SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Fijne stad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga donderdag met mijn zusje naar Antwerpen. Leuk hoor.Verliefdheid is voor de dommen![]()
That's what SHE said.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik doe de deur dicht?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hierna een guilty Pleasure, een Nederlandse. Faye weet.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
MAMA I JUST KILLED THE MANquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DOESNT REALLY MATTER TO MEEE, TOOO MEEVerliefdheid is voor de dommen![]()
Ik heb er zo'n spijt van dat ik bijna al m'n fotografie foto's heb gewatermerkt met 'Foto van Sabine'_
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hierna een guilty Pleasure, een Nederlandse. Faye weet.
#TeamMiley![]()
MAMA LIFE HAS JUST BEGUNquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PUT A GUN AGAINST HIS HEAD, PULLED THE TRIGGER NOW HE'S DEADVerliefdheid is voor de dommen![]()
Kinderenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:48 schreef arachide. het volgende:
VH is echt zo'n geboren papa. Later gaat hij met een fluitje langs de wieg marcheren.![]()
![]()
Dit.quote:
Al zat ik vandaag geagiteerd in de trein, toen kwam er een klein meisje naast me zitten op de trap. Al die irritatie was meteen weg.Verliefdheid is voor de dommen![]()
MAMA OEEHOEEEEEHquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
AND NOW I'M GONNA THROW IT ALL AWAY![]()
Kinderenquote:Ergens heb ik een hekel aan die blagen, maar later wil ik ze echt wel krijgen
#TeamMiley![]()
Doe het snel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh kut nu moet ik ook gaan luisteren![]()
![]()
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Sommigen van ons wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
En ja, kinderen krijgen, niet nemen, want kinderen neem je niet.![]()
Mag ook niet volgens de wet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
En ja, kinderen krijgen, niet nemen, want kinderen neem je niet.![]()
CARRY ONNN, CARRY ONNNNquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
IF IM NOT BACK THIS TIME AGAIN TOMORROW![]()
DIE DOET HET NIETTTquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
LUISTEREN. Bovenin dit topic. Maar hij is nog niet aan. Als je hem hoort weet je het wel![]()
PETquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
HAHA DEZE GAAT EEN WEEK NIET UIT JE HOOFDVH wat doe je
SHOP
BOYS![]()
![]()
Ik heb een oud plaatje van m'n pa daarvan en ik vond het altijd zo boeiend hoe het op 45 en op 33 RPM prima klinktquote:![]()
![]()
Erin wonen, niet zo heerlijk. Faye heeft een paar weken geleden een gereformeerde begrafenis gezien. Ze snapte er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
De biblebelt verhalen van VH, heerlijk.![]()
Ik werd al aangekeken dat ik voor kleine nichtjes en neeftjes moest gaan zorgen. Zo leuk, voor het eerst al je schoonfamilie ontmoeten.
#TeamMiley![]()
Ik heb altijd gezegd op mijn 37ste krijg ik een leuk mokka kindje Usain, en die krijgt een tante Fee.quote:Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oud plaatje van m'n pa daarvan en ik vond het altijd zo boeiend hoe het op 45 en op 33 RPM prima klinkt![]()
![]()
Ik snapte wel ineens waarom ze zich iedere week in die apenpakjes hijsen. Wat is dat indrukwekkend.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Erin wonen, niet zo heerlijk. Faye heeft een paar weken geleden een gereformeerde begrafenis gezien. Ze snapte er helemaal niks van.#TeamMiley![]()
Staphorstquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Erin wonen, niet zo heerlijk. Faye heeft een paar weken geleden een gereformeerde begrafenis gezien. Ze snapte er helemaal niks van.![]()
![]()
Eerst wil ik rijk worden en rondscheuren in Porsches en Lotussen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd op mijn 37ste krijg ik een leuk mokka kindje Usain, en die krijgt een tante Fee.![]()
Welke was datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oud plaatje van m'n pa daarvan en ik vond het altijd zo boeiend hoe het op 45 en op 33 RPM prima klinkt![]()
![]()
Ik wil eerst een mooie carrière en rondneuken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst wil ik rijk worden en rondscheuren in Porsches en Lotussen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik heb geen zin meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
SENDS SHIVERS DOWN MY SPINE BODY'S ACHING ALL THE TIME![]()
Zeg, vergat jij niks?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
SENDS SHIVERS DOWN MY SPINE BODY'S ACHING ALL THE TIME![]()
![]()
Ik was trouwens altijd daarmee aan het fucken. Ik heb een maxi-mix van People are People van Depeche Mode die heerlijk klinkt als je 'm veel te snel afspeelt.quote:![]()
Hulde. Deze man weet.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Chipmunks effectquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was trouwens altijd daarmee aan het fucken. Ik heb een maxi-mix van People are People van Depeche Mode die heerlijk klinkt als je 'm veel te snel afspeelt.![]()
![]()
Ik verbaas me er altijd over hoe klein die lotussen zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst wil ik rijk worden en rondscheuren in Porsches en Lotussen.
Ik denk altijd past daar iemand in?![]()
Geen caravan en opel astra?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef arachide. het volgende:
Ik wil later huisje, 2 katten, parkiet, hond, camper en backpacken.![]()
Ik wil later een huis. En nog een. Bovenop de Montevideotoren. En in New York. En een BMW. En een Porsche. En een Lotus natuurlijk. En een Mini Cooper voor DV.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef arachide. het volgende:
Stiekem ook voor jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil later een huis. En nog een. Bovenop de Montevideotoren. En in New York. En een BMW. En een Porsche. En een Lotus natuurlijk. En een Mini Cooper voor DV.![]()
![]()
Nee, want ik wil de hele wereld zien met die camper en festivals bezoeken. Wat moet ik dan in godsnaam met een caravan?quote:#TeamMiley![]()
Eigenlijk wil ik alleen een leuk leven, misschien word ik wel buschauffeur.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Volgens mij vergeet je ietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef arachide. het volgende:
![]()
Je moet inderdaad niet te lang zijn. Mijn oom is 193 en die paste nauwelijk in de Lotus Europa.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over hoe klein die lotussen zijn
Ik denk altijd past daar iemand in?![]()
![]()
Net als Jooof. Hossel allllllllllll the seacows.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen een leuk leven, misschien word ik wel buschaffeur.#TeamMiley![]()
Dat hoort zo, lekker burgelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ik wil de hele wereld zien met die camper en festivals bezoeken. Wat moet ik dan in godsnaam met een caravan?![]()
Laat maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Net als Jooof. Hossel allllllllllll the seacows.
Okee, machinist dan net als Mono.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Een partner in crime voor al die plannen?quote:
Die wil ik niet later, want die heb ik al.#TeamMiley![]()
Dat is echt huilen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
Of die oude band van Skrillex, From First to LastWat een teringherrie is dat zeg.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer is verkracht door white chicks.![]()
![]()
Die hoef je niet eens te noemen dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een partner in crime voor al die plannen?
Die wil ik niet later, want die heb ik al.
Real love![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Die band is best tofquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
Of die oude band van Skrillex, From First to LastWat een teringherrie is dat zeg.
:')![]()
OHOHH CUZ YOU KNOW ID WALK A THOUSAND MILESquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef Snuf. het volgende:
IF DV COULD FALL INTO THE SKY DO YOU THINK TIME WOULD PASS HER BY![]()
Ik doe mijn bestquote:
IF I COULD JUST SEEE YOU TONIGHT.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OHOHH CUZ YOU KNOW ID WALK A THOUSAND MILES![]()
Dat moet ook wel als je van appingedam naar rotterdam wil.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OHOHH CUZ YOU KNOW ID WALK A THOUSAND MILES#TeamMiley![]()
Bijdehandjequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je van appingedam naar rotterdam wil.![]()
Nou, het is maar een schijntje van 1000 mijl. Dus doen of bek houden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[..]
IF I COULD JUST SEEE YOU TONIGHT.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, het is maar een schijntje van 1000 mijl. Dus doen of bek houden.sinterklaaskapoentje
![]()
Skrillex zijn 'dubstep' is wel aidsquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, ik vind die band echt het bewijs dat Skrillex in elk genre poep kan maken
Overigens, als ik bij Google Maps mijn straat invul en dan lopen naar die van DV stuurt ie me via ALLE Waddeneilanden!
sinterklaaskapoentje
![]()
Van jou en wiequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik blij dat 'ons' liedje uit de 60's komt.
Hahahahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Overigens, als ik bij Google Maps mijn straat invul en dan lopen naar die van DV stuurt ie me via ALLE Waddeneilanden!
![]()
![]()
Ik zeg doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
![]()
![]()
Wat de neuk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
![]()
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Je kent mequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik blij dat 'ons' liedje uit de 60's komt.
#TeamMiley![]()
Wij boycotten 'ons' liedje, maar wat het meest in de buurt komt komt uit 2002 en 2007.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik blij dat 'ons' liedje uit de 60's komt.![]()
Lekker zwemmenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
sinterklaaskapoentje
![]()
Beste muziekfilm ooit!quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:03 schreef Karzai het volgende:
Blues brothers weer op RTL7
Moet ik toch even vermelden:')![]()
Trouwens, wat is dat voor onzinquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Hij zegt dat lopen 339 km is via de waddeneilanden, en met de auto is 281 via het vasteland
Wat een kutsite.
![]()
Je mag niet langs de snelweg wandelen, kut.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, wat is dat voor onzinHij zegt dat lopen 339 km is via de waddeneilanden, en met de auto is 281 via het vasteland
Wat een kutsite.
#TeamMiley![]()
Ja, Google is geen Applequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, wat is dat voor onzinHij zegt dat lopen 339 km is via de waddeneilanden, en met de auto is 281 via het vasteland
Wat een kutsite.
Het is 261 kilometer lopen trouwens.![]()
Ja, ik weet niet waar DV woont. Dus moet het een beetje schatten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, Google is geen Apple
Het is 261 kilometer lopen trouwens.![]()
Haha ik weet het wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar DV woont. Dus moet het een beetje schatten.![]()
Die staan wel voor lul nu met die actie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga de Oranjetrekking van de Staatsloterij winnen.
Ik zag net nog de C1000 reclamequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:07 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die staan wel voor lul nu met die actie.![]()
![]()
Van jouw huis naar DV is ook via de waddeneilanden, dus neem droge kleren meequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef arachide. het volgende:
Heuj, dat is nog best een idee, nederland doorlopen als oefeningZou slecht zijn als het niet zo was.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van jouw huis naar DV is ook via de waddeneilanden, dus neem droge kleren mee
[..]
Zou slecht zijn als het niet zo was.Die was onder de gordelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De wegen zijn keislecht daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef Snuf. het volgende:
Donderdag voor het eerst autorijden in België, wat een belevenis.#TeamMiley![]()
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan en dan buik/rug ofzo?quote:
#TeamMiley![]()
Dat is privequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan en dan buik/rug ofzo?![]()
![]()
Dat zou ik niet durven zeggenquote:
Ik ga em ook niet kijken, ken em al dromen
Maar wel een topfilm als je em nog niet gezien hebt![]()
Gewoon haar vagijn vol op de bek vattenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan en dan buik/rug ofzo?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst de klabatsers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon haar vagijn vol op de bek vatten![]()
Dat zijn ook lippen, EINZEINZEINZEINZquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon haar vagijn vol op de bek vattenVerliefdheid is voor de dommen![]()
Zijn carrière, imperium en vrouw zijn lovenswaardig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem is Jay-z best wel een harde baas.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Zeker, maar het meeste wattie uitbrengt vind ik niet om aan te horenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem is Jay-z best wel een harde baas.![]()
En het feit dat iedereen hem kent en zowel door de mainstream en de genreliefhebbers wordt gewaardeerd. Dat zijn er weinigen gegund.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zijn carrière, imperium en vrouw zijn lovenswaardig.![]()
Diepe tactieken, echte helden, nooit opgeven, geen mietjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan, nooit gesnapt![]()
Moeilijk uit te leggen. Ik volg nooit wielrennen, maar de tour vind ik gaaf.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vroegah was dat leuk, had je toch nog een beetje het idee dat je op vakantie was met al die toeristische plaatjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De hele race net doen alsof je niet heel hard naar de finish gaat fietsen en dan aan het eind heel hard naar de finish fietsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oud werk heeft zeker toffe nummers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker, maar het meeste wattie uitbrengt vind ik niet om aan te horen![]()
Ik kijk enkel de laatste 15km, heerlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan, nooit gesnapt
Hij heeft wel goede nummers, zekersquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oud werk heeft zeker toffe nummers.![]()
Massale valpartijenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sinterklaaskapoentje
![]()
Hmm, ja kijken hoe mensen zich uit de naad fietsen..
Bij voetbal ben je nog vóór een partij, dan kun je daarvoor joelen en meeleven, bij de tour de france zijn er 100 fietsers en kijk je maar een beetje hoe iemand daarvan wint :p:')![]()
Gastquote:Nee. Wielrennen is een combinatie van teamsport en individueel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hmm, ja kijken hoe mensen zich uit de naad fietsen..
Bij voetbal ben je nog vóór een partij, dan kun je daarvoor joelen en meeleven, bij de tour de france zijn er 100 fietsers en kijk je maar een beetje hoe iemand daarvan wint :p![]()
Mijn moeder vind dat zo verschrikkelijk.quote:
De afschuw op haar gezicht vind ik zo mooi altijd.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Feel good inc. Die beat, die baslijn, die rapquote:Het nummer is echt letterlijk foutloos.
edit: Ook ietsje afbreuk aan dit nummer vind ik dat het live nogal zwak is.![]()
Ok, een verdwaalde automobilist is veel leukerquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gast
[..]
Nee. Wielrennen is een combinatie van teamsport en individueel.![]()
![]()
![]()
Dat is mijn nummer 2quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feel good inc. Die beat, die baslijn, die rapHet nummer is echt letterlijk foutloos.
edit: Ook ietsje afbreuk aan dit nummer vind ik dat het live nogal zwak is.![]()
![]()
Kijk faye, er staat al een klein deel opquote:http://swallowbirds.tumblr.com/tagged/sabine
het duurt zo lang![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:23 schreef Tchock het volgende:
Dit nummer staat in mijn top honderd aller tijden.![]()
VH, als je op een eiland werd gezet met een MP3-speler met vijf albums er op, welke waren dat dan?quote:![]()
My Bloody Valentine - Only Shallowquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
VH, als je op een eiland werd gezet met een MP3-speler met vijf albums er op, welke waren dat dan?
DJ Shadow - Endtroducing
dEUS - The Ideal Crash
Kyuss - Welcome to Sky valley
Neil Young - Live at Massey Hall 1971
Zijn niet mijn 5 favoriete albums (wel allemaal top 10), maar een beetje variatie mag wel als je maar 5 albums kunt kiezen.![]()
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5vy5qQFxU1r47kxdo1_1280.jpgquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk faye, er staat al een klein deel ophttp://swallowbirds.tumblr.com/tagged/sabine
het duurt zo lang
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5vy0e9MFM1r47kxdo1_1280.jpg
Dingen die ik niet al 925872385263x eerder heb gezien
de rest is wel mooi, tho#TeamMiley![]()
Hmm, okayquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
My Bloody Valentine - Only Shallow
DJ Shadow - Endtroducing
dEUS - The Ideal Crash
Kyuss - Welcome to Sky valley
Neil Young - Live at Massey Hall 1971
Zijn niet mijn 5 favoriete albums (wel allemaal top 10), maar een beetje variatie mag wel als je maar 5 albums kunt kiezen.Interessante keuze wel. Rock, electronica, oud, nieuw, dichtbij huis, verweg. Me gusta.
![]()
Ik heb ze allevijf echt helemaal dood geluisterd, maar ik vind ze nog steeds geweldigquote:Ik blijf maar ontdekken bij deze albums, geweldig. Wat is jouw keuze dan?
![]()
thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5vy5qQFxU1r47kxdo1_1280.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5vy0e9MFM1r47kxdo1_1280.jpg
Dingen die ik niet al 925872385263x eerder heb gezien
de rest is wel mooi, tho![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:28 schreef arachide. het volgende:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5vy0e9MFM1r47kxdo1_1280.jpg![]()
![]()
Radiohead - OK Computerquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb ze allevijf echt helemaal dood geluisterd, maar ik vind ze nog steeds geweldigIk blijf maar ontdekken bij deze albums, geweldig. Wat is jouw keuze dan?
Arcade Fire - Funeral
Gorillaz - Demon Days
The Clash - London Calling
James Blake - James Blake
Op dit moment deze vijf, denk ik. Al zou ik spijt krijgen van Blake. Maar het is zo moeilijkAls je me het iedere week vraagt voor een jaar krijg je 52 verschillende lijstjes. Maar Radiohead's OK Computer gaat sowieso mee, dat is een stukje van hoe de hemel klinkt.
![]()
Doet me meteen denken aan:quote:
Tevens: Avond allen![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Mijn Tumblr is aangevuld met essentiele dingen: Gerrie, radio, Gerard en Ariana.Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan:
[ afbeelding ]
Tevens: Avond allen![]()
![]()
![]()
![]()
Haha geeftnietquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het komt er echt heel lullig uitZijn echt mooie foto's
moet wel toegeven dat het wel een beetje standaard foto's zijn, maar er komt nog meer bij.
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef QuintonFortune het volgende:
Mijn Tumblr is aangevuld met essentiele dingen: Gerrie, radio, Gerard en Ariana.
The Clashquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Radiohead - OK Computer
Arcade Fire - Funeral
Gorillaz - Demon Days
The Clash - London Calling
James Blake - James Blake
Op dit moment deze vijf, denk ik. Al zou ik spijt krijgen van Blake. Maar het is zo moeilijkAls je me het iedere week vraagt voor een jaar krijg je 52 verschillende lijstjes. Maar Radiohead's OK Computer gaat sowieso mee, dat is een stukje van hoe de hemel klinkt.
![]()
![]()
Ik heb dat met Only Shallow, Welcome to Sky Valley klinkt daarentegen zoals de hel. Heerlijk.
![]()
Mooi lijstje verder, eigenlijk allemaal albums die in de middenmoot van mijn album top 100 zitten op London Calling na. En James Blake, maar dat is gewoon niet mijn ding.![]()
Keep us postedquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha geeftnietmoet wel toegeven dat het wel een beetje standaard foto's zijn, maar er komt nog meer bij.
oh share je link dan man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef QuintonFortune het volgende:
Mijn Tumblr is aangevuld met essentiele dingen: Gerrie, radio, Gerard en Ariana.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Bij nader inzien gaat Blake er uit voor The National - High Violet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Mooi lijstje verder, eigenlijk allemaal albums die in de middenmoot van mijn album top 100 zitten op London Calling na.Verder laat ik het zo. Hehehe.
![]()
Betere keuze wat mij betreftquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat Blake er uit voor The National - High Violet.Verder laat ik het zo. Hehehe.
![]()
![]()
Muziek op volgorde zetten is zo moeilijkquote:Meestgespeelde bij mij zijn:
Radiohead - OK Computer
Klaxons - Myths of the Near Future
Arctic Monkeys - Humbug
Gorillaz - Demon Days
Arctic Monkeys - Favourite worst nightmare
Maar AM en Klaxons is muziek om heel vaak op repeat te hebben. Niet muziek om het leven te overdenken op een eiland als je er van geniet.![]()
Vind je Humbug ook hun beste?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Muziek op volgorde zetten is zo moeilijkMeestgespeelde bij mij zijn:
Radiohead - OK Computer
Klaxons - Myths of the Near Future
Arctic Monkeys - Humbug
Gorillaz - Demon Days
Arctic Monkeys - Favourite worst nightmare
Maar AM en Klaxons is muziek om heel vaak op repeat te hebben. Niet muziek om het leven te overdenken op een eiland als je er van geniet.Eindelijk een medestaander.
![]()
Trololo's greatest hits album natuurlijk en dat 5x.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Nu wil ik het van de rest ook weten. 5 albums, onbewoond eiland, GO!![]()
Opgezwolle - Eigen Wereldquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Nu wil ik het van de rest ook weten. 5 albums, onbewoond eiland, GO!
Opgezwolle - Vloeistof
MF Doom - Doom
The Doors - Waiting for the sun
Justice – CrossIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
FWN wint denk ik nipt omdat het consistenter is. Heerlijk nieuw geluid wel op Humbugquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind je Humbug ook hun beste?Eindelijk een medestaander.
![]()
![]()
Ik als rasechte Zwollenaar en The Doors-liefhebber ben trots op je.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opgezwolle - Eigen Wereld
Opgezwolle - Vloeistof
MF Doom - Doom
Justice – Cross![]()
Bazenlijst.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opgezwolle - Eigen Wereld
Opgezwolle - Vloeistof
MF Doom - Doom
Justice – Cross![]()
Ik heb niet eens 5 albums geluisterd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
5 beste singles kan wel opnoemen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Mijn meest gespeelde albums op dit moment:quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Cradle of Filth - Darkly Darkly, Venus Aversa
Metallica - Black Album
Roadrunner United - The Allstar sessions
Tenacious D - Tenacious D
The Lonely Island - Turtleneck & ChainAnnihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 5 albums geluisterd.
5 beste singles kan wel opnoemen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dafuq ...quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 5 albums geluisterd.
5 beste singles kan wel opnoemen.
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_sinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoef maar 1 album: Merzbow - Merzbox. 50 uur aan noise
Was mijn eerste nummer vanavond. Geniale band, veel en veel beter dan nakomelingen (Editors en die meuk)quote:![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..].
Ik vind de rest van het album toch meestal kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 voor Tenacious Dquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mijn meest gespeelde albums op dit moment:
Cradle of Filth - Darkly Darkly, Venus Aversa
Metallica - Black Album
Roadrunner United - The Allstar sessions
Tenacious D - Tenacious D
The Lonely Island - Turtleneck & Chain![]()
May the force be with youquote:
Leuke foto wel
Gast, en jij noemt jezelf muziekliefhebberquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik vind de rest van het album toch meestal kut.![]()
![]()
Mijn hart weentquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Wil je zo Obstacle 1 er in gooien als je die niet al gedraaid hebt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was mijn eerste nummer vanavond. Geniale band, veel en veel beter dan nakomelingen (Editors en die meuk)![]()
![]()
kijk sabine, witte. dementorsquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Blijft bazengezelschapquote:
Ik ga huilenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik vind de rest van het album toch meestal kut.#TeamMiley![]()
Nee hoor, die illusie heb ik niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, en jij noemt jezelf muziekliefhebberVerliefdheid is voor de dommen![]()
Heb Untitled gedraaid. Komt eraan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je zo Obstacle 1 er in gooien als je die niet al gedraaid hebt?![]()
Ik voel jouw pijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
The Strokes - Is This It is trouwens uitgeroepen tot het beste album van de 00's door zo'n site. Best vreemde keuze.![]()
Die is ook briljant. En trouwens, ik vind Editors geen Interpol-kloon.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb Untitled gedraaid. Komt eraan.![]()
Maar ik probeer het wel steeds vaker hoor, ook van uit het radio oogpunt soms ontdek ik dan wel wat leuks.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik snap nooit zo goed waar die ophemeling vandaan komt. Zo goed is het niet. En nauwelijks origineel ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef ValHallen het volgende:
The Strokes - Is This It is trouwens uitgeroepen tot het beste album van de 00's door zo'n site. Best vreemde keuze.![]()
![]()
nog nooit van gehoord, moet je nagaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef ValHallen het volgende:
The Strokes - Is This It is trouwens uitgeroepen tot het beste album van de 00's door zo'n site. Best vreemde keuze.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik wel. En Interpol is dan weer een beetje een Joy Division kloon. Maar dan een kloon die beter is dan het origineel. White Lies schaar ik ook onder de kloons. Kutmuziek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is ook briljant. En trouwens, ik vind Editors geen Interpol-kloon.![]()
Die teksten van Interpol zijn soms zo heerlijk waardeloosThe National heeft dat met vlagen ook, trouwens.quote:my best friend's a butcher, he has sixteen knives
he carries them all over the town at least he tries oh look it stopped snowing
my best friend's from Poland and oh he has a beard
but they caught him with his case in a public place that is what we had feared
he severed segments and secretely liked that
he always had the time to speak with me I liked him for that
he severed segments and secretely liked that
he always took the time![]()
In het kader van leer QF albums waarderen en dan heeft ie meteen wat muzikale voorraad voor zijn programma. Noem albums die ik moet luisteren wel redelijk recent gaarne.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Het klinkt wel lekker en lo-fi is hip. Maar er zijn echt briljante albums gemaakt in de 00's, dit is niet briljant.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waar die ophemeling vandaan komt. Zo goed is het niet. En nauwelijks origineel ook![]()
Joy Division is de koning van het Genre. Nog steeds. Beter dan Interpol. Sowieso vind ik dat Interpol het niveau van het eerste album nooit meer heeft gehaald.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel. En Interpol is dan weer een beetje een Joy Division kloon. Maar dan een kloon die beter is dan het origineel. White Lies schaar ik ook onder de kloons. Kutmuziek.
White Lies, tsja. Eerste album was best leuk, maar live is het een kartonnen doos en het tweede album is gewoon kut. Ik heb dat eerste album hier nog, gesigneerd door White Lies terwijl ze knetterstoned waren![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef Snuf. het volgende:
http://swallowbirds.tumblr.com/tagged/thom
Ik ben zo fucking bekend aan het worden
The Roots - Undunquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef QuintonFortune het volgende:
In het kader van leer QF albums waarderen en dan heeft ie meteen wat muzikale voorraad voor zijn programma. Noem albums die ik moet luisteren wel redelijk recent gaarne.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben zo fucking bekend aan het worden![]()
zal ik je rebloggen? word je bekend in voornamelijk USA en Australiëquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben zo fucking bekend aan het wordenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Jamaar Joy Division heeft het niveau van hun eerste 2 albums ook nooit meer gehaald.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Joy Division is de koning van het Genre. Nog steeds. Beter dan Interpol. Sowieso vind ik dat Interpol het niveau van het eerste album nooit meer heeft gehaald.
White Lies, tsja. Eerste album was best leuk, maar live is het een kartonnen doos en het tweede album is gewoon kut. Ik heb dat eerste album hier nog, gesigneerd door White Lies terwijl ze knetterstoned waren
Kweenie, ik vind Turn on the bright lights beter dan alles wat Joy Division heeft gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal ik je rebloggen? word je bekend in voornamelijk USA en AustraliëSowieso.
![]()
Staat genoteerd.quote:
Op mijn bureaublad staat nog een lijstje met albums die ik moet luisteren, waaronder de CunninLyguists.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Beste markt om te beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal ik je rebloggen? word je bekend in voornamelijk USA en Australië![]()
Ah dus ik volg jou toch, ik twijfel al de hele tijd of jij het bent.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal ik je rebloggen? word je bekend in voornamelijk USA en Australië
Terecht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:54 schreef arachide. het volgende:
Ik word zo vrolijk van Vampire Weekend.![]()
Unknown Pleasures is echt briljant. Beter dan TOTBL als je het mij vraagt. Zeker als je bedenkt dat heel Interpol er niet was geweest zonder Joy Division.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar Joy Division heeft het niveau van hun eerste 2 albums ook nooit meer gehaald.
Kweenie, ik vind Turn on the bright lights beter dan alles wat Joy Division heeft gemaakt.![]()
als je veel schaars geklede vrouwen ziet, dan volg je mij jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:53 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ah dus ik volg jou toch, ik twijfel al de hele tijd of jij het bent.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is La Roux![]()
![]()
Vind Closer beter dan Unknown Pleasuresquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Unknown Pleasures is echt briljant. Beter dan TOTBL als je het mij vraagt. Zeker als je bedenkt dat heel Interpol er niet was geweest zonder Joy Division.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: