscategorie staan.
  Milf zaterdag 25 december 2010 @ 13:37:51 #67
16000 nikky
pi_90429920
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Harrie het volgende:
Nikky ik hoor het wel wanneer het ingezopen moet worden die hut daar ergens in het oosten :)
Hou ik je aan ;).

12 jaars meet hier? _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door nikky op 25-12-2010 13:40:24 (GEINTJUH) ]
  Moderator zaterdag 25 december 2010 @ 13:53:49 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90430368
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef nikky het volgende:

[..]

Hou ik je aan ;).

12 jaars meet hier? _O-

O! Gezellig!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_90441016
Opgeschoond :) ben benieuwd naar nieuwe foto's Nikky!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:55:43 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90443310
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef nikky het volgende:

[..]

Hou ik je aan ;).

12 jaars meet hier? _O-

Count us in! :Y
  Milf maandag 3 januari 2011 @ 14:12:24 #71
16000 nikky
pi_90791524
De vloer in de huiskamer is de dag voor de verhuizing nog gelegd.

Mooi kleurtje op de muren schilderen en in je haar. Net als al het stof haha.

Achter is de huiskamer, voorin de suite. Er zitten boven de ramen een soort van afwerkbakken. Dit is voor de rolluiken die voor de ramen zitten. Hier moet ik nog wat voor verzinnen aangezien je deze niet kunt stucen. Daarnaast vind ik het spaanplaat wat nu iis gebruikt niet mooi. Het begint wat af te brokkelen. Dus denk dat er straks een nieuwe van MDF gemaakt gaan worden.

De kerstboom kwam ook in zijn geheel uit de verhuiswagen, dus s'avonds even versierd met vriendlief.

Miss D haar kamertje heb ik in één dag klaargestoomd. Dan kan het meiske tenminste in een af kamertje slapen. Nou ja af af, het is nog niet helemaal af. Moeten nog gordijnen worden opgehangen en wil nog strips langs het plafond. Och, wil nog zoveel ;)

Het bedbankje moet ook nog geschilderd worden bijvoorbeeld.

Gisteren bezig geweest met het leggen van (wit) laminaat in mijn slaapkamer. Direct een gedeelte van de kamer behangen zodat de grote kledingkast erin kon. De rest behang ik later wel. Eerst de rest van het huis. Moet nu de eetkamer nog in orde maken. De keuken heeft nog geen stroom. Er zijn net twee grondkabels naar de keuken gegaan voor twee groepen. Daarnaast wordt er nog een grondkabel getrokken naar het tussengedeelte. Hier komt het witgoed zoals de wasmachine, droger en vrieskist te staan. Deze staan momenteel nog niet aangesloten.
pi_90791778
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef nikky het volgende:
Daarnaast wordt er nog een grondkabel getrokken naar het tussengedeelte. Hier komt het witgoed zoals de wasmachine, droger en vrieskist te staan. Deze staan momenteel nog niet aangesloten.
dat lijkt mij heel vervelend, geen wasmachine tijdelijk. kan het wel snel gebeuren? (of is het al gedaan?)
  Milf maandag 3 januari 2011 @ 14:22:01 #73
16000 nikky
pi_90791901
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef WRH het volgende:

[..]

dat lijkt mij heel vervelend, geen wasmachine tijdelijk. kan het wel snel gebeuren? (of is het al gedaan?)
Het is ook enorm vervelend. Mijn dochtertje logeert bij opa en oma en daar worden haar kleertjes gewassen. Ik slaap dan weer bij opa en oma en dan weer bij mijn vriend. Was ik op dat moment even. Volgende week moet hij wel aangesloten zijn. Dan ga ik er echt definitief wonen. Dan wil ik mijn vriezer, vaatwasser, wasmachine en droger graag gebruiken ;).

En dat niet alleen... ook het gasfornuis is nog niet aangesloten. Er moet eerst een gedeelte van het blad worden ingezaagd. Lang verhaal....
pi_90792551
oh bah, zit niet mee dus.
hoop dat alles snel gedaan is, in ieder geval voor je er definitief in gaat.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:36:55 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90792555
Wat een lief hoekje zo, dat roze met dat bedbankje! :Y

Ziet er goed uit Nikky! :Y
pi_90794786
O+ Dat slaapkamertje!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_90796960
Wat een gaaaf kamertje!!!
Je maakt er wat moois van :Y
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:33:30 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_90965886
Nikky! Wat doe je! :P

Wat een gaaf huisje en wat stoer en spannend en alles! Ik hoop dat jullie er heel gelukkig worden!

En een paardje voor Dana is juist leuk joh, gewoon, zo'n kleintje.. 8-).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:19:52 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_90966990
Kamer van meiske is BERE gezellig :Y
pi_91867769
Nikky hoe gaat het?
  Milf woensdag 26 januari 2011 @ 13:32:20 #81
16000 nikky
pi_91891610
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:33 schreef Vivi het volgende:
Nikky! Wat doe je! :P

Wat een gaaf huisje en wat stoer en spannend en alles! Ik hoop dat jullie er heel gelukkig worden!

En een paardje voor Dana is juist leuk joh, gewoon, zo'n kleintje.. 8-).
We hebben besloten dat de paardenstal een bar gaat worden. Het megaraam wat uitkijkt op de veranda kan iin zijn geheel open. Dusseuh iemand wat barkrukken over? ;).
Wat lampjes erin, plankjes ophangen, etc. Maar dat komt van de zomer ergens een keer wanneer ik weer wat heb gespaard.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Nikky hoe gaat het?
Het gaat goed! Na wat onverwachte meuk is het eindelijk leefbaar. Alleen werkt mijn CV ketel niet naar behoren. Dat zal ook wel een behoorlijke duit gaan kosten, maar als het goed is komt mijn buurman even kijken. Die geeft aan verstand van die dingen te hebben.

Het blad van de keuken is afgezaagd en we hebben de gore afzuigkap ook maar even verwijderd. Hiervoor is een andere gekomen. Nu nog dat stukje muur bewerken en hard sparen voor een nieuwe keuken!

Wat kruidenrekjes gehaald bij de IKEA. Veel voor weinig ;)

Eindelijk de wasmachine aangesloten. Deze staat in het tussengedeelte. Het vriest er net niet en ik hou ruimte over in huis. Inmiddels staat de droger ernaast en aan de andere kant de grote vriezer die ik gekregen heb van mijn paps!

In de eetkamer heb ik een hoek gemaakt met speelgoed en planken met knutselspulletjes. Heerlijk zo'n eetkamer! O+

De piano in de suite

En of het lot met mij speelt, de auto een vloek heeft maar:

Dat was een bambi die ik tegenkwam onderweg. Gelukkig alleen de koplampunit aan gort en een krasje of drie op de bumper. Stom beest!
Eens kijken of ik dit weekend voor een andere auto kan gaan kijken. Mét Duitse platen ;-).

Op dit moment ben ik wat klusmoe ( :') ) en heb ik even geen zin meer om wat te doen. Ben voornamelijk bezig met werk en aandacht aan dochterlief geven. :)
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 18:21:58 #82
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_91904782
Het is potdorrie als of er inderdaad een vloek op rust !

Eerst een duif, nu een bambi :P wat is de volgende stap ;)
Huisje ziet er netjes uit trouwens !

[ Bericht 1% gewijzigd door Vonkenboer op 26-01-2011 20:37:15 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 januari 2011 @ 18:29:28 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91905105
Hee, hier zit je :)

Had je niet even een linkje in het DLD-topic kunnen zetten? ;)

Tof huis, echt Duits, en lekker veel ruimte *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91906326
Nou ben ik wel nieuwsgierig. Ik werk al 3 jaar (and still going strong) in Ost friesland, en toch niet de stap durven nemen om hier ook echt te gaan wonen.... dus ik zit nu in Heerenveen. Niet dat het niet blijft trekken: de mensen zijn hier echt super aardig.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  Milf donderdag 27 januari 2011 @ 08:38:28 #85
16000 nikky
pi_91929538
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef Ordos20 het volgende:
Nou ben ik wel nieuwsgierig. Ik werk al 3 jaar (and still going strong) in Ost friesland, en toch niet de stap durven nemen om hier ook echt te gaan wonen.... dus ik zit nu in Heerenveen. Niet dat het niet blijft trekken: de mensen zijn hier echt super aardig.
Ik ben blij dat ik de stap heb genomen. Het is gewoon heerlijk gemoedelijk. Wanneer ik smorgens om 7 uur vertrek is de bakker al open met warme broodjes. En niet zoals in NL pas om 9 uur zodat alleen de mensen die niet werken kunnen genieten van een ovenvers warm broodje. :9~

Mijn buurvrouw zag de slingers hangen voor mijn dochter en komt direct de volgende dag aanzetten met een cadeautje. Lief! Ik woon in een klein dorpje en het is gewoon gezellig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 januari 2011 @ 08:55:14 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91929797
Ja heerlijk hè, die rust. En de bakker is zelfs om 6 uur al open. En ook op zondagmorgen :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 januari 2011 @ 09:23:19 #87
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_91930280
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef nikky het volgende:

[..]

We hebben besloten dat de paardenstal een bar gaat worden. Het megaraam wat uitkijkt op de veranda kan iin zijn geheel open. Dusseuh iemand wat barkrukken over? ;).
Ik heb onlangs 6 nieuwe (gebruikte) gekocht. En ik had al een aantal barkrukken. Ze zijn niet supernetjes en ook niet allemaal exact hetzelfde (alhoewel ze wel op elkaar lijken), maar ze zijn wel bruikbaar en als ze geschuurd en gelakt worden zijn ze ook weer netjes. En aangezien wij ze toch niet meer nodig hebben zijn ze gratis over te nemen.. :)

Leuk huis trouwens!
  Milf donderdag 27 januari 2011 @ 11:22:05 #88
16000 nikky
pi_91933455
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik heb onlangs 6 nieuwe (gebruikte) gekocht. En ik had al een aantal barkrukken. Ze zijn niet supernetjes en ook niet allemaal exact hetzelfde (alhoewel ze wel op elkaar lijken), maar ze zijn wel bruikbaar en als ze geschuurd en gelakt worden zijn ze ook weer netjes. En aangezien wij ze toch niet meer nodig hebben zijn ze gratis over te nemen.. :)

Leuk huis trouwens!
Waar staat ze momenteel niets te doen? ;) En dank je wel dat je ze aanbiedt!

En dank je wel!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 januari 2011 @ 11:53:51 #89
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_91934518
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef nikky het volgende:

[..]

Waar staat ze momenteel niets te doen? ;) En dank je wel dat je ze aanbiedt!
Hier! Oftewel in Goch, bij Kleve..
  Milf donderdag 27 januari 2011 @ 15:57:44 #90
16000 nikky
pi_91944828
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef qltel het volgende:

[..]

Hier! Oftewel in Goch, bij Kleve..
Haha ik woon vlakbij Leer :D.

Moet even zien wanneer ik daar eens in de buurt ben of iemand die ik ken ;)
pi_91944896
Overgedekt deelte. O+. Heb altijd al zoiets willen hebben wat je in Amerika ook wel eens ziet :Y.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91966150
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef nikky het volgende:

[..]

Haha ik woon vlakbij Leer :D.

Moet even zien wanneer ik daar eens in de buurt ben of iemand die ik ken ;)
In de buurt van Leer is groot 8-) Als je nog een betonnen wandje nodig hebt: ik zit bij een betonfabriek in Neermoor
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_91966999
Leer, met een beetje geluk komt er binnenkort nog een Nederlander met een hele grote auto naar Kleve. Ik zal dan even aan je denken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 februari 2011 @ 01:52:05 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_92358624
Leuk :Y
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 2 april 2011 @ 23:14:21 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_94959754
Hoe is het met je huisje Nikky? :)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf maandag 4 april 2011 @ 23:17:13 #96
16000 nikky
pi_95052193
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 23:14 schreef Vivi het volgende:
Hoe is het met je huisje Nikky? :)
Ey Vief :*

Er wordt momenteel niet zo hard meer geklusd. Ben redelijk klusmoe. Nu dat het voorjaar is ben ik voornamelijk in de tuin bezig. Zal binnenkort weer even wat foto's online gooien.
pi_95052596
Wat kost zon huis nou werkelijk in duitsland?

Ik las laats in de tubantia dat je voor 120.000 euro in duitsland een ruime 2 onder 1 kapper met 5 slaapkamers hebt dat compleet gerenoveerd is en een flinke lap grond + garage en carport.

Is dit nou echt zo goedkoop ?
Interessant he ?
  Milf maandag 4 april 2011 @ 23:33:15 #98
16000 nikky
pi_95052965
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:25 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat kost zon huis nou werkelijk in duitsland?

Ik las laats in de tubantia dat je voor 120.000 euro in duitsland een ruime 2 onder 1 kapper met 5 slaapkamers hebt dat compleet gerenoveerd is en een flinke lap grond + garage en carport.

Is dit nou echt zo goedkoop ?
Jup :) "Hier" wel.

( Hier is ergens tussen Leer en Bad Nieuweschans.)
pi_95053463
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:33 schreef nikky het volgende:

[..]

Jup :) "Hier" wel.

( Hier is ergens tussen Leer en Bad Nieuweschans.)
Kwijlt van jaloersheid :'( :9~
Ik gun het je wel hoor :*
En wij hopen wanneer Nederland aan de beurt is met deze leuke prijzen :) In zwolle 240.000 voor een rijtjeshuis :')
Interessant he ?
  Milf maandag 4 april 2011 @ 23:54:53 #100
16000 nikky
pi_95053839
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Kwijlt van jaloersheid :'( :9~
Ik gun het je wel hoor :*
En wij hopen wanneer Nederland aan de beurt is met deze leuke prijzen :) In zwolle 240.000 voor een rijtjeshuis :')
Zolang de grond in Nederland zo verschrikkelijk duur blijft, zal er niet zo veel veranderen. Hier zijn de huizen net zo duur in aanbouw. Het verschil zit hem in de grond. Genoeg grote kavels voor 20.000 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')