SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Fijne stad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga donderdag met mijn zusje naar Antwerpen. Leuk hoor.Verliefdheid is voor de dommen![]()
That's what SHE said.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik doe de deur dicht?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hierna een guilty Pleasure, een Nederlandse. Faye weet.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
MAMA I JUST KILLED THE MANquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DOESNT REALLY MATTER TO MEEE, TOOO MEEVerliefdheid is voor de dommen![]()
Ik heb er zo'n spijt van dat ik bijna al m'n fotografie foto's heb gewatermerkt met 'Foto van Sabine'_
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hierna een guilty Pleasure, een Nederlandse. Faye weet.
#TeamMiley![]()
MAMA LIFE HAS JUST BEGUNquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PUT A GUN AGAINST HIS HEAD, PULLED THE TRIGGER NOW HE'S DEADVerliefdheid is voor de dommen![]()
Kinderenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:48 schreef arachide. het volgende:
VH is echt zo'n geboren papa. Later gaat hij met een fluitje langs de wieg marcheren.![]()
![]()
Dit.quote:
Al zat ik vandaag geagiteerd in de trein, toen kwam er een klein meisje naast me zitten op de trap. Al die irritatie was meteen weg.Verliefdheid is voor de dommen![]()
MAMA OEEHOEEEEEHquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
AND NOW I'M GONNA THROW IT ALL AWAY![]()
Kinderenquote:Ergens heb ik een hekel aan die blagen, maar later wil ik ze echt wel krijgen
#TeamMiley![]()
Doe het snel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh kut nu moet ik ook gaan luisteren![]()
![]()
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Sommigen van ons wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
En ja, kinderen krijgen, niet nemen, want kinderen neem je niet.![]()
Mag ook niet volgens de wet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
En ja, kinderen krijgen, niet nemen, want kinderen neem je niet.![]()
CARRY ONNN, CARRY ONNNNquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
IF IM NOT BACK THIS TIME AGAIN TOMORROW![]()
DIE DOET HET NIETTTquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
LUISTEREN. Bovenin dit topic. Maar hij is nog niet aan. Als je hem hoort weet je het wel![]()
PETquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
HAHA DEZE GAAT EEN WEEK NIET UIT JE HOOFDVH wat doe je
SHOP
BOYS![]()
![]()
Ik heb een oud plaatje van m'n pa daarvan en ik vond het altijd zo boeiend hoe het op 45 en op 33 RPM prima klinktquote:![]()
![]()
Erin wonen, niet zo heerlijk. Faye heeft een paar weken geleden een gereformeerde begrafenis gezien. Ze snapte er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
De biblebelt verhalen van VH, heerlijk.![]()
Ik werd al aangekeken dat ik voor kleine nichtjes en neeftjes moest gaan zorgen. Zo leuk, voor het eerst al je schoonfamilie ontmoeten.
#TeamMiley![]()
Ik heb altijd gezegd op mijn 37ste krijg ik een leuk mokka kindje Usain, en die krijgt een tante Fee.quote:Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oud plaatje van m'n pa daarvan en ik vond het altijd zo boeiend hoe het op 45 en op 33 RPM prima klinkt![]()
![]()
Ik snapte wel ineens waarom ze zich iedere week in die apenpakjes hijsen. Wat is dat indrukwekkend.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Erin wonen, niet zo heerlijk. Faye heeft een paar weken geleden een gereformeerde begrafenis gezien. Ze snapte er helemaal niks van.#TeamMiley![]()
Staphorstquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Erin wonen, niet zo heerlijk. Faye heeft een paar weken geleden een gereformeerde begrafenis gezien. Ze snapte er helemaal niks van.![]()
![]()
Eerst wil ik rijk worden en rondscheuren in Porsches en Lotussen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd op mijn 37ste krijg ik een leuk mokka kindje Usain, en die krijgt een tante Fee.![]()
Welke was datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oud plaatje van m'n pa daarvan en ik vond het altijd zo boeiend hoe het op 45 en op 33 RPM prima klinkt![]()
![]()
Ik wil eerst een mooie carrière en rondneuken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst wil ik rijk worden en rondscheuren in Porsches en Lotussen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik heb geen zin meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
SENDS SHIVERS DOWN MY SPINE BODY'S ACHING ALL THE TIME![]()
Zeg, vergat jij niks?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
SENDS SHIVERS DOWN MY SPINE BODY'S ACHING ALL THE TIME![]()
![]()
Ik was trouwens altijd daarmee aan het fucken. Ik heb een maxi-mix van People are People van Depeche Mode die heerlijk klinkt als je 'm veel te snel afspeelt.quote:![]()
Hulde. Deze man weet.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Chipmunks effectquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was trouwens altijd daarmee aan het fucken. Ik heb een maxi-mix van People are People van Depeche Mode die heerlijk klinkt als je 'm veel te snel afspeelt.![]()
![]()
Ik verbaas me er altijd over hoe klein die lotussen zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst wil ik rijk worden en rondscheuren in Porsches en Lotussen.
Ik denk altijd past daar iemand in?![]()
Geen caravan en opel astra?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef arachide. het volgende:
Ik wil later huisje, 2 katten, parkiet, hond, camper en backpacken.![]()
Ik wil later een huis. En nog een. Bovenop de Montevideotoren. En in New York. En een BMW. En een Porsche. En een Lotus natuurlijk. En een Mini Cooper voor DV.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef arachide. het volgende:
Stiekem ook voor jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil later een huis. En nog een. Bovenop de Montevideotoren. En in New York. En een BMW. En een Porsche. En een Lotus natuurlijk. En een Mini Cooper voor DV.![]()
![]()
Nee, want ik wil de hele wereld zien met die camper en festivals bezoeken. Wat moet ik dan in godsnaam met een caravan?quote:#TeamMiley![]()
Eigenlijk wil ik alleen een leuk leven, misschien word ik wel buschauffeur.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Volgens mij vergeet je ietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef arachide. het volgende:
![]()
Je moet inderdaad niet te lang zijn. Mijn oom is 193 en die paste nauwelijk in de Lotus Europa.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over hoe klein die lotussen zijn
Ik denk altijd past daar iemand in?![]()
![]()
Net als Jooof. Hossel allllllllllll the seacows.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen een leuk leven, misschien word ik wel buschaffeur.#TeamMiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |