Ik wil voor nu eerst klimmers voor de schutting. Omdat de tuin verder nog niet is aangelegd, wil ik nog geen planten kopen voor borders en dergelijke. Dit omdat ik nog niet weet wat waar komt.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Puala het volgende:
Voor planten zou je een bouwmarkt eens kunnen proberen. Ze hebben in NL vaak plantjesmarkten. Nu bijv. ook nog hele leuke lavendelstruiken voor een leuk prijsje bij de bouwmarkten. En afhankelijk van de filialen nog meer aanbod.
Maar ik weet natuurlijk niet of het in duitsland zo is
Die rode kom je met de decoupeerzaag ook door, maar die is niet breed genoeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:04 schreef qltel het volgende:
Die rode golfplaat is wellicht te zagen met een ijzerzaag.
Die heb ik dus niet. En Hedera komt mijn tuin niet meer inquote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Zelf bloemen zaaien in februari. Je zou ook al wat klimop kunnen kweken van een bestaande struik/haag.
Wat heb je niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. En Hedera komt mijn tuin niet meer in
Bestaande haagquote:
Jaquote:Op maandag 23 juli 2012 16:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zal ik wat zaadjes voor je vangen na de zomer?
RVS schijf op de haakse slijper.........quote:Die rode kom je met de decoupeerzaag ook door, maar die is niet breed genoeg.
vakantie denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 08:58 schreef gateway het volgende:
En? Al verder in de tuin? Of aan het genieten van een welverdiende vakantie?
Thnxquote:
Die moet inderdaad omhoog. Maar hoe? Dat ding is loei zwaar en volgens mij houden mijn muren dat niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:54 schreef Peter het volgende:
Leuke lamp.. blijft de spiegel staan of hang je die aan de muur?
Is het een gipswand of wat voor muur? Of zit er een balk boven waar je hem aan kan hangen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Die moet inderdaad omhoog. Maar hoe? Dat ding is loei zwaar en volgens mij houden mijn muren dat niet.
Ik denk dat hij een kilo of 80/90 weegt. Ik kan hem in mijn eentje niet optillen. Het zijn van die gasblokken (geen gasbeton volgens mij). Normale pluggen kan ik niet gebruiken. Dan lazeren planken van de muren af.... ik wist het niet omdat er een stuklaag op zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Is het een gipswand of wat voor muur? Of zit er een balk boven waar je hem aan kan hangen?
En aan de bovenkant van de muur, zit daar geen balk waar je haken in kan zetten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kilo of 80/90 weegt. Ik kan hem in mijn eentje niet optillen. Het zijn van die gasblokken (geen gasbeton volgens mij). Normale pluggen kan ik niet gebruiken. Dan lazeren planken van de muren af.... ik wist het niet omdat er een stuklaag op zit
Nopequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:06 schreef Peter het volgende:
[..]
En aan de bovenkant van de muur, zit daar geen balk waar je haken in kan zetten?
Spouw en dan de bakstenen buitenmuurquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:35 schreef Peter het volgende:
Wat zit er aan de andere kant van de muur?
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.gerritse.nl/Be(...)gasbetonplug_turbo_/
of
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook al aan zitten denken. De sokkel dan, de laden nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je kunt natuurlijk ook een sokkel met de afmetingen (h/b) van de tafel maken, links en rechts kleine laden om rolletjes lint in op te bergen.
Leuke lamp, Frohe Weihnachten!
Bij mij hangen keukekastjes aan dat soort plugs. Vol met servies.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Ik ken ze. Heb ze in mijn vorige huis ook gebruikt.
Toch ben ik bang dat die het niet houden. Ik laat hem nog even zo staan. Misschien dat ik een fantastisch idee krijg in de toekomst.
[..]
Daar heb ik ook al aan zitten denken. De sokkel dan, de laden niet. Wel een leuk idee.
Voor nu ben ik Pinterest aan het afstruinen voor ideeën voor de tuin. Ik ben al bijna helemaal gereed met het ontwerpen van het achterste gedeelte.
Nu het materiaal nog..
De oplossing voor een pad door de tuin heb ik al gevonden. Nu de mal zien te maken.
Plaatje werkt niet: http://pinterest.com/pin/149392912610546769/
Dankquote:Op maandag 15 oktober 2012 07:21 schreef jpajs het volgende:
Plaatje werkt niet: http://pinterest.com/pin/149392912610546769/
[ afbeelding ]
Ik snap dat ze er voor gemaakt zijn en geloof je ook wel. Ik heb de zelf eerder gebruikt om DVD kasten (zwaar) op te hangen aan de muur. Bleef ook goed zitten (in Roden). Alleen heb ik het idee dan mijn muren van degelijke kwaliteit zijn. Het ligt dus niet aan de plug en je tip, maar aan de muur. Ze zijn te broos lijkt het.quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij hangen keukekastjes aan dat soort plugs. Vol met servies.
Dat moet lukkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
http://www.amazon.com/Pathmate-Concrete-Stepping-Stone-Belgium/dp/B0001WTXAK/ref=pd_sbs_auto_1/186-9124326-8823613
Of zelf met hout en kruisverbindingen aan de slag.
[ afbeelding ]
Zelfbouw uiteraardquote:
Ik denk het wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef Bombshell het volgende:
Betaal je voor zon huis in duitsland dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |