Ik hoef je adres nietquote:
o, niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef nikky het volgende:
Adressen die ik via de pm verstuur gaarne niet doorgeven aan anderen.
dus moeten wij maar veel foto's maken of zelf een camera regelen??? FOK!kers helpen FOK!kers the movie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Overigens ga ik zaterdag een foktv repo maken dus geen duitsland. Maar we komen als de tuin klaar is zeker langs
FOK!kers helpen Duitsersquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef gateway het volgende:
[..]
o, niet?
[..]
dus moeten wij maar veel foto's maken of zelf een camera regelen??? FOK!kers helpen FOK!kers the movie?
dankjewelquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef Rockfire het volgende:
Veel succes allemaal zaterdag! Ik zal aan jullie denken terwijl ik in de zon sta te genieten van o.a. BLØF, Ilse DeLange en De Dijk
Veeeel gezelliger.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef Rockfire het volgende:
[..]
jaIk heb er echt zin in, hoewel het bij jullie volgens mij ook wel gezellig wordt
juistem!quote:
Mooi stuk he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:56 schreef gateway het volgende:
Gaaf, 192 kmen daarvan 157 aan een stuk
*like* Knapp'n! Ut gas dur op! Fahr'n Fahr'n Fahr'n auf die autobahn!
Aangezien ik bijtijds weer vertrek probeer ik er ook bijtijds te zijn, ergens tussen 9 en 10 denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef gateway het volgende:
[..]
juistem!
Hoelaat is iedereen er ongeveer? bedoel, hoef niet de eerste te zijn, maar wil ook niet als laatste aankomen
nee, 2,5 uur rijdenquote:
hoe wordt het weer nou?quote:
Fantastisch! 21 graden.quote:
en geen regen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Fantastisch! 21 graden.
Net spul voor de BBQ gehaald en bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |