SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
De teloorgang van het onderwijs, het is een schande.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het onderwijs is ook hard achteruitgegaanmooi om te zien
Zeg er wat van tegen Geert.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik zit nu aan ruim een pond spinazie.
Ain't it funny how it is
du hast michYou can learn anything, the secret lies in discipline.
O mijn god, ik heb zojuist iets gelezen over werkkamp Dalian. Bijna net zo erg als concentratie kampen.![]()
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
O mijn god, ik heb zojuist iets gelezen over werkkamp Dalian. Bijna net zo erg als concentratie kampen.![]()
![]()
Wat is er in de concentratie Kampen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_werkkampen_in_China
dat dit nog kan, ik dacht dat we het wel hebben gehad na hitler en stalin![]()
![]()
ach in noord korea gebeuren dingen die niet eens uitkomenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die zijn in bijna alle Aziatische landen nog steeds en ook een paar Europesequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
What the...quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat dit nog kan, ik dacht dat we het wel hebben gehad na hitler en stalin
Rusland, Oekraïne lijkt me. En een paar van die kleine oostbloklanden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn in bijna alle Aziatische landen nog steeds en ook een paar Europese![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik werd ook jaloers. blijkbaar moet ik een land beginnen voordat ik zoiets mag doen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.faluninfo.nl/printpreview/misbruik/1132000827.html![]()
![]()
Goed bezig. Zouden ze in Nederland ook moeten doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom kijk je dit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.faluninfo.nl/printpreview/misbruik/1132000827.html![]()
Precies. En de Euraziatische grens. Turkmenistan en Armenië en Kazachstan enzo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rusland, Oekraïne lijkt me. En een paar van die kleine oostbloklanden.![]()
ik heb je ip alvast genoteerd. gaat goed komen, zodra we het krijgen ben je de eerstequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed bezig. Zouden ze in Nederland ook moeten doen.![]()
![]()
Ik kwam het tegen op google, en gek genoeg interesseren die dingen mijquote:ik lees ook veel over concentratiekampen
![]()
![]()
Wat heb ik misdaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb je ip alvast genoteerd. gaat goed komen, zodra we het krijgen ben je de eerste![]()
![]()
Waarom zijn jouw posts zo bedroevend voor iemand die volgens mij best intelligent is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb je ip alvast genoteerd. gaat goed komen, zodra we het krijgen ben je de eerste![]()
Had je zelf maar wat concentratiequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kwam het tegen op google, en gek genoeg interesseren die dingen mijik lees ook veel over concentratiekampen
![]()
![]()
je bent gewoon te dom om ze te begrijpen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw posts zo bedroevend voor iemand die volgens mij best intelligent is?![]()
Ik vind dat zo'n fascinerend gebied he. Je hoort er zelden iets over en het is zo gruwelijk groot daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En de Euraziatische grens. Turkmenistan en Armenië en Kazachstan enzo.![]()
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon te dom om ze te begrijpen.![]()
Dit druist tegen mijn libertarische standpunten in, vuilak!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik werd ook jaloers. blijkbaar moet ik een land beginnen voordat ik zoiets mag doen.
ik noem het geen werkkamp natuurlijk. ik noem het opleidingsruimte voor het leger. en een leger aanhouden gefinancierd door de overheid kan best voor libertanen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit druist tegen mijn libertarische standpunten in, vuilak!![]()
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik noem het geen werkkamp natuurlijk. ik noem het opleidingsruimte voor het leger. en een leger aanhouden gefinancierd door de overheid kan best voor libertanen!
als ze daar vrijwillig werken is dat best binnen haar filosofie goed te praten ja. libertanen ftw!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy heeft een werkkamp vol chinezen in haar kelder![]()
De meeste gevangenen van die werkkampen zijn beoeffenaars van falun gong, een soort verfijning van lichaam en geest. Helaas vind de chinese regering het niet zo fijn;
Er is zelfs een organisatie die deze falun gong mensen gebruikt als orgaandonor. Ze nemen de mensen gevangen en worden geexecuteerd om hun organen te gebruikenquote:Spiritualiteit zou er volgens de Falun Gong worden ontmoedigd en vaak ook buiten de wet worden gesteld, omdat dit niet met de communistische, materialistische ideologie strookt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ze zitten er wel volledig ut vrije wil, dan mag het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy heeft een werkkamp vol chinezen in haar kelderYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Met een luikje om je bestelling door te geven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy heeft een werkkamp vol chinezen in haar kelder![]()
Sambal bij ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met een luikje om je bestelling door te geven.![]()
Mijn zwager is chinees, ik vind jullie gesprek aanstootgevend, staak het alstublieft.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Gekke shit daarquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
De meeste gevangenen van die werkkampen zijn beoeffenaars van falun gong, een soort verfijning van lichaam en geest. Helaas vind de chinese regering het niet zo fijn;
[..]
Er is zelfs een organisatie die deze falun gong mensen gebruikt als orgaandonor. Ze nemen de mensen gevangen en worden geexecuteerd om hun organen te gebruiken
![]()
![]()
In Oekraïne kunnen ze er ook wat van. Daar worden soms organen en weefsels van dode mensen verwijderd zonder dat de nabestaande daarvan op de hoogte zijn. Een lichaam kon rond de 200k opbrengen. Die lichamen worden dan weer opgevuld met plastic materialen zodat de nabestaanden niks merken![]()
Die zit hier niet in de buurtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit bij de Mak Donerds gegeten hebben__
![]()
ga alleen naar de brugger kring![]()
Solly meneelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat moet je onderhand weten kut-Chinees
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 18:57:57 ]![]()
Sowieso een topland, dat Oekraïne. Halve land is een communistische dictatuur afgezien van een streek aan de Russische grens wat praktisch onder Russisch bewind staat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gekke shit daar
In Oekraïne kunnen ze er ook wat van. Daar worden soms organen en weefsels van dode mensen verwijderd zonder dat de nabestaande daarvan op de hoogte zijn. Een lichaam kon rond de 200k opbrengen. Die lichamen worden dan weer opgevuld met plastic materialen zodat de nabestaanden niks merken![]()
Als jij dat zegt, dan geloof ik jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef arachide. het volgende:
Hier in het oooooosten is het quartor.![]()
![]()
Heinz Doofenschmirtz praktijken daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef arachide. het volgende:
Hier in het oooooosten is het quartor.![]()
Doe hem de gloeten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Mijn zwager is chinees, ik vind jullie gesprek aanstootgevend, staak het alstublieft.![]()
En in zulke stabiele landen organiseren we vanaf nu EK's en WK's voetbalquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso een topland, dat Oekraïne. Halve land is een communistische dictatuur afgezien van een streek aan de Russische grens wat praktisch onder Russisch bewind staat.![]()
![]()
De vriend van jouw zus heeft spleetoogjes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Mijn zwager is chinees, ik vind jullie gesprek aanstootgevend, staak het alstublieft.![]()
Hij is plima geintegleeld hool.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gekke shit daar
In Oekraïne kunnen ze er ook wat van. Daar worden soms organen en weefsels van dode mensen verwijderd zonder dat de nabestaande daarvan op de hoogte zijn. Een lichaam kon rond de 200k opbrengen. Die lichamen worden dan weer opgevuld met plastic materialen zodat de nabestaanden niks merkenziek.
Dat Falun Gong gedoe is een combinatie van Hitler en Stalin.
Volgens de chinese regering is het een sekte die de bevolking niks goeds beloofd.
Op een dag moesten alle Falun Gong beoefenaars zich melden bij een gebouw voor een manifestatie. Maar eigenlijk moesten ze daar komen zodat ze al die mensen later op konden zoeken en konden arresteren.
Ze werden naar de werkkampen gebracht om ze te laten hersenspoelen.
Zo zielig, want eigenlijk hebben de Falun Gong beoefenaars een goede bedoeling, ze doen niemand kwaad.quote:Cultivatie begint volgens Li met een goed persoon te zijn; men zou als beoefenaar onder alle omstandigheden vriendelijk moeten zijn ten opzichte van anderen, rekening houden met anderen voor men iets doet, iedereen gelijk behandelen, gedisciplineerd zijn met zichzelf maar genereus met anderen, enz. Het niveau tot waar iemand zichzelf kan cultiveren, hangt volgens Li helemaal af van de persoon zelf.![]()
Zolang je maar van me houdt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heinz Doofenschmirtz praktijken daar.
#TeamMiley![]()
Yep.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De vriend van jouw zus heeft spleetoogjes?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Nimmer, schavuit.quote:
Ja zo triest wat daar gebeurdquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ziek.
Dat Falun Gong gedoe is een combinatie van Hitler en Stalin.
Volgens de chinese regering is het een sekte die de bevolking niks goeds beloofd.
Op een dag moesten alle Falun Gong beoeffenaars zich melden bij een gebouw voor een manifestatie. Maar eigenlijk moesten ze daar komen zodat ze al die mensen later op konden zoeken en konden arresteren.
Ze werden naar de werkkampen gebracht om ze te laten hersenspoelen.
Zo zielig, want eigenlijk hebben de Falun Gong beoeffenaars een goede bedoeling, ze doen niemand kwaad.
[..]![]()
Swastika is niet per definitie iets van de nazi's he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie net dat de Falun Gong wel een swastika als symbool heeft
[ afbeelding ]
Deja vu
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 19:03:13 ]![]()
dat symbool bestond al lang voordat hitler het ging gebruiken. het staat voor mooie dingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deja vu![]()
![]()
En ook van die Yin Yang dingen!!!111quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deja vu![]()
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Weet ik, maar wel erg toevalligquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Swastika is niet per definitie iets van de nazi's he.![]()
Ik tekende vroeger bijzondere molens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Swastika is niet per definitie iets van de nazi's he.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik, maar wel erg toevallig![]()
Ach, zo heb je nog duizend en één symbolen die ''erg toevallig'' zouden zijn bij zo'n groep mensen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik, maar wel erg toevallig![]()
quote:
op tempels in bepaalde Aziatische landen komen volop swastika's voor. niets mis mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, zo heb je nog duizend en één symbolen die ''erg toevallig'' zouden zijn bij zo'n groep mensen.![]()
In het oude Pompeii staan 2000 jaar oude seksplaatjes op de muur geschilderd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op tempels in bepaalde Aziatische landen komen volop swastika's voor. niets mis mee.Ook niets mis mee.
Precies.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op tempels in bepaalde Aziatische landen komen volop swastika's voor. niets mis mee.
Beetje hetzelfde als al die simpele zielen die bij elke driehoek aan samenzweringen denken.![]()
Daar irriteer ik me ook aan ja. Ik gebruik vaak een driehoek maar dat is omdat het o.a een vuur symbool is, en mijn sterrenbeeld is ram ( vuur ). Het heeft dus een persoonlijke betekenis.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies.
Beetje hetzelfde als al die simpele zielen die bij elke driehoek aan samenzweringen denken.
Mensen die meteen denken dat het illuminati is_
![]()
Ik zou alle flesjes leeggooien en terug brengen zodat je iig je statiegeld terug krijgt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat wordt weer een nieuwe krat halen om kans te maken![]()
OMG ZIT JIJ BIJ DE ILLUMINATIquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me ook aan ja. Ik gebruik vaak een driehoek maar dat is omdat het o.a een vuur symbool is, en mijn sterrenbeeld is ram ( vuur ). Het heeft dus een persoonlijke betekenis.
![]()
Het is eerder gewoon een symbooltje vanuit de Vrijmetselarij dan van de illuminati.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me ook aan ja. Ik gebruik vaak een driehoek maar dat is omdat het o.a een vuur symbool is, en mijn sterrenbeeld is ram ( vuur ). Het heeft dus een persoonlijke betekenis.
Maar als je mensen dat probeert uit te leggen verklaren ze je voor gek, dus ben er maar mee gestopt.
![]()
![]()
Je wordt er zo dronken van als je een krat leeg gooitquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou alle flesjes leeggooien en terug brengen zodat je iig je statiegeld terug krijgt.![]()
![]()
http://www.whats-your-sign.com/triangle-meaning.htmlquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is eerder gewoon een symbooltje vanuit de Vrijmetselarij dan van de illuminati.Maar als je mensen dat probeert uit te leggen verklaren ze je voor gek, dus ben er maar mee gestopt.
![]()
![]()
ILLUMINATIE SYMBOLEN OP EEN BANKSITE
DE BANKEN BEZITTEN ONS ALS SLAAF
OPEN. JE. OGEN.You can learn anything, the secret lies in discipline.
je plaatje doet het niet. complot!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
OPEN. JE. OGEN.![]()
Je staart staat in brand.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
OPEN. JE. OGEN.![]()
Is wat overdreven, maar dat als ''slaaf'' is natuurlijk wel zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
OPEN. JE. OGEN.![]()
![]()
Dat moet ook, als de staart uitgaat, dan ben ik dood, nooit pokemon gekeken met je broertje?quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
fuck zeg die dingen heb ik onder mijn voet getatoeëerd staan. mijn mams zei altijd dat ik die van tante bea had gekregenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
OPEN. JE. OGEN.wat is dit.
![]()
Ruilhandel is de shit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is wat overdreven, maar dat als ''slaaf'' is natuurlijk wel zo.![]()
Ik heb geen broertjequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat moet ook, als de staart uitgaat, dan ben ik dood, nooit pokemon gekeken met je broertje?![]()
![]()
Beatrix, Orde van Malta alles.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
fuck zeg die dingen heb ik onder mijn voet getatoeëerd staan. mijn mams zei altijd dat ik die van tante bea had gekregenwat is dit.
![]()
![]()
Vroeger was alles beter, geen banken en shit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja wel als je naar de oertijd terug wilt.![]()
Charmander altijd als starterpokémon kiezen om het jezelf zo lastig mogelijk te maken bij de eerste 2 gyms. En hoe verder je in het spel kwam hoe beter hij werd totdat je uiteindelijk een almachtige Charizard hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat moet ook, als de staart uitgaat, dan ben ik dood, nooit pokemon gekeken met je broertje?![]()
![]()
omdat je er niet was en omdat je slechte dingen neigt te vergeten en het verleden daarom altijd mooier lijkt dan het was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, geen banken en shit.![]()
Ich war dabei!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat je er niet was en omdat je slechte dingen neigt te vergeten en het verleden daarom altijd mooier lijkt dan het was.![]()
Ik koos ook altijd Charmanderquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Charmander altijd als starterpokémon kiezen om het jezelf zo lastig mogelijk te maken bij de eerste 2 gyms. En hoe verder je in het spel kwam hoe beter hij werd totdat je uiteindelijk een almachtige Charizard had![]()
![]()
Niet Pokémon yellow spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Charmander altijd als starterpokémon kiezen om het jezelf zo lastig mogelijk te maken bij de eerste 2 gyms. En hoe verder je in het spel kwam hoe beter hij werd totdat je uiteindelijk een almachtige Charizard had![]()
![]()
Oh.quote:
Nou, Charmander was bijna dood toen zijn staart bijna uit was.
Terecht. Mensen die Squirtle en/of Bulbasaur kozen omdat dat zo lekker makkelijk was tegen Brock en Mistyquote:__! Haat tegen zulke mensen.
![]()
Een lont hoort uit te gaan, gevolgd door een spektakelquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh.
Nou, Charmander was bijna dood toen zijn staart bijna uit was.![]()
![]()
Ik speelde toen met andere poppenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het epische Pokémon, geliefd door vele miljoenen mensen tot op de dag van vandaag.![]()
![]()
Juist baas! Voelde met net Ash jonguh.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pikachu die de hele tijd achter je aanlooptZwakke pokemon mang.
![]()
Hij is een "speciale" jongenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het epische Pokémon, geliefd door vele miljoenen mensen tot op de dag van vandaag.![]()
Allemaal lieve mensen hier dan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Duhh anders zijn het geen haters![]()
En ik ben bang voor angst.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik haat haten daarom ben ik ermee gestopt. nu hou ik van dingenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Dus...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu ben ik nooit meer bang.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Als ik nou straks vakantie heb kan ik mooi weer plaatjes gaan draaien hier...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat kan altijd door een verzoekje in Gup.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik nou straks vakantie heb kan ik mooi weer plaatjes gaan draaien hier...![]()
Yep, maar dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kan altijd door een verzoekje in Gup.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom staat Birdie er wel in met Skinny Love maar Bon Iver niet? Stomme gup
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bon iverquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat Birdie er wel in met Skinny Love maar Bon Iver niet? Stomme gupSkinny love
![]()
![]()
Geef Rob een schop. Of een mp3 mag ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat Birdie er wel in met Skinny Love maar Bon Iver niet? Stomme gup![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik word hier heel vrolijk van
Ain't it funny how it is
Camembert, met tomaatjes, met rucola sla met lichtbruin spul en witte pap.You can learn anything, the secret lies in discipline.
pics van het lichtbruine spul?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef monkyyy het volgende:
Camembert, met tomaatjes, met rucola sla met lichtbruin spul en witte pap.![]()
ow ik dacht dat monkyyy haar eigen eten omschreef.quote:
monkyyy is slecht in omschrijven jammer dit dat.![]()
Tzatsiki en hummusquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef monkyyy het volgende:
Camembert, met tomaatjes, met rucola sla met lichtbruin spul en witte pap.. En dat is wel bruschetta he
Baby darling doll face honey![]()
humus vanaf punt 0?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tzatsiki en hummus. En dat is wel bruschetta he
![]()
Nee, momenteel Earl Grey thee met een plakje Groningse kruidkoek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ik dacht dat monkyyy haar eigen eten omschreef.
monkyyy is slecht in omschrijven jammer dit dat.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Nee alles zelfgemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
of je het uit een blikje hebt of wat! kusje
Wat trouwens niet veel werk is hoor, maar wel leuk
Baby darling doll face honey![]()
blargh2012 is een keukenprins.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Stem jij samen met mij op de http://www.libertarischepartij.nl/ ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet ik toch zolderprinsesje van me
geen idee ga eens lezen. libertaans is niet mis mee. maar ja vvd noemt zichzelf ook liberaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stem jij samen met mij op de http://www.libertarischepartij.nl/ ?![]()
![]()
seriously monkyyyquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stem jij samen met mij op de http://www.libertarischepartij.nl/ ?![]()
![]()
Ik stemde in 2012 VVD, maar dat is nu een wanvertoning geworden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen idee ga eens lezen. libertaans is niet mis mee. maar ja vvd noemt zichzelf ook liberaal
[ afbeelding ]
http://www.toinemanders.nl/ is dat de toine manders van de libertaanse partij van jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik stemde in 2012 VVD, maar dat is nu een wanvertoning geworden.![]()
Weet niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.toinemanders.nl/ is dat de toine manders van de libertaanse partij van jouYou can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stem jij samen met mij op de http://www.libertarischepartij.nl/ ?quote:Misschien lijkt dit een rare vraag, maar denkt u er even over na. Wie steelt en gepakt wordt krijgt een straf, waarbij goed gedrag een korting van 30% oplevert. Wie werkt en gepakt wordt krijgt ook een straf, de staat noemt dat ‘belasting’, maar korting is daarbij niet mogelijk, sterker nog, wie niet verteld heeft dat hij werkt kan sancties als verdubbeling van de standaard-straf tegemoet zien. Een dief ziet daarentegen geen enkele sanctie op het niet vertellen dat hij steelt. Men zou dus kunnen stellen dat werken zwaarder wordt bestraft dan stelen.maal vaak. Wat een partij zeg, als je dit soort redeneringen nodig hebt om je visie over te brengen.
![]()
Ik heb waterpistooltjes bij de action gekochtals er een keer een feestje is kan ik er drank in doen
![]()
![]()
Ze volgen de ideologie van Friedman. Vrije markt kapitalisme, zonder enige vorm van tussenkomst van de overheid, reguleringen, vergunningenstelsels, anti-kartelwetgeving, prijsregulering, minimumlonen etc.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is een vage partij. overtuig me maar met harde info. wie wat waar hoe hoelang hoeveel.
Niet het gedrocht waar we nu in leven van zorgwetten, bailouts, onderwijssubsidies etc.
Het is een vrij extreem rechtse partij in economisch opzicht. Kijk maar een paar youtube filmpjes van de beste man.
heerlijk. plastic bedoeld voor speelgoed, alcohol erin en drinken maar. ultiemquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb waterpistooltjes bij de action gekochtals er een keer een feestje is kan ik er drank in doen
![]()
![]()
wat is je argument nu, dat ze een goede ideologie aanhangen? doet de d66 ook wel. het gaat om de partij en de mensen die het waar willen gaan maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze volgen de ideologie van Friedman. Vrije markt kapitalisme, zonder enige vorm van tussenkomst, reguleringen, vergunningenstelsels, anti-kartelwetgeving, prijsregulering, minimumlonen etc.
Niet het gedrocht waar we nu in leven van zorgwetten, bailouts, onderwijssubsidies etc.
Het is een vrij extreem rechtse partij in economisch opzicht. Kijk maar een paar youtube filmpjes van de beste man.![]()
Dat de overheid de kern is van de economische problemen in dit land en die verkleind moet worden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is je argument nu, dat ze een goede ideologie aanhangen? doet de d66 ook wel. het gaat om de partij en de mensen die het waar willen gaan maken.
De overheid heeft een een paar dingen waarmee ze zich bezig moet houden, justitie en rechtspraak zijn een voorbeeld.
Maar bailouts aan crappy bedrijven, onderwijs en zorg (Wat beide inefficiënt gebeurt, de kosten rijzen de pan uit immers) en daar belasting geld voor gebruiken is niet een taak van de overheid.You can learn anything, the secret lies in discipline.
En kan noem je hem de suicide wodka shotquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hehehequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En kan noem je hem de suicide wodka shot
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Citroen in de ogen, zout snuiven en dan shotten toch?
[ Bericht 1% gewijzigd door monkyyy op 20-06-2012 20:57:10 ]You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Citroen in de ogen, zout snuiven en dat shotten toch?![]()
![]()
Citroen in de ogen als laatst lijkt me makkelijk ja. Anders worden de andere dingen zo moeilijk als je eerst je citroen pumping action doet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eerst snuiven dan drinken dan limoen/citroen in de ogen toch?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik dacht eerst een tampon met zout in je reet, dan een glas vodka snuiven en dan de citroen opeten. Kan het fout hebben.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stem jij samen met mij op de http://www.libertarischepartij.nl/ ?Die zijn aan elkaar verwant.quote:![]()
volgens mij was het tampon met vodka in plasbuis, zout snuiven en citroen in de reet, correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht eerst een tampon met zout in je reet, dan een glas vodka snuiven en dan de citroen opeten. Kan het fout hebben.![]()
Ik weet vrij zeker dat je ergens in het verhaal een barkruk moest penetreren. De details zijn me ontglipt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
volgens mij was het tampon met vodka in plasbuis, zout snuiven en citroen in de reet, correct me if i'm wrong.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je ergens in het verhaal een barkruk moest penetreren. De details zijn me ontglipt.![]()
![]()
dat zou verklaren waarom ik alleen maar barkrukken krijg van mede r49'ersquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je ergens in het verhaal een barkruk moest penetreren. De details zijn me ontglipt.![]()
![]()
1 woord: Skillsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat een enorm kutwerk dit![]()
Waarom experimenteer jij zoveel de laatste tijd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Citroen in de ogen, zout snuiven en dan shotten toch?![]()
Ik dacht altijd "oeh, wat zou mijn moeder daarvan vinden!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom experimenteer jij zoveel de laatste tijd?"
Maar van dat idee heb ik me afgezet.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Je moet gewoon doen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd "oeh, wat zou mijn moeder daarvan vinden!"
Maar van dat idee heb ik me afgezet.
Maar ik ben mischien over paar weken in groningen, moet ik nog wat gras voor je meenemen![]()
![]()
Waarom? Ik vind het best goed getekend anders.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat een enorm kutwerk ditWho motivates the motivator?![]()
Nee. Dat zou mijn moeder nooit goedkeuren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen..
Maar ik ben mischien over paar weken in groningen, moet ik nog wat gras voor je meenemen
Ik vind het supertofquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat een enorm kutwerk dit
Tnx, maar ik word er gefrustreerd vanquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het best goed getekend anders.ik wou er nog een maken maar ik denk dat ik na assepoester stop
![]()
Ja, maar stiekem toch, of heb je gauw schuldgevoelensquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee. Dat zou mijn moeder nooit goedkeuren.![]()
![]()
Heb jij dat getekend?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tnx, maar ik word er gefrustreerd vanik wou er nog een maken maar ik denk dat ik na assepoester stop
. Nice.
Who motivates the motivator?![]()
Je typt mn username goed, wat is deze?quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
En dan vraagt ze "Heb je weleens wiet gerookt?"quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem toch, of heb je gauw schuldgevoelens
Wat moet ik dan zeggen?
Gezicht compleet neutraal houden en zeggen: Nee joh, dan is je high van de coke helemaal wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan vraagt ze "Heb je weleens wiet gerookt?"
Wat moet ik dan zeggen?![]()
![]()
uhm, gewoon liegen toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
En anders zeg je gewoon dat je gedwongen werd, dan snapt ze het vast wel.![]()
Ik was in mei naar Frankrijk met school, in een gastgezin met een klasgenooit, gingen we naar voetbaltraining, wij dachten we gaan daarna weer naar huis, uiteindelijk waren we tegen 1 uur thuis helemaal dronken, hadden we wiet gerookt en gebarbeknoeid
watch out we got a badass over herequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in mei naar Frankrijk met school, in een gastgezin met een klasgenooit, gingen we naar voetbaltraining, wij dachten we gaan daarna weer naar huis, uiteindelijk waren we tegen 1 uur thuis helemaal dronken, hadden we wiet gerookt en gebarbeknoeid![]()
Liegen tegen mama.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
uhm, gewoon liegen toch?
En anders zeg je gewoon dat je gedwongen werd, dan snapt ze het vast wel.
Ik zeg wel gewoon: "Sorry mam, ik wil niet liegen dus die vraag ga ik niet beantwoorden."
Gewoon ja zeggen? We zaten zo foto's te kijken op m'n ooms verjaardag, toen zei ik 'Oja, op die foto ben ik stoned'quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
Dan weet ze het ook al pipoowquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Liegen tegen mama.
Ik zeg wel gewoon: "Sorry mam, ik wil niet liegen dus die vraag ga ik niet beantwoorden."
![]()
Maar dan heb ik niet gelogen tegen de vrouw waarvan ik 50% van het genetisch materiaal mee deel.quote:
sohardcore.jpgquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in mei naar Frankrijk met school, in een gastgezin met een klasgenooit, gingen we naar voetbaltraining, wij dachten we gaan daarna weer naar huis, uiteindelijk waren we tegen 1 uur thuis helemaal dronken, hadden we wiet gerookt en gebarbeknoeidWho motivates the motivator?![]()
Hoe staat het leven met mijn medefokkers?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Gewoon naar je mams toe lopen, en zeggen van ''ik heb wiet gerooktquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niet gelogen tegen de vrouw waarvan ik 50% van het genetisch materiaal mee deel.''
Dan zal ze vragen of je het naar je zin hebt gehad, en dan zeg je ja en dan begrijpt ze je wel..
Weetje het gaat allemaal om de lol![]()
quote:Het was meer dat we het niet verwacht hadden, wij dachten we gaan om 19 heen en 20 weer terug
vijftigplusser.nlquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Dit moest ik even delen
[ afbeelding ]
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik wacht al een paar weken op iets wat mijn leven zal veranderen.. Een hint, een puzzelstukje wat mijn leven compleet zal maken.. ik voelde gewoon aan m'n wateren dat er vandaag iets ging gebeuren. Bedankt Faye, nu kan ik vredig verder leven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Dit moest ik even delen
[ afbeelding ]![]()
Hoe verandert het je leven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wacht al een paar weken op iets wat mijn leven zal veranderen.. Een hint, een puzzelstukje wat mijn leven compleet zal maken.. ik voelde gewoon aan m'n wateren dat er vandaag iets ging gebeuren. Bedankt Faye, nu kan ik vredig verder leven.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dat kleine heeft net zo dikke bakkes als z'n vader. Tering, wat een inteelt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Dit moest ik even delen
[ afbeelding ]Who motivates the motivator?![]()
Ik zeg wel dat het per ongeluk was en dacht dat het een onschuldige sigaret was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon naar je mams toe lopen, en zeggen van ''ik heb wiet gerookt''
Dan zal ze vragen of je het naar je zin hebt gehad, en dan zeg je ja en dan begrijpt ze je wel..
Weetje het gaat allemaal om de lol
Nee jouw hoofdquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kleine heeft net zo dikke bakkes als z'n vader. Tering, wat een inteelt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kleine heeft net zo dikke bakkes als z'n vader. Tering, wat een inteelt.
Ik heb zo'n gevoel dat ik de rand van internet heb bereikt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe verandert het je leven?![]()
Ik heb inderdaad net zo'n dikke bakkes als mijn vader. Gelukkig is mijn vader geen dikke, bierzuipende mongool met een uitkering.quote:Who motivates the motivator?![]()
Okequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad net zo'n dikke bakkes als mijn vader. Gelukkig is mijn vader geen dikke, bierzuipende mongool met een uitkering.![]()
Die van jou werkt bij de gemeente?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad net zo'n dikke bakkes als mijn vader. Gelukkig is mijn vader geen dikke, bierzuipende mongool met een uitkering.![]()
Daar zat ik laatst overheen toen ik al 4 en half uur naar epic sax guy zat te luisterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik de rand van internet heb bereikt.
Jep. Leunt de hele dag op z'n schoffel jewaidsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die van jou werkt bij de gemeente?Who motivates the motivator?![]()
Dat ken ook toch, en je het niet door had..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat het per ongeluk was en dacht dat het een onschuldige sigaret was.
Maar rook je dan?![]()
![]()
HEEFT DIE KUT ER GODVERDOMME MIHOEN BIJ GEDAANquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. Leunt de hele dag op z'n schoffel jewaids![]()
Hardwerkende man. Je mag trots zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. Leunt de hele dag op z'n schoffel jewaids![]()
Ik ga er overheenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zat ik laatst overheen toen ik al 4 en half uur naar epic sax guy zat te luisteren
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat ken ook toch, en je het niet door had..
Maar rook je dan?You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEEFT DIE KUT ER GODVERDOMME MIHOEN BIJ GEDAANquote:Ben ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hardwerkende man. Je mag trots zijn.
Ah joh, die kijk ik drie keer per dag...quote:
Meld zichquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had net een vrieslolly cola, who's jellyLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik hoor mijn buurman in de tuin zingen. Wat moet dat hier. Alsof we in een probleemwijk wonen.
LEEF ALS EEN ZIGEUNERquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor mijn buurman in de tuin zingen. Wat moet dat hier. Alsof we in een probleemwijk wonen.![]()
Ik knip die altijd in z'n geheel uit de verpakking en schuif em dan zachtjes in m'n endeldarm. Zo'n gelukzalig gevoel geeft dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had net een vrieslolly cola, who's jellyWho motivates the motivator?![]()
Met plastic kun je hem oneindig blijven gebruiken en ook nog eens opeten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik knip die altijd in z'n geheel uit de verpakking en schuif em dan zachtjes in m'n endeldarm. Zo'n gelukzalig gevoel geeft dat.![]()
Is het raar als ik hier opgewonden van word?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is vast lekker als het later zo je anus uitloopt je broekje inLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee, man. Ik squirt het altijd tegen de muur omhoog om te kijken wie het hoogste kan komen. Piet of ik. Meestal wint Piet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is vast lekker als het later zo je anus uitloopt je broekje inWho motivates the motivator?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had net een vrieslolly cola, who's jelly
Ik heb deze. En zometeen gaat er een scheut amaretto door. U jelly?
Blijven oefenen, ik weet dat je het kanquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, man. Ik squirt het altijd tegen de muur omhoog om te kijken wie het hoogste kan komen. Piet of ik. Meestal wint Piet.![]()
Faalhaas.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, man. Ik squirt het altijd tegen de muur omhoog om te kijken wie het hoogste kan komen. Piet of ik. Meestal wint Piet.![]()
![]()
Ik ben ook al flink aan het oefenen geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijven oefenen, ik weet dat je het kanWho motivates the motivator?![]()
Daarom is die muur bruinquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben ook al flink aan het oefenen geweest.![]()
![]()
Ik oefen altijd als ik het fobo van Kore kijk.
Dan kom ik dagelijks klaar en probeer ik mijn squirt record te verbreken.
Je kan aan de vlekken op de muur ook zien wanneer ik naar Kore keek of gewoon porno. Die van Kore komen altijd hoger![]()
![]()
Dat fobo is zooooo ranzigquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef Monopoly het volgende:
Je kan aan de vlekken op de muur ook zien wanneer ik naar Kore keek of gewoon porno. Die van Kore komen altijd hoger
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Aan al die reacties te lezen zorgt ze voor veel seksueel genot bij meerdere mensenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat fobo is zooooo ranzig![]()
![]()
Jij hebt gewoon geen smaak. De orgasmes die ik daarvan krijg zijn dusdanig beter dat ik geen enkele pornosite nodig heb. Mijn Kore is voldoendequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat fobo is zooooo ranzig
Bikini-foto's van chicks op facebook doen het wel voor mij naast mijn offline collectiequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak. De orgasmes die ik daarvan krijg zijn dusdanig beter dat ik geen enkele pornosite nodig heb. Mijn Kore is voldoende
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Tsja, treinen. Door de NS kan ik er niet warm van worden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb net mijn langste post ooit gemaakt. In PTA nog wel.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Die vriend is anders ook gelijkend aan een Griekse halfgod hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aan al die reacties te lezen zorgt ze voor veel seksueel genot bij meerdere mensen![]()
Hard. Leuke plaatjes trouwens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb net mijn langste post ooit gemaakt. In PTA nog wel.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
WATquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef Monopoly het volgende:
Je kan aan de vlekken op de muur ook zien wanneer ik naar Kore keek of gewoon porno. Die van Kore komen altijd hoger
Hola
Wie wilt voor mij een tijdje mijn taken overnemen als roosterdame?
Vanaf nu t/m 10-09-2012?
Groetjes c_a![]()
Goede post wel. Leuke foto's ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb net mijn langste post ooit gemaakt. In PTA nog wel.Who motivates the motivator?![]()
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Wie wilt voor mij een tijdje mijn taken overnemen als roosterdame?
Vanaf nu t/m 10-09-2012?
Groetjes c_a
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Goede post wel. Leuke foto's ook.Treinen zijn best wel tof, als je ermee kan werken.
Ben zelf geen spotter, die zitten daar wel veel.![]()
Jij woont in een probleemwijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor mijn buurman in de tuin zingen. Wat moet dat hier. Alsof we in een probleemwijk wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |