quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Citroen in de ogen, zout snuiven en dat shotten toch?
Citroen in de ogen als laatst lijkt me makkelijk ja. Anders worden de andere dingen zo moeilijk als je eerst je citroen pumping action doet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eerst snuiven dan drinken dan limoen/citroen in de ogen toch?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stem jij samen met mij op de http://www.libertarischepartij.nl/ ?
Die zijn aan elkaar verwant.quote:
volgens mij was het tampon met vodka in plasbuis, zout snuiven en citroen in de reet, correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht eerst een tampon met zout in je reet, dan een glas vodka snuiven en dan de citroen opeten. Kan het fout hebben.
Ik weet vrij zeker dat je ergens in het verhaal een barkruk moest penetreren. De details zijn me ontglipt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
volgens mij was het tampon met vodka in plasbuis, zout snuiven en citroen in de reet, correct me if i'm wrong.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je ergens in het verhaal een barkruk moest penetreren. De details zijn me ontglipt.
dat zou verklaren waarom ik alleen maar barkrukken krijg van mede r49'ersquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je ergens in het verhaal een barkruk moest penetreren. De details zijn me ontglipt.
1 woord: Skillsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat een enorm kutwerk dit
Waarom experimenteer jij zoveel de laatste tijd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Citroen in de ogen, zout snuiven en dan shotten toch?
Ik dacht altijd "oeh, wat zou mijn moeder daarvan vinden!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom experimenteer jij zoveel de laatste tijd?
Je moet gewoon doen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd "oeh, wat zou mijn moeder daarvan vinden!"
Maar van dat idee heb ik me afgezet.
Waarom? Ik vind het best goed getekend anders.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Dat zou mijn moeder nooit goedkeuren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen..
Maar ik ben mischien over paar weken in groningen, moet ik nog wat gras voor je meenemen
Ik vind het supertofquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx, maar ik word er gefrustreerd vanquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het best goed getekend anders.
Ja, maar stiekem toch, of heb je gauw schuldgevoelensquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee. Dat zou mijn moeder nooit goedkeuren.
Heb jij dat getekend?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tnx, maar ik word er gefrustreerd vanik wou er nog een maken maar ik denk dat ik na assepoester stop
Je typt mn username goed, wat is deze?quote:
En dan vraagt ze "Heb je weleens wiet gerookt?"quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem toch, of heb je gauw schuldgevoelens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |