Dan ga je de bak in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? En serieus man, ik wil echt nog eens een 15-jarig sletje of 16-jarige batsen. Ik heb wel maagdjes gehad enzo, maar ik weet niet man, zo'n15-jarige dekken als 24-jarige lijkt me zo "viessssss" weetjewel, dat wil ik echt een keer doenHele familie die me haat alles.
Waarom zou je überhaupt, is toch geen eer aan te behalen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude serieus niet? Ga gewoon op een vrijdagavond naar een of andere scholierenkroeg. Laat je daar compleet vollopen en pak een chick van 16 aan, kan prima. Oh nee, je hebt een vriendin natuurlijk
Van mijn chick mag ik gewoon buiten de deur batsen, no prob. Maar hoe kansloos is het om dat te doen weet je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude serieus niet? Ga gewoon op een vrijdagavond naar een of andere scholierenkroeg. Laat je daar compleet vollopen en pak een chick van 16 aan, kan prima. Oh nee, je hebt een vriendin natuurlijk
Dit.quote:
Gewoon man, ik ben echt benieuwd hoe een 15-jarig kutje is als 24-jarige.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt, is toch geen eer aan te behalen.
Voor een 16 jarige choekoe kan dat prima mangquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van mijn chick mag ik gewoon buiten de deur batsen, no prob. Maar hoe kansloos is het om dat te doen weet je?.
Gebeurt dat echt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Ik werk nu bij dezelfde tent als waar ik vroeger heen ging. Avondjes voor 12-15 jarige. Man, wat je daar nu ziet qua sletten is echt niet normaal.Van die meisjes die net tieten krijgen die aan mij, als barman, het voorstel doen om even naar de wc mee te komen voor 5 gratis red bull.
Beetje barman spelen als bijbaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? En serieus man, ik wil echt nog eens een 15-jarig sletje of 16-jarige batsen. Ik heb wel maagdjes gehad enzo, maar ik weet niet man, zo'n15-jarige dekken als 24-jarige lijkt me zo "viessssss" weetjewel, dat wil ik echt een keer doenHele familie die me haat alles.
Zoeken jullie nog barmannen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Ik werk nu bij dezelfde tent als waar ik vroeger heen ging. Avondjes voor 12-15 jarige. Man, wat je daar nu ziet qua sletten is echt niet normaal.Van die meisjes die net tieten krijgen die aan mij, als barman, het voorstel doen om even naar de wc mee te komen voor 5 gratis red bull.
rood na afloopquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon man, ik ben echt benieuwd hoe een 15-jarig kutje is als 24-jarige..
Serieus? Weleens gedaan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Dit ligt ook aan de plaats enz heh.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Ja man. Maar dit is wel het meest extreme voorbeeld.quote:
Ja man vooral als ik effe de sportmotor op kruip en zo in mijn blitse pakkie binnengelopen kom, dat geloof ik ook wel, maar dat is ook best wel kankersad tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor een 16 jarige choekoe kan dat prima mang
Ja Rotterdam ja, maar die tikken sowieso niet helemaal zuiver daarquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Deze post klinkt best verkeerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man. Maar dit is wel het meest extreme voorbeeld.Uiteraard niet op in gegaan, mijn zusje is 16 en daaronder ga ik niet. En sowieso niet voor iets in ruil ervoor.
Jouw zusje ruilen voor een paar biertjes in De Kuip?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man. Maar dit is wel het meest extreme voorbeeld.Uiteraard niet op in gegaan, mijn zusje is 16 en daaronder ga ik niet. En sowieso niet voor iets in ruil ervoor.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat ik om je heb moeten lachen
Feyenoorders die om mijn post moeten lachen. Waar gaat het heen met SC? Waar is de haat gebleven?quote:
Relatie is kankersneu ja, maar gewoon een keer aanpakken niet. Heeft Steven eigenlijk een chick of gaat hij constant naar de wallen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man vooral als ik effe de sportmotor op kruip en zo in mijn blitse pakkie binnengelopen kom, dat geloof ik ook wel, maar dat is ook best wel kankersad toch. Ik vond zelf iig. al die 15-jarigen met vriendjes van (ver) in de 20 best wel kansloos.
Ga je wel op je zusje dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |