Erik Arbores. Toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe heet dat ene jonge dj'tje ook alweer. Ben ff z'n naam kwijt.
ah, misschien dat ie nog niet officieel geslaagd is, hij had het erover dat ie alles had ingeleverd ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, nog niet voorbij zien komen op facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Nee JIJ wil dat... ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een kut-TT.
jojo wil pijpen voor geld
had m moeten zijn
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand me nou vertellen:Ja, in ruil voor pics van jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JOJO PIJPT NIET!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, in ruil voor pics van jezelf.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand me nou vertellen:Netsplitter die zich afrukt met een dolfijnenhandpop. Schijnt beeld van te zijn, nooit gezien. Geen interesse ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JOJO PIJPT NIET!?Begrijpend lezen is moeilijk of niet downie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk of niet downie?
Ik heb 't gezien. 1 woord: lachwekkendquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Netsplitter die zich afrukt met een dolfijnenhandpop. Schijnt beeld van te zijn, nooit gezien. Geen interesse ook
Ja maar is dat dan echt NS?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Netsplitter die zich afrukt met een dolfijnenhandpop. Schijnt beeld van te zijn, nooit gezien. Geen interesse ook
Kijk, daar zijn de vervelende teringkleutertjes van PSV weer die tot god bidden OOIT nog erkenning te krijgen in dit topic.quote:
ach schijnt dat Lemon dat ook doet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg jij 't maar blownie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk of niet downie?
Wat is lachwekkend dan? Dolfijntje? Piemel? Het geheel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't gezien. 1 woord: lachwekkend
y u mad though?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn de vervelende teringkleutertjes van PSV weer die tot god bidden OOIT nog erkenning te krijgen in dit topic.
ROT OP, NIEMAND WIL JE, ZELFS JE MOEDER WILDE JE DOOR DE PLEE SPOELEN ALLEEN WAS JE TE LELIJK DUS RENDE ZE HET HOKJE MAAR UIT OMDAT ZE HET NIET AAN KON ZIEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |