Laat jij je bi-schierigheid aub op een ander botvieren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Shit man, you so fly, jou zou ik nog gratis zoenenBroluv jeweetzelf.
Tomasso is echt een genuine boeler toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
Wie hier verdenken we van homoseksualiteit naast Davy en Tomasso?
Tomassoquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
Wie hier verdenken we van homoseksualiteit naast Davy en Tomasso?
Hij heeft het wat druk op de redactie, moet veel voorbereiden elke dag voor VI Oranje. Na het EK is hij hier weer veel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar is de_kromme eigenlijk? De bitch negeert me.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft het wat druk op de redactie, moet veel voorbereiden elke dag voor VI Oranje. Na het EK is hij hier weer veel.
Gast ga weg heb nog nooit een relatie gehad dusquote:
Hij is die gozer die bij VI Oranje het publiek moet opzwepen hij heeft op Fok! dan ook genoeg kunnen oefenen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft het wat druk op de redactie, moet veel voorbereiden elke dag voor VI Oranje. Na het EK is hij hier weer veel.
Ik ben er mee gekapt man, kanker veel geld verneukt weerquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]dalijk gelooft ze je nog gek, shhhh.
Ik zit te denken (veel) geld op portugal te gooien ,wat zeggen jullie?
Dan weet je eens een keer hoe vervelend dat is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast ga weg heb nog nooit een relatie gehad dus.. ik troll een keer en jij gaat door in dat homo gedoe.
Nee hij is de rechterhand van de Snor, aldus hijzelfquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is die gozer die bij VI Oranje het publiek moet opzwepen hij heeft op Fok! dan ook genoeg kunnen oefenen.
Altijd eerst schijten. Altijd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga douchen. Dilemma altijd. Eerst schijten of eerst douchen? Iemand?
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er mee gekapt man, kanker veel geld verneukt weer
Maak je het nu uitquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast ga weg heb nog nooit een relatie gehad dus.. ik troll een keer en jij gaat door in dat homo gedoe.
Ook jij komt je ware Jacob nog wel tegen hoor Geo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar heb jij last van dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan weet je eens een keer hoe vervelend dat is.
Is dat serieus een dilemma? Eerst schijten natuurlijk, daarna je poepertje grondig wassen. Viespeuk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga douchen. Dilemma altijd. Eerst schijten of eerst douchen? Iemand?
(oh en tegelijkertijd doe ik niet)
Als je ook maar iets te dicht in de beurt komt breek ik je vingers mafkees, nou opgekankerd met je blij gedoe.quote:
Heb je wel al ooit geneukt Geo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |