De waterton staat op een partij gasbetonblokken en is afgetimmerd met hout. Dit hout is zwaar verrot en de gasbetonblokken zijn niet mooi recht. Hierdoor staat de ton scheef. Met een liter of 1000 vind ik dit best gevaarlijk.
![7629507830_dd5c8b550a.jpg]()
Onderaan de ton zat een pallet. Deze was volledig verrot. De bouten hoefden niet verwijderd te worden. Je kon de pallet er zo vanaf trekken.
De grindtegels die gevonden zijn in de tuin zij gebruikt om onder de waterton te leggen. Alle grindtegels zijn gebruikt. Hierdoor is het ook mogelijk om een afdakje te timmeren voor het hout van alle bomen die gekapt zijn. Nu pas vast al het hout er niet onder, maar toch

.
De balken komen uit de oude kamer van dochterlief. Men wilde deze tijdens de verhuizing weggooien, maar daar had ik een stokje voor gestoken. Ook al heb je niet iets direct nodig, bouwmaterialen gooi je nooit weg. Je bewaart deze of geeft ze weg.
Moet het alleen nog even impregneren. Het dakje wordt er van de week opgemaakt door een vriend van mij. Ik heb een golfplaat liggen (Nog van de vorige bewoners) maar die kan niet worden gezaagd met de decoupeerzaag. Met een scherp mes lukte het ook al niet. Het is niet de rode die je zit liggen op de foto

.
![7629510236_78e3981813.jpg]()
Ook de struik is afgezaagd die bij de waterton in de hoek stond. Het gedeelte naast de ton wordt een moestuintje. Sla, komkommer, paprika etc.

. De aardbeien groeien al goed!
![7629508522_ccf638c8ca.jpg]()
Ik had een clematis staan aan de voorkant van het huis. Hij deed het daar niet zo goed. Ik heb hem verplaatst naar de schutting. Hopelijk doet hij het hier beter. Moet nog wel wat plantjes bijhalen, maar wacht wel tot er leuke aanbiedingen zijn. Planten zijn behoorlijk aan de prijs merkte ik.
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.