Nope, heb ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef gateway het volgende:
is er een kettingzaag? anders moet ik nu nog ff naar familie er 1 ophalen, had gedacht dat dat van de week wel zou lukken, maar helaas. Maar als er al 1 is scheelt dat een uur rijdenDus hoop op snel antwoord
dat jij er geen hebt wist ikquote:
Zal nog even snel vragen. Momentquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:49 schreef gateway het volgende:
[..]
dat jij er geen hebt wist ik
hmm, of nu een uur rijden op en neer, of morgenvroeg 45 minuten eerder weg.... Dillema.... dan denk ik toch morgenvroeg, nu dan tas pakken en naar bedje
kan een elektrische ophalen, hopelijk incl. vijl om te slijpen....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:04 schreef nikky het volgende:
Hmmz geen reactie.
Sorry, kan je nu geen antwoord geven of er morgen nu 1 is ja/nee.
slaapzak?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:02 schreef gateway het volgende:
Kleren: Check!
Slaapzak: Euhm, nog ff pakken! ligt in de auto
ruiten van de auto schoon: Check!
Ontbijt: Check!
Weetikwaarikmoetzijn? CHECK!
Zin: Dubbelcheck!
Opgewonden als een klein kind dat morgen jarig is? CHECK!
Beetje jammer weer he paxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Paxlie het volgende:
Even gewoon zomaar eenomdat ik er morgen niet kan zijn bij dit epische plan van nikky
Ik heb een goeie, dure, benzinekettingzaag bij me. Die moet heel blijven en mag dus alleen gebruikt worden door iemand die ook echt kan kettingzagen. Als jij dat kan heb ik een zaag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef gateway het volgende:
is er een kettingzaag? anders moet ik nu nog ff naar familie er 1 ophalen, had gedacht dat dat van de week wel zou lukken, maar helaas. Maar als er al 1 is scheelt dat een uur rijdenDus hoop op snel antwoord
Ik heb weleens gezaagd ja..... maar ben geen profi. Ik zaag pallets en brandhout.....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 05:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een goeie, dure, benzinekettingzaag bij me. Die moet heel blijven en mag dus alleen gebruikt worden door iemand die ook echt kan kettingzagen. Als jij dat kan heb ik een zaag.
We gaan klussen, niet slapenquote:
Nee, ik kan niet zagen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 06:14 schreef gateway het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezaagd ja..... maar ben geen profi. Ik zaag pallets en brandhout.....
Maar jij kan zagen neem ik aan als je zelf zo'n zaag hebt?
Komt goed. Dat kan Jeroen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 05:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een goeie, dure, benzinekettingzaag bij me. Die moet heel blijven en mag dus alleen gebruikt worden door iemand die ook echt kan kettingzagen. Als jij dat kan heb ik een zaag.
Hier schijnt de zon. Lig nog in bedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Veel succes en plezier allemaal! En foto's maken hoor! Het weer is hier (Drenthe) prachtig, daar hopelijk ook.
Bezorg je ook?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:24 schreef nikky het volgende:
Oh ja, te koop:
Tweeassige aanhanger met 850 klinkers. Teab, maar minimaal de hoogte die de officier van justitie bepaalt.
Oh, hij trekt 'iets' naar links.
quote:
Als ik een trekhaak zou hebben, had ie niet bezorgd hoeven worden, en als ik geen trekhaak zou hebben, dan had ik niets aan die aanhangerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:29 schreef gateway het volgende:
[..]
geen trekhaak? Morgen Ff langs je huis rijden?
ik snap um....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik een trekhaak zou hebben, had ie niet bezorgd hoeven worden, en als ik geen trekhaak zou hebben, dan had ik niets aan die aanhanger.
nee hoor!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef sigme het volgende:
Zo, dat was gezellig!
Ik hoop dat het feit dat ik geen man bleek geen al te grote teleurstelling was.
Was goed graven met heren die van wanten wetenquote:
had je toch met mij mee moeten rijden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:12 schreef fraubitch het volgende:
Kom nu mijn huis niet inen kan niet weg met de fiets. en kan niet in mijn kluisje.
ah...
Dat meen je niet!! Waar ligt het? Moet ik het maandag opsturen voor je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:11 schreef fraubitch het volgende:
Was heeel gezellig! Ben alleen mijn jas met ALLE belangrijke sleutels bij nikky vergeten. verdomme. =(
Ik vond het een aangename verrassing!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef sigme het volgende:
Zo, dat was gezellig!
Ik hoop dat het feit dat ik geen man bleek geen al te grote teleurstelling was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |