Ik doe mijn bestquote:
IF I COULD JUST SEEE YOU TONIGHT.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OHOHH CUZ YOU KNOW ID WALK A THOUSAND MILES
Dat moet ook wel als je van appingedam naar rotterdam wil.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OHOHH CUZ YOU KNOW ID WALK A THOUSAND MILES
Bijdehandjequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je van appingedam naar rotterdam wil.
Nou, het is maar een schijntje van 1000 mijl. Dus doen of bek houden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[..]
IF I COULD JUST SEEE YOU TONIGHT.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, het is maar een schijntje van 1000 mijl. Dus doen of bek houden.
Skrillex zijn 'dubstep' is wel aidsquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, ik vind die band echt het bewijs dat Skrillex in elk genre poep kan maken
Van jou en wiequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik blij dat 'ons' liedje uit de 60's komt.
Hahahahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Overigens, als ik bij Google Maps mijn straat invul en dan lopen naar die van DV stuurt ie me via ALLE Waddeneilanden!
Ik zeg doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Overigens, als ik bij Google Maps mijn straat invul en dan lopen naar die van DV stuurt ie me via ALLE Waddeneilanden!
Wat de neuk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Je kent mequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Wij boycotten 'ons' liedje, maar wat het meest in de buurt komt komt uit 2002 en 2007.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Lekker zwemmenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Beste muziekfilm ooit!quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:03 schreef Karzai het volgende:
Blues brothers weer op RTL7
Moet ik toch even vermelden
Trouwens, wat is dat voor onzinquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Je mag niet langs de snelweg wandelen, kut.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, wat is dat voor onzinHij zegt dat lopen 339 km is via de waddeneilanden, en met de auto is 281 via het vasteland
Wat een kutsite.
Ja, Google is geen Applequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, wat is dat voor onzinHij zegt dat lopen 339 km is via de waddeneilanden, en met de auto is 281 via het vasteland
Wat een kutsite.
Ja, ik weet niet waar DV woont. Dus moet het een beetje schatten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, Google is geen Apple
Het is 261 kilometer lopen trouwens.
Haha ik weet het wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar DV woont. Dus moet het een beetje schatten.
Die staan wel voor lul nu met die actie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga de Oranjetrekking van de Staatsloterij winnen.
Ik zag net nog de C1000 reclamequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:07 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die staan wel voor lul nu met die actie.
Van jouw huis naar DV is ook via de waddeneilanden, dus neem droge kleren meequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef arachide. het volgende:
Heuj, dat is nog best een idee, nederland doorlopen als oefening
Zou slecht zijn als het niet zo was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van jouw huis naar DV is ook via de waddeneilanden, dus neem droge kleren mee
[..]
Zou slecht zijn als het niet zo was.Die was onder de gordelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wegen zijn keislecht daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef Snuf. het volgende:
Donderdag voor het eerst autorijden in België, wat een belevenis.
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan en dan buik/rug ofzo?quote:
Dat is privequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan en dan buik/rug ofzo?
Dat zou ik niet durven zeggenquote:
Gewoon haar vagijn vol op de bek vattenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan en dan buik/rug ofzo?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan
Eerst de klabatsers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon haar vagijn vol op de bek vatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |