Zijn huizen in Berlijn bijv ook goedkoper dan in Amsterdam?quote:Op maandag 4 april 2011 23:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Zolang de grond in Nederland zo verschrikkelijk duur blijft, zal er niet zo veel veranderen. Hier zijn de huizen net zo duur in aanbouw. Het verschil zit hem in de grond. Genoeg grote kavels voor 20.000 euro.
Volgens mij wel. In Munchen zijn de huizen daarentegen wel heel erg duur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Zijn huizen in Berlijn bijv ook goedkoper dan in Amsterdam?
moet je veel aan de tuin doen?quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ey Vief
Er wordt momenteel niet zo hard meer geklusd. Ben redelijk klusmoe. Nu dat het voorjaar is ben ik voornamelijk in de tuin bezig. Zal binnenkort weer even wat foto's online gooien.
Behoorlijk. De achterkan van het huis heeft waarschijnlijk vol gestaan met bomen. Er staan in elk geval nogal wat stronken in. Dat moet er allemaal uit. Gelukkig heb ik aan de zijkant een behoorlijke strook gras. Dat hoeft alleen gemaaid te worden haha.quote:
Geen idee, ik ben behoorlijk uit de richting van Berlijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Zijn huizen in Berlijn bijv ook goedkoper dan in Amsterdam?
ruimte maken voor een zwembadquote:
Hoeft niet, heb zat bomen rond m'n badje. Houdt je bezig na een storm: Lekker blaadjes eruit vissen.quote:
Komt een hoop groen voor terug. Dit waren ook geen bomen, maar uit de kluiten gewassen struikenquote:
Die ruimte heb ik aan de andere kant wel....waar nu die bult meuk ligt. Arme vuurkorf.quote:
Ik heb inderdaad een veranda.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:14 schreef Vivi het volgende:
Wat ziet het er fijn uit! Heb je nu een veranda of zie ik dat verkeerd?
Ja he, in oktober gaat er nog meer veranderen. Dan wordt een gedeelte van de tuin afgegraven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, je hebt veel meer tuin ineensWat scheelt dat zeg!
1964 meende ik.quote:
En ik kan doen en laten met mijn huis wat ik wil. Heerlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:53 schreef MaMaLief het volgende:
Ik ga je topic volgen. En wat een ruimte, dat is ook de reden dat ik over de grens ga kijken.
Dank je welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |