Het is echt een enorme klus inderdaad. Lief dat je aanbiedt om te helpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:27 schreef Puala het volgende:
Oh Nikki, wat een klus zit er weer aan te komen omdat alle borders leeg moeten en de stenen er uitAls je een keer hulp nodig hebt (ik kan op zondag weinig doen ivm kerkgangers
) dan wil ik wel een ritje richting het noorden maken hoor
Onthoud het maar, leasebak hier. Het kost me alleen tijd en ik kom graag helpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is echt een enorme klus inderdaad. Lief dat je aanbiedt om te helpen. Wellicht ooit op een zondag
. I'll keep it in mind.
Hier ook sontagsruhe trouwens, maar de buren vinden het niet zo erg wanneer ik af en toe wat lawaai heb. Ze weten allemaal dat ik alleen ben en Vrijdags ben ik gelukkig vrij, dan kan ik vaak ook nog wat doen. Het gras staat momenteel ook drie kontjes hoog.
Maar machines worden niet op zondag gewaardeerd en dat doe ik dan ook niet.
Dat zei de buurman ook al haha. Ik ga dan ook bekijken wat de opties zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:13 schreef nightsleeper het volgende:
Je gaat je bijna afvragen of het niet zinnig is om een goede allesbrander te plaatsen met al dat hout wat je hebt. Zo'n grote tuin zal waarschijnlijk ook wel regelmatig wat vers hout hebben dat je kunt stoken.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:36 schreef Gieliovd het volgende:
Geweldig topic en complimenten voor jouw, en jullie(?) werk!
Niet eerder gelezen maar ik ben fanhoud vol!
Hoi skatjequote:
Ik wil jullie wel ophalen hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:51 schreef Bart het volgende:
Supervet. Ik zou eigenlijk weer eens langs moeten komen, wordt helaas lastig zonder auto
. Ben echt benieuwd hoe alles er nu uit ziet, foto's zeggen niet alles
.
Waar is meneer nikky gebleven?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef nikky het volgende:
Ben best wel een beetje trots dat ik het allemaal zelf doe. Heb soms wel eens wat hulp, maar het grootste gedeelte doe ik zelf.
Haha hier liggen ook nog geen plinten!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar is meneer nikky gebleven?
Wat een werk overigens. Ik moet er niet aan denken om dat allemaal zelf te doen
PS: die plinten liggen hier nog altijd niet en dat gaat er (denk ik) ook niet meer van komen
Goh, dan lijken we veel op elkaar haha. Ik ben ook sinds zo'n periode weer alleen in de verbouwing, en ook ik vraag niet graagquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank je wel.
Inmiddels ben ik alweer een jaar alleen, dus is het voornamelijk in je uppie klussen. Niet erg, maar wel zwaar. Sommige dingen laat ik momenteel liggen omdat ik dit niet in mijn eentje aandurf. Zoals de badkamer haha. Of gewoonweg de kracht er niet voor heb.
En hulp vragen doe ik niet zo snel. Ik ben dan bang dat ik lastig ben.
Jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:57 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Goh, dan lijken we veel op elkaar haha. Ik ben ook sinds zo'n periode weer alleen in de verbouwing, en ook ik vraag niet graag
Ondertussen wel iedereen helpen zeker, net als ik?
Opties hangt er natuurlijk vanaf of er al ergens een schoorsteen zit die je kunt gebruiken. Als er een open schoorsteen is is het natuurlijk makkelijk, dan kijk je gewoon op marktplaats voor een allesbrander. Als het gebouwd is voordat C.V. gangbaar was heb je anders ook nog kans dat er wel een schoorsteen inzit maar dat deze dichtgemetseld is. Misschien is het een kwestie van een stukje openbreken om een kachel aan te sluiten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat zei de buurman ook al haha. Ik ga dan ook bekijken wat de opties zijn
Ik heb zelfs twee schoorstenenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:03 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Opties hangt er natuurlijk vanaf of er al ergens een schoorsteen zit die je kunt gebruiken. Als er een open schoorsteen is is het natuurlijk makkelijk, dan kijk je gewoon op marktplaats voor een allesbrander. Als het gebouwd is voordat C.V. gangbaar was heb je anders ook nog kans dat er wel een schoorsteen inzit maar dat deze dichtgemetseld is. Misschien is het een kwestie van een stukje openbreken om een kachel aan te sluiten.
Dankquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef gateway het volgende:
Wordt mooi NikkyVooral de tuin ziet er al een stuk beter uit dan de laatste keer dat ik hem "live" zag
Pas bij de laatste zin viel het kwartje haha.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:32 schreef scooby69 het volgende:
Eerst maar eens een lekkere bbq bij huize Scooby. Het klussen komt later wel weer. Ik zie je morgen in Tolbert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |