Ik heb altijd gezegd op mijn 37ste krijg ik een leuk mokka kindje Usain, en die krijgt een tante Fee.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oud plaatje van m'n pa daarvan en ik vond het altijd zo boeiend hoe het op 45 en op 33 RPM prima klinkt
Ik snapte wel ineens waarom ze zich iedere week in die apenpakjes hijsen. Wat is dat indrukwekkend.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Erin wonen, niet zo heerlijk. Faye heeft een paar weken geleden een gereformeerde begrafenis gezien. Ze snapte er helemaal niks van.
Staphorstquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Erin wonen, niet zo heerlijk. Faye heeft een paar weken geleden een gereformeerde begrafenis gezien. Ze snapte er helemaal niks van.
Eerst wil ik rijk worden en rondscheuren in Porsches en Lotussen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd op mijn 37ste krijg ik een leuk mokka kindje Usain, en die krijgt een tante Fee.
Welke was datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oud plaatje van m'n pa daarvan en ik vond het altijd zo boeiend hoe het op 45 en op 33 RPM prima klinkt
Ik wil eerst een mooie carrière en rondneuken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst wil ik rijk worden en rondscheuren in Porsches en Lotussen.
Ik heb geen zin meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
SENDS SHIVERS DOWN MY SPINE BODY'S ACHING ALL THE TIME
Zeg, vergat jij niks?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
SENDS SHIVERS DOWN MY SPINE BODY'S ACHING ALL THE TIME
Ik was trouwens altijd daarmee aan het fucken. Ik heb een maxi-mix van People are People van Depeche Mode die heerlijk klinkt als je 'm veel te snel afspeelt.quote:
Hulde. Deze man weet.quote:
Chipmunks effectquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was trouwens altijd daarmee aan het fucken. Ik heb een maxi-mix van People are People van Depeche Mode die heerlijk klinkt als je 'm veel te snel afspeelt.
Ik verbaas me er altijd over hoe klein die lotussen zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst wil ik rijk worden en rondscheuren in Porsches en Lotussen.
Geen caravan en opel astra?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef arachide. het volgende:
Ik wil later huisje, 2 katten, parkiet, hond, camper en backpacken.
Ik wil later een huis. En nog een. Bovenop de Montevideotoren. En in New York. En een BMW. En een Porsche. En een Lotus natuurlijk. En een Mini Cooper voor DV.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef arachide. het volgende:
Stiekem ook voor jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil later een huis. En nog een. Bovenop de Montevideotoren. En in New York. En een BMW. En een Porsche. En een Lotus natuurlijk. En een Mini Cooper voor DV.
Nee, want ik wil de hele wereld zien met die camper en festivals bezoeken. Wat moet ik dan in godsnaam met een caravan?quote:
Volgens mij vergeet je ietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef arachide. het volgende:
Je moet inderdaad niet te lang zijn. Mijn oom is 193 en die paste nauwelijk in de Lotus Europa.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over hoe klein die lotussen zijn
Ik denk altijd past daar iemand in?
Net als Jooof. Hossel allllllllllll the seacows.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen een leuk leven, misschien word ik wel buschaffeur.
Dat hoort zo, lekker burgelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ik wil de hele wereld zien met die camper en festivals bezoeken. Wat moet ik dan in godsnaam met een caravan?
Laat maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Net als Jooof. Hossel allllllllllll the seacows.
Een partner in crime voor al die plannen?quote:
Dat is echt huilen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
Of die oude band van Skrillex, From First to LastWat een teringherrie is dat zeg.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer is verkracht door white chicks.
Die hoef je niet eens te noemen dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een partner in crime voor al die plannen?
Die wil ik niet later, want die heb ik al.
Die band is best tofquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
Of die oude band van Skrillex, From First to LastWat een teringherrie is dat zeg.
OHOHH CUZ YOU KNOW ID WALK A THOUSAND MILESquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef Snuf. het volgende:
IF DV COULD FALL INTO THE SKY DO YOU THINK TIME WOULD PASS HER BY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |