Ik zal je iig zeggen dat je ze nooit meer zo strak krijgt als bij je eerste vriendinnetje hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand onder de 18 gehad. Kankerzooi.
Dit dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal je iig zeggen dat je ze nooit meer zo strak krijgt als bij je eerste vriendinnetje hoor.
Als je 24 bent krijgt dat ineens hele vervelende bijwerkingen. Dan zou je willen dat het de 19-jarige grietjes zijn die het bij je doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben 19 en moet er niet aan denken aan zowel kinderen zelf als neuken met een kind (want dat is het als ze 15 zijn). Al moet ik zeggen dat ik sowieso bijna nooit chicks heb die jonger zijn dan ikzelf, op de een of andere manier diggen oudere mij wel en jongere mij minder. Maar vind ik prima.
Fuck nee man. Ik wil wel kinderen, alleen niet zo snel. Mijn genen moeten vanzelfsprekend wel doorgegeven worden. Al heb ik sowieso 2 broers die dat zullen doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon laten steriliseren ik kan jou maar net aan. Doe het onder het mom 'dat scheelt de pil weer'
Mijn huidige vriendin was de strakste van allemaalquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal je iig zeggen dat je ze nooit meer zo strak krijgt als bij je eerste vriendinnetje hoor.
Haha maakte ze je kapot?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
Hoewel er een Marokkaanse was, die was ook wel bikkelstrak gek. Maar toen die er eenmaal opzat, nou je weet dan niet wat er gebeurt.
.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar broer kwam binnenlopen vandaar de soms wat moeilijk te volgen posts.
Gast dat was echt gekkenhuis. Ik was al dagenlang in die kont bezig, maar op een bepaald moment willen ze toch maar over op het kutgaatje.quote:
Haha, als je echt wil moet je na de zomervakantie maar eens DM'en.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik er bij zit als een platgeslagen vogelEn dat ik kreungeluiden maak als een schildpad bij het hebben van seks.
Typisch, hossel eens een 16-jarige voor me.
Ze wou serieus alleen maar anaal genomen worden omdat ze anders geen maagd was? Kankerachterlijke shit zijn die geloven toch ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast dat was echt gekkenhuis. Ik was al dagenlang in die kont bezig, maar op een bepaald moment willen ze toch maar over op het kutgaatje.
Dus eerst al huilende gepenetreerd worden omdat Allah does not agree. Maar toen hij erin zat, kaaaaaaanker gek wat een gekte. Alsof er 25-jaar opgekropte seks-frustratie uitkwam. Niet normaal jongen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
Echt briljant man. DIe kon gewoon uren doorneuken in een ranzig hotelkamertje, en als ze dan 6 keer gekomen was in der kut ofzo nog op der knieën gaan zitten "en nou neuk je men anus zo wijd open"!
Wut. Is toch wel flink sick hoor als je daar in je up heengaat om jonge chicks te hossellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, als je echt wil moet je na de zomervakantie maar eens DM'en.Dan loods ik je langs de ID controle en kun je hosselen totdat ze je ID vragen. Vorige keer was er een gozer van 26 die naar binnen wilde, echt kanker sad.
Vorige maand was seizoensafsluiting en dus schuimparty. Was er een VROUW van 36 die binnen was gekomen. Ze was ook echt heel klein en het was zo'n twijfelgeval van of het een man of een vrouw was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wut. Is toch wel flink sick hoor als je daar in je up heengaat om jonge chicks te hossellen
Heerlijk toch. Mijn vriendin zit hier gewoon mee te lachen. "zelfs op internet vinden ze dat je overdrijft". Ja wat denk jij dan kutquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
^0.00000001 en dan komt het in de buurt, maargoed het is wel een true story in de basis.
Ja man dan blijft het maagdenvliesje in tact.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze wou serieus alleen maar anaal genomen worden omdat ze anders geen maagd was? Kankerachterlijke shit zijn die geloven toch ook
Moet wel zeggen dat deze post de druppel was hoor daarvoor nam je ik volledig serieus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Mijn vriendin zit hier gewoon mee te lachen. "zelfs op internet vinden ze dat je overdrijft". Ja wat denk jij dan kut
Ohh echt?!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man dan blijft het maagdenvliesje in tact.
Ja man tegenwoordig kunnen dat soort Moslim wijven ook bloedpillen krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohh echt?!Ik dacht dat je gewoon via haar anus haar vagine in ging. Of is dat een té sterk verhaal?
Nee, maar hypocrisie ten top man. Wees dan een baas en blijf gewoon maagd tot het huwelijk. Die neppe (kont) shit is zo achterlijk.
Nee man dat soort dingen moet je echt niet doen. Krijg je nare infecties van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohh echt?!Ik dacht dat je gewoon via haar anus haar vagine in ging. Of is dat een té sterk verhaal?
Tja Marokkanen hé.quote:Nee, maar hypocrisie ten top man. Wees dan een baas en blijf gewoon maagd tot het huwelijk. Die neppe (kont) shit is zo achterlijk.
Kloptquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man tegenwoordig kunnen dat soort Moslim wijven ook bloedpillen krijgen(Geen grap)
Of het maagdenvlies wordt herstelt. Vriendlief moet tenslotte wel in een kamertje neuken met zijn verse maagd (na het huwelijk) in hetzelfde huis als waard e familie zit, zodat hij gelijk naar ze toe kan rennen met een dekentje vers bloed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man tegenwoordig kunnen dat soort Moslim wijven ook bloedpillen krijgen(Geen grap)
Daar eet ik een speklapje op,quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of het maagdenvlies wordt herstelt. Vriendlief moet tenslotte wel in een kamertje neuken met zijn verse maagd (na het huwelijk) in hetzelfde huis als waard e familie zit, zodat hij gelijk naar ze toe kan rennen met een dekentje vers bloed.
Wat een kankersmerig geloof eigenlijk!
Nou, dan had ik op m'n 19e hoge ogen gegooid bij zo'n Marokkaanse familie. Had toen een wijf thuis uitgenodigd en heel m'n 2 persoonsbed zat van onder tot boven onder 't bloed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of het maagdenvlies wordt herstelt. Vriendlief moet tenslotte wel in een kamertje neuken met zijn verse maagd (na het huwelijk) in hetzelfde huis als waard e familie zit, zodat hij gelijk naar ze toe kan rennen met een dekentje vers bloed.
Wat een kankersmerig geloof eigenlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |