Erik Arbores. Toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe heet dat ene jonge dj'tje ook alweer. Ben ff z'n naam kwijt.
ah, misschien dat ie nog niet officieel geslaagd is, hij had het erover dat ie alles had ingeleverd ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, nog niet voorbij zien komen op facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Nee JIJ wil dat... ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een kut-TT.
jojo wil pijpen voor geld
had m moeten zijn
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand me nou vertellen:Ja, in ruil voor pics van jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JOJO PIJPT NIET!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, in ruil voor pics van jezelf.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand me nou vertellen:Netsplitter die zich afrukt met een dolfijnenhandpop. Schijnt beeld van te zijn, nooit gezien. Geen interesse ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JOJO PIJPT NIET!?Begrijpend lezen is moeilijk of niet downie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk of niet downie?
Ik heb 't gezien. 1 woord: lachwekkendquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Netsplitter die zich afrukt met een dolfijnenhandpop. Schijnt beeld van te zijn, nooit gezien. Geen interesse ook
Ja maar is dat dan echt NS?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Netsplitter die zich afrukt met een dolfijnenhandpop. Schijnt beeld van te zijn, nooit gezien. Geen interesse ook
Kijk, daar zijn de vervelende teringkleutertjes van PSV weer die tot god bidden OOIT nog erkenning te krijgen in dit topic.quote:
ach schijnt dat Lemon dat ook doet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg jij 't maar blownie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk of niet downie?
Wat is lachwekkend dan? Dolfijntje? Piemel? Het geheel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't gezien. 1 woord: lachwekkend
y u mad though?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn de vervelende teringkleutertjes van PSV weer die tot god bidden OOIT nog erkenning te krijgen in dit topic.
ROT OP, NIEMAND WIL JE, ZELFS JE MOEDER WILDE JE DOOR DE PLEE SPOELEN ALLEEN WAS JE TE LELIJK DUS RENDE ZE HET HOKJE MAAR UIT OMDAT ZE HET NIET AAN KON ZIEN
Geen idee. Blijkbaar wel, stokkie heeft een permban toch?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is lachwekkend dan? Dolfijntje? Piemel? Het geheel?
nou, eigenlijk alles.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is niet lachwekkend aan een piemel die 'gepijpt' wordt door de 'snavel' van een dolfijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn de vervelende teringkleutertjes van PSV weer die tot god bidden OOIT nog erkenning te krijgen in dit topic.
ROT OP, NIEMAND WIL JE, ZELFS JE MOEDER WILDE JE DOOR DE PLEE SPOELEN ALLEEN WAS JE TE LELIJK DUS RENDE ZE HET HOKJE MAAR UIT OMDAT ZE HET NIET AAN KON ZIEN
Wie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach schijnt dat Lemon dat ook doet.
Ik hoop niet dat ik ooit een vriend op de mond ga zoenen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
Apart dit hoor
Wat nou als jullie zo'n appje van een kerel zouden krijgen?
Waar komt dat gifje vandaan dan? Heeft NS het zelf geplaatst?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Blijkbaar wel, stokkie heeft een permban toch?
Ben je van plan snel te sterven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal hij ooit een dag vrolijk zijn?
fok.rarquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar komt dat gifje vandaan dan? Heeft NS het zelf geplaatst?
Jullie vragen ook om mijn KPD foto's die allang verwijderd zijn en toch in de fokrar staan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens staat er een ban op het vragen naar informatie uit / het verzoeken van foto's en video's aanwezig in fok.rar he jojo.
ja kweenie hoe die heetquote:
Nee, wil je dat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je van plan snel te sterven?.
Ook niet als je veel bier op hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik ooit een vriend op de mond ga zoenen eerlijk gezegd.
Heb jij in KPD gepost joh?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jullie vragen ook om mijn KPD foto's die allang verwijderd zijn en toch in de fokrar staan.
Nee johquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij in KPD gepost joh?
Wat motiveert iemand om dat te doen?.
Oh damnquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NS had ooit zijn ex dat filmpje gestuurd. Stok was dik met zijn ex.
Idd, nooit de naam Madame_Paon gebruiken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh
Wat jouw vraag betreft moet je even Madame_Paon naar dit topic lokken. Maar doe maar niet, dan krijg je weer gezeik. Dus gewoon niet de naam van Madame_Paon typen, anders gaat ze ons spytoolen.
NIcequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen #525 KNALLEN MET DIE BALLEN AUB!
ff kijken of ze happen op de laatste post.
Net terug van een festival 4 dagen oprij de weg kwijt geweest maar geen enkele keer het idee gekregen dat het een leuk idee zou zijn nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook niet als je veel bier op hebt?
Paon?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:32 schreef Smoofie het volgende:
Madame_Paon
Ben nog steeds benieuwd hoe ze er nou uitziet.
Als ze me 500 euro handje contantje zouden geven zou ik 't doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net terug van een festival 4 dagen oprij de weg kwijt geweest maar geen enkele keer het idee gekregen dat het een leuk idee zou zijn nee.
Wellicht maar daar gaat het hier niet omquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze me 500 euro handje contantje zouden geven zou ik 't doen.
En haar hoofdquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Paon?
Laat ik een liedje schrijven.
Zelfs met een zwart avondjurkje aan,
ziet geen vent me staan
Mijn tieten zijn uitgezakt tot en met,
wat verwacht je ook met zoveel vet.
Shit man, you so fly, jou zou ik nog gratis zoenenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze me 500 euro handje contantje zouden geven zou ik 't doen.
Hoi LR.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht maar daar gaat het hier niet om
de_kromme en Guidettiquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
Wie hier verdenken we van homoseksualiteit naast Davy en Tomasso?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok de uitzondering die de regel bevestigd. Hoi Smoofie
Laat jij je bi-schierigheid aub op een ander botvieren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Shit man, you so fly, jou zou ik nog gratis zoenenBroluv jeweetzelf.
Tomasso is echt een genuine boeler toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
Tomassoquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
Hij heeft het wat druk op de redactie, moet veel voorbereiden elke dag voor VI Oranje. Na het EK is hij hier weer veel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar is de_kromme eigenlijk? De bitch negeert me.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft het wat druk op de redactie, moet veel voorbereiden elke dag voor VI Oranje. Na het EK is hij hier weer veel.
Gast ga weg heb nog nooit een relatie gehad dusquote:
Hij is die gozer die bij VI Oranje het publiek moet opzwepen hij heeft op Fok! dan ook genoeg kunnen oefenen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft het wat druk op de redactie, moet veel voorbereiden elke dag voor VI Oranje. Na het EK is hij hier weer veel.
Ik ben er mee gekapt man, kanker veel geld verneukt weerquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]dalijk gelooft ze je nog gek, shhhh.
Ik zit te denken (veel) geld op portugal te gooien ,wat zeggen jullie?
Dan weet je eens een keer hoe vervelend dat is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast ga weg heb nog nooit een relatie gehad dus.. ik troll een keer en jij gaat door in dat homo gedoe.
Nee hij is de rechterhand van de Snor, aldus hijzelfquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is die gozer die bij VI Oranje het publiek moet opzwepen hij heeft op Fok! dan ook genoeg kunnen oefenen.
Altijd eerst schijten. Altijd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga douchen. Dilemma altijd. Eerst schijten of eerst douchen? Iemand?
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er mee gekapt man, kanker veel geld verneukt weer
Maak je het nu uitquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast ga weg heb nog nooit een relatie gehad dus.. ik troll een keer en jij gaat door in dat homo gedoe.
Ook jij komt je ware Jacob nog wel tegen hoor Geo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar heb jij last van dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan weet je eens een keer hoe vervelend dat is.
Is dat serieus een dilemma? Eerst schijten natuurlijk, daarna je poepertje grondig wassen. Viespeuk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
(oh en tegelijkertijd doe ik niet)
Als je ook maar iets te dicht in de beurt komt breek ik je vingers mafkees, nou opgekankerd met je blij gedoe.quote:
Heb je wel al ooit geneukt Geo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent nog niet van mij af trutquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je ook maar iets te dicht in de beurt komt breek ik je vingers mafkees, nou opgekankerd met je blij gedoe.
voor, anders moet je aan poepen denken tijdens het douchen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
(oh en tegelijkertijd doe ik niet)
Ok ok...ben overtuigd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor, anders moet je aan poepen denken tijdens het douchen.
neequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
GEO ZEG NOU, HEB JE WELEENS EEN WIJF GEPAKT?
Daar heb ik al antwoord opgegeven, lang geledenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
GEO ZEG NOU, HEB JE WELEENS EEN WIJF GEPAKT?
Het is lang geleden dat je dat gedaan hebt, of je hebt lang geleden het antwoord gegeven? En wat is het antwoord dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik al antwoord opgegeven, lang geleden
Mijn gewone account?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut voor je, misschien ook je gewone account opzeggen dan maar?
Tijd voor voetbal
Het ging toch over Geo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat jij met je 14-jarige pielemuisje een hond hebt doorgenaaid hoeven we niet te weten ok?
Niet in de war raken met HMFquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
Geo is toch al zo rond de 40 en woont nog steeds thuis?
Dat zou best sad zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
Ja, maar wel ooit geneukt, nou blij HMF?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe vroeg was jij erbij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar wel ooit geneukt, nou blij HMF?
Ja, die vraag ik dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar heeft hij goede redenen voor.
Zo gaat ie dus geen antwoord geven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij slaapt ook af en toe bij Davy hoor.
Pfoeh, ik was wel wat ouderquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
Ik was 14 bij mijn eerste wip, met een 18-jarige. Jullie?
Ik 12, met 17 en 19 jarige tegelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
17quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
oude teefjes danquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik 12, met 17 en 19 jarige tegelijk.
Minimumleeftijd van een hoer is inderdaad 18quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
16 en de vrouw in kwestie was ook 18. Ik werd gebruikt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
Ja hoe oud dan koeienkut dit is toch geen antwoord
Ik heb nooit iemand onder de 18 gehadquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik 16 met mijn 15 jarige vriendinnetje, how sweet
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Minimumleeftijd van een hoer is inderdaad 18
volgens mij is de leeftijd tegenwoordig helemaal niet veranderd vergeleken met vroeger, zowel 10 als 40 jaar geleden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
17. Als ik dat vergelijk met tegenwoordig was ik tantoelaat.
Het was inderdaad een hoer maar daar kwam ik pas wat jaren later achter toen ze probeerde mijn rekening leeg te jattenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Minimumleeftijd van een hoer is inderdaad 18
Noob! Kan nog steeds hoor. Als je een keer naar mijn werk komt als er een avondje is voor 12-15 jarige kun je er zo eentje oppikken. Sletjes alles daarzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand onder de 18 gehad. Kankerzooi.
oh dan lijkt het zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij is de leeftijd tegenwoordig helemaal niet veranderd vergeleken met vroeger, zowel 10 als 40 jaar geleden.
Je mist er ook niet zo veel aan,quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was inderdaad een hoer maar daar kwam ik pas wat jaren later achter toen ze probeerde mijn rekening leeg te jatten.
Dude serieus niet? Ga gewoon op een vrijdagavond naar een of andere scholierenkroeg. Laat je daar compleet vollopen en pak een chick van 16 aan, kan prima. Oh nee, je hebt een vriendin natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? En serieus man, ik wil echt nog eens een 15-jarig sletje of 16-jarige batsen. Ik heb wel maagdjes gehad enzo, maar ik weet niet man, zo'n15-jarige dekken als 24-jarige lijkt me zo "viessssss" weetjewel, dat wil ik echt een keer doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Noob! Kan nog steeds hoor. Als je een keer naar mijn werk komt als er een avondje is voor 12-15 jarige kun je er zo eentje oppikken. Sletjes alles daarzo.
Dan ga je de bak in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? En serieus man, ik wil echt nog eens een 15-jarig sletje of 16-jarige batsen. Ik heb wel maagdjes gehad enzo, maar ik weet niet man, zo'n15-jarige dekken als 24-jarige lijkt me zo "viessssss" weetjewel, dat wil ik echt een keer doenHele familie die me haat alles.
Waarom zou je überhaupt, is toch geen eer aan te behalen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude serieus niet? Ga gewoon op een vrijdagavond naar een of andere scholierenkroeg. Laat je daar compleet vollopen en pak een chick van 16 aan, kan prima. Oh nee, je hebt een vriendin natuurlijk
Van mijn chick mag ik gewoon buiten de deur batsen, no prob. Maar hoe kansloos is het om dat te doen weet je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude serieus niet? Ga gewoon op een vrijdagavond naar een of andere scholierenkroeg. Laat je daar compleet vollopen en pak een chick van 16 aan, kan prima. Oh nee, je hebt een vriendin natuurlijk
Dit.quote:
Gewoon man, ik ben echt benieuwd hoe een 15-jarig kutje is als 24-jarige.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt, is toch geen eer aan te behalen.
Voor een 16 jarige choekoe kan dat prima mangquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van mijn chick mag ik gewoon buiten de deur batsen, no prob. Maar hoe kansloos is het om dat te doen weet je?.
Gebeurt dat echt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Ik werk nu bij dezelfde tent als waar ik vroeger heen ging. Avondjes voor 12-15 jarige. Man, wat je daar nu ziet qua sletten is echt niet normaal.Van die meisjes die net tieten krijgen die aan mij, als barman, het voorstel doen om even naar de wc mee te komen voor 5 gratis red bull.
Beetje barman spelen als bijbaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? En serieus man, ik wil echt nog eens een 15-jarig sletje of 16-jarige batsen. Ik heb wel maagdjes gehad enzo, maar ik weet niet man, zo'n15-jarige dekken als 24-jarige lijkt me zo "viessssss" weetjewel, dat wil ik echt een keer doenHele familie die me haat alles.
Zoeken jullie nog barmannen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Ik werk nu bij dezelfde tent als waar ik vroeger heen ging. Avondjes voor 12-15 jarige. Man, wat je daar nu ziet qua sletten is echt niet normaal.Van die meisjes die net tieten krijgen die aan mij, als barman, het voorstel doen om even naar de wc mee te komen voor 5 gratis red bull.
rood na afloopquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon man, ik ben echt benieuwd hoe een 15-jarig kutje is als 24-jarige..
Serieus? Weleens gedaan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Dit ligt ook aan de plaats enz heh.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Ja man. Maar dit is wel het meest extreme voorbeeld.quote:
Ja man vooral als ik effe de sportmotor op kruip en zo in mijn blitse pakkie binnengelopen kom, dat geloof ik ook wel, maar dat is ook best wel kankersad tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor een 16 jarige choekoe kan dat prima mang
Ja Rotterdam ja, maar die tikken sowieso niet helemaal zuiver daarquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Deze post klinkt best verkeerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man. Maar dit is wel het meest extreme voorbeeld.Uiteraard niet op in gegaan, mijn zusje is 16 en daaronder ga ik niet. En sowieso niet voor iets in ruil ervoor.
Jouw zusje ruilen voor een paar biertjes in De Kuip?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man. Maar dit is wel het meest extreme voorbeeld.Uiteraard niet op in gegaan, mijn zusje is 16 en daaronder ga ik niet. En sowieso niet voor iets in ruil ervoor.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat ik om je heb moeten lachen
Feyenoorders die om mijn post moeten lachen. Waar gaat het heen met SC? Waar is de haat gebleven?quote:
Relatie is kankersneu ja, maar gewoon een keer aanpakken niet. Heeft Steven eigenlijk een chick of gaat hij constant naar de wallen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man vooral als ik effe de sportmotor op kruip en zo in mijn blitse pakkie binnengelopen kom, dat geloof ik ook wel, maar dat is ook best wel kankersad toch. Ik vond zelf iig. al die 15-jarigen met vriendjes van (ver) in de 20 best wel kansloos.
Ga je wel op je zusje dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
VUILE KANKERBOERquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Feyenoorders die om mijn post moeten lachen. Waar gaat het heen met SC? Waar is de haat gebleven?
Ik woon godverdomme in een dorpje dat 5 keer in De Kuip kan met alle mensen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit ligt ook aan de plaats enz heh.
Eigenlijk moet het ook gewoon kunnen hé, zo'n poederdoosje even anaal vernederen, laten weten hoe het moet enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Relatie is kankersneu ja, maar gewoon een keer aanpakken niet. Heeft Steven eigenlijk een chick of gaat hij constant naar de wallen?
Wat heb ik ermee te maken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Relatie is kankersneu ja, maar gewoon een keer aanpakken niet. Heeft Steven eigenlijk een chick of gaat hij constant naar de wallen?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik woon godverdomme in een dorpje dat 5 keer in De Kuip kan met alle mensen.
Maar klopt wel, komen steeds meer Dordtenaartjes en Roffa-Zuid gangster op af. Kut ventjes meestal. Gaan ze tegen een zwarte bewaker zeggen ''ey kanker neger'' terwijl die gozer iets van 120 kilo aan puur spier is.Die mannetjes sporen niet.
Ik krijg altijd bier van haar vriend, dus gebeurt al. Soort van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jouw zusje ruilen voor een paar biertjes in De Kuip?
Hahaha mooi man, ik zou willen dat ik een zusje had. Dat zou echt helemaal verkeerd gaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg altijd bier van haar vriend, dus gebeurt al. Soort van.![]()
Broertje van een vriend van mij had een keer ruzie met zo'n uitsmijter. Sloeg hij hem.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik woon godverdomme in een dorpje dat 5 keer in De Kuip kan met alle mensen.
Maar klopt wel, komen steeds meer Dordtenaartjes en Roffa-Zuid gangster op af. Kut ventjes meestal. Gaan ze tegen een zwarte bewaker zeggen ''ey kanker neger'' terwijl die gozer iets van 120 kilo aan puur spier is.Die mannetjes sporen niet.
Nog nooit naar binnen gegaan op de wallen iigquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh, vroeg ik me gewoon af ouwe reus.
24 jaar oud toevallig?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg altijd bier van haar vriend, dus gebeurt al. Soort van.![]()
Tegen die gozer zou geen enkel normaal persoon dat doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Al heb ik die neiging ook wel met uitsmijters. Een trok ooit een (Feijenoord)petje van mijn hofod notabene, zonder te vragen of ik hem af wilde zetten. Nadat ik vroeg of hij normaal wilde toen haalde hij ineens uit
.
Die heb ik dus helemaal de kanker ingeslagen, daar heb ik nog een paar uur voor vast gezeten.
Verstandig. hoop ellende gebeurd daar binnen denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit naar binnen gegaan op de wallen iig
Is toch ook totaal niet relax lijkt me, dat is echt aapjes kijken naast die hordes toeristenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit naar binnen gegaan op de wallen iig
Soort van BMI?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen die gozer zou geen enkel normaal persoon dat doen.
[ afbeelding ]
Dit, maar dan nog een maatje groter en zwarter. Die gozer is echt een beest.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb het weleens met mijn chick man, toen we begonnen was ze 18 en nu 25. Ziet er nog steeds exact hetzelfde uit maar toch denk je weleens van 'kaaaaankerrrrr dat gaat verkeerd man, dalijk is ze al 30'
Nou ja, het hoerenpleintje waar ik naast woon ziet er behoorlijk netjes en goed uit, maar toch gebeurt daar ook weer eens watquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen die geloven in 'misstanden' in de prostitutie raad ik aan http://zondares.blogspot.com te lezen. Die debunked al die verhalen.
Vooral slim als de cops erachter komen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus als man ben je gewoon best slim als je een guppie van 15 pakt vanaf 24-jarige leeftijd. Lekker kankerstrak, zo dom als een everzwijn dus je hebt nooit ruzie, en haar biologische klok loopt lekker achter op de jouwe dus geen stress niets.
Nee man. Ik zou dat echt niet kunnen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus als man ben je gewoon best slim als je een guppie van 15 pakt vanaf 24-jarige leeftijd. Lekker kankerstrak, zo dom als een everzwijn dus je hebt nooit ruzie, en haar biologische klok loopt lekker achter op de jouwe dus geen stress niets.
zelfs dan, is niet direct strafbaar (en in de praktijk nooit). Maar voor de zekerheid een 16 jarige nemen kan ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral slim als de cops erachter komen.
PRECIES daarover heeft ze geschreven! Hoe belachelijk die inval wel niet was, en dat er NIETS gevonden werdquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, het hoerenpleintje waar ik naast woon ziet er behoorlijk netjes en goed uit, maar toch gebeurt daar ook weer eens wat
http://www.brabantsdagbla(...)panden-Eindhoven.ece
oh, ff lezen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PRECIES daarover heeft ze geschreven! Hoe belachelijk die inval wel niet was, en dat er NIETS gevonden werd.
Ja maar man shit, ik ben 24 en ineens hoor ik mijn vriendin wauwelen over kinderen binnen een jaar of 5. Dat betekent dat ik over 5 jaar vader zou zijn. Godverdomme hé.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Ik zou dat echt niet kunnen.
Ik ben 19 en moet er niet aan denken aan zowel kinderen zelf als neuken met een kind (want dat is het als ze 15 zijn). Al moet ik zeggen dat ik sowieso bijna nooit chicks heb die jonger zijn dan ikzelf, op de een of andere manier diggen oudere mij wel en jongere mij minder. Maar vind ik prima.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man shit, ik ben 24 en ineens hoor ik mijn vriendin wauwelen over kinderen binnen een jaar of 5. Dat betekent dat ik over 5 jaar vader zou zijn. Godverdomme hé.
Met een 15-jarige kan ik dat proces pas over 12 jaar ofzo doen, dat is gewoon 7 jaar uitstel.
maar ja. Niet dat ik het overweeg, ik heb de perfectste chick aller tijden. Het was alleen mooi geweest als ik een paar jaartjes ouder was dan der.
Ik neuk nu gewoon een chick van 19 zonder enig gezeik erbij, beter kan haast niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man shit, ik ben 24 en ineens hoor ik mijn vriendin wauwelen over kinderen binnen een jaar of 5. Dat betekent dat ik over 5 jaar vader zou zijn. Godverdomme hé.
Met een 15-jarige kan ik dat proces pas over 12 jaar ofzo doen, dat is gewoon 7 jaar uitstel.
maar ja. Niet dat ik het overweeg, ik heb de perfectste chick aller tijden. Het was alleen mooi geweest als ik een paar jaartjes ouder was dan der.
Gewoon laten steriliseren ik kan jou maar net aan. Doe het onder het mom 'dat scheelt de pil weer'quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
15quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ook. Realiseer me net dat ik al 16 was toen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik 16 met mijn 15 jarige vriendinnetje, how sweet
Ik zal je iig zeggen dat je ze nooit meer zo strak krijgt als bij je eerste vriendinnetje hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal je iig zeggen dat je ze nooit meer zo strak krijgt als bij je eerste vriendinnetje hoor.
Als je 24 bent krijgt dat ineens hele vervelende bijwerkingen. Dan zou je willen dat het de 19-jarige grietjes zijn die het bij je doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben 19 en moet er niet aan denken aan zowel kinderen zelf als neuken met een kind (want dat is het als ze 15 zijn). Al moet ik zeggen dat ik sowieso bijna nooit chicks heb die jonger zijn dan ikzelf, op de een of andere manier diggen oudere mij wel en jongere mij minder. Maar vind ik prima.
Fuck nee man. Ik wil wel kinderen, alleen niet zo snel. Mijn genen moeten vanzelfsprekend wel doorgegeven worden. Al heb ik sowieso 2 broers die dat zullen doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon laten steriliseren ik kan jou maar net aan. Doe het onder het mom 'dat scheelt de pil weer'
Mijn huidige vriendin was de strakste van allemaalquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal je iig zeggen dat je ze nooit meer zo strak krijgt als bij je eerste vriendinnetje hoor.
Haha maakte ze je kapot?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
Hoewel er een Marokkaanse was, die was ook wel bikkelstrak gek. Maar toen die er eenmaal opzat, nou je weet dan niet wat er gebeurt.
.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar broer kwam binnenlopen vandaar de soms wat moeilijk te volgen posts.
Gast dat was echt gekkenhuis. Ik was al dagenlang in die kont bezig, maar op een bepaald moment willen ze toch maar over op het kutgaatje.quote:
Haha, als je echt wil moet je na de zomervakantie maar eens DM'en.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik er bij zit als een platgeslagen vogelEn dat ik kreungeluiden maak als een schildpad bij het hebben van seks.
Typisch, hossel eens een 16-jarige voor me.
Ze wou serieus alleen maar anaal genomen worden omdat ze anders geen maagd was? Kankerachterlijke shit zijn die geloven toch ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast dat was echt gekkenhuis. Ik was al dagenlang in die kont bezig, maar op een bepaald moment willen ze toch maar over op het kutgaatje.
Dus eerst al huilende gepenetreerd worden omdat Allah does not agree. Maar toen hij erin zat, kaaaaaaanker gek wat een gekte. Alsof er 25-jaar opgekropte seks-frustratie uitkwam. Niet normaal jongen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
Echt briljant man. DIe kon gewoon uren doorneuken in een ranzig hotelkamertje, en als ze dan 6 keer gekomen was in der kut ofzo nog op der knieën gaan zitten "en nou neuk je men anus zo wijd open"!
Wut. Is toch wel flink sick hoor als je daar in je up heengaat om jonge chicks te hossellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, als je echt wil moet je na de zomervakantie maar eens DM'en.Dan loods ik je langs de ID controle en kun je hosselen totdat ze je ID vragen. Vorige keer was er een gozer van 26 die naar binnen wilde, echt kanker sad.
Vorige maand was seizoensafsluiting en dus schuimparty. Was er een VROUW van 36 die binnen was gekomen. Ze was ook echt heel klein en het was zo'n twijfelgeval van of het een man of een vrouw was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wut. Is toch wel flink sick hoor als je daar in je up heengaat om jonge chicks te hossellen
Heerlijk toch. Mijn vriendin zit hier gewoon mee te lachen. "zelfs op internet vinden ze dat je overdrijft". Ja wat denk jij dan kutquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
^0.00000001 en dan komt het in de buurt, maargoed het is wel een true story in de basis.
Ja man dan blijft het maagdenvliesje in tact.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze wou serieus alleen maar anaal genomen worden omdat ze anders geen maagd was? Kankerachterlijke shit zijn die geloven toch ook
Moet wel zeggen dat deze post de druppel was hoor daarvoor nam je ik volledig serieus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Mijn vriendin zit hier gewoon mee te lachen. "zelfs op internet vinden ze dat je overdrijft". Ja wat denk jij dan kut
Ohh echt?!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man dan blijft het maagdenvliesje in tact.
Ja man tegenwoordig kunnen dat soort Moslim wijven ook bloedpillen krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohh echt?!Ik dacht dat je gewoon via haar anus haar vagine in ging. Of is dat een té sterk verhaal?
Nee, maar hypocrisie ten top man. Wees dan een baas en blijf gewoon maagd tot het huwelijk. Die neppe (kont) shit is zo achterlijk.
Nee man dat soort dingen moet je echt niet doen. Krijg je nare infecties van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohh echt?!Ik dacht dat je gewoon via haar anus haar vagine in ging. Of is dat een té sterk verhaal?
Tja Marokkanen hé.quote:Nee, maar hypocrisie ten top man. Wees dan een baas en blijf gewoon maagd tot het huwelijk. Die neppe (kont) shit is zo achterlijk.
Kloptquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man tegenwoordig kunnen dat soort Moslim wijven ook bloedpillen krijgen(Geen grap)
Of het maagdenvlies wordt herstelt. Vriendlief moet tenslotte wel in een kamertje neuken met zijn verse maagd (na het huwelijk) in hetzelfde huis als waard e familie zit, zodat hij gelijk naar ze toe kan rennen met een dekentje vers bloed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man tegenwoordig kunnen dat soort Moslim wijven ook bloedpillen krijgen(Geen grap)
Daar eet ik een speklapje op,quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of het maagdenvlies wordt herstelt. Vriendlief moet tenslotte wel in een kamertje neuken met zijn verse maagd (na het huwelijk) in hetzelfde huis als waard e familie zit, zodat hij gelijk naar ze toe kan rennen met een dekentje vers bloed.
Wat een kankersmerig geloof eigenlijk!
Nou, dan had ik op m'n 19e hoge ogen gegooid bij zo'n Marokkaanse familie. Had toen een wijf thuis uitgenodigd en heel m'n 2 persoonsbed zat van onder tot boven onder 't bloed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of het maagdenvlies wordt herstelt. Vriendlief moet tenslotte wel in een kamertje neuken met zijn verse maagd (na het huwelijk) in hetzelfde huis als waard e familie zit, zodat hij gelijk naar ze toe kan rennen met een dekentje vers bloed.
Wat een kankersmerig geloof eigenlijk!
en Happel is een berenvechter, werkt ze in de dierentuin?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben volgens mijn vriendin een leeuw. Je slaapt alleen maar, en als je niet slaapt dan lig je. Je wilt jagen maar dat doe je niet, want je bent te lui. Dus verwacht je maar dat ik het doe, zelfs je vreten halen. En geeuwen jongen, alsof je net 30 uur achter elkaar gewerkt hebt..
Teringwijf..
. Lof joe beeb.
Haha leuk manquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben volgens mijn vriendin een leeuw. Je slaapt alleen maar, en als je niet slaapt dan lig je. Je wilt jagen maar dat doe je niet, want je bent te lui. Dus verwacht je maar dat ik het doe, zelfs je vreten halen. En geeuwen jongen, alsof je net 30 uur achter elkaar gewerkt hebt..
Teringwijf..
. Lof joe beeb.
quote:
Hoe weet jij dat het zo gaat? eng.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..].Tja ik kan me zo voorstellen dat het bij jou en Geo anders gaat.
"Ik heb zojuist Davy in zijn kont geneukt, vuig kankervarken dat het is. Toen een fles bier in zijn reet geschoven en zo uit zijn reet gelurkt".
Nee dank je. Dan liever mijn ding
Ik moest lachen.quote:
Is goed. Pak ff de spullen. Zo terug.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we het verkrachtingsspelletje spelen?
Wat doen we vandaag?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is goed. Pak ff de spullen. Zo terug.
Omdat het fucking wankers zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom wil Defensie extra mensen, terwijl ze vorig jaar alles eruitgeflikkerd hebben?
Omdat de overheid het belastingsgeld liever leegkiepert boven Afghanistan dan het investeert in bijvoorbeeld het onderwijs.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom wil Defensie extra mensen, terwijl ze vorig jaar alles eruitgeflikkerd hebben?
Ronaldo had 2x moeten scoren 1x door een geweldige actie van hemzelf voor de rest niet heel boeiend en gelijkwaardig.quote:
Voor de huidige missie zijn weinig mensen nodig, die hadden ze wel. Klopt geen reet van wat jij zegt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat de overheid het belastingsgeld liever leegkiepert boven Afghanistan dan het investeert in bijvoorbeeld het onderwijs.
De_kromme zit vanavond aan tafel bij de snorquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
HÉ man ik verveel me kenkererg. Ik ga dan rare dingen posten enzo shit jeweetzelf bro.
Iemand maak me aan het lache HAAHHA
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
HÉ man ik verveel me kenkererg. Ik ga dan rare dingen posten enzo shit jeweetzelf bro.
Iemand maak me aan het lache HAAHHA
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De_kromme zit vanavond aan tafel bij de snor
Geen idee?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
HOe noem je een vuilnisbak onder een stoplicht?
Matig, beide ploegen snel balverlies.. Ga wat zetten op gele kaarten (howard webb show komt eraan en under 1.5/2.5) denki k.quote:
Jij verliest alleen maar geld met gokkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Matig, beide ploegen snel balverlies.. Ga wat zetten op gele kaarten (howard webb show komt eraan en under 1.5/2.5) denki k.
Daarom doe ik ook wedden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij verliest alleen maar geld met gokken
Laat je een keer nakijken ouwe reus. Wat een geil wijf is dat zegquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan dus helemaal niet warm worden van die Bar Rafaeli hoor.
Ik snap de Upton hype niet helemaal juist dus dan is de keuze snel gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat wel vaker voor de paal denk ik zo.
Dat sowieso met zijn draagmoederquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat wel vaker voor de paal denk ik zo.
Het is niet stom, maar allemaal heel clichequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Is dat suits wat Sjaak? Vertel eens een beetje wat ik me erbij moet voorstellen
Gaat over een dude die geen opleiding heeft gehad, maar toch advocaat wordt dankzij de beste advocaat van New York. Echt bazenshit. Gewoon een aflevering kijken, je bent direct hooked.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Is dat suits wat Sjaak? Vertel eens een beetje wat ik me erbij moet voorstellen
Er zit zoveel dope shit in dat de clichés weinig uitmaken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is niet stom, maar allemaal heel cliche
Beste advocaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaat over een dude die geen opleiding heeft gehad, maar toch advocaat wordt dankzij de beste advocaat van New York. Echt bazenshit. Gewoon een aflevering kijken, je bent direct hooked.
En dit fijne spul komt voorbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee mattie daar is Kapo voor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste advocaatGeef HMF die functie 1 week en hij overtreft haar.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste advocaatGeef HMF die functie 1 week en hij overtreft haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |