Gezicht compleet neutraal houden en zeggen: Nee joh, dan is je high van de coke helemaal wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan vraagt ze "Heb je weleens wiet gerookt?"
Wat moet ik dan zeggen?
uhm, gewoon liegen toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
watch out we got a badass over herequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in mei naar Frankrijk met school, in een gastgezin met een klasgenooit, gingen we naar voetbaltraining, wij dachten we gaan daarna weer naar huis, uiteindelijk waren we tegen 1 uur thuis helemaal dronken, hadden we wiet gerookt en gebarbeknoeid
Liegen tegen mama.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
uhm, gewoon liegen toch?
En anders zeg je gewoon dat je gedwongen werd, dan snapt ze het vast wel.
Gewoon ja zeggen? We zaten zo foto's te kijken op m'n ooms verjaardag, toen zei ik 'Oja, op die foto ben ik stoned'quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
Dan weet ze het ook al pipoowquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Liegen tegen mama.
Ik zeg wel gewoon: "Sorry mam, ik wil niet liegen dus die vraag ga ik niet beantwoorden."
Maar dan heb ik niet gelogen tegen de vrouw waarvan ik 50% van het genetisch materiaal mee deel.quote:
sohardcore.jpgquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in mei naar Frankrijk met school, in een gastgezin met een klasgenooit, gingen we naar voetbaltraining, wij dachten we gaan daarna weer naar huis, uiteindelijk waren we tegen 1 uur thuis helemaal dronken, hadden we wiet gerookt en gebarbeknoeid
Gewoon naar je mams toe lopen, en zeggen van ''ik heb wiet gerooktquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niet gelogen tegen de vrouw waarvan ik 50% van het genetisch materiaal mee deel.
quote:
vijftigplusser.nlquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Dit moest ik even delen
[ afbeelding ]
Ik wacht al een paar weken op iets wat mijn leven zal veranderen.. Een hint, een puzzelstukje wat mijn leven compleet zal maken.. ik voelde gewoon aan m'n wateren dat er vandaag iets ging gebeuren. Bedankt Faye, nu kan ik vredig verder leven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Dit moest ik even delen
[ afbeelding ]
Hoe verandert het je leven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wacht al een paar weken op iets wat mijn leven zal veranderen.. Een hint, een puzzelstukje wat mijn leven compleet zal maken.. ik voelde gewoon aan m'n wateren dat er vandaag iets ging gebeuren. Bedankt Faye, nu kan ik vredig verder leven.
Dat kleine heeft net zo dikke bakkes als z'n vader. Tering, wat een inteelt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Dit moest ik even delen
[ afbeelding ]
Ik zeg wel dat het per ongeluk was en dacht dat het een onschuldige sigaret was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon naar je mams toe lopen, en zeggen van ''ik heb wiet gerookt''
Dan zal ze vragen of je het naar je zin hebt gehad, en dan zeg je ja en dan begrijpt ze je wel..
Weetje het gaat allemaal om de lol
Nee jouw hoofdquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kleine heeft net zo dikke bakkes als z'n vader. Tering, wat een inteelt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kleine heeft net zo dikke bakkes als z'n vader. Tering, wat een inteelt.
Ik heb zo'n gevoel dat ik de rand van internet heb bereikt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe verandert het je leven?
Ik heb inderdaad net zo'n dikke bakkes als mijn vader. Gelukkig is mijn vader geen dikke, bierzuipende mongool met een uitkering.quote:
Okequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad net zo'n dikke bakkes als mijn vader. Gelukkig is mijn vader geen dikke, bierzuipende mongool met een uitkering.
Die van jou werkt bij de gemeente?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad net zo'n dikke bakkes als mijn vader. Gelukkig is mijn vader geen dikke, bierzuipende mongool met een uitkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |