quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.faluninfo.nl/printpreview/misbruik/1132000827.html

Goed bezig. Zouden ze in Nederland ook moeten doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_werkkampen_in_China
dat dit nog kan, ik dacht dat we het wel hebben gehad na hitler en stalin

Waarom kijk je dit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.faluninfo.nl/printpreview/misbruik/1132000827.html

Precies. En de Euraziatische grens. Turkmenistan en Armenië en Kazachstan enzo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rusland, Oekraïne lijkt me. En een paar van die kleine oostbloklanden.

ik heb je ip alvast genoteerd. gaat goed komen, zodra we het krijgen ben je de eerstequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed bezig. Zouden ze in Nederland ook moeten doen.

Ik kwam het tegen op google, en gek genoeg interesseren die dingen mijquote:
 ik lees ook veel over concentratiekampen
 ik lees ook veel over concentratiekampen   

Wat heb ik misdaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb je ip alvast genoteerd. gaat goed komen, zodra we het krijgen ben je de eerste

Waarom zijn jouw posts zo bedroevend voor iemand die volgens mij best intelligent is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb je ip alvast genoteerd. gaat goed komen, zodra we het krijgen ben je de eerste

Had je zelf maar wat concentratiequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kwam het tegen op google, en gek genoeg interesseren die dingen mijik lees ook veel over concentratiekampen

je bent gewoon te dom om ze te begrijpen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw posts zo bedroevend voor iemand die volgens mij best intelligent is?

Ik vind dat zo'n fascinerend gebied he. Je hoort er zelden iets over en het is zo gruwelijk groot daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En de Euraziatische grens. Turkmenistan en Armenië en Kazachstan enzo.

Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon te dom om ze te begrijpen.

Dit druist tegen mijn libertarische standpunten in, vuilak!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik werd ook jaloers. blijkbaar moet ik een land beginnen voordat ik zoiets mag doen.

ik noem het geen werkkamp natuurlijk. ik noem het opleidingsruimte voor het leger. en een leger aanhouden gefinancierd door de overheid kan best voor libertanen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit druist tegen mijn libertarische standpunten in, vuilak!

Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik noem het geen werkkamp natuurlijk. ik noem het opleidingsruimte voor het leger. en een leger aanhouden gefinancierd door de overheid kan best voor libertanen!

als ze daar vrijwillig werken is dat best binnen haar filosofie goed te praten ja. libertanen ftw!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy heeft een werkkamp vol chinezen in haar kelder

Er is zelfs een organisatie die deze falun gong mensen gebruikt als orgaandonor. Ze nemen de mensen gevangen en worden geexecuteerd om hun organen te gebruikenquote:Spiritualiteit zou er volgens de Falun Gong worden ontmoedigd en vaak ook buiten de wet worden gesteld, omdat dit niet met de communistische, materialistische ideologie strookt.

Ja, maar ze zitten er wel volledig ut vrije wil, dan mag het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef pimmetje2010 het volgende:

Met een luikje om je bestelling door te geven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef pimmetje2010 het volgende:

Sambal bij ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met een luikje om je bestelling door te geven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |