quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het epische Pokémon, geliefd door vele miljoenen mensen tot op de dag van vandaag.
Allemaal lieve mensen hier dan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Duhh anders zijn het geen haters
En ik ben bang voor angst.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik haat haten daarom ben ik ermee gestopt. nu hou ik van dingen
Dus...quote:
Nu ben ik nooit meer bang.quote:
Dat kan altijd door een verzoekje in Gup.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik nou straks vakantie heb kan ik mooi weer plaatjes gaan draaien hier...
Yep, maar dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kan altijd door een verzoekje in Gup.
Bon iverquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat Birdie er wel in met Skinny Love maar Bon Iver niet? Stomme gup
Geef Rob een schop. Of een mp3 mag ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat Birdie er wel in met Skinny Love maar Bon Iver niet? Stomme gup
Ik niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik word hier heel vrolijk van
pics van het lichtbruine spul?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef monkyyy het volgende:
Camembert, met tomaatjes, met rucola sla met lichtbruin spul en witte pap.
ow ik dacht dat monkyyy haar eigen eten omschreef.quote:
Tzatsiki en hummusquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef monkyyy het volgende:
Camembert, met tomaatjes, met rucola sla met lichtbruin spul en witte pap.
humus vanaf punt 0?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tzatsiki en hummus. En dat is wel bruschetta he
Nee, momenteel Earl Grey thee met een plakje Groningse kruidkoek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ik dacht dat monkyyy haar eigen eten omschreef.
monkyyy is slecht in omschrijven jammer dit dat.
Nee alles zelfgemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
of je het uit een blikje hebt of wat! kusje
Stem jij samen met mij op de http://www.libertarischepartij.nl/ ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet ik toch zolderprinsesje van me
geen idee ga eens lezen. libertaans is niet mis mee. maar ja vvd noemt zichzelf ook liberaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stem jij samen met mij op de http://www.libertarischepartij.nl/ ?
seriously monkyyyquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik stemde in 2012 VVD, maar dat is nu een wanvertoning geworden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen idee ga eens lezen. libertaans is niet mis mee. maar ja vvd noemt zichzelf ook liberaal
[ afbeelding ]
http://www.toinemanders.nl/ is dat de toine manders van de libertaanse partij van jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik stemde in 2012 VVD, maar dat is nu een wanvertoning geworden.
Weet niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.toinemanders.nl/ is dat de toine manders van de libertaanse partij van jou
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Misschien lijkt dit een rare vraag, maar denkt u er even over na. Wie steelt en gepakt wordt krijgt een straf, waarbij goed gedrag een korting van 30% oplevert. Wie werkt en gepakt wordt krijgt ook een straf, de staat noemt dat ‘belasting’, maar korting is daarbij niet mogelijk, sterker nog, wie niet verteld heeft dat hij werkt kan sancties als verdubbeling van de standaard-straf tegemoet zien. Een dief ziet daarentegen geen enkele sanctie op het niet vertellen dat hij steelt. Men zou dus kunnen stellen dat werken zwaarder wordt bestraft dan stelen.
Ze volgen de ideologie van Friedman. Vrije markt kapitalisme, zonder enige vorm van tussenkomst van de overheid, reguleringen, vergunningenstelsels, anti-kartelwetgeving, prijsregulering, minimumlonen etc.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is een vage partij. overtuig me maar met harde info. wie wat waar hoe hoelang hoeveel.
heerlijk. plastic bedoeld voor speelgoed, alcohol erin en drinken maar. ultiemquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb waterpistooltjes bij de action gekochtals er een keer een feestje is kan ik er drank in doen
wat is je argument nu, dat ze een goede ideologie aanhangen? doet de d66 ook wel. het gaat om de partij en de mensen die het waar willen gaan maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze volgen de ideologie van Friedman. Vrije markt kapitalisme, zonder enige vorm van tussenkomst, reguleringen, vergunningenstelsels, anti-kartelwetgeving, prijsregulering, minimumlonen etc.
Niet het gedrocht waar we nu in leven van zorgwetten, bailouts, onderwijssubsidies etc.
Het is een vrij extreem rechtse partij in economisch opzicht. Kijk maar een paar youtube filmpjes van de beste man.
Dat de overheid de kern is van de economische problemen in dit land en die verkleind moet worden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is je argument nu, dat ze een goede ideologie aanhangen? doet de d66 ook wel. het gaat om de partij en de mensen die het waar willen gaan maken.
En kan noem je hem de suicide wodka shotquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb waterpistooltjes bij de action gekochtals er een keer een feestje is kan ik er drank in doen
Hehehequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En kan noem je hem de suicide wodka shot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |