Gekke shit daarquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
De meeste gevangenen van die werkkampen zijn beoeffenaars van falun gong, een soort verfijning van lichaam en geest. Helaas vind de chinese regering het niet zo fijn;
[..]
Er is zelfs een organisatie die deze falun gong mensen gebruikt als orgaandonor. Ze nemen de mensen gevangen en worden geexecuteerd om hun organen te gebruiken
![]()
![]()
Die zit hier niet in de buurtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit bij de Mak Donerds gegeten hebben__
Solly meneelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat moet je onderhand weten kut-Chinees
Sowieso een topland, dat Oekraïne. Halve land is een communistische dictatuur afgezien van een streek aan de Russische grens wat praktisch onder Russisch bewind staat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gekke shit daar
In Oekraïne kunnen ze er ook wat van. Daar worden soms organen en weefsels van dode mensen verwijderd zonder dat de nabestaande daarvan op de hoogte zijn. Een lichaam kon rond de 200k opbrengen. Die lichamen worden dan weer opgevuld met plastic materialen zodat de nabestaanden niks merken
Als jij dat zegt, dan geloof ik jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef arachide. het volgende:
Hier in het oooooosten is het quartor.
Heinz Doofenschmirtz praktijken daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef arachide. het volgende:
Hier in het oooooosten is het quartor.
Doe hem de gloeten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Mijn zwager is chinees, ik vind jullie gesprek aanstootgevend, staak het alstublieft.
En in zulke stabiele landen organiseren we vanaf nu EK's en WK's voetbalquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso een topland, dat Oekraïne. Halve land is een communistische dictatuur afgezien van een streek aan de Russische grens wat praktisch onder Russisch bewind staat.
De vriend van jouw zus heeft spleetoogjes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Mijn zwager is chinees, ik vind jullie gesprek aanstootgevend, staak het alstublieft.
Hij is plima geintegleeld hool.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gekke shit daar
In Oekraïne kunnen ze er ook wat van. Daar worden soms organen en weefsels van dode mensen verwijderd zonder dat de nabestaande daarvan op de hoogte zijn. Een lichaam kon rond de 200k opbrengen. Die lichamen worden dan weer opgevuld met plastic materialen zodat de nabestaanden niks merken
quote:Cultivatie begint volgens Li met een goed persoon te zijn; men zou als beoefenaar onder alle omstandigheden vriendelijk moeten zijn ten opzichte van anderen, rekening houden met anderen voor men iets doet, iedereen gelijk behandelen, gedisciplineerd zijn met zichzelf maar genereus met anderen, enz. Het niveau tot waar iemand zichzelf kan cultiveren, hangt volgens Li helemaal af van de persoon zelf.
Zolang je maar van me houdt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heinz Doofenschmirtz praktijken daar.
Yep.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De vriend van jouw zus heeft spleetoogjes?
Nimmer, schavuit.quote:
Ja zo triest wat daar gebeurdquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ziek.
Dat Falun Gong gedoe is een combinatie van Hitler en Stalin.
Volgens de chinese regering is het een sekte die de bevolking niks goeds beloofd.
Op een dag moesten alle Falun Gong beoeffenaars zich melden bij een gebouw voor een manifestatie. Maar eigenlijk moesten ze daar komen zodat ze al die mensen later op konden zoeken en konden arresteren.
Ze werden naar de werkkampen gebracht om ze te laten hersenspoelen.
Zo zielig, want eigenlijk hebben de Falun Gong beoeffenaars een goede bedoeling, ze doen niemand kwaad.
[..]
Swastika is niet per definitie iets van de nazi's he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie net dat de Falun Gong wel een swastika als symbool heeft
[ afbeelding ]
Deja vu
dat symbool bestond al lang voordat hitler het ging gebruiken. het staat voor mooie dingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deja vu
En ook van die Yin Yang dingen!!!111quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deja vu
Weet ik, maar wel erg toevalligquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Swastika is niet per definitie iets van de nazi's he.
Ik tekende vroeger bijzondere molens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Swastika is niet per definitie iets van de nazi's he.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik, maar wel erg toevallig
Ach, zo heb je nog duizend en één symbolen die ''erg toevallig'' zouden zijn bij zo'n groep mensen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik, maar wel erg toevallig
quote:
op tempels in bepaalde Aziatische landen komen volop swastika's voor. niets mis mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, zo heb je nog duizend en één symbolen die ''erg toevallig'' zouden zijn bij zo'n groep mensen.
In het oude Pompeii staan 2000 jaar oude seksplaatjes op de muur geschilderd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op tempels in bepaalde Aziatische landen komen volop swastika's voor. niets mis mee.
Precies.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op tempels in bepaalde Aziatische landen komen volop swastika's voor. niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |