Daar zat ik laatst overheen toen ik al 4 en half uur naar epic sax guy zat te luisterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik de rand van internet heb bereikt.

Jep. Leunt de hele dag op z'n schoffel jewaidsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die van jou werkt bij de gemeente?

Dat ken ook toch, en je het niet door had..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat het per ongeluk was en dacht dat het een onschuldige sigaret was.

HEEFT DIE KUT ER GODVERDOMME MIHOEN BIJ GEDAANquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. Leunt de hele dag op z'n schoffel jewaids

Hardwerkende man. Je mag trots zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. Leunt de hele dag op z'n schoffel jewaids

Ik ga er overheenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zat ik laatst overheen toen ik al 4 en half uur naar epic sax guy zat te luisteren

Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat ken ook toch, en je het niet door had..
Maar rook je dan?

quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEEFT DIE KUT ER GODVERDOMME MIHOEN BIJ GEDAAN
quote:

Ben ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hardwerkende man. Je mag trots zijn.

Ah joh, die kijk ik drie keer per dag...quote:

Meld zichquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had net een vrieslolly cola, who's jelly

LEEF ALS EEN ZIGEUNERquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor mijn buurman in de tuin zingen. Wat moet dat hier. Alsof we in een probleemwijk wonen.

Ik knip die altijd in z'n geheel uit de verpakking en schuif em dan zachtjes in m'n endeldarm. Zo'n gelukzalig gevoel geeft dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had net een vrieslolly cola, who's jelly

Met plastic kun je hem oneindig blijven gebruiken en ook nog eens opeten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik knip die altijd in z'n geheel uit de verpakking en schuif em dan zachtjes in m'n endeldarm. Zo'n gelukzalig gevoel geeft dat.

Is het raar als ik hier opgewonden van word?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is vast lekker als het later zo je anus uitloopt je broekje in

Nee, man. Ik squirt het altijd tegen de muur omhoog om te kijken wie het hoogste kan komen. Piet of ik. Meestal wint Piet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is vast lekker als het later zo je anus uitloopt je broekje in

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |