SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Djurres op 14-08-2012 01:50:43 (foutjah) ]Tadumtiedum.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:38 schreef Djurres het volgende:
Ik mag toch tot 3,5 ton rijden?
Dan mag er dus heel veel in vind ik.
Verder, heb bladveren achter, en geen 2, maar het oude type en 5 stuks. Kan best n beetje hebben denk ik zo. Heb al is 1,5 ton achterin gehad, en dat ging prima
Maar, het is maar een idee, of het een goede is is het volgende.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:38 schreef Djurres het volgende:
Ik mag toch tot 3,5 ton rijden?
Dan mag er dus heel veel in vind ik.
Verder, heb bladveren achter, en geen 2, maar het oude type en 5 stuks. Kan best n beetje hebben denk ik zo. Heb al is 1,5 ton achterin gehad, en dat ging prima
Maar, het is maar een idee, of het een goede is is het volgende.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:50 schreef Djurres het volgende:
Ben effe aan het gebekijken, en t lijkt me wel tof om ook te komen helpen.
Nu zit ik alleen met het probleem, en dat is heen en weer. Heb wel een auto enzo, alleen t geld niet om vol te gooien. Nu is dat niet zo veel geld, maar misschien kunnen we wat hosselen.
Ik heb een VW Caddy MK1, en mag tot 3500 kg rijden, auto weegt krap 900, dus ik mag zeg maar 2600 kg meenemen aan stenen, en dat past vrijwel zonder problemen denk ik.
Dus, als we nou is op de route wat stenen hosselen, kan ik ze wel langshalen. Moet ik alleen even kijken hoe ik geld ga hosselen om die tank vol te gooien. Tis maar 105 km..
Betreft dus de volgende auto..het vervolg op Alex zijn avontuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
ik zit inderdaad ook te dubben, was de vorige keer gezellig, en er is veel gebeurd.... maar tis ook wel weer ver weg..... retourtje 400km....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Waarom in hemelsnaam woont zowat iedereen hier die een te renoveren tuin heeft altijd zo verdomd ver wég
Ik ben dol op slopen, tuinieren en heb heel veel best tuingereedschap dus kom even wat dichterbij wonen en ik kom hakken![]()
Ik woon in Zaandamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Waarom in hemelsnaam woont zowat iedereen hier die een te renoveren tuin heeft altijd zo verdomd ver wég
Ik ben dol op slopen, tuinieren en heb heel veel best tuingereedschap dus kom even wat dichterbij wonen en ik kom hakken![]()
Voor mij niet.quote:
Moet je een chauffeur hebben? Pakken we wel die ene, ok?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, heb dan wel een auto en ik ben dan wel een stoer wijf, ik hak, sloop,, klim, snoei bomen met gevaarlijke hakdingen en zo maar stuur mij niet over snelwegen en zo, dat vind ik dan weer eng
Ja ja,diequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je een chauffeur hebben? Pakken we wel die ene, ok?
Vanwege al dat tuingereedschap (lange stelen) wordt het toch die anderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je een chauffeur hebben? Pakken we wel die ene, ok?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Vanwege al dat tuingereedschap (lange stelen) wordt het toch die ander
Maar als ik erin rij en jij niet zo groot bent, kan je stoel wel helemaal naar vorenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja ja,diemaar daar past niet zo veel van mijn tuingereedschap in als in die andere
![]()
(en bovendien moet man dan mee want ik rij daar dus niet in, kan amper over het stuur kijken met mijn 1.162 en dus moet jij dan in de kofferbak en kan er nog minder gereedschap mee)
Sniehandignie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |