meldtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
Ik zoek trouwens weer mensen om foto's mee te maken.
Oh ja arme Green toenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was deze wedstrijd
Magistrale headline van een Engelse krant
The hand of cloth
Ik zou wel willen maar ik kan niet recht in een lens kijken wat een beetje jammer is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
Ik zoek trouwens weer mensen om foto's mee te maken.
Idee! Als je naar dat gayfeestje wil en het is overdag mooi weer kunnen we in utrecht wel even rondlopen? Ergens wat eten en savonds fayeesten.quote:
ik wist het ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
wow, jij hebt onder een steen geleefd.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
wow, jij hebt onder een steen geleefd.
Echt, DV voelt me.quote:
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.quote:
Oh dat is wel tof!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idee! Als je naar dat gayfeestje wil en het is overdag mooi weer kunnen we in utrecht wel even rondlopen? Ergens wat eten en savonds fayeesten.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat ik je nu voelde he. Viezert
Maar jij bent dan ook uber leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.
Je was gewoon bang voor Heloef zijn 40 CM?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.
Ik heb medelijden met mijn toekomstige ex, ik ben zo rancuneus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan nooit erger zijn dan ik. Ik steek nog steeds na, maarja, mijn ego werd verbrijzeld. Ik heb een vrijbrief.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met mijn toekomstige ex, ik ben zo rancuneus.
Ik vond vorige week foto's van jou en naatje, knuffelend op de meetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan nooit erger zijn dan ik. Ik steek nog steeds na, maarja, mijn ego werd verbrijzeld. Ik heb een vrijbrief.
Dat zou ik niet zeggen, ik heb nog van em verloren met bankdrukkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef aight1 het volgende:
naatje1 dat is toch wel de grootste kneus van heel de foks
no offence
Jij had een reden om rancuneus te zijn, ik had die totaal niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan nooit erger zijn dan ik. Ik steek nog steeds na, maarja, mijn ego werd verbrijzeld. Ik heb een vrijbrief.
ja geen idee hoe ie eruit ziet ofzo maar qua persoonlijkheidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen, ik heb nog van em verloren met bankdrukken
Het is vandaag precies 7 maanden geleden en een dag dat ik gezoend werd. Dat mag een feestdag worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:32 schreef arachide. het volgende:
Het is vandaag precies 7 maanden geleden dat ik gedumpt werd. Dat mag een feestdag worden.
Ik heb een heel mapje vol met die foto's. Ik hou niet zo van het verleden wissen. Maarja, ik zie het maar als een goede daad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vond vorige week foto's van jou en naatje, knuffelend op de meet
Ik bewaar ook altijd dat soort foto'squote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een heel mapje vol met die foto's. Ik hou niet zo van het verleden wissen. Maarja, ik zie het maar als een goede daad.
Feestweekend, en het ritueel moet zijn dat iedereen kip gaat kluiven. Kipkluifjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Het is vandaag precies 7 maanden geleden en een dag dat ik gezoend werd. Dat mag een feestdag worden.
Ik ook. Soms kom je ze tegen, je kijkt er kort naar, en weer verder.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik bewaar ook altijd dat soort foto's
Ik heb er één verwijderd en daar heb ik spijt vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik bewaar ook altijd dat soort foto's
Niet haten op Queen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Snuf. het volgende:
"Real musicians don't wear eyeliner" - Harvey Specter
[ afbeelding ]
Keiharde Queen burn
Zo lekker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Feestweekend, en het ritueel moet zijn dat iedereen kip gaat kluiven. Kipkluifjes
Iedereen die beweert dat Bowie geen echte muzikant is is letterlijk gek in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Snuf. het volgende:
"Real musicians don't wear eyeliner" - Harvey Specter
[ afbeelding ]
Keiharde Queen burn
Ik sta op de Tumblr van DV hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er één verwijderd en daar heb ik spijt vanMeer omdat ik echt niet tegen het verwijderen van foto's kan. Het was wel een tumblr waardig exemplaar. De foto, de relatie niet.
Ik vond het wel een mooie haat.quote:
Goed dat je het zegt, ik zou binnenkort wat eigen foto's op tumblr gooien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er één verwijderd en daar heb ik spijt vanMeer omdat ik echt niet tegen het verwijderen van foto's kan. Het was wel een tumblr waardig exemplaar. De foto, de relatie niet.
Oh gaaf! Ja we gaan BBQ'en!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zo lekker.![]()
Ik moet nog gaan BBQen ergens deze weken.
We gaan toch wel BBQen op jouw verjaardag? Ik heb vandaag een BBQ gekregen van de ING.
Precies. Ik heb gelukkig het foto mapje ergens ver weg verstoptquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook. Soms kom je ze tegen, je kijkt er kort naar, en weer verder.
Dankzij wie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik sta op de Tumblr van DV he
[..]
Ik vond het wel een mooie haat.
Trusten boiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
Kusje voor VH ik ga mijn hoofd ten ruste leggen.
Droom zachtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
CAUGHT IN A LANDSIDEquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
IS THIS JUST FANTASY
ik kan het hele nummer meezingen
Kost zoveel moeitequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef arachide. het volgende:
Ik wil ook weer eigen foto's op tumblr gooien.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn Tumblr mist nog Gerrie bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef arachide. het volgende:
Ik wil ook weer eigen foto's op tumblr gooien.
IK BEN 36 JAARquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef arachide. het volgende:
IK BEN JOHAN
Nee, ik heb geen zin in Queen
OPEN YOUR EYES LOOK UP TO THE SKIES I SEEquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NO ESCAPE FROM REALITY
gaan we dit echt doen nu? helemaal?
Blie blie blie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef Tchock het volgende:
Waarom, als je zoekt op serie- telefoon- of versienummers, krijg je altijd dit soort sites en wat in godsnaam betekenen ze.
I'M JUST A POOR BOY, I NEED NO SYMPATHYquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:40 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
OPEN YOUR EYES LOOK UP TO THE SKIES I SEE
Hebben ik en Faye ooit gedaan in PUB![]()
Leuk liedje vind ik het. Hun hele album is tof.quote:
Ome Rob.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef robdriessen het volgende:
Ja, wat moet dat hier allemaal? Ga eens slapen, snotjochies!
Hoi
Je bent te laat!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef robdriessen het volgende:
Ja, wat moet dat hier allemaal? Ga eens slapen, snotjochies!
Hoi
Leuke gast wel ja. Dat meisje kan ik niet zo waarderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef arachide. het volgende:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m53rlgfhl31qf04e0o1_500.jpg
Godverdomme, wat een lief stel.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik verklaar mensen die Bohemian Rhapsody leuk vinden hierbij officieel tot kitsch en smakeloos.
Denken dat ik een niet tof nummer aanvraagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef arachide. het volgende:
Ik vind dit nummer best wel tof, weetje
Dat meisje is ook best wel naar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Leuke gast wel ja. Dat meisje kan ik niet zo waarderen.
Oh het komt van jou. Sorry. SNUFAANVRAAGJESquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Denken dat ik een niet tof nummer aanvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |