Is goed. Pak ff de spullen. Zo terug.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we het verkrachtingsspelletje spelen?
Wat doen we vandaag?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is goed. Pak ff de spullen. Zo terug.
Omdat het fucking wankers zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom wil Defensie extra mensen, terwijl ze vorig jaar alles eruitgeflikkerd hebben?
Omdat de overheid het belastingsgeld liever leegkiepert boven Afghanistan dan het investeert in bijvoorbeeld het onderwijs.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom wil Defensie extra mensen, terwijl ze vorig jaar alles eruitgeflikkerd hebben?
Ronaldo had 2x moeten scoren 1x door een geweldige actie van hemzelf voor de rest niet heel boeiend en gelijkwaardig.quote:
Voor de huidige missie zijn weinig mensen nodig, die hadden ze wel. Klopt geen reet van wat jij zegt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat de overheid het belastingsgeld liever leegkiepert boven Afghanistan dan het investeert in bijvoorbeeld het onderwijs.
De_kromme zit vanavond aan tafel bij de snorquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
HÉ man ik verveel me kenkererg. Ik ga dan rare dingen posten enzo shit jeweetzelf bro.
Iemand maak me aan het lache HAAHHA
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
HÉ man ik verveel me kenkererg. Ik ga dan rare dingen posten enzo shit jeweetzelf bro.
Iemand maak me aan het lache HAAHHA
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De_kromme zit vanavond aan tafel bij de snor
Geen idee?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
HOe noem je een vuilnisbak onder een stoplicht?
Matig, beide ploegen snel balverlies.. Ga wat zetten op gele kaarten (howard webb show komt eraan en under 1.5/2.5) denki k.quote:
Jij verliest alleen maar geld met gokkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Matig, beide ploegen snel balverlies.. Ga wat zetten op gele kaarten (howard webb show komt eraan en under 1.5/2.5) denki k.
Daarom doe ik ook wedden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij verliest alleen maar geld met gokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |