Geen idee. Blijkbaar wel, stokkie heeft een permban toch?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is lachwekkend dan? Dolfijntje? Piemel? Het geheel?
nou, eigenlijk alles.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is niet lachwekkend aan een piemel die 'gepijpt' wordt door de 'snavel' van een dolfijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn de vervelende teringkleutertjes van PSV weer die tot god bidden OOIT nog erkenning te krijgen in dit topic.
ROT OP, NIEMAND WIL JE, ZELFS JE MOEDER WILDE JE DOOR DE PLEE SPOELEN ALLEEN WAS JE TE LELIJK DUS RENDE ZE HET HOKJE MAAR UIT OMDAT ZE HET NIET AAN KON ZIEN
Wie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach schijnt dat Lemon dat ook doet.
Ik hoop niet dat ik ooit een vriend op de mond ga zoenen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
Apart dit hoor
Wat nou als jullie zo'n appje van een kerel zouden krijgen?
Waar komt dat gifje vandaan dan? Heeft NS het zelf geplaatst?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Blijkbaar wel, stokkie heeft een permban toch?
Ben je van plan snel te sterven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal hij ooit een dag vrolijk zijn?
fok.rarquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar komt dat gifje vandaan dan? Heeft NS het zelf geplaatst?
Jullie vragen ook om mijn KPD foto's die allang verwijderd zijn en toch in de fokrar staan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens staat er een ban op het vragen naar informatie uit / het verzoeken van foto's en video's aanwezig in fok.rar he jojo.
ja kweenie hoe die heetquote:
Nee, wil je dat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je van plan snel te sterven?.
Ook niet als je veel bier op hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik ooit een vriend op de mond ga zoenen eerlijk gezegd.
Heb jij in KPD gepost joh?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jullie vragen ook om mijn KPD foto's die allang verwijderd zijn en toch in de fokrar staan.
Nee johquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij in KPD gepost joh?
Wat motiveert iemand om dat te doen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |