Ik krijg altijd bier van haar vriend, dus gebeurt al. Soort van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jouw zusje ruilen voor een paar biertjes in De Kuip?
Hahaha mooi man, ik zou willen dat ik een zusje had. Dat zou echt helemaal verkeerd gaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg altijd bier van haar vriend, dus gebeurt al. Soort van.![]()
Broertje van een vriend van mij had een keer ruzie met zo'n uitsmijter. Sloeg hij hem.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik woon godverdomme in een dorpje dat 5 keer in De Kuip kan met alle mensen.
Maar klopt wel, komen steeds meer Dordtenaartjes en Roffa-Zuid gangster op af. Kut ventjes meestal. Gaan ze tegen een zwarte bewaker zeggen ''ey kanker neger'' terwijl die gozer iets van 120 kilo aan puur spier is.Die mannetjes sporen niet.
Nog nooit naar binnen gegaan op de wallen iigquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh, vroeg ik me gewoon af ouwe reus.
24 jaar oud toevallig?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg altijd bier van haar vriend, dus gebeurt al. Soort van.![]()
Tegen die gozer zou geen enkel normaal persoon dat doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Al heb ik die neiging ook wel met uitsmijters. Een trok ooit een (Feijenoord)petje van mijn hofod notabene, zonder te vragen of ik hem af wilde zetten. Nadat ik vroeg of hij normaal wilde toen haalde hij ineens uit
.
Die heb ik dus helemaal de kanker ingeslagen, daar heb ik nog een paar uur voor vast gezeten.
Verstandig. hoop ellende gebeurd daar binnen denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit naar binnen gegaan op de wallen iig
Is toch ook totaal niet relax lijkt me, dat is echt aapjes kijken naast die hordes toeristenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit naar binnen gegaan op de wallen iig
Soort van BMI?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen die gozer zou geen enkel normaal persoon dat doen.
[ afbeelding ]
Dit, maar dan nog een maatje groter en zwarter. Die gozer is echt een beest.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb het weleens met mijn chick man, toen we begonnen was ze 18 en nu 25. Ziet er nog steeds exact hetzelfde uit maar toch denk je weleens van 'kaaaaankerrrrr dat gaat verkeerd man, dalijk is ze al 30'
Nou ja, het hoerenpleintje waar ik naast woon ziet er behoorlijk netjes en goed uit, maar toch gebeurt daar ook weer eens watquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen die geloven in 'misstanden' in de prostitutie raad ik aan http://zondares.blogspot.com te lezen. Die debunked al die verhalen.
Vooral slim als de cops erachter komen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus als man ben je gewoon best slim als je een guppie van 15 pakt vanaf 24-jarige leeftijd. Lekker kankerstrak, zo dom als een everzwijn dus je hebt nooit ruzie, en haar biologische klok loopt lekker achter op de jouwe dus geen stress niets.
Nee man. Ik zou dat echt niet kunnen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus als man ben je gewoon best slim als je een guppie van 15 pakt vanaf 24-jarige leeftijd. Lekker kankerstrak, zo dom als een everzwijn dus je hebt nooit ruzie, en haar biologische klok loopt lekker achter op de jouwe dus geen stress niets.
zelfs dan, is niet direct strafbaar (en in de praktijk nooit). Maar voor de zekerheid een 16 jarige nemen kan ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral slim als de cops erachter komen.
PRECIES daarover heeft ze geschreven! Hoe belachelijk die inval wel niet was, en dat er NIETS gevonden werdquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, het hoerenpleintje waar ik naast woon ziet er behoorlijk netjes en goed uit, maar toch gebeurt daar ook weer eens wat
http://www.brabantsdagbla(...)panden-Eindhoven.ece
oh, ff lezen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PRECIES daarover heeft ze geschreven! Hoe belachelijk die inval wel niet was, en dat er NIETS gevonden werd.
Ja maar man shit, ik ben 24 en ineens hoor ik mijn vriendin wauwelen over kinderen binnen een jaar of 5. Dat betekent dat ik over 5 jaar vader zou zijn. Godverdomme hé.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Ik zou dat echt niet kunnen.
Ik ben 19 en moet er niet aan denken aan zowel kinderen zelf als neuken met een kind (want dat is het als ze 15 zijn). Al moet ik zeggen dat ik sowieso bijna nooit chicks heb die jonger zijn dan ikzelf, op de een of andere manier diggen oudere mij wel en jongere mij minder. Maar vind ik prima.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man shit, ik ben 24 en ineens hoor ik mijn vriendin wauwelen over kinderen binnen een jaar of 5. Dat betekent dat ik over 5 jaar vader zou zijn. Godverdomme hé.
Met een 15-jarige kan ik dat proces pas over 12 jaar ofzo doen, dat is gewoon 7 jaar uitstel.
maar ja. Niet dat ik het overweeg, ik heb de perfectste chick aller tijden. Het was alleen mooi geweest als ik een paar jaartjes ouder was dan der.
Ik neuk nu gewoon een chick van 19 zonder enig gezeik erbij, beter kan haast niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man shit, ik ben 24 en ineens hoor ik mijn vriendin wauwelen over kinderen binnen een jaar of 5. Dat betekent dat ik over 5 jaar vader zou zijn. Godverdomme hé.
Met een 15-jarige kan ik dat proces pas over 12 jaar ofzo doen, dat is gewoon 7 jaar uitstel.
maar ja. Niet dat ik het overweeg, ik heb de perfectste chick aller tijden. Het was alleen mooi geweest als ik een paar jaartjes ouder was dan der.
Gewoon laten steriliseren ik kan jou maar net aan. Doe het onder het mom 'dat scheelt de pil weer'quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
15quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
Ik was 14 bij mijn eerste wip, met een 18-jarige. Jullie?
Ik ook. Realiseer me net dat ik al 16 was toen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik 16 met mijn 15 jarige vriendinnetje, how sweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |