dat zou verklaren waarom ik alleen maar barkrukken krijg van mede r49'ersquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je ergens in het verhaal een barkruk moest penetreren. De details zijn me ontglipt.
1 woord: Skillsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat een enorm kutwerk dit
Waarom experimenteer jij zoveel de laatste tijd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Citroen in de ogen, zout snuiven en dan shotten toch?
Ik dacht altijd "oeh, wat zou mijn moeder daarvan vinden!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom experimenteer jij zoveel de laatste tijd?
Je moet gewoon doen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd "oeh, wat zou mijn moeder daarvan vinden!"
Maar van dat idee heb ik me afgezet.
Waarom? Ik vind het best goed getekend anders.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Dat zou mijn moeder nooit goedkeuren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen..
Maar ik ben mischien over paar weken in groningen, moet ik nog wat gras voor je meenemen
Ik vind het supertofquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx, maar ik word er gefrustreerd vanquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het best goed getekend anders.
Ja, maar stiekem toch, of heb je gauw schuldgevoelensquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee. Dat zou mijn moeder nooit goedkeuren.
Heb jij dat getekend?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tnx, maar ik word er gefrustreerd vanik wou er nog een maken maar ik denk dat ik na assepoester stop
Je typt mn username goed, wat is deze?quote:
En dan vraagt ze "Heb je weleens wiet gerookt?"quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem toch, of heb je gauw schuldgevoelens
Gezicht compleet neutraal houden en zeggen: Nee joh, dan is je high van de coke helemaal wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan vraagt ze "Heb je weleens wiet gerookt?"
Wat moet ik dan zeggen?
uhm, gewoon liegen toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
watch out we got a badass over herequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in mei naar Frankrijk met school, in een gastgezin met een klasgenooit, gingen we naar voetbaltraining, wij dachten we gaan daarna weer naar huis, uiteindelijk waren we tegen 1 uur thuis helemaal dronken, hadden we wiet gerookt en gebarbeknoeid
Liegen tegen mama.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
uhm, gewoon liegen toch?
En anders zeg je gewoon dat je gedwongen werd, dan snapt ze het vast wel.
Gewoon ja zeggen? We zaten zo foto's te kijken op m'n ooms verjaardag, toen zei ik 'Oja, op die foto ben ik stoned'quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
Dan weet ze het ook al pipoowquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Liegen tegen mama.
Ik zeg wel gewoon: "Sorry mam, ik wil niet liegen dus die vraag ga ik niet beantwoorden."
Maar dan heb ik niet gelogen tegen de vrouw waarvan ik 50% van het genetisch materiaal mee deel.quote:
sohardcore.jpgquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in mei naar Frankrijk met school, in een gastgezin met een klasgenooit, gingen we naar voetbaltraining, wij dachten we gaan daarna weer naar huis, uiteindelijk waren we tegen 1 uur thuis helemaal dronken, hadden we wiet gerookt en gebarbeknoeid
Gewoon naar je mams toe lopen, en zeggen van ''ik heb wiet gerooktquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niet gelogen tegen de vrouw waarvan ik 50% van het genetisch materiaal mee deel.
quote:
vijftigplusser.nlquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Dit moest ik even delen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |