Laat je een keer nakijken ouwe reus. Wat een geil wijf is dat zegquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan dus helemaal niet warm worden van die Bar Rafaeli hoor.
Ik snap de Upton hype niet helemaal juist dus dan is de keuze snel gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat wel vaker voor de paal denk ik zo.
Dat sowieso met zijn draagmoederquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat wel vaker voor de paal denk ik zo.
Het is niet stom, maar allemaal heel clichequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Is dat suits wat Sjaak? Vertel eens een beetje wat ik me erbij moet voorstellen
Gaat over een dude die geen opleiding heeft gehad, maar toch advocaat wordt dankzij de beste advocaat van New York. Echt bazenshit. Gewoon een aflevering kijken, je bent direct hooked.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Is dat suits wat Sjaak? Vertel eens een beetje wat ik me erbij moet voorstellen
Er zit zoveel dope shit in dat de clichés weinig uitmaken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is niet stom, maar allemaal heel cliche
Beste advocaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaat over een dude die geen opleiding heeft gehad, maar toch advocaat wordt dankzij de beste advocaat van New York. Echt bazenshit. Gewoon een aflevering kijken, je bent direct hooked.
En dit fijne spul komt voorbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee mattie daar is Kapo voor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste advocaatGeef HMF die functie 1 week en hij overtreft haar.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste advocaatGeef HMF die functie 1 week en hij overtreft haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |