Ik heb geen broertjequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat moet ook, als de staart uitgaat, dan ben ik dood, nooit pokemon gekeken met je broertje?
Beatrix, Orde van Malta alles.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
fuck zeg die dingen heb ik onder mijn voet getatoeëerd staan. mijn mams zei altijd dat ik die van tante bea had gekregenwat is dit.
Vroeger was alles beter, geen banken en shit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja wel als je naar de oertijd terug wilt.
Charmander altijd als starterpokémon kiezen om het jezelf zo lastig mogelijk te maken bij de eerste 2 gyms. En hoe verder je in het spel kwam hoe beter hij werd totdat je uiteindelijk een almachtige Charizard hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat moet ook, als de staart uitgaat, dan ben ik dood, nooit pokemon gekeken met je broertje?
omdat je er niet was en omdat je slechte dingen neigt te vergeten en het verleden daarom altijd mooier lijkt dan het was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, geen banken en shit.
Ich war dabei!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat je er niet was en omdat je slechte dingen neigt te vergeten en het verleden daarom altijd mooier lijkt dan het was.
Ik koos ook altijd Charmanderquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Charmander altijd als starterpokémon kiezen om het jezelf zo lastig mogelijk te maken bij de eerste 2 gyms. En hoe verder je in het spel kwam hoe beter hij werd totdat je uiteindelijk een almachtige Charizard had
Niet Pokémon yellow spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Charmander altijd als starterpokémon kiezen om het jezelf zo lastig mogelijk te maken bij de eerste 2 gyms. En hoe verder je in het spel kwam hoe beter hij werd totdat je uiteindelijk een almachtige Charizard had
Oh.quote:
Terecht. Mensen die Squirtle en/of Bulbasaur kozen omdat dat zo lekker makkelijk was tegen Brock en Mistyquote:
Een lont hoort uit te gaan, gevolgd door een spektakelquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh.
Nou, Charmander was bijna dood toen zijn staart bijna uit was.
Ik speelde toen met andere poppenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het epische Pokémon, geliefd door vele miljoenen mensen tot op de dag van vandaag.
Juist baas! Voelde met net Ash jonguh.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pikachu die de hele tijd achter je aanlooptZwakke pokemon mang.
Hij is een "speciale" jongenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |