quote:
op tempels in bepaalde Aziatische landen komen volop swastika's voor. niets mis mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, zo heb je nog duizend en één symbolen die ''erg toevallig'' zouden zijn bij zo'n groep mensen.
In het oude Pompeii staan 2000 jaar oude seksplaatjes op de muur geschilderd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op tempels in bepaalde Aziatische landen komen volop swastika's voor. niets mis mee.
Precies.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op tempels in bepaalde Aziatische landen komen volop swastika's voor. niets mis mee.
Daar irriteer ik me ook aan ja. Ik gebruik vaak een driehoek maar dat is omdat het o.a een vuur symbool is, en mijn sterrenbeeld is ram ( vuur ). Het heeft dus een persoonlijke betekenis.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies.
Beetje hetzelfde als al die simpele zielen die bij elke driehoek aan samenzweringen denken.
Ik zou alle flesjes leeggooien en terug brengen zodat je iig je statiegeld terug krijgt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat wordt weer een nieuwe krat halen om kans te maken
OMG ZIT JIJ BIJ DE ILLUMINATIquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me ook aan ja. Ik gebruik vaak een driehoek maar dat is omdat het o.a een vuur symbool is, en mijn sterrenbeeld is ram ( vuur ). Het heeft dus een persoonlijke betekenis.
Mensen die meteen denken dat het illuminati is_
Het is eerder gewoon een symbooltje vanuit de Vrijmetselarij dan van de illuminati.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me ook aan ja. Ik gebruik vaak een driehoek maar dat is omdat het o.a een vuur symbool is, en mijn sterrenbeeld is ram ( vuur ). Het heeft dus een persoonlijke betekenis.
Mensen die meteen denken dat het illuminati is_
Je wordt er zo dronken van als je een krat leeg gooitquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou alle flesjes leeggooien en terug brengen zodat je iig je statiegeld terug krijgt.
http://www.whats-your-sign.com/triangle-meaning.htmlquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is eerder gewoon een symbooltje vanuit de Vrijmetselarij dan van de illuminati.Maar als je mensen dat probeert uit te leggen verklaren ze je voor gek, dus ben er maar mee gestopt.
je plaatje doet het niet. complot!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
ILLUMINATIE SYMBOLEN OP EEN BANKSITE
DE BANKEN BEZITTEN ONS ALS SLAAF
OPEN. JE. OGEN.
Je staart staat in brand.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
OPEN. JE. OGEN.
Is wat overdreven, maar dat als ''slaaf'' is natuurlijk wel zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
OPEN. JE. OGEN.
Dat moet ook, als de staart uitgaat, dan ben ik dood, nooit pokemon gekeken met je broertje?quote:
fuck zeg die dingen heb ik onder mijn voet getatoeëerd staan. mijn mams zei altijd dat ik die van tante bea had gekregenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
OPEN. JE. OGEN.
Ruilhandel is de shit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is wat overdreven, maar dat als ''slaaf'' is natuurlijk wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |