Ik sta tussen DW en FBquote:
Nietus!quote:
quote:
Ja, dat doe ik ook, maar ik ben te blond voor dat systeem ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Stefan het volgende:
Er is een functie OPEN nieuw DEEL dat iedereen meteen in de Myat staat
1e en 2e moeten altijd nog gereekst worden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Stefan het volgende:
quote:
Wanneer leer jij nou eens hoe dat werkt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Stefan het volgende:
Dus het is puur toeval dat ik bovenaan sta?quote:
Nee, jij nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus het is puur toeval dat ik bovenaan sta?
Gelukkigquote:
Ja sorry, ik zou heel graag helpen maar dat heb ik eerder beloofd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig.
Liesje gaat trouwens naar de Veteranendag in Den Haag zei ze, dus die komt denk ik niet op jouw tuiniermiddag![]()
.
Dan heb ik alle ruimte op de achterbank?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig.
Liesje gaat trouwens naar de Veteranendag in Den Haag zei ze, dus die komt denk ik niet op jouw tuiniermiddag![]()
.
Nee, daar heb ik nu wat tuingereedschap geplandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik alle ruimte op de achterbank?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nu wat tuingereedschap gepland.
nikky vraagt om spades en schoppen, daar heb ik er nog wel een paar van liggen. Kunnen mooi rechtop staan achter mijn stoel.quote:
Genoteerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zou heel graag helpen maar dat heb ik eerder beloofd.
Recipro.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:33 schreef nikky het volgende:
Een zaag waarvan ik de naam vergeten benMet een lang zaagblad, elektrisch.
Ja zoiets. Ik noem het een reprozaagquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Genoteerd.
[me=nikky]zet streepje als minpuntje naast het andere streepje van de Geocache meet. Toen kwam madammeke ook al niet opdagen[/me]
Die kopieert alles wat ie zaagt?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Genoteerd.
[me=nikky]zet streepje als minpuntje naast het andere streepje van de Geocache meet. Toen kwam madammeke ook al niet opdagen[/me]
Iemand heeft ooit gezegd hoe dat ding heet, maar ik verstond het dus niet goed. Sindsdien is het een reprozaagquote:
quote:
Ik heb geen idee wat het is, maar het ziet er zo uit:quote:Bedoelde u: reciprozaag
Ah, dan wordt de kans dat ik kom dus ook steeds groter..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:15 schreef gateway het volgende:
en waar ben ik???Het prercentage van "komen" wordt steeds hier hier
dus als ik niet ga ga jij niet en kijkt nikky mij boos aan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:19 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah, dan wordt de kans dat ik kom dus ook steeds groter..
Jup!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:40 schreef gateway het volgende:
[..]
dus als ik niet ga ga jij niet en kijkt nikky mij boos aan?
Moet er een schutting gemeubeld worden? Kan mijn boormachine en accuschroevendraaier wel meenemenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:34 schreef nikky het volgende:
11 hardhouten palen van 3 meter lang en drie gegalvaniseerde 180 bij 180 schotten op het dak. Die zie je wel door het dakraampje van de auto.
[ link | afbeelding ]
Heb de snelweg maar even vermeden.
Ja, die heg gaat eruit. Die is oud, breed, lelijk, groeien dingen in die er niet inhoren. Kortom: weg ermee. De coniferen die aan de zijkant staan (bij oprit buurman) gaan ook weg. Daar begint de schutting, komt langs de wegkant richting oprit en bij de oprit naar de garage.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet er een schutting gemeubeld worden? Kan mijn boormachine en accuschroevendraaier wel meenemen.
bij een boer oude rasterpalen vragen??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, die heg gaat eruit. Die is oud, breed, lelijk, groeien dingen in die er niet inhoren. Kortom: weg ermee. De coniferen die aan de zijkant staan (bij oprit buurman) gaan ook weg. Daar begint de schutting, komt langs de wegkant richting oprit en bij de oprit naar de garage.
Ik heb een accuschroefboormachine en een boormachine, maar als je prettiger vindt om eigen materiaal te gebruiken. Weet ook niet wat men nog meer nodig heeft. Ik heb van alles maar 1 natuurlijk
.
Ben nu op zoek naar een paar losse planken en paaltjes. Dit voor de "compostbak". Het moet een vierkant worden en goedkoop. Mensen tips?
Geld is op (palen enzo) en de BBQ komt er nog aan en wil jullie graag goed verzorgen.
Ik heb ook alle bevestiging materialen meegenomen. Die verkocht deze meneer ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef gateway het volgende:
[..]
bij een boer oude rasterpalen vragen??
Denk je aan schroeven voor je schutting? (liefst RVS, dat roest niet) maar das niet noodzakelijk
Geeft niets.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:03 schreef Coastin het volgende:
Ik ga het niet meer redden om te komen helpen.. Sorry!
Ik neem wel wat mee, heb nu weer ruimte in de autoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, die heg gaat eruit. Die is oud, breed, lelijk, groeien dingen in die er niet inhoren. Kortom: weg ermee. De coniferen die aan de zijkant staan (bij oprit buurman) gaan ook weg. Daar begint de schutting, komt langs de wegkant richting oprit en bij de oprit naar de garage.
Ik heb een accuschroefboormachine en een boormachine, maar als je prettiger vindt om eigen materiaal te gebruiken. Weet ook niet wat men nog meer nodig heeft. Ik heb van alles maar 1 natuurlijk
.
Ben nu op zoek naar een paar losse planken en paaltjes. Dit voor de "compostbak". Het moet een vierkant worden en goedkoop. Mensen tips?
Geld is op (palen enzo) en de BBQ komt er nog aan en wil jullie graag goed verzorgen.
Ga je me inbouwen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik neem wel wat mee, heb nu weer ruimte in de auto.
Hou wel rekening met het uur tijdsverschil he, Duitsland doet niet aan zomertijdquote:
Nee, je mag voorin.quote:
MevrouwBart gaat ook niet mee?quote:
neequote:
Ik sta op tijd op. Denk dat de eersten er rond negen à tien uur zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |