Nee man. Ik zou dat echt niet kunnen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus als man ben je gewoon best slim als je een guppie van 15 pakt vanaf 24-jarige leeftijd. Lekker kankerstrak, zo dom als een everzwijn dus je hebt nooit ruzie, en haar biologische klok loopt lekker achter op de jouwe dus geen stress niets.
zelfs dan, is niet direct strafbaar (en in de praktijk nooit). Maar voor de zekerheid een 16 jarige nemen kan ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral slim als de cops erachter komen.
PRECIES daarover heeft ze geschreven! Hoe belachelijk die inval wel niet was, en dat er NIETS gevonden werdquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, het hoerenpleintje waar ik naast woon ziet er behoorlijk netjes en goed uit, maar toch gebeurt daar ook weer eens wat
http://www.brabantsdagbla(...)panden-Eindhoven.ece
oh, ff lezen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PRECIES daarover heeft ze geschreven! Hoe belachelijk die inval wel niet was, en dat er NIETS gevonden werd.
Ja maar man shit, ik ben 24 en ineens hoor ik mijn vriendin wauwelen over kinderen binnen een jaar of 5. Dat betekent dat ik over 5 jaar vader zou zijn. Godverdomme hé.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Ik zou dat echt niet kunnen.
Ik ben 19 en moet er niet aan denken aan zowel kinderen zelf als neuken met een kind (want dat is het als ze 15 zijn). Al moet ik zeggen dat ik sowieso bijna nooit chicks heb die jonger zijn dan ikzelf, op de een of andere manier diggen oudere mij wel en jongere mij minder. Maar vind ik prima.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man shit, ik ben 24 en ineens hoor ik mijn vriendin wauwelen over kinderen binnen een jaar of 5. Dat betekent dat ik over 5 jaar vader zou zijn. Godverdomme hé.
Met een 15-jarige kan ik dat proces pas over 12 jaar ofzo doen, dat is gewoon 7 jaar uitstel.
maar ja. Niet dat ik het overweeg, ik heb de perfectste chick aller tijden. Het was alleen mooi geweest als ik een paar jaartjes ouder was dan der.
Ik neuk nu gewoon een chick van 19 zonder enig gezeik erbij, beter kan haast niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man shit, ik ben 24 en ineens hoor ik mijn vriendin wauwelen over kinderen binnen een jaar of 5. Dat betekent dat ik over 5 jaar vader zou zijn. Godverdomme hé.
Met een 15-jarige kan ik dat proces pas over 12 jaar ofzo doen, dat is gewoon 7 jaar uitstel.
maar ja. Niet dat ik het overweeg, ik heb de perfectste chick aller tijden. Het was alleen mooi geweest als ik een paar jaartjes ouder was dan der.
Gewoon laten steriliseren ik kan jou maar net aan. Doe het onder het mom 'dat scheelt de pil weer'quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
15quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
Ik was 14 bij mijn eerste wip, met een 18-jarige. Jullie?
Ik ook. Realiseer me net dat ik al 16 was toen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik 16 met mijn 15 jarige vriendinnetje, how sweet
Ik zal je iig zeggen dat je ze nooit meer zo strak krijgt als bij je eerste vriendinnetje hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand onder de 18 gehad. Kankerzooi.
Dit dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal je iig zeggen dat je ze nooit meer zo strak krijgt als bij je eerste vriendinnetje hoor.
Als je 24 bent krijgt dat ineens hele vervelende bijwerkingen. Dan zou je willen dat het de 19-jarige grietjes zijn die het bij je doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben 19 en moet er niet aan denken aan zowel kinderen zelf als neuken met een kind (want dat is het als ze 15 zijn). Al moet ik zeggen dat ik sowieso bijna nooit chicks heb die jonger zijn dan ikzelf, op de een of andere manier diggen oudere mij wel en jongere mij minder. Maar vind ik prima.
Fuck nee man. Ik wil wel kinderen, alleen niet zo snel. Mijn genen moeten vanzelfsprekend wel doorgegeven worden. Al heb ik sowieso 2 broers die dat zullen doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon laten steriliseren ik kan jou maar net aan. Doe het onder het mom 'dat scheelt de pil weer'
Mijn huidige vriendin was de strakste van allemaalquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal je iig zeggen dat je ze nooit meer zo strak krijgt als bij je eerste vriendinnetje hoor.
Haha maakte ze je kapot?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
Hoewel er een Marokkaanse was, die was ook wel bikkelstrak gek. Maar toen die er eenmaal opzat, nou je weet dan niet wat er gebeurt.
.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar broer kwam binnenlopen vandaar de soms wat moeilijk te volgen posts.
Gast dat was echt gekkenhuis. Ik was al dagenlang in die kont bezig, maar op een bepaald moment willen ze toch maar over op het kutgaatje.quote:
Haha, als je echt wil moet je na de zomervakantie maar eens DM'en.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik er bij zit als een platgeslagen vogelEn dat ik kreungeluiden maak als een schildpad bij het hebben van seks.
Typisch, hossel eens een 16-jarige voor me.
Ze wou serieus alleen maar anaal genomen worden omdat ze anders geen maagd was? Kankerachterlijke shit zijn die geloven toch ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast dat was echt gekkenhuis. Ik was al dagenlang in die kont bezig, maar op een bepaald moment willen ze toch maar over op het kutgaatje.
Dus eerst al huilende gepenetreerd worden omdat Allah does not agree. Maar toen hij erin zat, kaaaaaaanker gek wat een gekte. Alsof er 25-jaar opgekropte seks-frustratie uitkwam. Niet normaal jongen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
Echt briljant man. DIe kon gewoon uren doorneuken in een ranzig hotelkamertje, en als ze dan 6 keer gekomen was in der kut ofzo nog op der knieën gaan zitten "en nou neuk je men anus zo wijd open"!
Wut. Is toch wel flink sick hoor als je daar in je up heengaat om jonge chicks te hossellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, als je echt wil moet je na de zomervakantie maar eens DM'en.Dan loods ik je langs de ID controle en kun je hosselen totdat ze je ID vragen. Vorige keer was er een gozer van 26 die naar binnen wilde, echt kanker sad.
Vorige maand was seizoensafsluiting en dus schuimparty. Was er een VROUW van 36 die binnen was gekomen. Ze was ook echt heel klein en het was zo'n twijfelgeval van of het een man of een vrouw was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wut. Is toch wel flink sick hoor als je daar in je up heengaat om jonge chicks te hossellen
Heerlijk toch. Mijn vriendin zit hier gewoon mee te lachen. "zelfs op internet vinden ze dat je overdrijft". Ja wat denk jij dan kutquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
^0.00000001 en dan komt het in de buurt, maargoed het is wel een true story in de basis.
Ja man dan blijft het maagdenvliesje in tact.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze wou serieus alleen maar anaal genomen worden omdat ze anders geen maagd was? Kankerachterlijke shit zijn die geloven toch ook
Moet wel zeggen dat deze post de druppel was hoor daarvoor nam je ik volledig serieus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Mijn vriendin zit hier gewoon mee te lachen. "zelfs op internet vinden ze dat je overdrijft". Ja wat denk jij dan kut
Ohh echt?!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man dan blijft het maagdenvliesje in tact.
Ja man tegenwoordig kunnen dat soort Moslim wijven ook bloedpillen krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohh echt?!Ik dacht dat je gewoon via haar anus haar vagine in ging. Of is dat een té sterk verhaal?
Nee, maar hypocrisie ten top man. Wees dan een baas en blijf gewoon maagd tot het huwelijk. Die neppe (kont) shit is zo achterlijk.
Nee man dat soort dingen moet je echt niet doen. Krijg je nare infecties van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohh echt?!Ik dacht dat je gewoon via haar anus haar vagine in ging. Of is dat een té sterk verhaal?
Tja Marokkanen hé.quote:Nee, maar hypocrisie ten top man. Wees dan een baas en blijf gewoon maagd tot het huwelijk. Die neppe (kont) shit is zo achterlijk.
Kloptquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man tegenwoordig kunnen dat soort Moslim wijven ook bloedpillen krijgen(Geen grap)
Of het maagdenvlies wordt herstelt. Vriendlief moet tenslotte wel in een kamertje neuken met zijn verse maagd (na het huwelijk) in hetzelfde huis als waard e familie zit, zodat hij gelijk naar ze toe kan rennen met een dekentje vers bloed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man tegenwoordig kunnen dat soort Moslim wijven ook bloedpillen krijgen(Geen grap)
Daar eet ik een speklapje op,quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of het maagdenvlies wordt herstelt. Vriendlief moet tenslotte wel in een kamertje neuken met zijn verse maagd (na het huwelijk) in hetzelfde huis als waard e familie zit, zodat hij gelijk naar ze toe kan rennen met een dekentje vers bloed.
Wat een kankersmerig geloof eigenlijk!
Nou, dan had ik op m'n 19e hoge ogen gegooid bij zo'n Marokkaanse familie. Had toen een wijf thuis uitgenodigd en heel m'n 2 persoonsbed zat van onder tot boven onder 't bloed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of het maagdenvlies wordt herstelt. Vriendlief moet tenslotte wel in een kamertje neuken met zijn verse maagd (na het huwelijk) in hetzelfde huis als waard e familie zit, zodat hij gelijk naar ze toe kan rennen met een dekentje vers bloed.
Wat een kankersmerig geloof eigenlijk!
en Happel is een berenvechter, werkt ze in de dierentuin?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben volgens mijn vriendin een leeuw. Je slaapt alleen maar, en als je niet slaapt dan lig je. Je wilt jagen maar dat doe je niet, want je bent te lui. Dus verwacht je maar dat ik het doe, zelfs je vreten halen. En geeuwen jongen, alsof je net 30 uur achter elkaar gewerkt hebt..
Teringwijf..
. Lof joe beeb.
Haha leuk manquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben volgens mijn vriendin een leeuw. Je slaapt alleen maar, en als je niet slaapt dan lig je. Je wilt jagen maar dat doe je niet, want je bent te lui. Dus verwacht je maar dat ik het doe, zelfs je vreten halen. En geeuwen jongen, alsof je net 30 uur achter elkaar gewerkt hebt..
Teringwijf..
. Lof joe beeb.
quote:
Hoe weet jij dat het zo gaat? eng.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..].Tja ik kan me zo voorstellen dat het bij jou en Geo anders gaat.
"Ik heb zojuist Davy in zijn kont geneukt, vuig kankervarken dat het is. Toen een fles bier in zijn reet geschoven en zo uit zijn reet gelurkt".
Nee dank je. Dan liever mijn ding
Ik moest lachen.quote:
Is goed. Pak ff de spullen. Zo terug.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we het verkrachtingsspelletje spelen?
Wat doen we vandaag?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is goed. Pak ff de spullen. Zo terug.
Omdat het fucking wankers zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom wil Defensie extra mensen, terwijl ze vorig jaar alles eruitgeflikkerd hebben?
Omdat de overheid het belastingsgeld liever leegkiepert boven Afghanistan dan het investeert in bijvoorbeeld het onderwijs.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom wil Defensie extra mensen, terwijl ze vorig jaar alles eruitgeflikkerd hebben?
Ronaldo had 2x moeten scoren 1x door een geweldige actie van hemzelf voor de rest niet heel boeiend en gelijkwaardig.quote:
Voor de huidige missie zijn weinig mensen nodig, die hadden ze wel. Klopt geen reet van wat jij zegt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat de overheid het belastingsgeld liever leegkiepert boven Afghanistan dan het investeert in bijvoorbeeld het onderwijs.
De_kromme zit vanavond aan tafel bij de snorquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
HÉ man ik verveel me kenkererg. Ik ga dan rare dingen posten enzo shit jeweetzelf bro.
Iemand maak me aan het lache HAAHHA
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
HÉ man ik verveel me kenkererg. Ik ga dan rare dingen posten enzo shit jeweetzelf bro.
Iemand maak me aan het lache HAAHHA
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De_kromme zit vanavond aan tafel bij de snor
Geen idee?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
HOe noem je een vuilnisbak onder een stoplicht?
Matig, beide ploegen snel balverlies.. Ga wat zetten op gele kaarten (howard webb show komt eraan en under 1.5/2.5) denki k.quote:
Jij verliest alleen maar geld met gokkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Matig, beide ploegen snel balverlies.. Ga wat zetten op gele kaarten (howard webb show komt eraan en under 1.5/2.5) denki k.
Daarom doe ik ook wedden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij verliest alleen maar geld met gokken
Laat je een keer nakijken ouwe reus. Wat een geil wijf is dat zegquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan dus helemaal niet warm worden van die Bar Rafaeli hoor.
Ik snap de Upton hype niet helemaal juist dus dan is de keuze snel gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat wel vaker voor de paal denk ik zo.
Dat sowieso met zijn draagmoederquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat wel vaker voor de paal denk ik zo.
Het is niet stom, maar allemaal heel clichequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Is dat suits wat Sjaak? Vertel eens een beetje wat ik me erbij moet voorstellen
Gaat over een dude die geen opleiding heeft gehad, maar toch advocaat wordt dankzij de beste advocaat van New York. Echt bazenshit. Gewoon een aflevering kijken, je bent direct hooked.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Is dat suits wat Sjaak? Vertel eens een beetje wat ik me erbij moet voorstellen
Er zit zoveel dope shit in dat de clichés weinig uitmaken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is niet stom, maar allemaal heel cliche
Beste advocaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaat over een dude die geen opleiding heeft gehad, maar toch advocaat wordt dankzij de beste advocaat van New York. Echt bazenshit. Gewoon een aflevering kijken, je bent direct hooked.
En dit fijne spul komt voorbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee mattie daar is Kapo voor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste advocaatGeef HMF die functie 1 week en hij overtreft haar.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste advocaatGeef HMF die functie 1 week en hij overtreft haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |